Σελίδες

12 Ιουλίου 2012

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΟΥΣ!
ΤΩΡΑ - ΑΜΕΣΑ!

Είδα την είδηση στο δελτίο της ΝΕΤ. Ότι ο Μάνεσης απειλεί τους απεργούς πως αν δεν λήξουν την απεργία θα κλείσει μια και καλή το ερογστάσιο, γιατί λέει μετά από 8 μήνες οι παραγγελίες έπεσαν και προφανώς δεν υπάρχει δουλειά. Από την άλλη, όπως μεταδόθηκε, αν γυρίσουν στο εργοστάσιο, αν δηλαδή μπουν για δουλειά με τους δικούς του όρους, θα ξανασκεφτεί την σταδιακή επανπρόσληψη των απολυμένων, προφανώς μόνο έτσι θα έχει το εργοστάσιο δουλειά!!!
Ο δε υπουργός "κέρδισε χρόνο" δύο μέρες και διαβουλεύεται για να βρεθεί λύση.
Ένα άλλο δημοσίευμα του enikos.gr είναι πιο ξεκάθαρο και σκληρό. Κλείνει η Ελληνική Χαλυβουργία, κανείς από τους απολυμένους δεν θα επαναπροσληφθεί, και παρουσιάζει ως "εκπρόσωπο" των εργαζομένων τη γνωστή απεργοσπάστρια. Η οποία μάλιστα συναντήθηκε με τα κόμματα τα οποία κατανόησαν το πρόβλημα, πλην ΣΥΡΙΖΑ, με το ΚΚΕ δεν συναντήθηκε προφανώς. Μας κάνει εντύπωση (λέμε τώρα) και έχουμε απορία γιατί στη σύσκεψη της Ελευσίνας την προηγούμενη εβδομάδα ενημερωθήκαμε ότι και τότε μετά από συνάντηση με τους πραγματικούς εκπροσώπους των εργαζόμενων ο Κουβέλης έδειξε κατανόηση και μάλιστα υποσχέθηκε ότι θα έβγαζε και σχετική ανακοίνωση (αυτό το τελευταίο προκάλεσε θυμηδία). Και τότε και τώρα κατανόηση; Πως γίνεται; Πάντως την ανακοίνωση μάλλον την περιμένουμε ακόμη!  Ένα σύντομο και ξεκάθαρο κείμενο υπέρ του Μάνεση λοιπόν από τον eniko!
Είναι προφανές ότι κυβέρνηση και βιομήχανοι αποφάσισαν να τελειώνουν με αυτόν τον αγώνα και θα κάνουν τα πάντα γι' αυτό. Θα επιστρατεύσουν τους πάντες, από τα τσιράκια τους μέσα στο εργοστάσιο μέχρι τα αντίστοιχα στα ΜΜΕ, μπορεί και την καταστολή για την οποία τόσο πολύ παρακαλάει η πιο πάνω "εκπρόσωπος" των εργαζομένων.
Και μιας και τα κόμματα πήραν θέση και οι εργαζόμενοι δεν έχουν τίποτα να περιμένουν από διαβουλεύσεις και μεσολαβήσεις μέσα στη Βουλή και στα υπουργικά γραφεία καλό θα είναι να δούμε και εμείς οι υπόλοιποι τι θα κάνουμε. Σύντομα μάλιστα!
Αρκετά μείνανε σχεδόν μόνοι τους, είναι άμεσα ανάγκη το κίνημα αλληλεγγύης να ξαναπάρει τις διαστάσεις που ανάγκασε την εργοδοσία και τις κυβερνήσεις μέχρι τώρα να είναι "προσεκτικές" στις κινήσεις τους.
Και όλοι όσοι λέμε ότι τους στηρίζουμε να το δείξουμε στη πράξη, με την καθημερινή μας παρουσία, με πρωτοβουλίες στις γειτονιές και στις πόλεις όλης της Ελλάδας, στους χώρους δουλειάς, με διαδηλώσεις στην Ελευσίνα, στην Αθήνα και παντού!
Να αποδείξουμε ότι η "αλληλεγγύη είναι η δύναμη των εργατών" δεν είναι μόνο λόγια αλλά πραγματικότητα. Να εξαναγκάσουμε κυβέρνηση και εργοδοσία να μαζευτούν! Η νίκη των εργατών αυτών δεν είναι ακόμη και σε αυτή τη συγκυρία κάτι "λίγο", είναι πολύ σημαντική για όλη την εργατική τάξη, για όλο το λαό.
Υπάρχει στα σκαριά μια τέτοια προσπάθεια, θα πετύχει αν βάλουμε στην άκρη τις καχυποψίες και τις αγκυλώσεις μας. Αυτή τη στιγμή προέχει η στήριξη αυτών των εργατών!
Και όπως είπε ένας χαλυβουργός, μετά από 8+ μήνες απεργία η υπόθεση αλληλεγγύης στους χαλυβουργούς δεν μπορεί να πάρει καλοκαιρινή άδεια με ραντεβού τον ...Σεπτέμβρη!
Και ο νοών νοείτω!

2 σχόλια:

  1. Μήπως οι ενέργειες του Μάνεση έχουν σχέση και με το Ραδιενεργό Καίσιο - 137 στην αυλή του εργοστασίου του Βελεστίνου?
    Σε σχετικό δημοσίευμα του χτεσινού Ριζοσπάστη για το θέμα αυτό, ο Βόλος έχει μετατραπεί σε Φουκοσίμα...
    Μήπως ο Μάνεσης εκβιάζει την κυβέρνηση και λοιπούς εκπροσώπους της τάξης του, να μην τον ενοχλήσουν για την ραδιενέργεια που έχει σπείρει στην πόλη του Βόλου, με αντάλλαγμα την λειτουργεία του Ασπροπύργου?
    Σχετικά με το καίσιο - 137 και τα ραδιενεργά απόβλητα της Ελληνικής χαλυβουργίας στο Βελεστίνο υπάρχει ανάρτηση στο blog μου :
    http://tasosnastos.blogspot.gr/2012/07/blog-post_97.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορεί και να έχεις δίκιο, δεν απορρίπτω το σκεπτικό σου, τα έχω δει τα δημοσιεύματα για το Καίσιο, αλλά δε νομίζω ότι αυτό τους καίει περισσότερο από το να κλείσει η απεργία. Άλλωστε τέτοια "σκάνδαλα" ξέρουν να τα κουκουλώνουν μια χαρά κυβερνήσεις και κεφάλαιο!
    Οι εργάτες σε απεργίες και στους δρόμους είναι που τους ζορίζουν πιο πολύ, και μάλλον θεωρούν ότι η καλοκαιρινή χαλάρωση είναι μια καλή ευκαιρία να ξεμπερδεύουν με την απεργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.