Σελίδες
04 Απριλίου 2013
ΤΟ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΛΑΟ
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΑΣ
Φυσικά δεν έλειψαν και τοποθετήσεις κριτικές απέναντι στην ίδια την ΠΑΑΣ, από συναγωνιστές που θεωρούν ότι καθυστερεί, ερωτήματα για το πως παρουσιάστηκε και η ίδια στις κινητοποιήσεις που έγιναν, όπως και προβληματισμοί για το πως θα παρέμβει από εδώ και πέρα, κεντρικά, περιφερειακά και στις γειτονιές, στην κατεύθυνση ανάπτυξης και ενίσχυσης των αντιιμπεριαλιστικών χαρακτηριστικών του κινήματος, της ενίσχυσης της αντιιμπεριαλιστικής ενότητας των λαών της περιοχής, ιδιαίτερα των λαών της Κύπρου, της Τουρκίας και της Ελλάδας.
Είναι φανερό ότι το βάρος που πέφτει στις πλάτες της ΠΑΑΣ είναι ιδιαίτερο και απ' ότι φάνηκε η αποφασιστικότητα να προχωρήσουμε και σε αυτό το πεδίο υπάρχει.
2 σχόλια:
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.

Χάρηκα αληθινά, που παραβρέθηκα μετά από καιρό, σε μιαν εκδήλωση της ΠΑΑΣ. Στην ανοιχτή της διαδικασία, μετα μια ώρα και ένα τέταρτο εισηγήσεων των δυο συνιστωσών της, ο εισηγητής της ''δημοκρατικότερης'', με μούτες αποδοκιμασίας, προσπάθησε-και τελικά κατάφερε- να με λογοκρίνει,(στην ουσία να με διακόψε)ι, ώστε να μην έχω τα πρόσθετα 10 λεπτά για να τελειώσω. Στάχα πεί, βρε σ. ΑΣΓ.και μου απάντησες ποός θα τολμήσει....δεν έπαιζα κανένα στοίχημα καλλίτερα; A,ως είπε δεν σεβόμουν το ακροατήριο! Φαίνεται ο συναγωνιστής,ως ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ και με δημοκρατική αντίληψη του ρόλου ενός συντονιστικού μετώπου, αντιλαμβάνεται στον αέρα διαθέσεις και αυτόματα με απαξιωτικές μούτες τις εκφράζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατα τα άλλα, στην πράγματι ενδιαφέρουσα συζλητηση από την ίδια πολιτική συνιστώσα, ''συνιστώσα'' συγκρατω 3 δηλώσεις:
-Του ίδιου εισηγητή για ''διάλυση του ψευδοκράτους''. Προφανώς και σωστα δεν θεωρείται ως εφικτό σήμερα, να τεθεί ζήτημα εξόδου από την ΕΕ, τίθεται όμως εφικτό και έστω προς ζύμωση, ζήτημα πολέμου ανακατάληψης ( εκτός και αν το συγκεκριμένο κράτος ''αυτοδιαλύεται'' με κάποιον τρόπο).
-Συναγωνιστή που είπε με τρεμάμενη φωνή ,''εμείς δεν θέλουμε να δώσουμε αντικαπιταλιστικό αγώνα, αλλά αντιμπεριαλιστικό'', ο δυστυχής Λένιν με την ανάλυσή του πως αντιμπεριαλισμός είναι ο αντικαπιταλισμός της εποχής, μάλλον θα διαφωνούσε, αλλά λεπτομέρειες.
-Τέλος, του συναγωνιστή Τσιριγώτη ( σίγουρα ψυχραιμότερου λόγω εμπειρίας) που είπε, πως οι μαρξιστές''δεν μιλούν για οικονομία, αυτά είναι για τα αστικά πάνελ, αλλά για πολιτική οικονομία''. Θα του ξέφυγε- είναι σαφές- πως η πολιτική οικονομία είναι τμήμα-το βασικό, της οικονομίας, πως οι Μάρξ, Λένιν, Στάλιν το ξεκίνημα κάθε ανάλυσης από την οικονομική βάση το θεωρούσαν , σαν την βασική διαφορά κομμουνιστών και μικροαστών, πως μελέτησαν τους οικονομικούς νόμους, και μάλιστα διατύπωσαν την μη δυνατότητα ''πολιτικής του κατάργησης''....λαθάκια των κλασσικών που πάντως δεν ήταν Βαρουφάκηδες.
Με μένα στοιχήματα μη βάζεις γιατί έτσι κι αλλιώς χαμένος θα είσαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος γαρ! Ρώτα την εφορία, τον ΟΑΕΕ και τις τράπεζες!
Όσο για τα υπόλοιπα πρώτον η εισήγηση ήταν μία εκ μέρους όλου το συντονιστικού απ' όσο γνωρίζω, (το συντονιστικό βγήκε από την συνάντηση στην ΑΣΟΕΕ το φθινόπωρο), δεύτερον τι καλύτερο από την ύπαρξη διαφορετικών απόψεων που όμως μπορούν, και θα έπρεπε, να βαδίζουν μαζί και τρίτον έμεινα με την εντύπωση ότι η τοποθέτησή σου ήταν ολοκληρωμένη. Λάθος κάνω;