Σελίδες
22 Οκτωβρίου 2014
9 σχόλια:
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.

να ρωτήσω γιατί όποτε βλέπω αποτελέσματα (πχ της σημερινής ΦΣ της Φιλοσοφικής στο ΕΚΠΑ, με όλη την πανελλαδική σημασία του ΕΚΠΑ αυτές τις μέρες) δεν είστε στο πλαίσιο ?
ΑπάντησηΔιαγραφή"κάποιος σύντροφος"
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή1) άσχετο το σχόλιο με τη δημοσίευση
ΑπάντησηΔιαγραφή2) δεν θα απολογηθούμε σε κανέναν για την άποψη, που είναι γνωστό ότι έχουμε και παλεύουμε καθημερινά (να προωθούμε δηλ. την ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ μέσα στους Συλλόγους)
Αντιθέτως κάποιοι άλλοι θέλουν να μας φορέσουν τις ομπρέλες τους βαφτίζοντας τη στάση αυτή "ενότητα".
Κι είναι κρίμα, όταν συμβαίνουν όσα συμβαίνουν στο ΕΚΠΑ και όχι μόνο, κάποιοι να νοιάζονται περισσότερο για το μαγαζάκι τους. Λογικές τύπου "πάρε τη γραμμάρα μου και βάλε την τζίφρα σου από κάτω", μόνο ενωτικές δεν είναι. Ελπίζω να σε κάλυψα
Δεν με βοηθάς, όχι, κυρίως γιατί είναι κάτι που μπορείς να το επικαλείσαι πάντα. "Δεν συζητάτε". Να ρωτήσω και γω κάποιον από κει, να μου πει "συζητάμε, τι να κάνουμε δηλ ?"
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι καν το κριτήριο, οι συγκλίσεις στην πολιτική στόχευση φτιάχνουν τα κοινά πλαίσια. Τα κοινά αγωνιστικά πλαίσια πχ κατά καιρούς στις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ, γίνονται με απόλυτες συμφωνίες ?
Και τα πλαίσια αλίμονο, φτιάχνονται βάσει συσχετισμών στο μπλοκ αγώνα.
Τίποτε δεν είναι γνωστό και αναγνωρισμένο, όλα κρίνονται, από τους φοιτητές της Φιλοσοφικής εν προκειμένω.
"κάποιος σύντροφος"
Ας το πω λοιπόν πιο ξεκάθαρα. Η πρόταση τω Αγ. Κινήσεων ήταν, τόσο οι συλλογικότητες αλλά και οι ανένταχτοι αγωνιστές, που θέλουν να βάλουν μια αγωνιστική κατεύθυνση στο σύλλογο να κάτσουν να συζητήσουν και να καταλήξουν στα κοινά ζητήματα (με αιχμή τις διαγραφές), που μπορούν να ανοίξουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διαδικασία από τη μεριά σας ήταν αντίστροφη. Να παρθεί ως δεδομένο το πλαίσιο των ΕΑΑΚ και πάνω σε αυτό να γίνουν οι όποιες προσθαφαιρέσεις (και αν). Να τη η λεγόμενη ομπρέλα.
Κανείς δεν μίλησε για απόλυτες συμφωνίες. Πάνω σε υποχωρήσεις στήνεται η κοινή δράση. Υποχωρήσεις όμως από όλες τις μεριές
Η ολη ουσια βρισκεται στη φραση του "καποιου συντροφου":
ΑπάντησηΔιαγραφή"Και τα πλαίσια αλίμονο, φτιάχνονται βάσει συσχετισμών στο μπλοκ αγώνα."
Και εχω ξανακουσει αποψεις απο την ΕΑΑΚ περι ηγεμονευουσας δυναμης στο κινημα κλπ.Δλδ αν καταλαβα καλα το οτι μια δυναμη εχει μεγαλυτερη δυναμικη απο μια αλλη,σημαινει οτι η μικροτερης δυναμικης δυναμη θα πρεπει να τρωει το καπελο;;Αν ισχυει αυτο γιατι δεν τρωμε ολοι μαζι το σομπρερο της ΚΝΕ στις σχολες..;
Οταν μιλας για κοινη δραση μεταξυ δυναμεων,αυτη γινεται στο κοινα τους σημεια,σε αυτα που μπορουν να συμπορευθουν (σε μια ΓΣ,στο δρομο κλπ) και αυτη η συζητηση γινεται ισοτιμα και οχι με βαση τα εκλογικα ποσοστα σε καθε σχολη η δεν ξερω εγω με ποιο αλλο μετρο συγκρισης.
Και επειδη "καποιε συντροφε"-συμπαθα με- αλλα δεν εισαι κανενας χθεσινος που ρωταει καλοπροαιρετα νομιζω αυτο που ηθελες να ρωτησεις(με ειλικρινεια) ειναι: Γιατι δεν φαγαμε το καπελο των ΕΑΑΚ;Νομιζω την απαντηση της ξερεις ηδη..
Χρ.
η ΚΝΕ δεν έχει πολιτικό σχέδιο για όξυνση κινήματος μέσω των συλλόγων, με αιχμές τις διαγραφές, τους οργανισμούς, τον αυταρχισμό κλπ ατυχής είναι η σύγκριση.
ΑπάντησηΔιαγραφήέχει σχέδιο που λέει ότι μια μερίδα στης φοιτητικής νεολαίας (από τους φτωχούς και εργαζόμενους) θα μπει στον μονοκομματικό συντονισμό ΛΣ/ΚΚΕ.
όσον αφορά το ότι τα ΕΑΑΚ παίρνουν ψήφους δεν θα ζητήσουμε και συγνώμη.
και στις συνελεύσεις είμαστε βασική δύναμη στα μπλοκ αγώνα, και καλή καταγραφή έχουμε στις εκλογές (που είναι διαδικασία στον αντίποδα ακριβώς της κοινοβουλευτικής έγκλισης των πολιτών, είναι διαδικασία κοινωνικού χώρου).
είναι από αυτά στα οποία χαλάσαμε την πιάτσα. Οι επαναστάτες ΔΕΝ είναι μειοψηφικοί, η "γραμμή μαζών" είναι πλειοψηφική εξ ορισμού, όταν δεν είναι, δεν την πέτυχες, λόγω αδυναμιών, αντικειμενικών και υποκειμενικών.
συνήθως υποκειμενικών κυρίως.
και όχι δεν ρωτάω γιατί δεν φάγατε το καπέλο των ΕΑΑΚ, γιατί αυτό που ορίζετε σαν καπέλο, δεν είναι καπέλο, είναι συσχετισμός από τα κάτω.
"κάποιος σύντροφος"
Να, λοιπόν, που και ο "κάποιος" δεν άντεξε στον πειρασμό να μας χαρακτηρίσει ως "πουθενάδες", "ανύπαρκτους", "γκρουπούσκουλα", έστω κι αν δεν τα ξεστόμισε. Και το φοβερό είναι ότι παρουσιάζεται να μας ζητάει και την πολιτική εξήγηση για την τάδε ή δείνα στάση μας, ενώ ουσιαστικά αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να προβοκάρει ευθύς εξαρχής την δράση και την άποψή μας. Θέλει δήθεν να μάθει! Ας ρωτήσει, λοιπόν, τους "επαναστάτες" συντρόφους του στα ΕΑΑΚ, που -ως "επαναστάτες"- θα μπορούν, όπως και ο ίδιος, να ερμηνεύσουν και να παρουσιάσουν καλύτερα τη στάση μας απ' ό,τι εμείς οι ίδιοι. Και ας μας την μεταφέρει μπας και καταλάβουμε κι εμείς κάτι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και κάτι μου λέει ότι όλο αυτό το "επαναστατικό" τρολάρισμα (μήνες τώρα) αλλά και η τωρινή απώλεια ψυχραιμίας, μάλλον κρύβουν ανασφάλεια και ανησυχία για την αντοχή των "επαναστατών" στις συριζαίικες πιέσεις, παρά άνεση και αίσθηση σιγουριάς.
Κ.Μπ.
Καποιε συντροφε,
ΑπάντησηΔιαγραφή1) προσπαθεις να μου δικαιολογησεις για ποιο λογο ειναι θεμιτο η οχι να φαει (η να ριξει) καπελο μια δυναμη.Εχει να κανει με το τι πολιτικη αποψη κατεβαζει ο καθενας;Η ΚΝΕ δεν εχει πολιτικο σχεδιο για οξυνση κλπ ενω τα ΕΑΑΚ εχουν και γιαυτο δικαιουνται να ριξουν καπελο..Ωραια λογικη!Μαλλον αυτη η λογικη λειτουργει και στα σχηματα των ΕΑΑΚ με την καθε συνιστωσα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ να φοραει την αποψη της στις υπολοιπες..
Οταν σε παιρνει,λες οτι ειναι θεμα μεγεθους της καθε δυναμης,οταν δεν σε παιρνει(απεναντι στην ΚΝΕ) ειναι θεμα αποψης.Μαλλον θεμα πολιτικου ηθους ειναι και δυστυχως στην Αριστερα "μας" τετοιος κωλοπαιδισμος περισσευει.
2)Μιλας για γραμμη μαζων.Δλδ το μεταβατικο προγραμμα που πλασαρουν τα ΕΑΑΚ σε καθε πλαισιο ειναι αυτο για το οποιο βγηκε ο φοιτητοκοσμος το '11;;Μηπως βγηκαν για να ριξουν την κυβερνηση;;Γιατι αυτα ειχαν τα πλαισια των ΕΑΑΚ μεσα.Και μαλιστα σαν προϋποθεση για να ανατραπει σχεδιο Αθηνα και νομος πλαισιο.Να σε παω πιο πισω;Το '06-'07 το φκ βγηκε στους δρομους για να παλεψει για ενιαια πανεπιστημιακη εκπαιδευση και ενα πτυχιο ανα γνωστικο αντικειμενο η μηπως για να ανατρεψει νομο-πλαισιο και αναθεωρηση του 16;;Και μη μου πεις οτι αυτα(ν-π,αρθρο 16) τα ελεγε και η ΕΑΑΚ γιατι παραλληλα κατεβαζε και μια ντουζινα αιτηματα σαν τα απο πανω(που δεν τα ανεφερε καν στις ΓΣ,δεν ανοιχτηκαν ποτε στον κοσμο) και μαλιστα τα θεωρουσε προϋποθεση για κοινη δραση με τις αλλες δυναμεις.
3)Ναι τα ΕΑΑΚ εχουν μεγαλυτερη οργανωτικη δυναμη και εκλογικη επιρροη.Και;Το θεμα δεν ειναι ποιος την εχει μεγαλυτερη(την εκλογικη επιρροη η την οργανωτικη δυναμη)αλλα κυρια τι κανει με αυτην.
Η βασικη δυναμη στα μπλοκ αγωνα λοιπον ειναι αυτη που παιρνει 5 σφραγιδες απο τα ΔΣ και κατεβαζει πανο ΦΣ Αθηνας(μετρα Συλλογους μεσα στα ΦΣ Αθηνας) με 100 ατομα ενω ο φοιτητης δεν εχει ακουσει τσιμουδια οτι ο Συλλογος του συμμετεχει στην πορεια.Ειναι αυτη που καλει σε Συντονιστικο Γεν.Συνελευσεων και Καταληψεων και στο διπλα δωματιο τρεις ΕΑΑΚιτες αποφασιζουν το κειμενο που ακομα δεν εχει συζητησει και ψηφισει το Συντονιστικο. Και τα παραδειγματα δεν εχυν τελος.. Τοσο γραμμη μαζων η αποψη των ΕΑΑΚ,τοση εμπιστοσυνη στο φοιτητοκοσμο.
και ολα αυτα παντα απο ... τα κατω φυσικα!
Και επανερχομαι στην αρχη της παραγραφου.Θες να βαυκαλιζεσαι αναπαυομενος οτι εισαι ηγεμονικη δυναμη στα ΑΕΙ-ΤΕΙ(περα απο την ΚΝΕ που ειναι ρεφορμες),πασο.Ανελαβε ομως τις ευθυνες που αναλογουν σε μια τετοια δυναμη αν θες να εισαι συνεπης στη σταση σου. Κοινως αν εχει τετοια καθυζιση το φκ και εσυ εισαι ηγεμονικη δυναμη,εχεις μεγαλες ευθυνες για αυτο. Οχι να βγαινεις και απο πανω λεγοντας “ο κοσμος δεν τραβαει”. Κοινως τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κ*λους που λεν και στο χωριο μου..
Χρ.