Σελίδες

08 Φεβρουαρίου 2015

Κάθε απάντηση και διαπιστευτήρια...

Ο λόγος για τη συνέντευξη του Γ. Βαρουφάκη στη γερμανική «Die Zeit».
Ορισμένα αποσπάσματα είναι αποκαλυπτικά:

«Οι Γερμανοί πρέπει να καταλάβουν ότι δε σημαίνει ότι απομακρυνόμαστε από το δρόμο των μεταρρυθμίσεων εάν δώσουμε επιπλέον 300 ευρώ το χρόνο σε ένα συνταξιούχο που ζει με 300 ευρώ το μήνα (...)

Μπορεί να είμαστε άπειροι, αλλά δεν είμαστε μέρος του συστήματος. Και θα πάρουμε και τη συμβουλή ειδικών.

Έχουμε προσεγγίσει το γγ του ΟΟΣΑ Χοσέ Ανχελ Χουρία. Θα μας βοηθήσει να εκπονήσουμε ένα πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων (...)

Ακόμη δεν έχουμε προσλάβει κανέναν απολύτως (σ.σ. δημόσιο υπάλληλο).
Ανακοινώσαμε ότι θέλουμε να ελέγξουμε μια σειρά απολύσεων από το Δημόσιο, οι οποίες έγιναν υπό αμφισβητήσιμες συνθήκες.

Εάν προσλάβουμε αυτούς τους ανθρώπους, θα είναι επειδή η αιτιολόγηση της απόλυσής τους δεν ήταν πειστική (...)

Δεν τον διογκώνουμε (σ.σ. τον κρατικό μηχανισμό).

Εάν διαπιστώσουμε ότι έχουμε πάρα πολύ κόσμο, μπορούμε να αλλάξουμε πορεία και να μην καλύπτουμε πλέον τις θέσεις που αδειάζουν (...)

Μπορώ να σας υποσχεθώ: Εξαιρουμένων των επιτοκίων, η Ελλάδα δε θα παρουσιάσει ξανά έλλειμμα στον προϋπολογισμό της. Ποτέ, ποτέ, ποτέ! (...)

Μπορούμε να μειώσουμε το βάρος του χρέους μας χωρίς να αγγίξουμε αυτό καθεαυτό το ποσό που οφείλουμε...».


Αυτά δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, πρόσθετα στα όσα καθησυχαστικά είπε στο Σίτι του Λονδίνου προχτές...

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Λαοκόων

http://www.aragma.gr/

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος9/2/15, 12:45 μ.μ.

    Την πρόσληψη του οίκου Lazard μπορεί να μη τη δέχομαι αλλά την καταλαβαίνω... Είναι ...λίγο ακριβούτσικος, αλλά έχει ...εγγυημένα αποτελέσματα πχ Αργεντινή(!). Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί τσιγκουνεύτηκαν στους επικοινωνιολόγους. Λένε μεν στο φουκαρά ότι τέρμα πιά η λιτότητα, και καπάκι τον νουθετούν στην αγάπη προς το λιτό βίο! Δηλαδή δεν θα μπορέσει κι ο λαουτζίκος να στείλει τα βλαστάρια του στη Σχολή Μωραίτη π.χ. ή έστω στο Λονδίνο για μεταπτυχιακό; Λέμε τώρα...
    FRANKA

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.