Σελίδες
19 Μαρτίου 2015
Η ταξική πάλη δεν χωράει στο Κούγκι της "εθνικής ενότητας"
Η αναφορά του Καμμένου στο Κούγκι αντιμετωπίστηκε λίγο-πολύ ως αναμενόμενη υπερβολή από έναν παράγοντα που έτσι κι αλλιώς έχει δείξει τέτοιες τάσεις. Η έκβαση του Γιούρογκρουπ και η παράταση της σύμβασης που ακολούθησε άλλωστε αποκάλυψε τη γύμνια της "αποφασισμένης" κυβέρνησης. Αυτό όμως που δεν θεωρήθηκε καθόλου αστείο, καθώς αποτελεί τμήμα της γενικότερης γραμμής του συστήματος, είναι η προσπάθεια να αντιστοιχιστεί η διαδικασία των κυβερνητικών διαπραγματεύσεων με τον σύγχρονο εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα. Ο Καμμένος, όπως έχουν κάνει και άλλα κυβερνητικά στελέχη με πρώτο και καλύτερο τον Τσίπρα, μίλησε για "εθνική διαπραγμάτευση" που διεξάγεται από την "κυβέρνηση ολόκληρου του έθνους", τη σημασία της "εθνικής ενότητας" κτλ. Για να τονίσει αυτή την άποψη, αξιοποίησε και τις δημοσκοπήσεις που αναπαράχτηκαν από όλα τα ΜΜΕ, σύμφωνα με τις οποίες σχεδόν όλη η ελληνική κοινωνία είναι στοιχισμένη πίσω από τους κυβερνητικούς χειρισμούς και στηρίζει ολόψυχα τις κινήσεις, τις αποφάσεις και, όπως θέλουν να συνεπάγεται, τις νέες συμβάσεις που υπογράφηκαν και τα μέτρα που τις ακολουθούν. Αντίστοιχο είναι το κλίμα που έγινε προσπάθεια να κυριαρχήσει στις συγκεντρώσεις "στήριξης της κυβέρνησης", όπου ο λαός κλήθηκε να συγκεντρωθεί δίχως σύμβολα (με εξαίρεση την ελληνική σημαία), συνθήματα αλλά και αιτήματα και να στηρίξει βουβός την "εθνική προσπάθεια".
Η γραμμή της απόκρυψης των πραγματικών αντιθέσεων συνοδεύεται από την προσπάθεια προβολής άλλων δήθεν αντιθέσεων. Από την εποχή της προηγούμενης κυβέρνησης, ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛΛ αυτοπροσδιορίζονταν ως το μπλοκ των αντι-μνημονιακών απέναντι στους μνημονιακούς της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Τα στελέχη της νέας κυβέρνησης παρουσιάστηκαν ως οι αποφασισμένοι διαπραγματευτές απέναντι στους υποταγμένους προηγούμενους διαπραγματευτές. Ο Τσίπρας με τους... συμμάχους ως η φωνή της λογικής και της δημοκρατίας απέναντι στους παράλογους και αδιάλλακτους Μέρκελ-Σόιμπλε. Ακόμα και η γραβάτα χρησιμοποιήθηκε για να διαχωρίσει τους "στιλάτους" και "προοδευτικούς" από τους "γραβατωμένους" και "συντηρητικούς".
Σύντομα βέβαια ξεθώριασαν όλα αυτά τα εφευρήματα μπροστά στην ταχύτατη προσαρμογή της νέας κυβέρνησης, η οποία εκφράστηκε με την επιλογή του μνημονιακού Παυλόπουλου για πρόεδρο της δημοκρατίας, την αποδοχή των δεσμεύσεων των προηγούμενων κυβερνήσεων στο πλαίσιο της "συνέχειας του κράτους", την έγγραφη υποταγή στους ιμπεριαλιστές με την παράταση του μνημονίου - και βρισκόμαστε ακόμα στον πρώτο μήνα.
Παρ' όλη τη φανερή κατάρρευση των επικοινωνιακών τεχνασμάτων, το σύστημα δεν παραιτείται της προσπάθειας ιδεολογικής αποσυγκρότησης του λαού και των εργαζόμενων και βρίσκει πρόθυμους συμμάχους στην κυβέρνηση. Η εμπέδωση της εξάρτησης σαν αναγκαίο, ακόμα και επιθυμητό, καθεστώς από όσο το δυνατό μεγαλύτερο τμήμα του λαού είναι από τα σημαντικότερα στοιχήματα για την ντόπια άρχουσα τάξη και τους ιμπεριαλιστές προστάτες της. Σύντομα θα ξεκαθαριστούν οι απαιτήσεις από τη μεριά των Αμερικανών ως αντάλλαγμα για τη «φιλική» τους στάση στις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛΛ και κανείς τους δεν θα ήθελε τα σχέδια αυτά να συναντήσουν την αντίσταση του λαϊκού παράγοντα.
Εξίσου σημαντικό είναι το στοίχημα της κατοχύρωσης σε τμήματα εργαζόμενων της "εθνικής ομοψυχίας", που απαιτεί την πλήρη καθυπόταξή τους στα συμφέροντα και την πολιτική του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου.
Αυτά ακριβώς είναι και τα ιδεολογήματα που είναι αναγκαίο να ανατραπούν προκειμένου να αναπτυχθεί το λαϊκό και εργατικό κίνημα. Είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να επικρατήσει η αντίληψη ότι η όποια διεκδίκηση από τη μεριά του λαού και των εργαζόμενων υποσκάπτει την "εθνική προσπάθεια". Μια αντίληψη που οδηγεί στην ηττοπάθεια και τη μοιρολατρία και εναποθέτει την επίλυση των λαϊκών προβλημάτων από το πραγματικό πεδίο, δηλαδή την ταξική πάλη, στην "καλοσύνη" της κυβέρνησης (με τη βοήθεια του ΟΟΣΑ, των ΜΚΟ κ.ά.) που θα αντιμετωπίσει τη λεγόμενη ανθρωπιστική κρίση όσο επιτρέπεται από τους κανόνες δημοσιονομικής πειθαρχίας και το στενό μνημονιακό πλαίσιο.
Αντίστοιχα, αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της αντιιμπεριαλιστικής πάλης η αναγνώριση της εξαρτημένης φύσης του ελληνικού καπιταλισμού και των δεινών που αυτή σημαίνει για το λαό. Πρέπει να γίνει καθαρό ότι ο αγώνας για εθνική ανεξαρτησία, ο αγώνας για να γίνει ο λαός αφέντης στον τόπο του είναι δεμένος με την επαναστατική, τη σοσιαλιστική προοπτική. Η μόνη δύναμη που έχει πραγματικά τη δυνατότητα να υλοποιήσει αυτή την προοπτική μέχρι τέλους είναι το λαϊκό κίνημα με κορμό τη συγκροτημένη εργατική τάξη, κίνημα που θα αναπτύσσεται και θα δυναμώνει στο πεδίο των αγώνων, με κατεύθυνση την αναπόφευκτη αναμέτρηση με τις δυνάμεις του συστήματος εντός κι εκτός της χώρας.
Προλεταριακή Σημαία
95 σχόλια:
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.

Μπράβο
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν είναι ακροδεξιοί, είναι ναζιστές, μην είστε επιεικείς.
ΑπάντησηΔιαγραφή"κάποιος σύντροφος"
κατά τα άλλα επειδή δεν είναι σωστό να στέκεται κανείς σε μια προφανή υπερβολή (ρώτησα και άλλοτε, θα ορίσουμε διαφορές δεξιάς/ακροδεξιάς, ακροδεξιάς φασισμού, ακόμα και φασισμού/ναζισμού, ή είναι το ίδιο ? ) το κείμενο πιάνει κάπως τα όρια μιας πολιτικής "εθνικής ενότητας" από την αριστερά.
ΑπάντησηΔιαγραφήσε κάθε περίπτωση πρέπει να είμαστε εξοπλισμένοι απέναντι στο "ακραίο κέντρο" (όρος του Ταρίκ Αλί) και τον εντοπισμό του βασικού εχθρού του συστήματος στο πρόσωπο του "εθνολαικισμού", στην επιμονή στην εθνοκρατική συγκρότηση δηλ, τις ιδεολογικές της επιπτώσεις και προϋποθέσεις, το ευνοϊκότερο πεδίο ταξικής πάλης που δημιουργεί, κλπ.
Χτυπήστε τον ΣΥΡΙΖΑ με πιο εύστοχους τρόπους, για τα όρια μιας γραμμής που θυμίζει Ιταλία 70, κάτι που έγινε πανηγυρικά προφανές με Πάκη ακόμα και τις συμμαχίες του SPD με το DKV (νομίζω), στον μεσοπόλεμο, με ένα μικρό δεξιό κόμμα δηλ, με το οποίο τα έβρισκε (ή νόμιζε) σε μια minimun αντζέντα.
Ακροδεξιά παραμένει ένα ειδικό πολιτικό φαινόμενο με προϋποθέσεις (αντιπλουτοκρατική δημαγωγία, επιθετικές εκδοχές εθνικισμού ρατσισμού ξενοφοβίας και σεξισμού σαν τα βασικά στοιχεία της εκπροσώπησης, αλλιώς υπήρχαν πάντα και στην ΝΔ που ήταν το δεξιό κόμμα, ενίοτε και το κεντροδεξιό, και όχι ακροδεξιά) που δεν υπάρχουν στους ΑΝΕΛ. Υπάρχει αυτό που έλεγε πρόσφατα ο Κουβελάκης δεξιό "ανεξαρτησιακό" κόμμα.
"κάποιος σύντροφος"
Γλυκάθηκε η γρια από τα σύκα και έφαγε και τα συκόφυλλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον ενοχλεί πολύ η διαπίστωση οτι μας βάζουν στη γραμμή της εθνικής ομοψυχίας εξ ου και το θεωρητικό τρολλάρισμα εκ μέρους του ''κάποιου συντρόφου''.
ΑπάντησηΔιαγραφήτρολλάρισμα είναι ότι οι ΑΝΕΛ είναι ακροδεξιό κόμμα, αποκλείεται οι σύντροφοι που το έγραψαν να είναι τόσο άσχετοι.
ΑπάντησηΔιαγραφή"κάποιος σύντροφος"
Από όλο το κείμενο θες να σταθείς εκεί? οκ. τότε έχεις έρθει σε επαφή με ανθρώπους που απαρτίζουν τη βάση των ανελλ? Όσοι δεν έχουμε τόσο γνωστή πολιτική δράση και έχουμε έρθει σε επαφή μαζί τους σε επίπεδο ''καλημέρας'' αντιλαμβανόμαστε οτι οι διαμορφωμένες αντιλήψεις τους προσεγγίζουν σε πολλά τη χρυσή αυγή. Αλλά έλα που το σύστημα αποφάσισε σ αυτή τη φάση να την μαζέψει και κάποιοι που δεν θέλουν μπλεξίματα καταφεύγουν στους ανελλ και αλλού. Πολλά από τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις τα έχουν. Δηλαδή πρέπει να να μπουν στο πρόγραμμα του κόμματος για να πειστείς? Επίσης πολλοί από αυτούς αποθεώνουν τη ζωίτσα κωνσταντοπούλου ακριβώς τώρα που θεωρεί τη χ.α. απαραίτητη για τη λειτουργία του κοινοβουλίου.Αλλά μη μένεις μόνο στους ανελλ. Είναι εμφανέστατη η προσπάθεια από την συγκυβέρνηση να περάσει το κλίμα εθνικής ομοψυχίας και να κάμψει τα αγωνιστικά ξεσπάσματα με το επιχείρημα οτι υπονομεύουν την εθνική προσπάθεια. Όποιος δεν το βλέπει απλά προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν στάθηκα εκεί, είπα ότι η πολιτική εθνικής ενότητας του ΣΥΡΙΖΑ είναι λάθος, επικίνδυνη, και έφερα και 2 ιστορικά παραδείγματα καταστροφικά για την αριστερά και το εργατικό κίνημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήπρέπει να είναι και στο πρόγραμμα, και στους όρους άρθρωσης της εκπροσώπησης, και στην ΝΔ υπήρχαν πάντα είπα, αλλά κανείς δεν την έλεγε ακροδεξιά. Από άποψη μιας αναλυτικής ακριβειας, ούτε η ΝΔ του Σαμαρά δεν είναι ακροδεξιά. Υπάρχει κίνδυνος "ψεύτη βοσκού" με την κατάχρηση αυτών των όρων. Το ΛΑΟΣ φασίστες, ενώ ήταν ακροδεξιοί, οι ΑΝΕΛ ακροδεξιοί, ενώ ήταν δεξιοί. Είναι λάθη που συνήθως κάνει το ΣΕΚ.
ούτε ότι η ζωίτσα κάνει κάτι υπέρ της ΧΑ συμφωνώ.
"κάποιος σύντροφος"
Το χάιδεμα εκ μέρους στελεχών της κυβέρνησης στους ψηφοφόρους ή απευθείας σε (πρώην) στελέχη της χ.α. κατ εμέ δεν είναι τυχαίο ούτε απλά ψηφοθηρικό. Η βάση του βρίσκεται στον κοινό ιστορικό στόχο σοσιαλδημοκρατίας και φασισμού να συμφιλιώσουν τις τάξεις και να εξαφανίσουν φαινομενικά τις ταξικές αντιθέσεις. Θα δούμε πολλά ακόμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια δεν περιμένω να εμπιστευθεί η αστική τάξη της χώρας την κυβέρνηση στη χ.α (όχι ακόμα τουλάχιστον) (επειδή μίλησες για βοσκούς) .
Και βέβαια όσο προοδευτικός και να είναι κάποιος συριζαίος στις αντιλήψεις η νομοτέλεια της σοσιαλδημοκρατίας και της κατάστασης εκεί θα οδηγήσει. Δεν παραβλέπω το γεγονός οτι πετάγονται άλλοι παράγοντες της κυβέρνησης (π.χ η υπουργός μετανάστευσης) που προσπαθούν να μαζέψουν το πράγμα. Αλλά οι ενδείξεις όλο και πληθαίνουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήτον μύθο του Αισώπου εννοούσα, δεν ξέρω αν έγινε αντιληπτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι η ομοιότητα σοσιαλδημοκρατίας-φασισμού δεν στέκει, είναι η βάση του "μετά τον Χίτλερ εμείς" το 29-34. Είναι γραμμή που το KPD προσπάθησε αργά να διορθώσει, δεν πρόλαβε, δεν μπόρεσε να κάνει αντιναζιστικό κίνημα με την βάση σοσιαλδημοκρατίας, και πήρε ιστορικό μερίδιο ευθύνης για την συντριβή της αριστεράς (μικρότερο από του SPD).
κανέναν στόχο ταξικής συμφιλίωσης δεν έχει ο φασισμός, είναι πολύ λάθος, ξεκινάει σαν αντιδραστικό αντεργατικό/αντιπλουτοκρατικό κυρίαρχα μικροαστικό κίνημα, και κυβερνάει σαν η πιο ανοιχτή και σκληρή αντεργατική δικτατορία, εκκαθαρίζοντας τον "πληβειακό φασισμό" που ενδεχομένως έχει πιστέψει την αντιπλουτοκρατική δημαγωγία.
η σοσιαλδημοκρατία επιχειρούσε να συμφιλιώσει τις τάξεις, και πρόσκαιρα το έκανε, ή έμοιαζε να το κάνει, δεν είναι το ίδιο με τον φασισμό ως προς το μείγμα ταξικής εκπροσώπησης. Ο φασισμός και ο ναζισμός πχ δεν είχαν ποτέ κυρίαρχα εργατική βάση, η υποεκπροσώπηση της εργατικής τάξης ήταν κραυγαλέα.
Σεντόνι, αλλά σπουδαίο, για λεπτομέρειες για αυτά προτείνω ανεπιφύλακτα αυτό το κείμενο από την Μαρξιστική Σκέψη
http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8970:fasimos-megalo-kefalaio-kai-ergatikh-taxi&catid=54:anpolitiki&Itemid=284
"κάποιος σύντροφος"
Εννοείται οτι και ο φασισμός είχε στόχο την ταξική συμφιλίωση. Σε παραπέμπω σε κείμενα του Βεζανή κ.α. Όπως επίσης και στον Ρατζανί Πάλμε Ντατ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης σε παρακαλώ μη γράφεις πράγματα με τρόπο που να φαίνεται οτι εγώ δήθεν τα είπα και εσύ διαφωνείς όπως το ''ο φασισμός και ο ναζισμός είχαν εργατική βάση''. σόρρυ πρέπει να φύγω.
προφανώς δεν το είπες, ότι ο φασισμός και ο ναζισμός είχαν εργατική βάση και συγνώμη αν φοβήθηκες ότι θέλω να σε προβοκάρω.
ΑπάντησηΔιαγραφήη σοσιαλδημοκρατία όμως, με την οποία συγχέεις τον φασισμό, είχε. Μάλλον αυτοπροβοκάρεσαι.
εννοείται ότι ο φασισμός δεν είχε στόχο την ταξική συμφιλίωση. Οι "πληβειακοι" τύπου Ρεμ, Στράσερ (Ιταλούς δεν θυμάμαι) μπορεί να είχαν, να νόμιζαν ότι είχαν. Ο Πουλαντζάς κάπου τους λέει "αριστερούς φασίστες", χωρίς να τους συμπαθεί, εννοείται.
Επίσης είναι κρίσημο να ξεχωρίσεις την ταξική συμφιλίωση από την κοινωνική ειρήνη. Το να μην υπάρχει εργατικό κίνημα (αυτό ήθελε ο φασισμός) δεν είναι ταξική συμφιλίωση, είναι ταξική συντριβή της εργατικής τάξης.
Αλλά ας ανοίξει η κουβέντα να πουν και άλλοι αν θέλουν, γιατί έχει σημασία σαν στοιχείο ιστορικής αποτίμησης, αλλά και τρέχουσας πολιτικής. Πες και συ αν θες αναλυτικότερα όταν γυρίσεις, να καταλάβω.
"κάποιος σύντροφος"
Δεν ταύτισα τη σοσιαλδημοκρατία με τον φασισμο. Απλά είπα οτι συγκλίνουν στην διάσωση του καπιταλισμού. Τί δεν καταλαβαίνεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ χαρακτηρισμός των αν.ελλ. ως εθνικιστικό αστικό κόμμα θα σε κάλυπτε.
ξέχασα το ερωτηματικό στο τέλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήμε καλύπτει ο σ. Κουβελάκης, ελπίζω δεν είναι κουραστικό το παράθεμα, αν είναι μην το διαβάζετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήThere are two misunderstandings about ANEL that we ought to shake off right away. Firstly, it is not a far-Right party, as many media wrongly suggest. It is effectively a faction of New Democracy that has combined with a few people who have defected from other political forces, some of them from the Left.
In France we would call this kind of party ‘sovereigntyist’, though we should also bear in mind that sovereigntyist and patriotic ideas do not have the same meaning in a major power like France with a history of imperialism and colonialism, and a country like Greece that has been dominated throughout its history.
ANEL is a party that has taken a position against the Memorandum and against austerity policies – and it has done so on a patriotic basis. But it also represents a ‘social’ tendency that was once a constituent part of New Democracy, which, let’s not forget, was up till recently a mass party with a popular electorate and a significant base among trade unionists.
The second thing to note is that there is no grand strategy, here. It was a pragmatic choice, corresponding to the given constraints of the current moment. Syriza knew that it would face a very difficult situation, and it needed a majority in Parliament.
Γιατί να το πούμε εθνικιστικό, όταν λέγαμε την ΝΔ δεξιά, ή και κεντροδεξιά, δεν το καταλαβαίνω. Αν και στην βάση του πολύ διαφορετικό από το "soveregntyist" δεν είναι, νομίζω είναι πολιτικό λάθος να το πεις έτσι.
Συγκλίνουν στην διάσωση του καπιταλισμού συμφωνώ. Οπως και η κεντροδεξιά πχ, πρέπει όμως να τα ξεχωρίζουμε, είναι 3 διαφορετικά πράγματα, οργανώνουν την αστική ταξική κυριαρχία αλλιώς, πρέπει να βασανίζουμε τις αναλύσεις.
see you c. Tom.
"κάποιος σύντροφος"
Η ΝΔ δεν έχει μέσα μόνο εθνικιστές, αλλά και μπακογιάννη χατζηδάκη και άλλους. Θα μπορούσαν αυτοί να ανήκουν στους ανελλ? Όχι. άρα μπορούμε να θεωρήσουμε τους ανελλ εθνικιστές σε αντιδιαστολή με τη νδ.
ΑπάντησηΔιαγραφή"ούτε ότι η ζωίτσα κάνει κάτι υπέρ της ΧΑ συμφωνώ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι ρε τι λες τώρα μιλάμε για αντιφασίστρια αμαζόνα:
http://www.efsyn.gr/arthro/i-zoi-konstantopoyloy-anoigei-thema-me-ti-hrysi-aygi
http://www.thetoc.gr/politiki/article/sta-kagkela-i-zwi-kwnstantopoulou-gia-tin-xrusi-augi
http://www.alphafm.gr/archives/84446 (εδώ φρόντισε να είναι απούσα η πονηρούλα).
http://www.iefimerida.gr/news/196866/kke-kata-konstantopoyloy-dinei-allothi-sti-hrysi-aygi-den-tha-metashoyme-stin-onomastiki
http://www.iefimerida.gr/news/197218/neo-epeisodio-sto-sirial-konstantopoyloy-hrysis-aygis-ti-eipe-kai-exorgise-kai-voyleytes.
Όχι ρε δεν δείχνει ανοχή στη Χρυσή Αυγή δεν την χαιδεύει....
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/03/blog-post_49.html
Μάλιστα πνεύμα ομοψυχίας και εθνικής ομοθυμίας μαζί με τους Ναζί. Πως λέμε ΕΛΛΑΣ-ΕΛΛΗΝΩΝ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.....
Α και μην ξεχνάμε την γνωστή για τον αντιφασιστικό και δημοκρατικό της αγώνα φίλη της Ραχήλ Μακρή (ξέρετε αυτή που θεωρεί τους χρυσαυγίτες αθώους)
V For Viva La Revolution
η απαίτηση να λειτουργεί η Βουλή με 285 ξέρω γω βουλευτές, και όποιος διαφωνεί να χρεώνεται (από τα ΜΜΕ, την ΝΔ το Ποτάμι κλπ) φιλοχρυσαυγιτισμό, είναι στον πυρήνα της λειτουργίας της ΧΑ σαν ένοπλη συμμορία του καπιταλιστικού κράτους.
ΑπάντησηΔιαγραφήή η απαίτηση να αποδεχτεί η αριστερά στην Βουλή το 187, 187Α σαν λόγους κατάργησης της χρηματοδότησης των κομμάτων, κάτι που δεν το δέχτηκε η Ζωή, ο Γλέζος (φιλο ΧΑ και αυτός) και το ΚΚΕ (το οποίο δεν ψήφισε την σχετική τροπολογία, αλλά ψήφισε την εφαρμογή της κατά της ΧΑ, ο Γλέζος και η ΧΑ όχι και στην δεύτερη ψηφοφορία)
γενικά όλα αυτά είναι μέσα στην υπόθεση κρατικού αντιφασισμού που πυροδότησε η δολοφονία Φύσσα, για το καταλάγιασμα της λαικής οργής, αλλά και την δημιουργία κεκτημένων υπέρ του κράτους στην κατεύθυνση του "συνταγματικού τόξου", της συλλογικής ποινικής ευθύνης πολιτικού τύπου, των 2 άκρων, των κεκτημένων κρατικού ελέγχου στην κομματική ζωή. Τα ζήσαμε, το φθινόπωρο του 13 υπήρξαν προσπάθειες νομικοί σαν τον Κατρούγκαλο πχ να πουν "δεν μας νοιάζει αν υπήρχαν βιβλία του Χίτλερ στο τάδε σπίτι, γιατί το λέει η αναφορά της αστυνομίας, νόμιμα είναι", και του την πέφτανε "ααααα, υπερασπίζεσαι την ΧΑ".
για τα θέματα αυτά παραθέτω άρθρο του σ Μπελαντή που θα έχει πλάκα μετά από ακτιβιστής δικηγόρος για τα δικαιώματα των πολιτικών κρατουμένων και την ίδια την ιδιότητα τους ως τέτοιοι, "φιλοτρομοκράτης" και δεν συμμαζεύεται, να κατηγορηθεί και αυτός σαν φιλοΧΑ, για να βγει αληθινό το κράτος, ότι "τα άκρα συναντιούνται".
http://rproject.gr/article/i-ypothesi-hrysi-aygi-kai-fasistiko-fainomeno-apories-anisyhies-diexodoi-se-dekatreis
"κάποιος σύντροφος"
Περαστικά κάποιε που κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://leninreloaded.blogspot.gr/2015/03/blog-post_7.html
οποιαδήποτε συσχέτιση του φασισμού με το εργατικό κίνημα (και αν μιλάμε για την σοσιαλδημοκρατία του μεσοπολέμου, μιλάμε σε μεγάλο βαθμό για εργατικό κίνημα) είναι πλυντήριο του φασισμού. Στο όνομα της αντιπαράθεσης με την σοσιαλδημοκρατία.
ΑπάντησηΔιαγραφήαααααα, το έλεγε ο Μουσολίνι ε?
λέω να διαφωνώ με τον Μουσολίνι και να σε ευχαριστήσω που φέρνεις παραδείγματα αυτού που λέμε φασιστική δημαγωγία.
φιλάκια
"κάποιος σύντροφος"
Πάρε κι αυτο για το πως η σοσιαλδημοκρατία βοηθάει τον φασισμό να πάρει την εξουσία
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://leninreloaded.blogspot.gr/2015/03/rr-dutt.html
μην με κουράζεις σε παρακαλώ με αυτόν τον τύπο, δεν τον θεωρώ πολιτικά σοβαρό να κοιτάω τις αναρτήσεις του.
ΑπάντησηΔιαγραφήπάρε ακόμα έναν σ Μπελαντή
http://rproject.gr/article/30-toy-genari-1933-i-anodos-toy-hitler-stin-exoysia
"κάποιος σύντροφος"
Δεν έχω διαβάσει το άρθρο, δεν έχω διαβάσει καν όλα τα σχόλια πλην των τεσσάρων πρώτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα το κάνω. Ο τίτλος άλλωστε του άρθρου αλλά και τα πρώτα σχόλια με εξιτάρουν.
Και τι θέλω τώρα να πω ?
Όλοι έχουμε τις απόψεις μας, τις διαφωνίες μας, τις καλοπροαίρετες και τις κακοπροαίρετες.
Ο κλασσικός εαακίτης που κολοπαιδίζει στις σχολές και μαζεύει ψήφους με τις κλασσικές μεθόδους, ψέμματα, κόλπα, "εύστοχες" παρατηρήσεις, επιλεκτική νοημοσύνη, είναι ένας χαρακτηριστικός τύπος (περασμένης δεκαετίας).
Τους είχαμε στα πόδια μας και από ανάγκη και από αδυναμία. μπορεί και να αργήσαμε να τους μάθουμε, αλλά τους μάθαμε καλά.
Ο τύπος αυτός βρίσκεται σε αυτό το μπλοκ και έχει το όνομα κ.σ. απλά και μόνο για να τον προσφωνούμε έτσι, και αυτό να ορίζει και τον σχετικό επηρεασμό.
Ο τύπος αυτός δεν είναι ψυχασθενής για να του την χαρίζουμε.
Είναι ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ !!!!
Μπορεί να διαγραφεί αυτό το σχόλιο μου ?
Αν ναι, θα είναι άδεια σε αυτόν να λέει ότι θέλει και φίμωση δική μου.
Κλείνοντας να πω ότι πριν λίγο καιρό μίλησε για ιντερνετικό τραμπουκισμό κάποιου.
Ο μόνιμα τραμπούκος κατηγορεί τους άλλους.
Μια από τις πολλές τακτικές του.
Αλλά είναι και αυτή γνωστή.
Δεν μπορεί να πει δηλαδή την άποψή του ?
Βεβαίως και μπορεί αλλά αυτό δεν είναι άποψη είναι συνειδητή, συστηματική απόπειρα φίμωσης των απόψεων των άλλων, του μπλοκ και της άποψης που εκφράζει.
Δεν λέει ενίοτε και σωστά πράγματα ? Βεβαίως το κάνει για να δημιουργήσει προφίλ, προβοκάτορας είναι όχι ηλίθιος....
Λ.Σ.
έχουμε πει από πάνω για τους ΑΝΕΛ, για τον ορισμό της ακροδεξιάς, την εθνική ενότητα, την ταξική φύση του φασισμού, την πολιτική της ΚΔ κατά του φασισμού, την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, χίλια 2 πράγματα, και ο άλλος το μόνο που έχει στο μυαλό του είναι να βρίσει επι προσωπικού. Α, και τους εαακίτες, του οποίους ... είχε στα πόδια του, γιατί οι δόλιοι δεν είχαμε καμιά παρέμβαση και απήχηση, και προσπαθουσαμε να προσκοληθούμε στις αγωνιστικές κινήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή"κάποιος σύντροφος"
Λ.Σ.,ο κάποιος σύντροφος δεν κάνει τραμπουκισμό,δεν κάνει αναίτιες προσωπικές επιθέσεις.Αυτό το κάνεις εσύ κ ενοχλείς.Ότι ο κάποιος διαστρευλώνει απόψεις,όχι απαραίτητα σκόπιμα,είναι αλήθεια,αλλά δίνεται έτσι ευκαιρία για καλύτερο ξεκαθάρισμα πολιτικών απόψεων.Η "εντεταλμένη υπηρεσία"δεν έχει βάση,γιατί δε βλέπω να ευνοήται κάποιο κόμμα από τις απόψεις του.Αντίθετα,προάγεται ο διάλογος κ αναδείχνονται καλύτερα οι απόψεις του κκε μλ.Πού την είδες τη φίμωση;Φίμωση θα πή,να εμποδίζης κάποιον να μιλήση,δηλ. αυτό που στοχεύεις εσύ με τις επιθέσεις σου,επειδή ενοχλείσαι από διαφορετικές απόψεις.Πρόκειται για μισαλλοδοξία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναγνώστρια του blog
Κάποιε σύντροφε ένα πολιτικό ρεύμα δεν παραμένει με τα ίδια συνθήματα και στόχους καθόλη την πορεία του. Έτσι και ο φασισμός ξεκίνησε ως προσπάθεια συμφιλίωσης των τάξεων (κοινή βάση με τη σοσιαλδημοκρατία) και κατέληξε στην ταξική συντριβή της εργατικής τάξης και στην προετοιμασία για τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο. Δεν εμφανίστηκαν ξαφνικά μεραρχίες από το πουθενά. Και χωρίς να τα έχω λήξει όλα και να τα ξέρω όλα νομίζω οτι πράγματι δεν είχε την ηγεμονία η εργατική τάξη εκεί, αλλά ο φασισμός είχε και διείσδυση σε εργατικά στρώματα. Στην πορεία του έγιναν πολλά ξεκαθαρίσματα και ταξικής φύσεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήοι επιθέσεις των φασιστών και των ναζί στο εργατικό κίνημα προϋπήρχαν της ανάδειξης τους σε κυβερνητικά κόμματα. Αυτό αναδεικνύει την δημαγωγία από πάντα. Η δε δημαγωγία δεν πρέπει πάντα να συγχέεται με την απάτη, αλλά έχει να κάνει ταξική φύση ενός φαινομένου, βάσει του τι εκπροσωπεί οικονομικά, ιδεολογικά και πολιτικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δε σοσιαλδημοκρατία δεν ήταν ένα ρεύμα για την συμφιλίωση των τάξεων, ήταν ένα πολιτικό ρεύμα του εργατικού κινήματος με ορίζοντα ανατροπής. Μιλάμε για λίγα χρόνια μετά την διάσπαση της Β Διεθνούς που δεν ήταν ένα μεταρρυθμιστικό ρεύμα, αλλά ένα επαναστατικό ρεύμα που έφτασε σε όρια στην εποχή του ιμπεριαλισμού. Μιλάμε πχ (αν μιλάμε για Γερμανία) για τεράστια συνδικάτα, για συμπαγείς συγκεντρώσεις εργατικής τάξης, με εργατική κουλτούρα, εργατική οικογενειακή προέλευση και κατεύθυνση, εργατικές πολιτοφυλακές, ένοπλους θύλακες στο SPD κλπ. Είναι η αστική ενσωμάτωση των ηγετών της τότε σοσιαλδημοκρατίας που έχει βολέψει κάποιες αφηγήσεις που σου λένε ότι "σκότωσαν την Ρόζα", το οποίο ισχύει, και είναι δείκτης της εκτίμησης για το ηττημένο εργατικό κίνημα σαν προϋπόθεση του εκφασισμού.
Ο φασισμός δεν ήθελε να συμφιλιώσει τις τάξεις, ήθελε να τσακίσει το εργατικό κίνημα, επ ωφελεία αρχικά των μικροαστών αλλά τελικά (και όχι σαν απλή απάτη) των αστών. Επίσης παρατέθηκε εδώ σαν απόδειξη ομοιότητας φασισμού-σοσιαλδημοκρατίας ένα απόσπασμα Μουσολίνι που λέει οτι πρέπει αστική και εργατική τάξη να πληρώνουν εξίσου την κρίση. Αυτό όμως δεν είναι σοσιαλδημοκρατικό, σίγουρα όχι με τα μέτρα της τότε εποχής. Σοσιαλδημοκρατία ήταν η αναδιανομή προς τα κάτω, και με τους τότε όρους ακόμα, με ορίζοντα πιο πέρα από μια καλύτερη διαχείριση. Η αντιδραστικοποίηση των ηγετών (πολιτικών και συνδικαλιστικών) μιας φάσης του εργατικού κινήματος όμως, δεν το ακυρώνει ως τέτοιο.
Εγώ συμφωνώ με τον Τρότσκι, που η δουλειά του πάνω στον φασισμό εκείνα τα χρόνια ήταν από τα σπουδαία που άφησε. Είναι τέτοιο το πολιτικό και ιδεολογικό τσάκισμα της εργατικής τάξης από τον ακόμα μη κυβερνητικό φασισμό, που δεν νομίζω να στέκει να λέμε πως ήθελε να συμφιλιώσει τις τάξεις. Ότι κέρδιζε παραιτημένους και κοινωνικά ισοπεδωμένους εργάτες, ναι, φαντάζομαι το έκανε.
«Ανίσχυρη μπροστά στο κεφάλαιο, η μικρομπουρζουαζία ελπίζει με την καταστροφή των εργατών να ξανακερδίσει πάλι μια κοινωνική αξιοπρέπεια.»
Νομίζω απλά πως στο ελληνικό κομμουνιστικό κίνημα έχουν επικρατήσει μύθοι που άλλοι ηρωοποιούν την στάση του KPD, άλλοι το δαιμονοποιούν υπερβολικά και είναι μαλακοί με το SPD, δεν είναι και εύκολα θέματα, θέλουν ψάξιμο, και είναι και διαφωνίες δεκαετιών, δεν τελειώνουν απλά. Μόνο μέσα από πολιτικές πρακτικές στην σημερινή καπιταλιστική κρίση, χωρίς κανέναν εκφασισμό που να συγκρίνεται με τότε, μόνο έτσι μπορεί κανείς να μετρήσει αποτελέσματα, και να πει ότι "να, έχω δίκιο και για τότε". Οπότε δύσκολα θα πείσει ο ένας τον άλλον πάνω στην ιστορία.
Δεν περισσεύει βέβαια η σεμνότητα, ούτε η άποψη ότι η πολιτική πρακτική είναι κάτι που αποτιμάται με μέτρα αγώνα και κινήσεων μαζών, και έτσι μονολογούμε, τσακωνόμαστε, βριζόμαστε, (όχι εμείς οι 2) και αρχίζουμε τα "ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις εμένα για" κλπ .Όλα αυτά δεν είναι και τόσο πρωτότυπα, στενάχωρα είναι, αλλά εντάξει.
See you
"κάποιος σύντροφος"
Οι ΑΝΕΛ είναι και ακροδεξιοί και φασίστες. Για του λόγου το αληθές, να τι λένε όταν είναι μεταξύ τους για σιωνιστές, ανθέλληνες και άλλα τέτοια σενάρια αντιεπιστημονικής φαντασίας:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/oi-mystirioi-ellines-toy-ioy
Το ότι οι συριζαίοι και φιλοσυριζαίοι όπως ο κ.σ. επιχειρούν τώρα να τους ξεπλύνουν σαν "αντιμνημονιακή" δύναμη δείχνει πόσο ξένοι έχουν γίνει προς το στοιχειώδη δημοκρατισμό, πόσο δίκαιος ήταν ο χαρακτηρισμός "σοσιαλφασίστες" που απέδωσε τότε στους σοσιαλδημοκράτες το κομμουνιστικό κίνημα.
Πως αλλιώς να χαρακτηρίσεις καθάρματα τύπου Κωνσταντοπούλου που ονειρεύεται αντιμνημονιακές συμμαχίες με τους ναζήδες στα μουλωχτά και κάνει ό,τι μπορεί για την πολιτική-θεσμική τους νομιμοποίηση, ή του αλητήριου Βούτση που είχε πει πως η υπόθεση της ΧΑ είναι στημμένη από το Σαμαρά για να πάρει τις ψήφους της (!!!). Τα ίδια είχε γράψει και ο Δελαστίκ.
Το "μετά το Χίτλερ εμείς", το ΚΚ Γερμανίας δεν το είπε ΠΟΤΕ. Πρόκειται για συκοφαντία που σε κείμενα της εποχής μπορεί να βρεθεί μόνο στους αντικομμουνιστικούς λίβελους του Τρότσκι και πουθενά αλλού. Αυτός ο τελευταίος σπουδαίος αναλυτής, στα 1924 έλεγε στους λόγους του "μη βλέπετε παντού φασίστες" και "η αστική τάξη θα ξεφορτωθεί το φασισμό μόνη της μόλις νικήσει το εργατικό κίνημα" στην Ιταλία! Είχε γράψει και άλλα μαργαριτάρια ο "σπουδαίος θεωρητικός", όπως το ότι οι Τσεχοσλοβάκοι εργάτες δεν πρέπει να αντισταθούν στη χιτλερική εισβολή, και κυρίως την άρνηση του αντιφασιστικού μετώπου, γραμμή που συμμερίζεται απόλυτα σήμερα το "ΚΚΕ" θεωρώντας το αντιφασιστικό μέτωπο δεξιό λάθος.
Αλλά τι αντιφασιστική πολιτική να κάνουν όλοι αυτοί όταν θεωρούν το να είσαι φιλελεύθερος είναι χειρότερο απ' το να είσαι φασίστας -εξού και η συμμαχία τους με τους ΑΝΕΛ και το ξέπλυμα της ΧΑ- και όταν έχουν τον ίδιο διεθνή προσανατολισμό με τους ναζήδες, δηλαδή τη στροφή προς Ρωσία-Κίνα; Σήμερα τη στιγμή που γράφονται αυτά πραγματοποιείται στην Πετρούπολη διεθνές φασιστικό φόρουμ με τη συμμετοχή της ΧΑ.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/1653461_804788986272413_6233699996560850326_n.jpg?oh=980129c8c5d6972dd2c741d06d39f1fa&oe=55AC28B3&__gda__=1433400104_2a8a37dcd9cad5eb3d1fcc8221031da3
Ο κατά Π.Παπακωνσταντίνου εν δυνάμει σύμμαχος της σοσιαλιστικής Ελλάδας, η Ρωσία, είναι η μόνη χώρα που υποστήριξε τους φυλακισμένους χρυσαυγίτες μέσω του συμβούλου του Πούτιν, Ντούγκιν, που τυγχάνει να είναι φιλαράκι του συριζαίου ΥΠΕΞ Κοτζιά. Σιγά μην κάνουν όλοι αυτοί πραγματική αντιφασιστική πολιτική και να δυσαρεστήσουν έτσι τον "εν δυνάμει σύμμαχο".
Ποια αντιφασιστική πολιτική να κάνουν όταν δήθεν ανησυχούν ότι ενδεχόμενη αποτυχία του ΣΥΡΙΖΑ θα δυναμώσει τους φασίστες; Αν όντως ανησυχούσαν γι' αυτό θα φρόντιζαν να χωθούν οι χρυσαυγίτες βαθιά στη φυλακή, κυβέρνηση είναι στο κάτω κάτω. Στην πραγματικότητα το μόνο που τους νοιάζει είναι να χρησιμοποιήσουν τη ΧΑ σαν ένα "χαρτί" που μπορούν να παίξουν στην διαπραγμάτευση με τους ευρωπαίους. Τι άλλο χρειάζεται ο ψηφοφόρος της ΧΑ για να πειστεί για τη χρησιμότητά της ύπαρξής του ναζιστικού κόμματος;
Σοσιαλφασίστες και φιλοχρυσαυγίτες είναι, συνειδητά ή ασυνείδητα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι συν αυτώ στρώνουν το δρόμο προς το φασισμό, όπως κάναν οι ομογάλακτοί τους στη Γερμανία του μεσοπολέμου.
ΑπάντησηΔιαγραφή""""""""""KKE""""""""""
ΑπάντησηΔιαγραφή'Ντάξει "σύντροφοι"; Να το αφήσω ...ή να βάλω κανένα κιλό "" ακόμη;;
"Λ.Σ.,ο κάποιος σύντροφος δεν κάνει τραμπουκισμό, δεν κάνει αναίτιες προσωπικές επιθέσεις. Αυτό το κάνεις εσύ κ ενοχλείς."
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή αναγνώστρια του μπλοκ. Να γνωρίζεις ότι είχα μήνυμα στο κινητό μου για το συγκεκριμένο σου σχόλιο. Με λίγα λόγια πλέον υπάρχει ένα δυναμικό (έστω και μικρό) που μπορεί να αναγνωρίσει τι κρύβεται πίσω από την στάση και την ανωνυμία αυτή.
Αν το μήνυμα και η κρίση μου για το τι θέλει να εκφράσει το σχόλιό σου είναι ορθά και αν πίσω από την ανωνυμία δεν κρύβεται "κάποιος" (μια εκδοχή που αν δεν ισχύει, όπως είναι και το πιθανότερο, αποκτάει δυναμική από την ανωνυμία σου) γνώριζε και εσύ και όλοι ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ (φυσικά όχι μόνο εσύ) ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ.
" Ότι ο κάποιος διαστρευλώνει απόψεις,όχι απαραίτητα σκόπιμα,είναι αλήθεια, αλλά δίνεται έτσι ευκαιρία για καλύτερο ξεκαθάρισμα πολιτικών απόψεων."
Έχει πολύ πλάκα που είτε από απειρία, είτε από αδυναμία που προκαλείται από μη ενασχόληση με άλλα ζητήματα πέραν αυτών που η λογική που προανέφερα (και εδώ, αλλά και αναλυτικότερα σε άλλα σχόλια, που είναι αυτά που σε ενόχλησαν) δεν γίνεται αναγνώριση της πραγματικότητας.
Και ποια είναι αυτή η πραγματικότητα ? "Κάποιος" δεν μπορεί να είναι και χαζός και έξυπνος ταυτόχρονα. "Κάποιος" δεν μπορεί να αμολάει τόνους από ανοησίες σε ζητήματα που επιλέγει και την ίδια ώρα σε άλλο ποστ να κάνει πανέξυπνες παρατηρήσεις ("κάποιος" να είναι ταυτόχρονα σε πολλά ποστ όσο ο Γεωργιάδης σε πάνελ, και μάλιστα κάποιος όχι σε πολλούς αλλά σε έναν ιστότοπο). Μάλιστα οι εύστοχες παρατηρήσεις του να είναι πάντα σε ζητήματα που υπάρχει μια θολούρα απόψεων του ποστ, να επιλέγει δηλαδή πάντα τα εύστοχα να είναι με στόχο πληγές....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτόν τον τύπο οπορτουνιστή κάποιοι τον βιώσαμε καλά και τον έχουμε μάθει καλά, και ας μάθει λοιπόν "κάποιος" αλλά και όλοι ότι πράγματι υπάρχει και η εκδοχή όταν συγκροτημένα κατατίθεται μια άποψη "διάφοροι κάποιοι" να τρέχουν πίσω από αυτή, να προσκολλούνται σχηματικά στους φορείς της, και από πίσω να ρίχνουν τόνους λάσπης, (και φυσικά δεν αναφέρομαι στο σύνολο των αγωνιστών άλλης δύναμης αλλά σε "κάποιους") γιατί αυτό έγινε στο παρελθόν και θα ξαναγίνει όσο περίεργο και αν φαντάζει σε "κάποιον" και κάποιους.
"Η "εντεταλμένη υπηρεσία"δεν έχει βάση,γιατί δε βλέπω να ευνοήται κάποιο κόμμα από τις απόψεις του. Αντίθετα, προάγεται ο διάλογος κ αναδείχνονται καλύτερα οι απόψεις του κκε μλ."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η πλάκα συνεχίζεται.... Μήπως έχεις παρατηρήσει σε αυτό αλλά κυρίως σε άλλα ποστ γύρω από τι περιστρέφεται η κουβέντα ? Ποιος έχει θέσει το πλαίσιό της ακριβώς επειδή του δίνεται ο χώρος να το κάνει (και ανυπόγραφα), επειδή κάποιοι κρίνουν σκόπιμο να αναλωθούν σε κάτι τέτοιο και να βρουν ενοχλητικό κάτι που κατακρίνει κάτι τέτοιο αντί το ίδιο ?
Δεν νομίζω, μάλλον αλλού βρίσκεται η στόχευσή σου αγαπητή αναγνώστρια....
Οι απόψεις του κκε μλ ποιες είναι ? Αυτές που ανώνυμα γράφονται από διάφορους ? Αυτές που ερωταπαντώντας στον εαυτό τους "κάποιοι" ή κάποιοι άλλοι δίνουν ως απαντήσεις ? Από πότε οι ανγτνιες είναι κομματικό όργανο απαντήσεων ? Από ποτέ αγαπητή αναγνώστρια του μπλοκ....
"Πού την είδες τη φίμωση; Φίμωση θα πή, να εμποδίζης κάποιον να μιλήση, δηλ. αυτό που στοχεύεις εσύ με τις επιθέσεις σου, επειδή ενοχλείσαι από διαφορετικές απόψεις. Πρόκειται για μισαλλοδοξία."
Πλάκας συνέχεια.... Δεν είδα καμία φίμωση. Το αντίθετο. Είπα ΑΝ, μα εσύ αυτό το ΑΝ δεν το διάβασες..... Για το ποιος και πως εμποδίζει κάποιον να μιλήσει μάλλον ξέρεις περισσότερα μάλλον από εμένα, αλλά για να επιστρέψω στο συγκεκριμένο, όταν γράφει "κάποιος" σε 50 ποστ ταυτόχρονα από 127 σχόλια, όταν αυτός ο "κάποιος" κατηγορεί άλλους (δεν αναφέρομαι στην εδώ κατηγορία σε μένα, αυτή είναι "δικαιολογημένη" και απολύτως αναμενόμενη (εντάξει είναι και προβλέψιμοι κάποιοι) αναφέρομαι σε άλλο ποστ σε κατηγορία σε άλλον, όταν αποπροσανατολίζει την κάθε κουβέντα (όχι μία και δύο φορές) από το επίδικο, και την στρέφει εκεί που το τάδε κόμα ή οργάνωση θέλει (δεν θα πω όνομα για να μη κάνω την χάρη σε "κάποιον", αλλά και για να πω ότι δεν χρειάζεται να υπάρχει συγκεκριμένο κόμα, που υπάρχει, αλλά συγκεκριμένη λογική), και όταν σε αυτό τσιμπάν(μ)ε φυσιολογικά και μη διάφοροι, τότε αυτός εμποδίζει κάποιον να μιλήσει, αλλά αυτό δεν θέλεις να το καταλάβεις, αλλού στοχεύεις εσύ μάλλον....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρότι σε αρκετά από αυτά που λέει η αλεπού διαφωνώ αυτό με την γριά και τα συκόφυλλα ήταν από τα πιο πετυχημένα σχόλια που έχω διαβάσει. Κριτική (θετική και αρνητική, αυτό σημαίνει κριτική να θυμίσω) στο άρθρο ας μην κάνω, μιας και έχουμε κάποιον για αυτό, και άλλωστε έτσι αναδεικνύονται οι απόψεις του κκε μλ. (Για αυτό χρειάζονται κάποιους και όχι κάποιους συγκεκριμένους αγαπητή αναγνώστρια ?) Μιας και μπορεί να ταυτιστώ από κάποιους με κάποιον άλλο, μιας και εγώ δεν στοχεύω παρά να επιτεθώ και να εμποδίσω να εκφραστούν οι διαφορετικές από τις δικές μου απόψεις..... Μα έχω την εντύπωση αγαπητή αναγνώστρια του μπλοκ (που παρότι γράφεις τα ρήματα με η στην κατάληξη αγγλικά ξέρεις....) ότι οι απόψεις που λες έχουν πάμπολλους τρόπους έκφρασης. Μισαλλοδοξία δεν ξέρω καλά τι σημαίνει άμα έχεις εύκαιρο το λήμμα ή κανένα παράδειγμα από την χρήση του σε κανένα λογοτεχνικό κείμενο είναι ευκαιρία σου να μου και μας μάθεις.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΛ.Σ.
Ulyanovism μην ξεχνάς και τη Ραχήλ την άλλη Wonder Woman της Fascist League της Βουλής. Α και για να μην λέμε μόνο για το ΣΥΡΙΖΑ: Ποιο καλό κορίτσι παρεβρισκόταν σε παρουσίαση βιβλίου του Μπαλτάκου;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://giatinkinonikiaristera.blogspot.gr/2014/04/blog-post_5.html
V For Viva La Revolution
http://www.902.gr/eidisi/politiki/63798/kefalonia-voyleytis-toy-syriza-kalei-se-syskepsi-ti-hrysi-aygi
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει πολλές αμαρτίες ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό το μέτωπο. Εδώ μια ενδεικτική αλλά όχι πλήρης συλλογή:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://leninreloaded.blogspot.gr/2015/03/2013.html
Το τελευταίο κρούσμα της Κωνσταντοπούλου που κάλεσε σε "εθνική ομοψυχία" με τους ναζήδες στο ζήτημα των κατοχικών αποζημιώσεων ξεγυμνώνει οποιοδήποτε επιχείρημα περί δήθεν "επιμονής στους τύπους" του νόμου. Αυτό ήταν μια πολιτική τοποθέτηση που δεν είχε κανένα νομικό πρόσχημα.
Σε αυτά πρέπει να προστεθεί:
- Η υποψηφιότητα με τον ΣΥΡΙΖΑ του φασίστα ρατσιστή Ιφικράτη Αμυρά.
- Η υποψηφιότητα του χρυσαυγίτη Καρυπίδη.
http://goo.gl/mYnavb
- Η υποψηφιότητα του χουντοφασίστα Ηλία Περιμένη στο Χαϊδάρι.
http://goo.gl/JjGPQj
- Η συμπόρευσή τους στη Λάρισα με το παρακλάδι της ΧΑ στις επιτροπές κατά των διοδίων.
http://goo.gl/Od6fs8
Όσο για το αυτοαποκαλούμενο ΚΚΕ (είδες ανώνυμε, δεν το βαλα σε εισαγωγικά αυτή τη φορά), έχει κάνει δύο ιστορικά εγκλήματα την κρίσιμη περίοδο του 2012 που μπήκε η ΧΑ και επίσημα στην πολιτική ζωή:
1. Η θερμή υποδοχή της ΗΓΕΣΙΑΣ (Κασιδιάρης-Παναγιώταρος) της ΧΑ στη Χαλυβουργία από το ΠΑΜΕ σαν συμπαραστάτες.
2. Η δήλωση της Παπαρήγα ανάμεσα στις δύο εκλογές του 2012 ότι η ΧΑ μόλις μπει στη βουλή θα "φορέσουν γραβάτες" και θα γίνουν "κοινοβουλευτικά αρνάκια", σπέρνοντας καθησυχασμό για τους ναζιστές και το ποιόν τους.
Και φυσικά η καθόλου άσχετη συμμαχία του αυτοαποκαλούμενου ΚΚΕ με τους σωβινιστές αντισημίτες του "ΚΚΡΟ", που στο ζήτημα του ρώσικου ιμπεριαλισμού είναι πουτινικότεροι του Πούτιν.
Μόνο τυχαία δεν είναι όλα αυτά. Συνεκτικό τους στοιχείο είναι το ιδεολόγημα ότι "δεν πειράζει να είναι ο άλλος φασίστας, αρκεί που είναι αντιμνημονιακός-αντιφιλελεύθερος" κτλ.
Επίσης πρέπει να πω ότι αιχμή του δόρατος της νομιμοποίησης της ΧΑ απ' την πλευρά της ψευτοαριστεράς ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ είναι η άρνηση του συνθήματος ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ή ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ Η ΧΑ, με διάφορα προσχήματα, θέση που δυστυχώς ενστερνίζεται και το ΚΚΕ(μ-λ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γενικότερα η αντιμετώπιση του φασισμού σαν ζήτημα δευτερεύον και όχι πρώτης γραμμής, θέση στην οποία συμφωνούν ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τα δύο μ-λ. Για τους πρώτους που από δεκαετίες δεν έχουν καμία σχέση με την επανάσταση είναι λογικό και αναμενόμενο. Είναι ανεπίτρεπτο όμως για έναν πολιτικό χώρο που θέλει να είναι συνέχεια του τριτοδιεθνιστικού ρεύματος, που η μεγαλύτερη συνεισφορά του στην ανθρωπότητα ήταν το τσάκισμα της χιτλερικής πανούκλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ πιστεύω ότι σε αυτό όντως κάνουν χοντρό λάθος. Οι κομμουνιστές πρώτοι πρώτοι πρέπει να απαιτούν την διάλυση των φασιστικών οργανώσεων, το κλείσιμο των γραφείων τους, την ποινικοποίηση τους γενικότερα, την απαγόρευση της δράσης τους. Ενταγμένα στο αγώνα του λαού για το τσάκισμα του φασισμού, της πολιτικής και του συστήματος που τον γεννά που είναι το πιο βασικό. Δεν αποκλείει το ένα το άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήV For Viva La Revolution
Χάρην της συζήτησης και καλοπροαίρετα, θα μπορούσατε να μας πείτε που το στηρίζετε ότι το ΚΚΕ(μ-λ) θεωρεί την αντιμετώπιση του φασισμού δευτερεύον ζήτημα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο τότε που στη Θεσσαλονικη κάθε φορά που έκαναν πορειούλες τα χρυσαυγουλα κάθε άνοιξη για να τιμησουν το βουκεφαλα, συμμετειχε στις αντιφα διαδηλωσεις χαλαρα και χλιαρα, όπως και ολοι οι αριστεροι πλην σεκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερί εθνικής περηφάνιας,ενότητας και πατριωτισμού ο λόγος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζοντας,λοιπόν...
Ιστορικά η σοσιαλδημοκρατία βάφτιζε «διεθνισμό» τον κοσμοπολιτισμό του κεφαλαίου, την αποθέωση της τάσης του κεφαλαίου να συγκροτεί διεθνείς ενώσεις και την επιλογή του κάθε «εθνικά συγκροτημένου» κεφαλαίου να συμμετέχει δραστήρια σε αυτές. Ταυτόχρονα, βάφτιζε «αντιιμπεριαλιστικό πατριωτισμό» τον «εθνικισμό», τη στράτευση δηλαδή κάτω από τη σημαία της εγχώριας αστικής τάξης (και όχι μόνο) στη διαπραγμάτευσή της, στις κόντρες της και την αναζήτηση συμβιβασμών με άλλα ισχυρότερα καπιταλιστικά κράτη και ιμπεριαλιστικά κέντρα. Αυτά τα δύο στοιχεία συνυπάρχουν και παίρνει προβάδισμα αυτό που είναι κάθε φορά αναγκαίο για το κεφάλαιο(...)Ο «εθνικισμός» αυτός, όπως εκδηλώνεται στις συγκεκριμένες συνθήκες, γίνεται προσπάθεια να ντυθεί με την αίγλη των λαϊκών αγώνων ενάντια στη ναζιστική κατοχή της περιόδου 1941 - 1945, με την αίγλη του ΕΑΜικού κινήματος, ξεκόβοντάς τους από το ταξικό τους περιεχόμενο. Παράλληλα, προωθείται η λογική της εθνικής ενότητας όλων, ανεξάρτητα από τάξεις, ενάντια στους «ξένους δυνάστες», του πατριωτικού καθήκοντος, και σε αυτή την κατεύθυνση δεν είναι τυχαίες οι από κοινού αναφορές σε ΕΑΜ, ΕΔΕΣ, κ.λπ. Κρύβοντας ότι στο πλαίσιο της περιόδου 1941 - 1945 διεξαγόταν ταξική πάλη. Οτι δεν ήταν όλοι οι «Ελληνες μαζί», ότι απέναντι στο λαό δεν ήταν μόνο οι «γερμανοτσολιάδες» αλλά και το τμήμα της αστικής τάξης που ήταν με τους «συμμάχους», τη Μ. Βρετανία, τις ΗΠΑ και οι οποίοι επιχείρησαν να τσακίσουν το λαϊκό κίνημα το Δεκέμβρη του 1944 προκειμένου να σταθεροποιηθεί η αστική εξουσία. Κρύβουν επίσης ότι συνέχεια αυτής της περιόδου ήταν η κορυφαία στιγμή της ταξικής πάλης στη χώρα, ο αγώνας του ΔΣΕ. Δεν υπάρχει καμιά φάση της Ιστορίας της χώρας που εργαζόμενοι και φτωχά λαϊκά στρώματα να είχαν κοινά συμφέροντα με την άρχουσα τάξη, με το κεφάλαιο.Στο στόχαστρο μπαίνει αποκλειστικά η Γερμανία και η ηγετική της θέση στην ΕΕ. Ομως, έτσι λειτουργούν ο καπιταλισμός, οι ιμπεριαλιστικές ενώσεις. Στο έδαφος της ανισόμετρης ανάπτυξης του καπιταλισμού κάποιο κράτος έχει μεγαλύτερη δύναμη οικονομική, πολιτική και στρατιωτική και με αυτή τη δύναμη συμμετέχει στα διεθνή ιμπεριαλιστικά παζάρια και τις ιμπεριαλιστικές ενώσεις διεκδικώντας τη μερίδα του λέοντος, επιβάλλοντας τη θέλησή του στους λιγότερο ισχυρούς. Ολα αυτά εγγράφονται στους «κανόνες» λειτουργίας του συστήματος, είναι στη φύση του.
Είναι λοιπόν καταρχήν ουτοπικό να ζητάει κανείς σε συνθήκες καπιταλισμού ισοτιμία ανάμεσα στα κράτη. Βεβαίως, η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν πιστεύει κάτι τέτοιο. Γι' αυτό άλλωστε ενώ με το ένα χέρι η κυβέρνηση κουνά το δάχτυλο λέγοντας ότι στην ΕΕ δεν υπάρχουν ενοικιαστές και νοικάρηδες αλλά είμαστε όλοι ιδιοκτήτες, με το άλλο υπογράφει φαρδιά - πλατιά την αποδοχή όλων των δεσμεύσεων που συνεπάγεται η συμμετοχή στην ΕΕ και που ουσιαστικά σημαίνει παραχώρηση τμήματος της εθνικής κυριαρχίας του ελληνικού αστικού κράτους (όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλα τα κράτη - μέλη). Από αυτή την άποψη τα περί εθνικής υπερηφάνειας είναι αποπροσανατολιστικά και στοχεύουν να αποσπάσουν τη λαϊκή στήριξη σε μια διαπραγμάτευση που γίνεται για λογαριασμό του ελληνικού κεφαλαίου.Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Πολλές φορές πίσω από υπερπατριωτικές και εθνικιστικές κορόνες κρύβεται η επιδίωξη στήριξης σε άλλο ιμπεριαλιστικό κέντρο, η ενίσχυση μιας συμμαχίας εις βάρος μιας άλλης, η υποστήριξη μιας ισχυρής δύναμης στη μάχη της με άλλες για την πρωτοκαθεδρία σε περιφερειακό ή διεθνές επίπεδο. Το ρεύμα του λεγόμενου «ευρωσκεπτικισμού» στην ΕΕ αυτό εκφράζει, δηλαδή την προσπάθεια να αδυνατίσει η γερμανική ηγεσία στην ΕΕ για λογαριασμό της αστικής τάξης άλλων κρατών, ιδιαίτερα των ισχυρότερων ανταγωνιστών της εντός ΕΕ, Μ. Βρετανίας, Γαλλίας και Ιταλίας, αλλά και των διατλαντικών «συμμάχων» της των ΗΠΑ. Πολλές φορές, λοιπόν, πίσω από τα «εθνικά σημαιάκια» που κουνιούνται με υπερηφάνεια, κρύβονται σημαίες ιμπεριαλιστικών κέντρων και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνά κανείς. Είναι φανερό ότι η νέα συγκυβέρνηση επιδιώκει να ακουμπήσει στις «πλάτες των ΗΠΑ» στον ανταγωνισμό τους με τη Γερμανία δηλώνοντας την πρόθεσή της να ενταχθεί με κάθε τρόπο στα αμερικανοΝΑΤΟικά σχέδια στην ευρύτερη περιοχή της Ν/Α Μεσογείου, κάνοντας μάλιστα προσπάθεια αυτή η συμμετοχή να έχει και την εργατική - λαϊκή συναίνεση εμφανίζοντάς την ως αποτέλεσμα ενεργητικής και περήφανης πολυδιάστατης εξωτερικής πολιτικής, ως διαπραγματευτικό χαρτί, ξεπερνώντας έτσι λαϊκές αντιδράσεις που υπήρχαν σε ανάλογες περιπτώσεις όπως το 1999 (ΝΑΤΟική επέμβαση στη Γιουγκοσλαβία) και 2003 (πόλεμος στο Ιράκ). Σε προπαγανδιστικό επίπεδο από πλευράς της ελληνικής κυβέρνησης οι ΗΠΑ και ο Μπ. Ομπάμα προβάλλονται ως οι «μεγάλοι φίλοι της Ελλάδας».Οπως η Ιστορία μας διδάσκει το παιχνίδι με τον αστικό εθνικισμό είναι βεβαίως παιχνίδι με τη φωτιά. Ιδιαίτερα όταν αυτό συνδυάζεται με ιστορικές αναφορές στις αγωνιστικές παραδόσεις του λαού και μετατρέπεται σε προκάλυμμα ιμπεριαλιστικών σχεδιασμών. Η εποχή που ο αστικός εθνικισμός έπαιξε προοδευτικό ρόλο στην κοινωνική εξέλιξη, στο πλαίσιο των αστικοδημοκρατικών επαναστάσεων και των εθνικοαπελευθερωτικών κινημάτων, σπάζοντας τα φεουδαρχικά δεσμά και διαλύοντας απολυταρχίες, έχει περάσει εδώ και αιώνες. Η Ιστορία έχει διδάξει το πώς ο σοσιαλιμπεριαλισμός και σοσιαλσoβινισμός, κατά τη διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, δηλαδή η κάλυψη των φιλοπόλεμων και εθνικιστικών στόχων με «σοσιαλιστικά συνθήματα», έγινε αργότερα τροφοδότης του φασισμού και του ναζισμού τη δεκαετία του 1920. Πολύ περισσότερο όταν ήρθε και η απογοήτευση ευρύτερων λαϊκών στρωμάτων από τη συμμετοχή σοσιαλδημοκρατικών κομμάτων στην αστική διαχείριση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τη συνομοσιολογία του Λ.Σ. δηλώνω ότι δεν έχω καμιά σχέση.Σε άλλα blog δεν ξέρω τι γίνεται.Παρακολουθώ αποκλειστικά αυτό,γιατί θεωρώ το ΚΚΕ μλ την πιο ελπιδοφόρα οργάνωση στην επ. αριστερά,παρ'ότι σε αρκετά δε συμφωνώ μ'αυτό κ για άλλες θέσεις του θα 'θελα να μάθω περισσότερα.Πιστεύω πάντως,ότι κανείς δεν περισεύει στο χώρο του μαρξισμού,κ διαβάζω εφημερίδες κ άλλων οργανώσεων.Το Ασγ. δεν είναι επίσημο ιστολόγιο του ΚΚΕ μλ.Επειδή όμως ο χειριστής ανήκει εκεί,είναι φυσικο να συζητούνται κυρίως-αλλά οχι μόνο-δικές του θέσεις.Συχνά παρεμβαίνουν κ μέλη του διευκρινιστικά ή διορθωτικά.Αλλά οι θέσεις των οργανώσεων είναι για να συζητούνται πλατιά μεσα στο λαό.Αλοίμονο,αν έπρεπε η κάθε αναφορά μας στην πολιτική μιας οργάνωσης να πηγαίνη σε επιτροπή δεοντολογίας,μήπως εχει ξεφυγει κατά χιλιοστό.(θα συνεχίσω)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αναγνώστρια του blog
διευκρίνηση:"δικές του θέσεις",που λέω,εννοώ του ΚΚΕ μλ,όχι του Ασγ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως,εκτός των παραπάνω,με ενδιαφέρει πολύ κ ο στόχος του διαλόγου για την υπόθεση της αριστερας κ του κομ. κινήματος,όπως λέει το blog.Ο Ασγ.δηλώνει,ότι είναι δεκτά κείμενα οργανώσεων,σχημάτων,συλλογικοτήτων.Δε βάνει πλαφόν στον αριθμό σχολίων ανά χρήστη κ ανάρτηση ούτε περιορισμό στα θέματα που επιτρέπεται να θίγονται.Θα με πείραζε,λοιπόν,να μου πη εκ των υστέρων "πολύ γράφεις" ή "το τάδε θέμα σου το κόβω,γιατί συμφέρει πχ.το συριζα κ όχι το μλ χώρο",γιατί τα σχόλια απαιτούν χρόνο κ κόπο.Σωστό είναι,οι όροι να μπαίνουν απ' την αρχή,για να συμμετέχουν όποιοι συμφωνούν.Αν γράφουν οργανώσεις,σχήματα,συλλογικότητες,πώς να μην προβάλλουν τις δικές τους απόψεις;Οι επικρίσεις πρέπει να έχουν αιτία.(συνεχίζω)
@Τομ
ΑπάντησηΔιαγραφή1.
Η τάση του κεφαλαίου να σπάει τα εθνικά σύνορα και να δημιουργεί διακρατικές ενώσεις είναι τάση προοδευτική. Γι' αυτό και ο Μαρξ και ο Λένιν υποστήριξαν τη δημιουργία διακρατικών ενώσεων (σε συνθήκες καπιταλισμού), με την προϋπόθεση οι ενώσεις αυτές να έχουν εθελοντικό χαρακτήρα. Οι διακρατικές ενώσεις βοηθούν τον αγώνα του προλεταριάτου, ευνοώντας τη διεθνή του ένωση απέναντι στο εθνικιστικό αφιόνι.
Το "ΚΚΕ" (απ' τον "ριζοσπάστη" είναι το κείμενο που παρέθεσες) παίρνει ίσες αποστάσεις απέναντι στον "κοσμοπολιτισμό του κεφαλαίου" και στον εθνικισμό, επειδή ευνοεί το δεύτερο. Γι' αυτό παίρνει "εθνικές θέσεις" στον ελληνοτουρκικό ανταγωνισμό (ενώ δήθεν καταγγέλλει τον εθνικισμό του αντιμνημονίου κάλυψε πλήρως τους πρόσφατους τυχοδιωκτισμούς του Καμμένου στα Ίμια http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8300550 ) και στο μακεδονικό (δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη μακεδονικού έθνους).
2.
"Δεν υπάρχει καμιά φάση της Ιστορίας της χώρας που εργαζόμενοι και φτωχά λαϊκά στρώματα να είχαν κοινά συμφέροντα με την άρχουσα τάξη, με το κεφάλαιο."
Αυτό είναι ωμό ψέμα. Η αστική τάξη και ο λαός βρέθηκαν στο ίδιο στρατόπεδο στον ελληνοϊταλικό πόλεμο. Επίσης βρέθηκε στο ίδιο στρατόπεδο ο λαός με εκείνα τα κομμάτια της αστικής τάξης που ήταν διατεθειμένα να αντισταθούν στον κατακτητή, μέχρι την αποχώρησή του τον Οκτώβρη του '44. Γι' αυτό σωστά ο ΕΛΑΣ συνεργάστηκε με ΕΔΕΣ και ΕΚΚΑ στο βαθμό που αυτοί κάναν αντίσταση. Εδώ το "ΚΚΕ" διαπράττει χοντροκομμένη αναθεώρηση της ιστορίας, δήθεν από τα αριστερά, στην πραγματικότητα από δεξιά, γιατί η άρνηση του αντιφασιστικού μετώπου το μόνο πρακτικό αποτέλεσμα που έχει είναι να διευκολύνει τη νίκη του φασισμού. Αυτή τη θέση εκείνη την εποχή την είχαν οι τροτσκιστές και δικαίως καταπολεμήθηκε από την τρίτη διεθνή ως θέση φιλοφασιστική.
Εξίσου ψέμμα είναι και το "στο πλαίσιο της περιόδου 1941 - 1945 [...] απέναντι στο λαό δεν ήταν μόνο οι «γερμανοτσολιάδες» αλλά και το τμήμα της αστικής τάξης που ήταν με τους «συμμάχους», τη Μ. Βρετανία, τις ΗΠΑ". Οι ΗΠΑ και η Μ.Βρετανία ήταν στην περίοδο της κατοχής σύμμαχοι του λαού στα πλαίσια του διεθνούς αντιφασιστικού μετώπου. Ο ΕΛΑΣ ως γνωστόν συνεργάστηκε με Άγγλους σαμποτέρ στην ανατίναξη της γέφυρας του Γοργοπόταμου και αλλού, και πολύ καλά έκανε.
Βγήκε ο Μαΐλης, η Παπαρήγα και ο Κουτσούμπας να βγάλουν δεξιό τον Στάλιν... γελάει ο κόσμος.
3.
"Το ρεύμα του λεγόμενου «ευρωσκεπτικισμού» στην ΕΕ αυτό εκφράζει, δηλαδή την προσπάθεια να αδυνατίσει η γερμανική ηγεσία στην ΕΕ για λογαριασμό της αστικής τάξης άλλων κρατών, ιδιαίτερα των ισχυρότερων ανταγωνιστών της εντός ΕΕ, Μ. Βρετανίας, Γαλλίας και Ιταλίας, αλλά και των διατλαντικών «συμμάχων» της των ΗΠΑ."
Μόνο που όλα τα ευρωσκεπτικιστικά κόμματα δεν είναι κατά κύριο λόγο φιλοαμερικάνικα ή φιλοβρετανικά, αλλά φιλορώσικα, με πρώτη πρώτη τη Λεπέν που ζητάει ανοιχτά στο πρόγραμμά της αποχώρηση απ' το νάτο και στροφή προς τη Ρωσία. Αλλά αυτό δεν θα περίμενα να το μάθω από το "ΚΚΕ" που παίρνει γραμμή από τους άθλιους εθνικοφασίστες του Ζιουγκάνοφ.
ulyanovism 1)οτι ο Καμμένος επιδόθηκε σε επικίνδυνους τυχοδιωκτισμούς έχεις δίκιο. Νομίζω όμως οτι πάγια θέση του κκε ήταν και είναι ''καμμία αλλαγή συνορών''. Λοιπόν, η αλλαγή συνορών στα Ίμια επιχειρήθηκε από πλευράς της Τουρκίας, οπότε δεν μπορούν να βγουν και να καταγγείλουν ανοιχτά τον Καμμένο γιατί με αυτό τον τρόπο μπορεί να έστελναν το λάθος μήνυμα οτι δηλαδή αποδέχονται τις λεγόμενες γκρίζες ζώνες που ήταν αποτέλεσμα της επιχειρούμενης αλλαγής συνόρων.
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Άλλο πράγμα ''έχουν κοινά συμφέροντα'' και άλλο πράγμα ''μπαίνουν στο ίδιο στρατόπεδο ή συγκροτούν αντιφασιστικό μέτωπο''. Μην παίζεις με τις λέξεις κι εσύ...Το ΚΚΕ αυτό θέλει να επισημάνει, οτι δηλαδή το λαϊκό κίνημα έπρεπε με ταξικά κριτήρια να βγάλει εγκαίρως τα συμπεράσματα για το που το πάει η ''σύμμαχη'' εγχώρια αστική τάξη αλλά και οι αγγλοαμερικάνοι και να δράσει ανάλογα. Δεν το έκανε και είχαμε τα γνωστά αποτελέσματα..Και δεν πάει κανένας να βγάλει δεξιό τον Στάλιν. Μην παίζουμε με το θυμικό των κομμουνιστών
3) Οι αναλύσεις του ΚΚΕ είναι γεμάτες από αναφορές στις ενδοαστικές αντιθέσεις ακόμα και στην αστική τάξη της ίδιας της Γερμανίας, της οποίας ένα κομμάτι επιθυμεί τη στροφή προς τη Ρωσία. Οπότε μην διαστρεβλώνουμε την ανάλυση τους επειδή εδώ θέλησαν να επικεντρώσουν στους συγκεκριμένους ιμπεριαλιστές.
4) Ένα κόμμα σαν το ΚΚΕ που κάνει τόσο προσεκτική ανάλυση των τεκταινομένων στην Ουκρανία για να μην ρίξει νερό στο μύλο κανενός ιμπεριαλισμού (όπως κάνει και το ΚΚΕμλ), ε σόρρυ δεν μπορώ με τίποτα να δεχτώ οτι παίρνει γραμμή από κάποιους εθνικοφασίστες (όπως εσύ τους αποκαλείς)...Το ΚΚΕ καταγγέλεται ακόμα και από πρώην στελέχη του για γραφειοκρατισμό και αποθέωση των ενδοϊμπεριαλιστικών αντιθέσεων επειδή είχε κατ εμέ πολύ προσεκτική στάση και δεν στήριξε πχ τους Ισπανούς αντιφασίστες. Σόρρυ ρε φίλε αλλά το να προσεγγίζεται η ανάλυση της οακκε δε νομίζω οτι βοηθάει στο να βγουν συμπεράσματα.
@Τομ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά με το "εννοεί κάτι άλλο από αυτό που... λέει" μπορούμε να ερμηνεύσουμε ό,τι θέλουμε όπως θέλουμε. Συγκεκριμένα:
1. Αφού δέχεσαι ότι η κίνηση του Καμμένου ήταν τυχοδιωκτισμός, γιατί το αναιρείς στην επόμενη πρόταση; Αφού ο Καμμένος κάνει ό,τι κάνει από εθνικιστικό τυχοδιωκτισμό και όχι για να υπερασπιστεί το "καμιά αλλαγή συνόρων" πρέπει να καταγγελθεί ως τέτοιος.
2. Εσύ παίζεις με τις λέξεις, λέγοντας ότι "άλλο το συγκροτούν μέτωπο/στρατόπεδο/συμμαχία κτλ, άλλο το έχουν κοινά συμφέροντα". Μα οι συμμαχίες συγκροτούνται ακριβώς επειδή τα συμβαλλόμενα μέρη... έχουν κοινά συμφέροντα! Στη συγκεκριμένη περίπτωση το κοινό συμφέρον ήταν το ξωπέταγμα του ξένου κατακτητή και γενικότερα η ήττα του γερμανικού ιμπεριαλισμού. Το ότι η σύμπτωση συμφερόντων ήταν προσωρινή δεν το αναιρεί αυτό, στην τελική κάθε συμμαχία έχει προσωρινό χαρακτήρα. Το κείμενο που παραθέτεις γράφει ξεκάθαρα ότι το 1941-45 το κομμάτι της αστικής τάξης που ακολουθούσε ΗΠΑ-Βρετανία ήταν απέναντι στο λαό. Εσύ τώρα μας λες ότι "όχι δεν εννοεί αυτό, εννοεί κάτι άλλο, ότι έπρεπε να βγάλει έγκαιρα συμπεράσματα κτλ". Αφού το "ΚΚΕ" έχει γράψει επανειλημμένα ότι η γραμμή του 7ου συνεδρίου της Κομιντέρν με τα αντιφασιστικά μέτωπα ήταν δεξιό λάθος, γιατί πας να μας βγάλεις τυφλούς;
3-4. Για το αν το "ΚΚΡΟ" είναι εθνικοφασίστες, σωβινιστές και αντισημίτες σε παραπέμπω σε σχετικό ρεπορτάζ του Ιού εν έτει 1999 που τους συνάντησε στη Ρωσία και του τα 'πανε οι ίδιοι. http://www.iospress.gr/ios1999/ios19991107a.htm
Όσον αφορά την Ουκρανία. Αυτό που εσύ αποκαλείς "προσεκτική στάση", εμένα επέτρεψέ μου να το αποκαλώ διπρόσωπη στάση. Γιατί ενώ στα κείμενά του βγαίνει και τάχα μου κρατάει αποστάσεις απ' όλους τους ιμπεριαλισμούς, και τάχα μου κριτικάρει το ΝΑΡ που δεν το κάνει αυτό, έξω πάει και υπογράφει κείμενα που είναι πλήρως στη γραμμή του ΝΑΡ, δηλαδή μονόπλευρα και σε πολεμικούς τόνους αντιδυτικά, δηλαδή φιλορώσικα:
http://mltoday.com/on-the-situation-in-ukraine
Ακόμα κι όταν κρατάει πιο προσεκτική στάση δεν το κάνει για να καταγγείλει τη ρώσικη πολεμική εισβολή, παρά μόνο αναφέρει τον ανταγωνισμό δυτικών-Ρωσίας για να ερμηνεύσει τη δυτική επιθετικότητα, που είναι και πάλι η μόνη που υπάρχει!
Πχ:
http://inter.kke.gr/en/articles/Joint-Statement-of-Communist-and-Workers-Parties-on-the-recent-developments-in-Ukraine-Proposed-by-the-KKE-and-DKP/
Επίσης, το ξέρεις ότι το "ΚΚΕ" της δήθεν προσεκτικής στάσης έστειλε παρατηρητές στο δημοψήφισμα της Κριμαίας, δηλαδή νομιμοποίησε το διαμελισμό της Ουκρανίας από την πλευρά της Ρωσίας; Το ξέρεις ότι οι υπόλοιποι που συμμετείχαν εκεί σαν παρατηρητές ήταν όλοι εκπρόσωποι φασιστικών κομμάτων της Ευρώπης; Να η πλήρης λίστα:
http://anton-shekhovtsov.blogspot.gr/2014/03/pro-russian-extremists-observe.html
Και τελευταίο: Η φιλική στάση του "ΚΚΕ" απέναντι στο ρώσικο ιμπεριαλισμό αποκαλύπτεται αν πάμε λίγα χρόνια πίσω, όταν δεν ήταν υποχρεωμένο να κρατάει "προσεκτική στάση". Τι έλεγε λοιπόν για τη ρώσικη εισβολή το 2008 στη Γεωργία; Ότι φταίει... το ΝΑΤΟ!!! Να το σχετικό εξώφυλλο:
http://www.rizospastis.gr/firstpage.do?size=large&publDate=12/8/2008
Διάβασε τώρα και τι γράφεται στις μέσα σελίδες, αναπαράγοντας τα "ΚΚΡΟ" και "ΚΕΚΡ" και πες μου μόνος σου αν ο Περισσός παίρνει γραμμή απ' αυτά τα άθλια κόμματα ή όχι, τα οποία η κριτική που κάνουν στον Πούτιν είναι ότι δεν μπούκαρε στη Γεωργία μια ώρα αρχίτερα.
http://www.rizospastis.gr/story.do?id=4676669
Καλημέρα.
Επίσης δε σχολίασες τις διακρατικές ενώσεις και το μακεδονικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εθελοντικές διακρατικές ενώσεις σε συνθήκες καπιταλισμού είναι καλό ή κακό πράμα;
Υπάρχει μακεδονικό έθνος;
Αυτό με τις διακρατικές ενώσεις δεν το κατάλαβα, θα με βοηθούσε ένα παράδειγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσπάθησες αλλά δεν έπεισες....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος αναγνώστρια του μπλοκ (και όχι μόνο)
Εισαγωγή " Με τη συνομοσιολογία του Λ.Σ. δηλώνω ότι δεν έχω καμιά σχέση". Θεμιτό αν όντως δεν έχεις, αλλά δεν αποτελεί στοιχείο απόδειξης.
Κυρίως θέμα : προσπάθησες 1) να δείξεις ότι δεν έχει ισχύ η εκδοχή αυτού που ονόμασες ως "συνομοσιολογία", και παράλληλα 2) να απαντήσεις σε όσα έθεσα. Αυτό το έκανες δηλώνοντας ταυτότητα προσκείμενη θετικά (υπέρ του δέοντος ευγενικά) στις απόψεις που το μπλοκ εκφράζει, και "απαντώντας" σε κάποια ζητήματα. Και στις δύο εκδοχές απέτυχες.
Γιατί ? Μα γιατί οι απαντήσεις δεν στέκουν.
"Λ.Σ.,ο κάποιος σύντροφος δεν κάνει τραμπουκισμό, δεν κάνει αναίτιες προσωπικές επιθέσεις. Αυτό το κάνεις εσύ κ ενοχλείς." Μα αγαπητή αναγνώστρια του blog (και εγώ ξέρω κάτι λίγα αγγλικά αλλά τα ρήματα με η δεν τα γράφω, και τα δύο μαζί αυτά μου φαίνονται λίγο αντιφατικά, όντως συγνώμη αν κάνω λάθος και συνομοσιολογώ), αντίστοιχα με αυτά που έγραψα για τον "κάποιο" έχουν γραφτεί σε αυτό το μπλοκ που δηλώνεις πως παρακολουθείς στενά (και αποκλειστικά) 10 φορές πριν τα γράψω εγώ, εσύ δεν απάντησες έντεκα φορές αλλά μία..... περίεργα πράγματα.
Συνομοσιολογία 1η ! Άρα λέει (η συνομοσιολογική μου λογική) διακρίνω δύο εκδοχές. Ή η συνομοσιολογία δεν είναι και τόσο συνομοσιολογία, ή ενόχλησή σου ταυτίζεται με αυτή του "κάποιου", πράγμα που δεν είναι κατακριτέο αν βέβαια δηλωθεί ως τέτοιο και όχι όσο κρύβεται πίσω από "συμπάθεια στις απόψεις της επαναστατικής οργάνωσης του κκε μλ"
Συνομοσιολογία 2η ! " Ότι ο κάποιος διαστρευλώνει απόψεις,όχι απαραίτητα σκόπιμα,είναι αλήθεια, αλλά δίνεται έτσι ευκαιρία για καλύτερο ξεκαθάρισμα πολιτικών απόψεων.". Μα γιατί αυτό ισχύει μόνο για τον 'κάποιο" και όχι για μένα, είτε στην επίθεση στον "κάποιο", είτε στην συνομοσιολογία ? Μα γιατί λες ότι : "Αυτό το κάνεις εσύ κ ενοχλείς.". Και αν ενοχλείσαι από κάποιον γιατί αυτός είμαι εγώ ? Πόσο λογικό είναι η ενόχλησή σου να προήλθε από την επίθεση στο "κάποιον", η οποία είναι μία από τις πολλές που έχουν γίνει σε αυτό το μπλοκ, αν αυτό δεν σημαίνει ότι ισχύει ότι ισχύει μία από τις δύο εκδοχές που προανέφερα ? Ότι δηλαδή είτε ταυτίζεται η δική σου με την δική του ενόχληση, είτε ότι σε ενοχλώ σε άλλα μου σχόλια, άρα η θεώρηση περί συνομοσιολογίας δεν είναι και τόσο φαντασιακή ? Καθόλου λογικό αγαπητή αναγνώστρια.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνομοσιολογία 3η ! Για τα όσα αναλυτικότατα έγραψα για το πως λειτουργεί σε αυτό το μπλοκ ο "κάποιος" (πω, πω είναι απίστευτα απαξιωτικός -αυτο-χαρακτηρισμός το κάποιος) "ξέχασες" να αναφερθείς..... Αντίθετα σε ένα γενικότατο κείμενο περί θετικού χαρακτήρα του διαλόγου αναφέρεις ότι σε αυτό το μπλοκ είναι φυσικό να συζητούνται και να κατατίθενται και άλλες απόψεις πέραν του κκε μλ (λες και είπε κανείς όχι), δεν "βλέπεις" βέβαια ότι "κάποιος" αποπειράται και ενίοτε καταφέρνει να μην συζητιούνται παρά το ελάχιστο δυνατό οι απόψεις του κκε μλ, και απόψεις σχετικά με αυτές (που είναι και το κύριο), αλλά "άλλα ντάλα της Παρασκευής το γάλα......", δεν σε προβληματίζει το πως ένας που διαφωνεί με τον πυρήνα των απόψεων του μπλοκ έχει αναλώσει την μισή ζωή του να το σχολιάζει, σου φαίνεται λογικό και ¨άκακο".... περίεργα "βλέπεις" αγαπητή αναγνώστρια του blog.
Λες παρακάτω ότι είναι θετικό να κατατίθενται απόψεις και άλλων σχημάτων, κομμάτων, φορέων. Όχι απλά είναι θετικό, θα πω εγώ, αλλά σούπερ θετικό. ΑΛΛΑ. Έχεις δει εσύ πουθενά (που τόσο στενά το παρακολουθείς) το μπλοκ και εμένα μου έχει ξεφύγει, τον "κάποιο" να δηλώνει ενυπόγραφα (ή έστω και ανυπόγραφα) ότι εκπροσωπεί κάποιο άλλο φορέα ? Άλλωστε είναι κομματάκι δύσκολο να ομολογήσει επίσημα κάποιος φορέας ότι έχει εντεταλμένο αποσταλμένο σε μπλοκ άλλου φορέα..... (πόσο δε μάλλον όταν η επίσημη θεώρηση είναι ότι ο φορέας αυτός δεν είναι τίποτα το σημαντικό.....)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημειώσεις : α) "οι επικρίσεις πρέπει να έχουν αιτία". Οι επικρίσεις μου έχουν και αιτία και αιτιολόγηση. Οι επικρίσεις των επικρίσεων παύουν είναι επικρίσεις ? Και αυτές δεν πρέπει να έχουν αιτία (και αιτιολόγηση προσθέτω εγώ) ? Και οι δικές σου αγαπητή αναγνώστρια ούτε δόθηκαν σαν αιτίες ούτε σαν αιτιολογήσεις. Πρόσεξε γιατί αφήνεις χώρο στην συνομοσιολογία που δεν σου αρέσει....
ΑπάντησηΔιαγραφήβ) τα θολώνεις και στο ζήτημα του πλατιού διαλόγου στην κοινωνία του μαρξισμού. Δεν είναι εύκολα αυτά για να απαντηθούν σε και από μπλοκς, κάτι που άλλωστε εκτός των άλλων καταδεικνύεται εύκολα και από την ευκολία "κάποιων" να το περιορίζουν....
γ) δεν αποφάσισες τελικά αν το μπλοκ είναι χώρος κομματικών απαντήσεων ή απαντήσεων του διαχειριστή του....
δ) για εκείνο το ΑΝ δεν αναφέρθηκες..... νομίζω ότι επιλεκτικά βλέπεις.... ποτέ άλλωστε δεν είπα ότι το πρόβλημα είναι ότι κάποιος γράφει πολύ, άλλωστε δεν θα με συνέφερε, αυτό που είπα (και αυτό δεν το είδες ?) είναι ότι γράφει παντού, αποπροσανατολιστικά, αλλού έξυπνα και αλλού βλακωδώς, από 1298435903848 σχόλια. Αυτό δεν είναι πολύ. Είναι αποστολή ή σχιζοφρένεια. Και την σχιζοφρένεια κατέδειξα γιατί πρέπει να την απορρίψουμε σαν εκδοχή
Επίλογος : προφανώς και δεν διατίθεμαι να συνεχίσω αυτή την "κουβέντα". Την θεωρώ είτε συνέχεια της άποψης που κατέθεσα για τον "κάποιο", είτε συνέχεια αυτού που ονόμασες συνομοσιολογία. Και στις δύο εκδοχές της, κατά εμέ, "έδωσε αυτά που είχε να δώσει". Καλά ανάγνωση στην πρώτη και θα συνιστούσα να μην είναι η πρόκληση ενόχλησής σου τόσο επιλεκτική..... Στην δεύτερη, ραντεβού ή ποτέ πουθενά, ή απέναντι, ή στα γουναράδικα....(όπου από αυτά κάτσει)
ΑπάντησηΔιαγραφήΛ.Σ.
εσύ ρε ΛΣ, τι είσαι δηλ ? βάζεις βιογραφικό σε κάθε σχόλιο ? άσε που τα έχω πει χίλιες φορές, σαν φοιτητής (στα) ΕΑΑΚ, μετά ΑΝΤΑΡΣΥΑ, όχι σε οργάνωση αλλά όχι ουδέτερος, μακριά από το ΝΑΡ γενικά, από το 2012 ανένταχτος και υπογράφων στην π1000.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι τι θες τώρα ? ονοματεπώνυμο και ΑΦΜ? Αποδείξεις ότι λέω αλήθεια ?
εμποδίζω να συζητηθούν οι απόψεις του κκε μλ ? έλα παναγία μου ...
ρε πες κάτι για αυτά που συζητάμε ...
κατά τα άλλα αρχίζω να φοβάμαι ότι ο ulyanovism δεν θυμίζει OAKKE, αλλά είναι ΟΑΚΚΕ.
"κάποιος σύντροφος"
"Κάποιε" φαντάσματα βλέπεις ή εφιάλτες; Ξυδάκι.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν έχω υπόψιν μου άλλον που να βλέπει βασικό εχθρό στην Ρωσία, και να βλέπει με συμπάθεια και κατανόηση, εώς και για τον αντικειμενικά προοδευτικό τους ρόλο, τον ευρωπαϊκό και αμερικάνικο ιμπεριαλισμό. Αυτά καταλαβαίνω από τα λεγόμενα σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά αφού λες δεν είσαι, δεν είσαι.
"κάποιος σύντροφος"
Λ.Σ.,δεν μπορώ να απαντήσω σε όλα αυτά τα ζητήματα που βάνεις,μέσα από 'δω.Θα 'πρεπε να τα 'λέγαμε από κοντά κ μάλλιστα πολλές φορές.Θα απαντήσω μόνο σε δυο τρία πράμματα για τέλος.Αυτό το blog είναι ανώνυμο,σημασία έχει λοιπόν η ανταλλαγή των απόψεων,για αμοιβαίο κ κοινό ώφελος.Αν θες,με πιστεύεις.Δικό σου πρόβλημα.Θα ήταν πάντως καλύτερα να επικεντρωνώμαστε σε ουσία κ επιχειρήματα,αντί να ρωτούμε για ταμπέλες κ βιογραφικά.Για την ερώτηση,γιατί απάντησα μόνο στό δικό σου σχόλιο (κ μάλλιστα μόνο το τελευταίο σου) σχετικά με τον κάποιο:μια σταγόνα ξεχειλίζει κάποτε το ποτήρι.Τέλος,σχετικά με την ορθογραφία των ρημάτων,που τόσο σε απασχολεί,συνηθίζω την παλιά γραφή για την υποτακτική,επειδή δεν μπορώ να την εξομοιώσω με την οριστική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι ακόμα.Όσο γράφομε ανώνυμα,δεν υπάρχομε σαν πρόσωπα σε αυτό το χώρο.Η ταυτότητά μας είναι οι ίδιες οι απόψεις μας.Δέκα άνθρωποι μπορούν,αν θέλουν,να υπογράψουν με ψευδώνυμο πχ.Λ.Σ.Και ένας απ' αυτούς να δηλώση,οτι το τάδε σχόλιο δεν είναι δικό του.Αλλά ποιος είναι αυτός;Εκείνος που έγραψε το δείνα σχόλιο.Άλλη ταυτότητα δεν έχει.Μπορεί όμως να γράψη κ ανώνυμα.Ή με άλλο ψευδώνυμο.Είμαστε όλοι ο Κανένας,όπως ο Οδυσσέας στη σπηλιά του κύκλωπα.Για ποιον λοιπόν να γίνη συνομωσία;Αν θέλη κάποιος να αναγνωρίση ενα σχόλιο για δικό του απέναντυ στους γνωστούς του ή κ δημόσια,είναι δική του επιλογή.Πρόσωπα με ταυτότητα είμαστε μόνο για τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος,που μπορεί να μας ταυτοποιήση,αν θέλει.Αλλά δεν ενδιαφέρεται για περιπτώσεις σαν εμάς,τουλάχιστο μέχρι στιγμής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαναδιαβάζοντας πιο προσεκτικά σήμερα τα σχόλια του Λ.Σ.,που εχθες τα κοίταξα μόνο εντελώς πρόχειρα,πρέπει να ξεκαθαρίσω:Δεν επιχείρισα να απαντήσω στον ίδιο.Προσπάθησα μόνο συνοπτικά να δώσω το ιδεολογικό μου στίγμα,όσο πιο κατανοητά μπόρεσα.Για όποιον δε με πιστεύει,τόσο το χειρότερο.Σε ένα μόνο σχόλιο μέ κατάφερε ο Λ.Σ. να του απαντήσω ευθέως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι,υπάρχει ένας κίντυνος συνομοσίας ενάντια στο ίδιο το blog-όχι τις οργανώσεις-με σκοπό την αποδιοργάνωση.Αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνη με σχόλια σαν τα δικά μου κ του όποιου κάποιου.Γίνεται μόνο με κατά μέτωπον επίθεση κ κραυγαλέο τρόπο.Ο Ασγ.μπορεί να κόψη αυτο το σχόλιο,κατά την κρίση του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπα ότι δεν θα συνεχίσω την κουβέντα, ζητάω λοιπόν συγνώμη που το κάνω, έστω με μέγεθος σχολίου μικρότερο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύφτηκα από την απάντησή ως προς την ανωνυμία ή μη. Απλά προφανώς δεν μπόρεσε, ή δεν υπάρχει η διάθεση, να γίνει κατανοητό αυτό που είπα. Δεν έχω γενικό πρόβλημα με την ανωνυμία, αλλά ειδικό με δύο όψεις.
1η : εκφραστές συγκεκριμένων απόψεων και χώρων καλύπτονται πίσω από αυτή, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα "κάποιον", για να κάνουν "την δουλεία τους". Δεν μπορούμε να την αφαιρέσουμε για τους λόγους που ανέφερες. Τουλάχιστον όμως μπορούμε να αφαιρέσουμε το ύπουλο έως πρόστυχο "πλεονέκτημα" που προσφέρει, όταν δεν αναγνωρίζεται ως τέτοιων χαρακτηριστικών
2η : παραπλήσια, έχει γίνει χρήση της από διάφορους που κατηγορούν άλλους για αυτή, όπως έχω αναλυτικά σε προηγούμενο σχόλιο αναφέρει.
Για να μην τρελαθούμε λοιπόν. Δεν ζητάω βιογραφικά ! Η ανωνυμία σε κάποιες περιπτώσεις είναι έως και αναγκαία. Ειδικά ζήτησα υπογραφή σε δυόμιση περιπτώσεις. Η μία έγινε για μία ακόμη κατάδειξη του ρόλου "κάποιου". Οι άλλες δύο ήταν ειδικές. Η μισή ήταν η δικιά σου (και χρονικά πολύ πολύ κοντά στην δεύτερη πιθανότατα όχι τυχαία) και έχω αναλύσει τους λόγους που το έκανα. Εάν έσφαλα να με συγχωρείς. Αλλά κάποια πράγματα είναι περίεργο να μη γίνονται κατανοητά.
Π.χ. δεν νομίζω ότι δεν είναι κατανοητό πως δεν έχω κανένα πρόβλημα με το ποια κατάληξη γράφεις τα ρήματα (δεν είμαι "περίεργος") Ήμαρτον ! Δεν με απασχολεί καθόλου η ορθογραφία (άλλωστε είμαι και πολύ κακός, το word κάνει όλη την δουλειά). Επισήμανα την για μένα αντίφαση της ταυτόχρονης ύπαρξής του με την χρήση αγγλικών. Σαν μία από τις πολλές αντιφάσεις. Άμα πας το ποντίκι 10 γραμμές πιο πάνω θα το δεις γραμμένο...... Η συγκεκριμένη σε αυτό άσχετη απάντηση (με) προβληματίζει όπως είναι λογικό.
Για τα υπόλοιπα ζητήματα επίσης καλύφθηκα από τις μη απαντήσεις σου. Αλλά όλα αυτά δεν με μετακινούν από τις δύο εκδοχές που είχα γράψει... όσο για τον κόμπο που έφτασε στο χτένι ? Δεν είναι τυχαίο συνήθως το πότε ένας κόμπος φτάνει στο χτένι (πότε και ποια σταγόνα ξεχειλίζει το ποτήρι)..... Δηλαδή ή η ενόχληση προήλθε από άλλα μου σχόλια (και ίσως και λόγια και πράξεις), ή έχει την ίδια φύση με "κάποιου" και εδράζεται στο ότι είπα πιο καθαρά και καυστικά αυτό που και άλλοι έχουν μισοπεί, χαλώντας την σούπα "κάποιου". Άλλωστε τα ορθά που εσύ λες για την δυνατή χρήση της ανωνυμίας, είναι ένα από τα δύο τμήματα αυτών που όταν τα είπα εγώ τα χαρακτήρισες ως συνομοσιολογία..... Τέλος υπάρχει και μία τρίτη εκδοχή που δεν έχω αναφέρει. Να ισχύουν από λίγο και τα δύο....
Υ.Γ. νομίζω ότι σε αυτά που εδώ λέω είμαι τόσο σαφής, που "πιο σαφής πεθαίνεις", οπότε με το δικό μου το μυαλό, όσο αυτό είναι, λέω ξανά ότι δεν θα απαντήσω πάλι, μιας και θεωρώ λίγο αργό ή πολύ ψεύτη όποιον δεν καταλάβει τι λέω. Ελπίζω αυτή την φορά να κρατήσω τον λόγο μου.
Λ.Σ.
Πάντως ανεξάρτητα από προθέσεις η συζήτηση μεταξύ Λ.Σ. και αναγνώστριας κατάφερε μια χαρά να πετύχει αυτά που κατά τα άλλα επιδιώκει ο "κάποιος σύντροφος"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΉμασταν σε μία θεατρική παράσταση, ένας τύπος (δεν του άρεσε το πολιτικό νόημα της), κάθε τρίτη ατάκα ηθοποιού που δεν του άρεσε (στις πιο ουσιαστικές και σε αυτές που εγείρουν αμφιβολίες με βάση το τι στο κοινό κοινωνικά είχε κατακτηθεί) σχολίαζε, ειρωνεύονταν, έλεγε κάτι άσχετο....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνοδεύονταν αυτό από δυσφορίες, τσ, τσ, σσσσ και τέτοια από διάφορους.
Κάποια στιγμή σηκώθηκε ένας και άρχισε πολύ δυνατά να του λέει το τι είναι αυτό που κάνει, το γιατί το κάνει, και να ζήτησε επιτακτικά να σταματήσει(όχι τόσο ευγενικά).
Αυτή η ιστορία είναι (περίπου) φανταστική. Τι έγινε στην συνέχεια ?
1. αντικειμενικά η παράσταση εκείνη την στιγμή "πληγώθηκε" περισσότερο από την κάθε μία διακοπή που ξεχωριστά προκαλούσε ο τύπος.
2. Και πιο μετά ? Πιο μετά έγινε ότι το κοινό αποφάσισε να γίνει σε συνδυασμό με τους υπεύθυνους του θεάτρου.
Εγώ λέω καλά έκανε αυτός που σηκώθηκε....
Υπογραφή ? Θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ την περίφημη ανωνυμία, αλλά δεν μου φαίνεται και πολύ σωστό.... οπότε είμαι αυτός που όλοι καταλάβατε, το όνομά μου αρχίζει από λ και επίθετο από σ.
Ήμασταν σε μία θεατρική παράσταση, ένας τύπος (δεν του άρεσε το πολιτικό νόημα της), κάθε τρίτη ατάκα ηθοποιού που δεν του άρεσε (στις πιο ουσιαστικές και σε αυτές που εγείρουν αμφιβολίες με βάση το τι στο κοινό κοινωνικά είχε κατακτηθεί) σχολίαζε, ειρωνεύονταν, έλεγε κάτι άσχετο....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνοδεύονταν αυτό από δυσφορίες, τσ, τσ, σσσσ και τέτοια από διάφορους.
Κάποια στιγμή σηκώθηκε ένας και άρχισε πολύ δυνατά να του λέει το τι είναι αυτό που κάνει, το γιατί το κάνει, και να ζήτησε επιτακτικά να σταματήσει(όχι τόσο ευγενικά).
Αυτή η ιστορία είναι (περίπου) φανταστική. Τι έγινε στην συνέχεια ?
1. αντικειμενικά η παράσταση εκείνη την στιγμή "πληγώθηκε" περισσότερο από την κάθε μία διακοπή που ξεχωριστά προκαλούσε ο τύπος.
2. Και πιο μετά ? Πιο μετά έγινε ότι το κοινό αποφάσισε να γίνει σε συνδυασμό με τους υπεύθυνους του θεάτρου.
Εγώ λέω καλά έκανε αυτός που σηκώθηκε....
Υπογραφή ? Θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ την περίφημη ανωνυμία, αλλά δεν μου φαίνεται και πολύ σωστό.... οπότε είμαι αυτός που όλοι καταλάβατε, το όνομά μου αρχίζει από λ και επίθετο από σ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα με συγχωρέσει ο ΑσΓ αλλά πήρα μια μοναδική και τελευταία φορά μια πρωτοβουλία και διέγεψα το σχόλιο του "κάποιου συντρόφου". Γιατί κάποια πράγματα έχουν και όρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήποια όρια ρε συντρόφισσα ? ένα κείμενο από το kommon (μια αριστερή σελίδα δηλ) είχα επισυνάψει, πάνω στην επί μακρόν κουβέντα με τον Tom για την ταξική φύση του φασισμού (το link) και έκανα και ένα σχόλιο ότι τα 20 σχόλια του ΛΣ αφιερωμένα σε συνομιλητές δεν έχουν σχέση με την κουβέντα. Δηλ εκείνα γιατί δεν τα έσβησες ? Και είναι πολλά, και σεντόνια κάποια όχι μισή κουβέντα. Και δεν έβρισα, είπα ότι είναι ενοχλητικό. Με έχουν πει από σκουλίκι μέχρι χαφιέ, τίποτα η Αλεπού, τώρα θίχτηκες από τι ?
ΑπάντησηΔιαγραφήνα βάλεις προέγκριση, δεν πρόκειται να σταματήσω να το ξέρεις αυτό.
"κάποιος σύντροφος"
Κάποιε δεν θα ανοίξουμε κουβέντα πώς θα διαχειριστούμε το blog. Είσαι φιλοξενούμενος και όταν κάνεις προβοκατόρικα σχόλια με σκοπό να εκνευρίσεις επί του προσωπικού άλλους ομιλητές θα διαγράφονται γιατί παραβιάζεις την πολιτική του blog. Να περιοριστείς στις πολιτικές σου απόψεις, τις οποίες κανείς δεν σε εμπόδισε να εκφράζεις. Ξαναπόσταρε το τόσο σημαντικό κείμενο σου άμα θέλεις σε άλλο σχόλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι επι τη ευκαιρία, επειδή πολλάκις μας την έχεις πει εδώ μέσα για θέματα δήθεν "αντισεξισμού" και "πολιτικού πολιτισμού", και επειδή γνωρίζεις πολύ καλά ότι είμαι άντρας, να κοπούν και τα "συντρόφισσα αλεπού" μαχαίρι.
Κομπλέ;
Αυτά και άμα σου αρέσει υπάρχουν και άλλα blog στον κυβερνοχώρο να προπαγανδίζεις τις θέσεις σου αν δεν σου αρέσει εδώ.
δεν το ήξερα ρε σύντροφε, από που να το ξέρω δηλ ? πρώτη φορά με διορθώνεις, το είχα πάρει για σωστό.
ΑπάντησηΔιαγραφή"κάποιος σύντροφος"
Το σχόλιο του κάποιου που κόπηκε,πρόλαβα να το δω.Έλεγε αυτό που λένε κ αρκετοί άλλοι,ότι ρκάποια σχόλια πρέπει να κόβονται, κ αυτά του Λ.Σ. υπάγονται στην περίπτωση,ως εκτός θέματος.Διαφωνώ κάθετα μ'αυτή την αποψη.Οι όροι που ισχύουν για την αφαίρεση σχολίων,είναι καθαρά διατυπωμένοι από τον Ασγ.Το σχόλιο του Λ.Σ. που με ενόχλησε ήταν προσωπική επίθεση χωρίς α φ ο ρ μ ή (αυτή είναι η σωστή λέξη,κατά λάθος έγραψα αλλού "αιτία",παρ'ότι κ οι αιτιάσεις του Λ.Σ. δε μου φαίνονται δικαιολογημένες,αλλά αυτό είναι αλλη κουβέντα).Ο ίδιος ο Λ.Σ. παραδέχεται,ότι αποσκοπεί στο να πάρη δρόμο ο κ.,που είναι βαλτός κλπ. Ο κ.συχνά ανταλλάσει πειράγματα με μέλη του κκε μλ,στα όρια του φιλικού,που εγώ ομολογώ ,ότι βρίσκω διασκεδαστικά κ απ'τις δυο μεριές.Άλλες φορές σχολιάζει πειραχτικά την πολιτική του ίδιου του κκε μλ.Αλλά τουλάχιστον όποιος έχει αντίληψη του χιούμορ,μπορεί να κάνη τη διάκριση ανάμεσα στο αστείο κ το σοβαρο.Το άλλο που είπε για ενόχληση δεν είναι εξύβριση,είναι γνώμη του ή μάλλον αίσθησή του,την ίδια λέξη εξ άλλου χρησιμοποίησα κ εγώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα συνεχίσω
Η πρωτοβουλία κ η δήλωση του"Αλεπού" με συντάραξε.Σε απλά ελληνικά μεταφράζεται:Εδώ εμείς είμαστε τα αφεντικά.Πλακώνομε αυθαίρετα όποιον μας αρέσει,με το έτσι θέλομε,στις σφαλιάρες,δεν του επιτρέπομε καμιά διαμαρτυρία κι αν διαφωνή,να πάρη δρόμο.Πώς λέει,ότι κανείς δεν εμποδίζει τον κ. να πη την πολιτική του άποψη,όταν πράγματι του έχει γίνει τοση πολεμική,για να εξαφανιστή;Δε συμφωνώ με τον όρο που βάνεις εδώ,Αλεπού.Είναι εξευτελιστικός.Κ εκτός από την ηθική,υπάρχει κ η πολιτική πλευρά. Ή θα υπάρχη δημοκρατία ή θα υπάρχη κοροϊδία.Το σχόλιο του Λ.Σ. θα 'πρεπε να 'χε κοπή,για μόνο το λόγο,ότι υπόκειται στα περί επίθεσης.Ο Ασγ. δεν το 'καμε.Αλλά το είδα με κατανόηση,λόγω της ιδεολογικής συγγένειας του Ασγ. με το Λ.Σ-παρ'ότι αυτόματα θίγεται έτσι ένας άλλος-γιατί είμαστε άνθρωποι.Αλλά ο "Αλεπού" ξεπέρασε το όριο.Ζητώ να ξανανεβή το σχόλιο που κόπηκε.Αν όμως ο Ασγ. συμφωνή κ στηρίζη αυτή την ενέργεια,εγώ,μια κ δεν είμαι σε εντεταλμένη υπηρεσία κ επειδή θέλω να είμαι συνεπής μ'αυτά που δηλώνω κ αυτά που πιστεύω,διακόπτω μ'αυτό το σχόλιο τη συμμετοχή μου στο blog.Γιατί έτσι κι αλλιώς το εγχείρημα σ' αυτή την περίπτωση παίρνει το δρόμο της αποτυχίας.Κάτι τέτοιο πάντως θα 'ναι πάρα πολύ κρίμα για το κομμουνιστικό κ το λαϊκό κίνημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά καλό είναι με βάση όσα ειπώθηκαν εδώ να κάνω μερικές παρατηρήσεις προς τους αναγνώστες του blog επισημαίνοντας ότι εκφράζω μόνο τις προσωπικές μου απόψεις, και ότι η ευθύνη γενικά του blog αυτού είναι πρώτιστα του ΑσΓ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό είναι να λάβετε υπ' όψιν τις παρατηρήσεις αυτές γενικά για το ίντερνετ και τις συνομιλίες σε αυτό.
0)
Στο ίντερνετ δεν υπάρχει σαφής τρόπος να ξες με ποιον μιλάς. Φυσικά η στίξη, το ύφος, κάποιες φράσεις και κάποιες γραφικές συνήθειες, μπορεί να προδώσουν κάποιον...
Αλλά αυτό είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να αποδειχθεί και καλό είναι να μην ασχολούμαστε με κάποια ζητήματα παραπάνω από όσο αξίζει!
1)
Το ίντερνετ δεν είναι ένα πολύ δημοκρατικό μέσο συνομιλίας και κουβέντας. Και αυτό γιατί δεν μιλάνε όλοι με την σειρά όπως στην συνέλευση, και φυσικά δεν μιλάνε όλοι κατά πρόσωπο.
Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής, σε κανένα blog, μέσο ισοκατανομής του χρόνου.
2)
Σε κάθε φόρουμ, από συστάσεως των φόρουμ, υπάρχουν συνχοί χρήστες, κακόβουλοι χρήστες, είτε τρολλ. Το τρολλ μπορεί να έχει πάρει στην νεοελληνικήν διάφορες σημασίες πλέον, η βασική του όμως είναι η εξής: αυτός που σκόπιμα θέλει να εξαντλήσει την συζήτηση σε ένα μέσο, μέσω συνεχών προσωπικών προβοκαρισμάτων.
3)
Επειδή σκοπός του τρολλ είναι να καταστρέψει το διάλογο, η πιο παλιά ιντερνετική συμβουλή, που βρέθηκε πολλά χρόνια πριν, είναι: "ΜΗΝ ΤΑΪΖΕΤΕ ΤΟ ΤΡΟΛΛ", μην του δίνετε δηλαδή τον χώρο και τις αφορμές να πετύχει αυτό που θέλει.
4)
Είναι φυσιολογικό ότι ακόμα και με κάποιον τρόπο ο διαχειριστής να "διαγράψει" ένα τρολλ, κάποιο άλλο τρολλ θελημένα ή άθελα θα πάρει την θέση του, όντας αυτός που σχολιάζει επί παντός ζητήματος.
5)
Είναι η αλήθεια ότι όλα τα ιντερνετικά φόρουμ υποφέρουν από κάποια "κόπωση", όταν οι σχολιαστές καταλήγουν να μιλάνε περισσότερο προσωπικά παρά επί του θέματος του μπλογκ.
Αυτά αγαπητοί μου φίλοι συμβαίνουν σε κάθε φόρουμ, είτε είναι πολιτικό, είτε είναι για το ρεμπέτικο, είτε για αμάξια, είτε αθλητικό.
Τώρα στα δικά μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω γενικά ότι το επίπεδο του "Αντιγειτονιές" είναι πολύ καλό και ότι ακούστηκαν όλα αυτά τα χρόνια πολλές απόψεις και ποιοτικός διάλογος.
Αυτό συνέβη και λόγω του ίδιου του ΑσΓ, του τρόπου που αντιμετωπίζει τα ζητήματα, και λόγω της πολιτικής φιλοσοφίας του ΚΚΕ(μ-λ), πράγματα που φυσικά συνδέονται.
Ο ΑσΓ και εμείς σαν χώρος συνολικά ποτέ δεν φοβηθήκαμε την κριτική και την πολεμική, ακόμα και αν αυτή πήρε πολλές φορές άσχημο τόνο. Να θυμίσω πόσοι προερχόμενοι από το ΚΚΕ, μπαίναν εδώ και βρίζανε.
Νομίζω ότι κερδίσαμε πολλά αφήνοντας την κριτική. Και επειδή τέθηκε το θέμα του "κσ". Ήτανε διδακτικό για εμάς, πώς μετατοπίστηκε μέσα σε λίγα χρόνια πολιτικά, και αντί να μας κάνει κριτική από δήθεν "αριστερά", υιοθέτησε ανοιχτά ρεφρορμιστικές θέσεις.
Είναι ενδεικτικό των διεργασιών στην Αριστερά.
Η αλήθεια είναι ότι κατά καιρούς υπάρχει ένταση και αυτό είναι φυσιολογικό στους καιρούς που ζούμε. Είναι αλήθεια ότι θα υπάρξουν και στιγμές όπου η κουβέντα ξεπερνά τα όρια και δεν μπορεί να συνεχίζεται με προβοκατόρικο τρόπο.
Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν στιγμές που κάποια πράγματα δεν θα γίνουν ανεκτά!
Η ουσία όμως είναι ότι ειδικά οι νέοι συναγωνιστές είναι καλό να γράφουν εδώ μέσα, και να δοκιμάζουν την άποψη μας. Να βλέπουν το επίπεδο των αντιπαραθέσεων, ακόμα και τα κενά μας.
Αυτά από εμένα προς το παρόν.
δεν είναι δικό μου θέμα να απαντήσω για ότι ενόχλησε την αναγνώστρια, απλά επειδή εμπλέκομαι κάπως να πω πως σε ότι με αφορά, με καλή πρόθεση και ΧΙΟΥΜΟΡ όπως λέω συχνά (η αναγνώστρια το έπιασε) όλα γίνονται.
ΑπάντησηΔιαγραφή"κάποιος σύντροφος"
Προσωπική παράκληση προς τις Αγσ. Τα παρακάτω σχόλια είναι πολλά και αιχμηρά. Επιζητώ "σαν χάρη" για τις ώρες που έχω αφιερώσει σε αυτό το μπλοκ να μην διαγραφούνε. Αν κάτι τέτοιο γίνει θα το εκλάβω ως δήλωση σε μένα άρνησης κριτικής σε ζητήματα που αιωρούνται εδώ και καιρό. Δέχομαι κάθε παρατήρηση και αν μου ζητηθεί από την διαχείριση να μην ξανασχολιάσω θα το καταλάβω. Αλλά αυτά τα σχόλια ας μείνουν..... (συνεχίζεται)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παρέμβαση της αλεπούς δεν με σόκαρε καθόλου, όπως δεν σόκαρε ουσιαστικά ΚΑΝΕΝΑΝ ! Μαζί όμως και με τα προηγούμενα χρήζει όμως επανατοποθέτησης. Γιατί είναι μια πολιτική παρέμβαση και όχι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε (που και αυτά χρίζουν χαρακτηρισμού).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ποια είναι τα άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ? Οι παραβολές με τους μύθους του Αισώπου και ότι άλλο διάβασε η αναγνώστρια του μπλοκ για να δώσει πανελλήνιες στην θεωρητική κατεύθυνση (μάλλον από όσα καταμαρτυρούν οι "γεμάτες πάθος άγουρες τοποθετήσεις της" λίαν προσφάτως). Είναι καταπληκτικό δε που η αναφορά μιας περίπου πραγματικής ιστορίας με σαφή αλληγορικό χαρακτήρα που ταιριάζει γάντι στην κουβέντα (θέατρο) χαρακτηρίζεται από αυτή άκαιρη (παρά την σίγουρη εκτίμηση που τρέφει προς το θέατρο και τις τέχνες), όταν όλες της οι τοποθετήσεις διαπνέονται άκριτα από επίδειξη γνώσεων περί της υποτακτικής και της ελληνικής γλώσσας εν γένει, και συνολικά από απόπειρα αυτο επίδειξης/αυτοεπιβεβαίωσης. (συνεχίζεται)
Είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε το ότι κάτω από ένα πολιτικότατο κείμενο γίνεται μια διαδικαστικού περί της λειτουργίας του μπλοκ (με πολλά μη ομολογημένα συναμαρτούντα) ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς προς την λειτουργία του μπλοκ κατά εμέ δεν είναι. Και αυτό για δύο λόγους.
1. κάθε "χώρος" πρέπει να ορίζει και να επανορίζει τον γενικό τρόπο λειτουργίας του
2. κάποιος έχει σκοπό όχι σε ένα ή δύο ποστ, αλλά σχεδόν στο σύνολό τους, ακριβώς αυτό. Να σέρνει την κουβέντα μακριά από τα επίδικά της.
Μα αυτό δεν έκανα και εγώ εδώ, αλλά και σε κάποιο άλλο ποστ ?
Όχι ακριβώς. Πρώτον. Σε αυτό όρισα πως κατά εμέ πρέπει να λειτουργεί το μπλοκ έναντι κάποιου που συστηματικά πράττει προβοκατόρικη λειτουργία. Η συνέχεια της διαδικασία οφείλεται στην "παρέμβαση" της "οργισμένης νεαράς" αναγνώστριας η οποία για να μου επιτεθεί υποστηρίζει κάποιον που δεν βρίσκεται στον πολιτικό χώρο που αυτή βρίσκεται ή νομίζει ότι βρίσκεται. Και έγκειται στα μη ομολογούμενα συναμαρτούντα. (συνεχίζεται)
Όσο για το τι λέω εγώ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ξεκάθαρο. Κάποιος πρέπει να μπλοκαριστεί γιατί δεν εκφράζει πολιτικές απόψεις αλλά απόπειρα θόλωσης πολιτικών απόψεων. Κάποια αναγνώστρια που καλύπτεται, και αυτή, πίσω από την ανωνυμία προφανώς και δεν πρόκειται "να ομολογήσει τα ανομολόγητα" διότι πολύ απλά έτσι θα χάσει το όποιο κύρος έχει ή νομίζει ότι έχει.
Με την επιλογή της αλεπούς και κύρια με την αιτιολόγηση και το στυλ αυτής δεν συμφωνώ, όσο περίεργο και να ακούγεται αυτό σε κάποιους νεαρούς και μη. Και αυτό όχι για τις, στα όρια του αστείου, επικλήσεις της δημοκρατίας, αλλά γιατί πιστεύω ότι : ή αφήνεις κάποιον να κάνει την δουλειά του, ή δεν τον αφήνεις. Και αν επιλέξεις το πρώτο δεν υπάρχουν διορθωτικοί μερικοί αποκλεισμοί. (παρεμπιπτόντως με ποια διαδικασία προέβεις σε αυτό, και τι διαδικασία είναι αυτή, δηλ. πως και γιατί μπορεί να γίνεται από κάποιον άλλο εκτός του διαχειριστή ?) (συνεχίζεται)
Για την πολιτική συγγένειά μου με τις ΑσΓ η αναγνώστρια τυπικά έχει μεγαλύτερη. Για το ουσιαστικά τώρα ας μη το συζητήσουμε μιας και είναι μεγάλο και δύσκολο θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα στοιχείο μόνο. Η ταύτιση με τις απόψεις κάποιου ας προβληματίσει κάποιους και κατά εμέ είναι φυσιολογική συνέπεια του πως και τι μαθαίνει καθένας.....
Για το αν κάποιος ήξερε ότι η αλεπού είναι άντρας, φυσικά και ήξερε, όπως και πολλά άλλα τα ξέρει, απλά ψεύδεται συστηματικά σαν μέσο της δουλειάς που κάνει εδώ, και την κάνει οφείλω να ομολογήσω αρκετά πετυχημένα....
Η εκ νέου (τρίτη φορά) ότι να ναι υποκριτικού χαρακτήρα, "δεν κατάλαβα" "απάντηση" στο ζήτημα "γράφω τα ρήματα με η αλλά αγγλικά ξέρω" δείχνει ότι η αναγνώστρια κινείται στην ίδια ρώτα με κάποιον (βρήκε και αυτός εδώ κάποιον να συμφωνεί μαζί του).
Είναι αυτό τυχαίο ?
Σε καμία περίπτωση. Η αναγνώστρια όπως και ο κάποιος δεν είχε σαν στόχο το πολιτικό περιεχόμενο του κειμένου. Κάποιος έχει πρόβλημα με την άποψη του κκε μλ, και κάποια με τις απόψεις μου γενικά αλλά και όπως αυτές ειδικά εκφράστηκαν σε μια άλλη ανάρτηση, στην http://antigeitonies.blogspot.gr/2015/03/blog-post_51.html μιας και παρά την συχνή της επίκληση στην δημοκρατία δεν ανέχεται να ακούει άλλες απόψεις, όταν δεν μπορεί να τις κάνει να μην ακούγονται.
Στις επικλήσεις λοιπόν για δημοκρατία έχω να πω ζήτω η δημοκρατία, η λαϊκή και όχι η κοσμοπολίτικη..... (συνεχίζεται)
Για την εκεί μου τοποθέτηση έχω να πω τα εξής (εγώ δεν κρύβομαι) : ναι πολλά από αυτά που είπα ξεπερνούσαν το περιεχόμενο του άρθρου και παρέπεμπαν αλλού. Αλλά 1. δεν είναι συνήθειά μου 2. επί της ουσίας το είπα 3. το αιτιολόγησα 4. Αυτά που είπα δεν ήταν ούτε άσχετα 5. ούτε ψεύτικα. Αυτό που πείραξε δεν ήταν η υπέρβαση αλλά το αληθές κομμάτι του περιεχομένου της. Και μένα με πειράζει, αλλά εγώ ούτε ενίσχυσα, ούτε ανέχθηκα, ούτε πολιτικά γεννήθηκα από τα αρνητικά που εμπεριέχει.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τις σκόρπιες χρήσεις αντιγραμμένες αναπαραγωγές μαοϊκών τσιτάτων περί αντιθέσεων δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω από όσα είπα στο άλλο ποστ που προανέφερα, και ήδη "δικαιώθηκαν"... Απαξιώ να επιχειρήσω να χωρέσω τον πρόεδρο Μαϊ σε προσωπικούς σκοπούς και αντιπαραθέσεις, όχι αναγνώστρια δεν έχουμε τίποτα να πούμε από κοντά όπως λες, από μακριά πες διάφορα ψέματα μόνη σου ή με όσους θέλουν να τα ακούσουν...
Χιούμορ σε κάποια πράγματα δεν γίνεται παρά μόνο από αυτούς που δεν τα γνωρίζουν ή δεν τα αναγνωρίζουν...(και αυτό είναι αρκετά σοβαρό..... για όποιον το αναγνωρίζει.....) (συνεχίζεται)
Αλεπού :
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι οι φράσεις και το ύφος προδίδουν....
Εκτός από το μη δημοκρατικό ίντερνετ υπάρχουν και άλλα πολύ περισσότερο μη δημοκρατικά μέσα (προς γενική και όχι μόνο υπενθύμιση)
Ναι αυτό που ορίζεις ως τρολ, είναι το τρολ, αλλά όταν μιλάμε για πολιτική στόχευση και συνεχή τέτοια απόπειρα, δεν λέγεται τρολ. Λέγεται οπορτουνιστική προβοκάτσια.
Ναι χρήζει διαγραφής και καταγγελίας, εκτός όλων των άλλων προφανών λόγων και για να μην υπάρχει χώρος να βρίσκουν "δικαίωση" ευαισθησίες δημοκρατίας όπως της αναγνώστριας, του κάποιου, ή και πιο ουσιαστικές (συνεχίζεται)
Σε όλα τα ποστ που έχω γράψει, και σε αυτό μέχρι αυτό το σχόλιο δεν απευθύνθηκα προσωπικά στον κάποιο, αλλά στους αναγνώστες και στην διαχείριση του μπλοκ. δεν θεωρώ ότι (τουλάχιστον κατά κύριο λόγο και περισσότερο από άλλους έχω ταΐσει τον κάποιο και καθόλου σύντροφο)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον ρόλο του τον έχω, όπως και κάποιοι άλλοι, καταλάβει και περί αυτού ειδοποιούσα και εγκαλούσα αναγνώστες και διαχείριση.
Άλλο είναι ένας "ζαβός" ή "αγανακτισμένος" που μπήκε και έβρισε, και άλλο ένας που 10 ώρες το 24ωρο ασχολείται με ένα μλποκ που διαφωνεί. Παντελώς άλλο.
Ποτέ (όσο τουλάχιστον εγώ το γνωρίζω) το κκε μλ δεν φοβήθηκε την πολεμική. Άλλο η πολεμική που απαντάται με πολιτική πολεμική, άλλο η συστηματική προβοκάτσια, που το συγκεκριμένο της είδος νομίζω πρόλαβες στο πανεπιστήμιο, που δεν είναι έντιμη πολιτική και δεν απαντάται πολιτικά αλλά, πάντα έντιμα, διαφορετικά.
Καλώ λοιπόν την διαχείριση να πάρει θέση, να το "λήξει" (συμπεριλαμβάνοντας βέβαια σε αυτό σε αυτή την ανάρτηση και εμένα) γιατί το πράγμα ξεχείλωσε, τόσο γενικά όσο και ειδικά σε αυτό το ποστ. Για την ευθύνη μου σε αυτό απολογούμαι, τους λόγους τους έχω αναφέρει και σε αυτό το ποστ και στο άλλο που αναφέρω πλήρως αναλυτικά. Αν αυτή χρεωθεί κύρια σε μένα από την διαχείριση ας γραφτεί έτσι. (συνεχίζεται)
Κάποιος σήμερα χαίρεται. Για όσο φταίω εγώ για αυτό λυπάμαι. Μπράβο αρανίτη τσάκαλε.... άξιος για το καθόλου μη άξιο έργο που επιτελείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι λυπούνται. Ούτε χαίρομαι ούτε λυπάμαι. Οργισμένος είμαι και θα ψάξω να βγάζω την οργή μου σε διαφορετικά μέρη από πληκτρολόγια.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα αφήσω και εδώ να περνάει το "ανώνυμα λέω ότι θέλω και μάλιστα κατηγορώ άλλους για αυτό, ή ότι μπορεί να αφήνεται να μαθαίνεται να κατηγορείται αυτό που φωνάζεται και να περνάει αυτό που δεν εκφράζεται παρά υπόγεια". Υ.γ. καλή πορεία άμα ξυπνήσουμε με τόση ώρα εδώ....
Λ.Σ.
ΤΕΛΟΣ
1ον Αυτό το πράγμα να ξεκινάνε ορισμένοι τα σχόλιά τους από την επισήμανση να μη διαγραφούν δεν το καταλαβαίνω!
ΑπάντησηΔιαγραφή2ον Η Αλεπού, όπως και κάποιοι άλλοι, φαίνονται στη πλαϊνή στήλη, μετά από μια περίοδο συνεχούς ενασχόλησής μου κατά μόνας με αυτό το ιστολόγιο και μετά από δική μου ιδέα εδώ και περίπου δύο χρόνια ανήκει στη διαχείρισή του. Έγινε και για λόγους ασφαλείας μιας και κατά περιόδους έχει απειληθεί ο λογαριασμός μου στο google. Έχουν κλείσει κι άλλα ιστολόγια στο παρελθόν και η ύπαρξη περισσότερων του ενός διαχειριστών βοήθησε στο ξεπέρασμα της "δυσκολίας". Στο facebook υπήρξαν και διαστήματα αποκλεισμού του Αντίσταση στις Γειτονιές!
Καλώς ή κακώς όμως εξακολουθεί το δικό μου στίγμα να είναι κυρίαρχο.
3ον Το Αντίσταση στις Γειτονιές ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2008. Σαν μια προσωπική πρωτοβουλία, χωρίς σχεδόν καμιά ενημέρωση και για λόγους που δεν είναι της ώρας να ξαναειπωθούν, η οποία όμως αγκαλιάστηκε και στηρίχθηκε από το ΚΚΕ(μ-λ) με ένα τέτοιο σεβασμό που για μένα που πέρασα ή γνώρισα εμμέσως το τρόπο λειτουργίας τους, και από άλλες οργανώσεις, ακόμη και από αυτές που ορκίζονται στη ...δημοκρατία, εξακολουθεί να είναι ακόμη έκπληξη. Εξακολουθεί βεβαίως να μην είναι όργανό του!
4ο Οι μόνες περιπτώσεις που τηρήθηκε κατά γράμμα η πολιτική περί διαγραφών ή αποκλεισμών είναι αυτή που έθιγε με ιδιαίτερα προσβλητικό τρόπο αγωνιστές, οργανώσεις και συλλογικότητες. Πολύ περισσότερο δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω κανέναν να χρησιμοποιήσει τις δήθεν σχέσεις και γνώσεις του για τα εσωτερικά της οργάνωσης, εκμεταλλευόμενος το ανοιχτό των σχολίων, για να προβοκάρει την οργάνωση. Γενικά προσπαθώ να αντιμετωπίζω την όλη κατάσταση με πολιτικό τρόπο και κάθε φορά να κρίνω τι πρέπει να μένει και τι να φεύγει ή να μην μπαίνει και καθόλου.
(συνεχίζεται)
Τώρα ως προς την ουσία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα προτιμούσα αυτά που έθιξε ο Λ.Σ. να μην ήταν κάτω από ένα κείμενο τέτοιο. Πολύ περισσότερο όταν έχει ξεκινήσει, ή έστω έγινε προσπάθεια να γίνει, ένας διάλογος με βάση αυτό το κείμενο με παρεμβάσεις από ορισμένους συναγωνιστές, που άλλους τους γνωρίζω και άλλους όχι, αρκετά σοβαρές. Ίσως να ήταν καλύτερα να γράψει ένα κείμενο και να το στείλει για δημοσίευση.
Για τον "κάποιο σύντροφο" έχω τοποθετηθεί και εγώ. Πολλά από αυτά που θέτει ο Λ.Σ. μου έχουν περάσει και μένα σα σκέψεις ή υποψίες αν θέλετε. Αλλά με σιγουρία δεν μπορώ να πω τίποτα. Δεν προσφέρει άλλωστε το μέσο κάτι τέτοιο. Ίσως το γεγονός το ότι έχω γνωρίσει ανθρώπους από κοντά, υπάρχουν και πολύ γνωστά παραδείγματα, που για διάφορους λόγους (κυρίως υγείας και έχει αναφερθεί και ο ίδιος σε κάτι τέτοιο αλλά και ανεργίας) έχουν βρει σα διέξοδο την ενασχόληση με το διαδίκτυο να παίζει κάποιο ρόλο στη κρίση μου. Για τον τρόπο που παρεμβαίνει και γι' αυτά που λέει, οι κρίσεις μου δεν διαφέρουν και πολύ από αρκετούς, όπως και από αυτές του Λ.Σ., άλλωστε δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν διαγραφεί σχόλιά του και για ένα διάστημα ο ίδιος είχε δηλώσει ότι δεν θα ξανάρθει εδώ.
Προσωπικά έχω επιλέξει όταν συμμετέχω σε ένα διάλογο να μην απαντάω σε προκλήσεις, ακόμη και προσωπικές, όχι μόνο του "κάποιου σύντροφου" αλλά του οποιουδήποτε. Θεωρώ ότι η επιλογή αυτή και από άλλους συντρόφους έχει βοηθήσει περισσότερο από το αν αρχίζαμε τις διαγραφές.
Γενικά θεωρώ ότι η πολιτική αντιμετώπιση του καθένα, ανεξάρτητα από τους στόχους του που μόνο ο ίδιος μπορεί να τους ξέρει με σιγουριά, είναι πολύ πιο αποτελεσματική και γι' αυτό έχουν μειωθεί έως και εξαφανιστεί παρεμβάσεις φασιστών (υπήρξαν πολλές στις αρχές) αλλά και ανθρώπων που έρχονται εδώ μόνο για να βρίσουν.
Για την "αναγνώστρια" αν είναι αυτή που νομίζω ότι είναι, που μάλλον είναι, κακώς την πήρε η μπάλα! Κι ας διαφωνώ μαζί της σε αυτή τη φάση.
(συνεχίζεται)
Και για να τελειώνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο με αφορά η πολιτική των ανοιχτών σχολίων σε αυτό το ιστολόγιο θα παραμείνει ως έχει και ας την εκμεταλλεύονται εντεταλμένοι ή μη! Από την παρακολούθηση άλλων ιστολογίων που έχουν βάλει διάφορους τρόπους ελέγχου των σχολίων έχω πεισθεί ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος. Αν όντως μας ενδιαφέρει ο διάλογος να γίνεται και με άλλους και όχι με όσους συμφωνούν ή είναι κοντά μας.
Για τη σοβαρότητα και την ποιότητα των διαλόγων τη μόνη ευθύνη που έχουν οι διαχειριστές αυτού του χώρου είναι αυτή της ...διαχείρισης. Από εκεί και πέρα εξαρτάται και από τη σοβαρότητα αυτών που συμμετέχουν σε αυτούς. Από την ικανότητά τους όχι να αποφεύγουν τις τρολιές, τις προβοκάτσιες ή όπως αλλιώς λέγονται αλλά να τις αντιμετωπίζουν με πολιτικό τρόπο.
Παίζει προφανώς ρόλο και η γενικότερη κατάσταση της Αριστεράς και πως γίνεται αντιληπτή η έννοια του διαλόγου και της αντιπαράθεσης. Κυρίως για ποιο λόγο γίνονται οι αντιπαραθέσεις!
Το έχουμε λύσει και άλλοτε το θέμα, όπως θυμίζει ο ασγ, επί μήνες, δεν είναι δα ότι δεν μπορώ να το κάνω. Πιστεύω αναδείχτηκαν και οι πολιτικές διαφορές, σε τεράστια γκάμα θεμάτων (φοιτητικό κίνημα, επανάσταση, ιστορία, κράτος, χρέος, ευρώ, ΕΕ, μέχρι και ανοχή στην σάτιρα) αλλά και μια νοοτροπία υποκριτικής ισηγορίας και ελευθερίας στα σχόλια. Γιατί δεν είναι κάτι τέτοιο, στην πραγματικότητα blog με προέγκριση στο οποίο μου απαγορεύτηκε ο λόγος είναι πιο ανοιχτό από αυτό εδώ. Σε αντίθεση όμως με την πληθώρα παρεμβάσεων και θεμάτων εισέπραξα απαντήσεις που εκτείνονταν από το ότι είμαι άσχετος, μέχρι ασφαλίτης, φασίστας, σκουλήκι και δεν ξέρω τι άλλο. Όλα αυτά έλεγα να τα ξεπεράσω, όχι από ανωτερότητα, αλλά επειδή εξέθεταν την υποκρισία των "ανοιχτών σχολίων" δηλ τον ιδεολογικοπολιτικό τραμπουκισμό από αδυναμία πολιτικής συζήτησης και αντιπαράθεσης. Δεν είναι εύκολο όταν ΟΛΕΣ σου οι συναναστροφές (έτσι εκτιμάω γιατί είναι κοινή ασθένεια) είμαι μέλη του κκε μλ (άντε και του ΜΛ ΚΚΕ) να συζητήσεις. Με αυτή την έννοια δεν με νοιάζει και η πολιτικά χωρίς δικαιολογία, διαγραφή ενός σχολίου. Ή και περισότερων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να εμπλέκεται όμως συγκεκριμένη οργάνωση, ότι είναι τόσο χαζή αλλά και τόσο πρόστυχη, να βάζει ανθρώπους να χαλάνε ένα βήμα διαλόγου, ξέρω τους διαχειριστές προσωπικά και τους ειρωνεύομαι ... αλλάζοντας το φύλο, είναι κάτι που πάει πιο μακρυά από τα προσωπικά μου όρια. Ο ασγ με το "συμβολικό κύρος" του το κάλυψε μέχρι και αυτό, μιας και έχει αντίστοιχες υποψίες με όσα λέγονται. Μπορεί όταν το έγραφε να μην είχε ειδικά την συγκεκριμένη αποστροφή στο μυαλό του. Η ουσία παραμένει ότι μέσα στο καθεστώς της δήθεν ισηγορίας, σαν εικόνα μιας λογικής όξυνσης της πολιτικής αντιπαράθεσης, αν και είναι το αντίθετο, πάλι ο καθένας θα μπορεί να γράφει ότι θέλει. Το δηλητήριο της αμφιβολίας κάπως έτσι λειτουργεί, και γω δεν έχω δικαίωμα να το αφήνω να πιάνει μια οργάνωση. Δέχομαι τα πάντα για τον εαυτό μου, στον βαθμό που με την δήθεν πολιτική σχολίων το απαντάω, αλλά αυτό με ξεπερνάει. Η παρέμβαση μου αρχίζει να κάνει ζημιά που δεν μπορώ να ελέγξω. Όχι ότι έχουν τόση σημασία τα blog, έχει όμως η διαπαιδαγώγηση. Όποιος το κάνει εδώ, θα το κάνει και αλλού. Τελικά αν το πρόβλημα δεν είναι καν χαφιέδες αλλά οι άλλες οργανώσεις αυτό έχει συγκεκριμένα αποτελέσματα. Σπασμένες αλυσίδες, όχι στην κυριολεξία απαραίτητα, αλλά σίγουρα στην πραγματικότητα.
Θα κοιτάξεις δίπλα σου να βρεις τον σύντροφο σου, πιστεύοντας πως σε κρατάει και θα βρεις ένα παγωμένο βλέμα και ένα κακό χαμόγελο. Τότε ίσως θα καταλάβεις. Όπως λένε, η ζωή θα κρίνει.
Να ευχαριστήσω τους όχι λίγους που βρήκαν τα πάρα πολλά που έχω πει εδώ, τα 2 τελευταία χρόνια, κάπως ενδιαφέροντα, ή έστω καλοπροαίρετα και όχι "μπορεί τρολ, προβοκάτσια και χαφιεδισμός, μπορεί όχι". Να πω ότι για μένα κανένας από τους διαχειριστές ή συνομιλητές δεν είναι τρολ, προβοκάτορας ή χαφιές.
"κάποιος σύντροφος"
Μια προσωπική άποψη:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά και σε όλους (πλην του ΑσΓ που την έχει) Θα πρότεινα περισσότερο ψυχραιμία...
Η ελευθερία σχολίων στο μπλογκ δεν είναι υποκριτική κάποιε σύντροφε, είναι πραγματική. Και το λέω, ενώ δεν είμαι στους διαχειριστές του μπλογκ - εκτιμάω ιδιαίτερα τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζει την κατάσταση ο ΑσΓ και οι άλλοι σφοι που το διαχειρίζονται.
Κάποιε σύντροφε, έχεις καταλάβει ότι έχω εκνευριστεί με τον τρόπο που έχεις μερικές φορές (όχι πάντα) να υπονομεύεις (σχεδόν τρολάρεις) την αντιπαράθεση. Από αυτό το σημείο μέχρι κάποιος να σε αποκαλέσει σκουλήκι, φασίστα ή ασφαλίτη, έχει ασφαλώς τεράστια διαφορά. Είδα κι εγώ κάτι τέτοιο κάποια στιγμή (νομίζω ανωνυμο σχόλιο) και ασφαλώς δε μου άρεσε καθόλου.
Την άποψή σου τη θεωρώ ρεφορμιστική, δεξιά και συχνά συμφιλιωμένη με την ήττα και την απελπισία και πιστεύω πως είσαι γενικά ισοπεδωτικός απέναντι στην οργάνωσή μας. Ομως δεν τρέχει τίποτα, δικαίωμά σου είναι. Στο κάτω κάτω η άποψή σου είναι πιο ισχυρή στο πλαίσιο της αριστερας από ο,τι η δική μας. Κατά συνέπεια δεν μου είναι ενοχλητικό να αντιπαρατίθεμαι μαζί σου (πόσο μάλλον που αυτές τις απόψεις σου τις θέτει έτσι κι αλλιώς κόσμος της αριστεράς), αν και δεν έχω ιδιαίτερο χρόνο να το κάνω συχνά.
Απλώς είναι στο στιλ μου όταν κρίνω ότι πάω να ξεφύγω, να την κάνω από το διάλογο για να μη μετανοιώσω μετά...
Ουτε κι εγώ βέβαια σε θεωρώ προβοκάτορα ή χαφιέ και είναι απαράδεκτο να σε είπε κάποιος έτσι. Εκτός όμως από αυτό, μη θίγεσαι προσωπικα στις πολιτικές κόντρες, είναι άλλωστε αρκετές οι φορές που (ας πούμε) "έχει γαμήσει τη συζήτηση". Ξαναλέω, δεν τρέχει τίποτα, όλα στο πρόγραμμα είναι...
Πάνος
ΥΓ: Η οργάνωσή μας επιδεικνύει πάντοτε συντροφικότητα σε άλλες οργανώσεις. Δε θα σου θυμίσω τι εισπράξαμε στο Σύνταγμα - νομίζω μια από τις συζητήσεις που μας ζητούσες να πιστέψουμε ότι δε ζήσαμε αυτό που ζήσαμε
Προσωπικά αυτή η αναζήτηση για το τι ρόλο μπορεί να παίζει ο οποιοσδήποτε μπαίνει εδώ και γράφει είτε πρόσκαιρα είτε μόνιμα δεν με ενδιαφέρει και δεν έχει νόημα να γίνεται κάτι τέτοιο στο διαδίκτυο, εκτός και αν στήσουμε καμιά διεύθυνση ηλεκτρονικής αναζήτησης id και προσώπων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την άλλη όμως γιατί είναι παράξενο να αναρωτιέται κανείς για τον οποιδήποτε για το τι ρόλο βαράει, ακόμη και για το ποιος είναι, πολύ περισσότερο όταν μιλάει, αντιπαρατίθεται και βρίζεται μαζί του για μεγάλο χρονικό διάστημα; Εγώ θα ήθελα κάποια στιγμή ακόμη και να γνωριστώ στ' αλήθεια με κάποιους!
Ο καθένας θα πρέπει να αντιμετωπίζεται πολιτικά κι ανάλογα με το πως παρεμβαίνει. Όλοι μας είμαστε εκτεθιμένοι, ανώνυμα, ψευδώνυμα ή και επώνυμα με βάση αυτά που γράφουμε και κρινόμαστε από αυτούς που μας παρακολουθούν. Όπως και εσύ κάποιε σύντροφε που δεν είναι καθόλου λίγες οι φορές που ειρωνεύτικες, προκάλεσες, διαστρέβλωσες και προσπάθησες να πας αλλού τις συζητήσεις. Μη μας κάνεις τώρα και μαθήματα καλής συμπεριφοράς!
Αυτά τα περί υποκρισίας γιατί τα σχόλια είναι ελεύθερα δεν τα πολυκαταλαβαίνω.
Από εκεί και πέρα επί της ουσίας ο Πάνος με καλύπτει όχι μόνο για σένα αλλά για όλους!
Και σταματώ εδώ γιατί αυτή η συζήτηση μου φαίνεται τουλάχιστον παιδιάστικη!
Είχα μέρες να μπω ιντερνετ και τώρα είδα τα νέα σχόλια. Για να είμαστε δίκαιοι ο κάποιος έδωσε πολιτικό στίγμα παραθέτοντας αποσπάσματα από τον Μπελαντή. Η αλήθεια είναι οτι είναι από τα στελέχη του συριζα που αξίζει να τα παρακολουθεί κανείς. Άντε γιατί πολύ ζωή κωνσταντοπούλου φάγαμε τον τελευταίο καιρό και μας κάθισε βαριά. καληνύχτες!
ΑπάντησηΔιαγραφή