Σελίδες
11 Νοεμβρίου 2016
10 σχόλια:
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.

Ποιες οργανώσεις/συλλογικότητες υπογράφουν την αφίσα ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Θεσαλονικη συμετεχει το Μ-ΛΚΚΕ΄΄
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαπου υπαρχει η παραπανο αφισα με ανακοινωση που υογραφουν ΑΝΤΑΡΣΥΑ,ΕΕΚ,ΛΑΕ,ΑΡΚ,ΚΟΡΔΑΤΟΣ,ΞΕΚΙΝΗΜΑ. ΜΑΝΩΛΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδη το ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ-ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΜΠΑΜΑ, ειναι αλλη μια ταμπελα της ανταρσυα μετα το συντονισμο για προαφυγικο, σωματειων, την πρωτοβουλια εναντια στο χρεος, εε κλπ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνταξει η ανταρσυα μας εχει συνηθησει να φτιαχνει οπορτουνιστικες ταμπελες κρυβοντας τη ταυτοτητα της.
Γιατι το εχετε ανεβασει εσεις?
Θυμιος γ
Που οφείλεται η διαφορά στις υπογραφές, όπως ανακοινώνονται στα σχόλια εδώ: https://antigeitonies.blogspot.gr/2016/11/15.html, με την ανακοίνωση που υπάρχει στην ιστοσελίδα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ εδώ: http://antarsya.gr/node/4051;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς μας λέτε για ΛΑΑΑΣ, ΝΑΡ, ΟΡΜΑ, ΕΕΚ και Αγώνα και η ιστοσελίδα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για
ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΕΕΚ, ΛΑΕ, ΑΡΚ, ΚΟΡΔΑΤΟ και ΞΕΚΙΝΗΜΑ.
Τελικά τι ισχύει;
Εάν ο καθένας από όσους απορούν , καταμετρούν , συγκρίνουν,..... το πλήθος , το μήκος , το φάρδος..... και την ποικιλία των υπογραφών που υπάρχουν κάτω από τα καλέσματα αποφάσιζε να ξοδέψει τον χρόνο του λίγο διαφορετικά και να βοηθήσει στην κινητοποίηση ομοϊδεατών , φίλων και συγγενών.... αναρωτιέμαι ! Μήπως θα ήταν καλύτερα και πιο μαζικά τα πράγματα την ερχόμενη Τρίτη ? Σας πέρασε καθόλου αυτή η ιδέα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήδ.π.
Από το μυαλό εννοώ !
ΑπάντησηΔιαγραφήδ.π.
Η Λ.Α.-ΑΑΣ πραγματοποίησε σύσκεψη τις προάλλες στα Εξάρχεια όπου συμμετείχαν η ΟΡΜΑ,το ΝΑΡ και "αγωνιστές από Τουρκία-Κουρδιστάν".
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΝΑΡ έχει βγάλει δικό του κάλεσμα (με αφίσα),η ΟΡΜΑ δεν έχει βγάλει κανένα κάλεσμα μέχρι στιγμής.Άρα ποιές συλλογικότητες απομένουν στο κάλεσμα των "Οργανώσεων/συλλογικοτήτων ενάντια στην επίσκεψη Ομπάμα";
Το ΝΑΡ δια στόματος εκπροσώπου του στη σύσκεψη της ΑΑΣ,είπε ότι την προηγούμενη ημέρα είχε πραγματοποιηθεί σύσκεψη στις "Αναιρέσεις" για το ίδιο θέμα,χωρίς να δημοσιοποιηθούν ποιές οργανώσεις συμμετείχαν και τι αποφασίσθηκε.Τώρα από που προκύπτει το κοινό κάλεσμα "ΑΝΤΑΡΣΥΑς-ΛΑΕ-ΕΕΚ-Κορδάτου" κλπ Αδυνατώ να πιστέψω ότι το ΕΕΚ και το ΝΑΡ συμμετείχαν σε κοινή σύσσκεψη με τη ΛΑΕ.Κάτι βρωμάει με τα καλέσματα ...όλων...
Ας είναι για καλό,και να δούμε την Πατησίων πλημμυρισμένη από κόσμο την Τρίτη.
ΓΚ
Τελικά 5 ή 5.30 καλείτε; Η αφίσα λέει 5, σε άλλη αναρτησή σας λέτε 5.30.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα εσύ στις 5:15, εκεί θα είμαστε έτσι κι αλλιώς! Συγγνώμη για τη σύγχυση.
ΑπάντησηΔιαγραφή