Ιούνιος 2011
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) Πειραιά, προχωρά σε κατάληψη του σχολείου, έπειτα από διάφορες άλλες προσπάθειες, προκειμένου να στεγαστεί και να λειτουργήσει το 2ο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Πειραιά «Άνοιξη», το οποίο μέχρι τότε υπήρχε μόνο στα χαρτιά.
Σεπτέμβριος 2011
Το νέο σχολείο «ανοίγει». Η χρηματοδότηση είναι μηδενική και το σχολείο κυριολεκτικά άδειο. Έπειτα από πολλές προσπάθειες μαζεύονται καρέκλες, κάποιοι υπολογιστές, ένα φωτοτυπικό μηχάνημα κλπ από κοντινά σχολεία και υπηρεσίες, ενώ η γραφική ύλη και κάποια πρώτα υλικά παρέχονται από καθηγητές και γονείς - με δικά τους βέβαια έξοδα.
Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα που εμφανίζεται από την πρώτη κιόλας μέρα, είναι το ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών στο σχολείο. Δεν υπάρχουν πούλμαν για να φέρουν τα παιδιά, έτσι αρχίζουν να έρχονται μόνο όσα οι γονείς τους έχουν την οικονομική - και όχι μόνο – δυνατότητα να τα φέρουν οι ίδιοι στο σχολείο ή να τα στείλουν με κάποιο ταξί.
Οι συμβάσεις για τα πούλμαν έχουν υπογραφεί και μέχρι το Δεκέμβρη που λήγουν, δεν υπάρχει η δυνατότητα - λένε - το σχολείο να ενταχθεί με κάποιο τρόπο σε αυτές, οπότε δε γίνεται να έχει δικό του λεωφορείο.
Έτσι αρχίζουν οι προσπάθειες να εξυπηρετηθούν τα παιδιά του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ «δανειζόμενοι» το πούλμαν ενός άλλου σχολείου, το οποίο όμως μπορεί να μεταφέρει μόνο όσα παιδιά μένουν στο Κερατσίνι και από τις 10 μέχρι τις 11. Δηλαδή μόνο για 1 ώρα, καθώς πριν και μετά έπρεπε να βρίσκεται αλλού.
Οι γονείς όλον αυτόν τον καιρό κάνουν υπομονή καθώς υπάρχει η διαβεβαίωση πως το σχολείο βρίσκεται μέσα στη νέα σύμβαση και ότι από τον Ιανουάριο θα έχει το δικό του λεωφορείο ώστε να γίνεται η μεταφορά ΟΛΩΝ των μαθητών κανονικά.
Ιανουάριος 2012
Το πρόβλημα εντείνεται καθώς όχι μόνο δε γίνεται νέα σύμβαση για τα λεωφορεία από το δήμο (δίνεται παράταση στην παλιά) αλλά και η μέση λύση της μεταφοράς των λίγων μαθητών από το Κερατσίνι παύει να υπάρχει καθώς δεν υπάρχει πια κάποιος για να συνοδεύει τα παιδιά μέσα στο πούλμαν κατά τη διαδρομή. Έτσι το σχολείο μένει να «λειτουργεί» με τους ελάχιστους μαθητές που οι γονείς μπορούν να συνοδεύσουν στο σχολείο, οι οποίοι όμως δυσανασχετούν και περιμένουν όπως και όλοι οι υπόλοιποι (μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί) να δουν πότε και ποιοί θα κάνουν κάτι, ώστε να μπορέσουν να πάνε οι μαθητές ανεμπόδιστοι στο σχολείο τους.
Ουσιαστικά το 2ο ΕΕΕΕΚ Πειραιά «άνοιξε» μόνο στα χαρτιά, αφού οδηγείται για κλείσιμο – στο πλαίσιο της γενικότερης πολιτικής κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ, μιας πολιτικής άγριων περικοπών σε ο,τιδήποτε έχει να κάνει με κοινωνικές παροχές.
ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΟΙ ΜΕΣΕΣ ΛΥΣΕΙΣ - ΤΕΡΜΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ
ΖΗΤΑΜΕ ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Σεπτέμβριος 2011
Το νέο σχολείο «ανοίγει». Η χρηματοδότηση είναι μηδενική και το σχολείο κυριολεκτικά άδειο. Έπειτα από πολλές προσπάθειες μαζεύονται καρέκλες, κάποιοι υπολογιστές, ένα φωτοτυπικό μηχάνημα κλπ από κοντινά σχολεία και υπηρεσίες, ενώ η γραφική ύλη και κάποια πρώτα υλικά παρέχονται από καθηγητές και γονείς - με δικά τους βέβαια έξοδα.
Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα που εμφανίζεται από την πρώτη κιόλας μέρα, είναι το ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών στο σχολείο. Δεν υπάρχουν πούλμαν για να φέρουν τα παιδιά, έτσι αρχίζουν να έρχονται μόνο όσα οι γονείς τους έχουν την οικονομική - και όχι μόνο – δυνατότητα να τα φέρουν οι ίδιοι στο σχολείο ή να τα στείλουν με κάποιο ταξί.
Οι συμβάσεις για τα πούλμαν έχουν υπογραφεί και μέχρι το Δεκέμβρη που λήγουν, δεν υπάρχει η δυνατότητα - λένε - το σχολείο να ενταχθεί με κάποιο τρόπο σε αυτές, οπότε δε γίνεται να έχει δικό του λεωφορείο.
Έτσι αρχίζουν οι προσπάθειες να εξυπηρετηθούν τα παιδιά του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ «δανειζόμενοι» το πούλμαν ενός άλλου σχολείου, το οποίο όμως μπορεί να μεταφέρει μόνο όσα παιδιά μένουν στο Κερατσίνι και από τις 10 μέχρι τις 11. Δηλαδή μόνο για 1 ώρα, καθώς πριν και μετά έπρεπε να βρίσκεται αλλού.
Οι γονείς όλον αυτόν τον καιρό κάνουν υπομονή καθώς υπάρχει η διαβεβαίωση πως το σχολείο βρίσκεται μέσα στη νέα σύμβαση και ότι από τον Ιανουάριο θα έχει το δικό του λεωφορείο ώστε να γίνεται η μεταφορά ΟΛΩΝ των μαθητών κανονικά.
Ιανουάριος 2012
Το πρόβλημα εντείνεται καθώς όχι μόνο δε γίνεται νέα σύμβαση για τα λεωφορεία από το δήμο (δίνεται παράταση στην παλιά) αλλά και η μέση λύση της μεταφοράς των λίγων μαθητών από το Κερατσίνι παύει να υπάρχει καθώς δεν υπάρχει πια κάποιος για να συνοδεύει τα παιδιά μέσα στο πούλμαν κατά τη διαδρομή. Έτσι το σχολείο μένει να «λειτουργεί» με τους ελάχιστους μαθητές που οι γονείς μπορούν να συνοδεύσουν στο σχολείο, οι οποίοι όμως δυσανασχετούν και περιμένουν όπως και όλοι οι υπόλοιποι (μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί) να δουν πότε και ποιοί θα κάνουν κάτι, ώστε να μπορέσουν να πάνε οι μαθητές ανεμπόδιστοι στο σχολείο τους.
Ουσιαστικά το 2ο ΕΕΕΕΚ Πειραιά «άνοιξε» μόνο στα χαρτιά, αφού οδηγείται για κλείσιμο – στο πλαίσιο της γενικότερης πολιτικής κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ, μιας πολιτικής άγριων περικοπών σε ο,τιδήποτε έχει να κάνει με κοινωνικές παροχές.
ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΟΙ ΜΕΣΕΣ ΛΥΣΕΙΣ - ΤΕΡΜΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ
ΖΗΤΑΜΕ ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.