Σελίδες

13 Ιανουαρίου 2012

ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ BESTEND‏

Δεν έχουμε να πληρώσουμε τα δίδακτρα των παιδιών μας, μας διώχνουν από το σπίτι που μένουμε, δεν μπορούμε να αντικρίσουμε στα μάτια τις γυναίκες μας, μας συντηρούν φίλοι και συγγενείς, έχουμε φτάσει στο κατώτερο σημείο που μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος εξαιτίας ενός παχύδερμου που ακούει στο όνομα Γιαννίκος!
Μας υποσχέθηκε ʽδουλεύετε για το καλό της εταιρείας και θα κάνω ότι μπορώ για εσάςʼ. Αποδείχτηκε ότι δεν έκανε τον κόπο εδώ και σχεδόν 2 χρόνια να πληρώνει τις εισφορές μας στα ταμεία μας. Ρε ξεφτιλισμένε Γιαννίκο πριν από 18 και 20 μήνες είχες κρίση; Ρε ανθρωπόμορφο γουρούνι πριν από 18 μήνες λίγα έβγαζες από τον Επενδυτή και από το Tivo; Όχι βέβαια. Έβγαζες τρελά λεφτά τα οποία τα μάζευες για να τα κάνεις καταθέσεις και σπίτια για τα παιδιά τα δικά σου και τη γυναίκα σου.
Τώρα που έφτασε ο κόμπος στο χτένι, τώρα που ξεκινήσαμε απεργία για να διεκδικήσουμε τα δεδουλευμένα μας, τώρα που οι δικηγόροι μας ετοιμάζονται να κάνουν κατασχέσεις στα έσοδα που έχει να παίρνει το Tivo και ο Επενδυτής από την επαρχία τώρα αυτό το κάθαρμα που θέλει να λέγεται άνθρωπος εκκαθαρίζει την εταιρεία και ετοιμάζεται να φτιάξει άλλη με ποιους; Με τους ίδιους μας τους συναδέλφους. Κι όμως βρέθηκαν προδότες κουκουλοφόροι ανάμεσά μας που βοήθησαν τον Γιαννίκο κρυφά και κάτω από τη μύτη μας να βγάλει το Tivi στα περίπτερα και να συνεχίσει το πάρτι πάνω στις πλάτες μας.
Δηλώνουμε ευθέως εάν ξανατολμήσουν αυτοί οι «συνάδελφοι» να βοηθήσουν τον Γιαννίκο για να βγάλει το εμετικό μαϊμού περιοδικό στο περίπτερο θα γίνει χαμός. Θα χυθεί αίμα. Όποιοι παίξουν πάνω στα δεδουλευμένα μας και τον αγώνα μας θα έχουν να κάνουν μαζί μας. Πρέπει όλοι μαζί να προστατεύσουμε τη δουλειά μας και το συμφέρον μας. Πρέπει να κινητοποιηθούμε και να σταματήσουμε την όποια έκδοση του Γιαννίκου και τον όποιο απεργοσπαστικό μηχανισμό ετοιμάζει. Το Tivo, ο Επενδυτής κι όλα τα υπόλοιπα περιοδικά της εταιρείας μέχρι να αποφασίσει η δικαιοσύνη αλλά και να μας καταβληθούν τα δεδουλευμένα δεν πρόκειται να βγουν στο περίπτερο. Γιαννίκο, αν νομίζεις ότι μπορείς να παίξεις με τις τύχες μας και το ψωμί των παιδιών μας είσαι γελασμένος. Γιαννίκο αν νομίζεις πως έτσι χαλαρά θα ξαναφτιάξεις τα περιοδικά με ξεφτιλισμένους και πουλημένους εργαζόμενους της εταιρείας είσαι γελασμένος. Όσο για εσάς συνάδελφοι που τώρα ξέρουμε βεβαίως ποιοι είστε αν τολμάτε ξανακάντε το ίδιο που κάνατε την περασμένη εβδομάδα. Πόσο θα κρύβεστε; Όσο για την Τυποεκδοτική και την Ευρώπη που διακινούν και εκδίδουν το περιοδικό του Γιαννίκου με αυτούς θα λογαριαστούμε όταν έρθει η ώρα.
απο e-mail
ΠΡΕΖΑ TV
13-1-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.