Απολύσεις, περικοπές, χαράτσια, διάλυση των συντάξεων, χτυπήματα σε παιδεία και υγεία ήταν και είναι στόχος τους. Είτε με την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ είτε με του Παπαδήμου (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑ.Ο.Σ) στόχος του ξένου και ντόπιου κεφαλαίου είναι το ξεζούμισμα του λαού και της εργατικής τάξης της χώρας. Θέλουν να μας επιβάλουν ένα “νέο” κοινωνικό-εργασιακό μεσαίωνα όπου ελάχιστοι θα ζουν πλουσιοπάροχα και χιλιάδες θα πεινούν.
Όλα τα μέτρα μέχρι τώρα λοιπόν, είτε αφορούσαν τα εργασιακά είτε την εκπαίδευση, όπως ο νόμος πλαίσιο, έχουν τον ίδιο σκοπό: να φτιάξουν στρατιές σύγχρονων δούλων οι οποίοι θα δουλεύουν γι'αυτούς και η ανταμοιβή τους θα είναι τόση ώστε να μπορούν να επιβιώνουν. Εργαζόμενοι οι οποίοι θα δέχονται παθητικά τα όποια “καπρίτσια” των εργοδοτών χωρίς να αντιδρούν, χωρίς να διεκδικούν ένα καλύτερο αύριο. Μας θέλουν πρόβατα για σφαγή στο βωμό της κρίσης τους!
“ΕΝΩΘΗΚΑΝ” ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ – ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ!
Εδώ και δυο μήνες περίπου οι χαλυβουργοί απεργούν διεκδικώντας το δικαίωμα στη δουλειά και τον μισθό . Παλεύουν για να έχουν στο τραπέζι τους το ψωμί, για να μπορέσουν να μάθουν γράμματα τα παιδιά τους. Αγωνίζονται για το δικαίωμα στη ζωή! Όπως και χιλιάδες άλλοι, μέσα απ'τις δουλειές τους και τις γειτονιές τους παλεύουν για ένα καλύτερο αύριο. Ξέρουν ότι βαδίζουν σ'ένα δρόμο που δεν γνωρίζουν το τέλος του όμως αυτός είναι ο δρόμος που βάδισαν και θα ξαναβαδίσουν ο λαός και η εργατιά μέχρι να σταματήσουν την επίθεση. Τον δρόμο της αντίστασης και του αγώνα.Ως σπουδάζουσα νεολαία οφείλουμε να δείξουμε την αλληλεγγύη μας όχι μόνο στους χαλυβουργούς αλλά και σ'όλο τον κόσμο που παλεύει και αγωνίζεται ενάντια στην βάρβαρη και αντιλαϊκή πολιτική των κυβερνήσεων και των Αμερικάνων και Ευρωπαίων αφεντάδων τους. Πρέπει κι εμείς από το μετερίζι μας, τις σχολές μας, να απλώσουμε την αντίσταση. Να βρεθούμε, να συζητήσουμε, να συντονίσουμε τις δράσεις μας προκειμένου να παλέψουμε στο πλευρό της εργατιάς και της λαϊκής αντίστασης για το σταμάτημα της επίθεσης και την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής. Για να διεκδικήσουμε το δικαίωμα σε Σπουδές-Δουλειά-Ελευθερίες-Ανεξαρτησία. Το δικαίωμα στη ΖΩΗ!
ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ
ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ!
πηγή: ...rio de la Resistencia!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.