Είμαστε όλοι απολυμένοι. Στη δουλειά θα γυρίσουμε όλοι νικητές. Δεν υπάρχει άλλος γυρισμός! Ο Μάνεσης αγωνίζεται για τα κέρδη τους αλλά και για την τάξη του, είναι ο λαγός των βιομηχάνων γι' αυτό και μένει αδιάλλακτος. Πιέζει για νέα προνόμια. Οι κυβερνήσεις χρόνια τους κάνουν τα χατίρια και χαρατσώνουν εμάς. Θέλουν να μας γονατίσουν για να λένε στους υπόλοιπους εργάτες: "οι χαλυβουργοί μέσα στη φωτιά και το σίδερο, συμφώνησαν να πληρώνονται με 500 ευρώ. Εσύ θες παραπάνω;
Λογάριασαν χωρίς εμάς. Και εμείς ξέρουμε καλά ότι παλεύουμε για τους εαυτούς μας αλλά και για τη δική μας τάξη, όλους τους εργάτες. Πίσω δεν κάνουμε, το οφείλουμε στα παιδιά μας. Αν δεν ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματά μας δε βγαίνει έξω ούτε μπετόβεργα! Είμαστε πιο έμπειροι μετά από 72 μέρες απεργία. Στηριζόμαστε και στην πλούσια πείρα του ταξικού κινήματος του οποίου είμαστε μέρος. Δυναμώνουμε την περιφρούρηση και την επαγρύπνηση στον αγώνα μας. Ολοι στο πλευρό του σωματείου με οργάνωση και πειθαρχία στις αποφάσεις μας. Οι βιομήχανοι και η μαύρη κυβέρνησή τους δεν διστάζουν απέναντι σε τίποτα! Οπου δεν πιάνουν οι εκβιασμοί, η τρομοκρατία για να χτυπήσουν έναν αγώνα καταφεύγουν στην προβοκάτσια. Εδώ όμως θα σπάσουν τα μούτρα τους! Απευθυνόμαστε στο λαό μας, να δυναμώσει την αλληλεγγύη στους χαλυβουργούς. Είναι η ανεξάντλητη δύναμή μας.
Απαντάμε δυνατά με κλιμάκωση του απεργιακού αγώνα.
Πέμπτη 12 Γενάρη: Απεργία στο Βόλο. Συγκέντρωση έξω από τη Χαλυβουργία Βόλου 11 π.μ. θα είμαστε μαζικά και εκεί! Ολοι οι χαλυβουργοί μια γροθιά απεργούμε σε Ασπρόπυργο και Βόλο. Στο Εργατικό Κέντρο Βόλου ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ και ΣΥΝ καταψήφισαν την πρόταση του σωματείου μας για απεργία, με επιχειρήματα παρμένα από τις ανακοινώσεις του Μάνεση! Ήρθε η ώρα οι εργάτες να ξεμπερδεύουμε με τους ανθρώπους των βιομηχάνων! Φανερώθηκε και για ορισμένους που έρχονται στους χαλυβουργούς και λένε μεγάλα λόγια, ότι δεν στηρίζουν τον αγώνα μας.
Τρίτη 17 Γενάρη: Παναττική Απεργία. Δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να νεκρώσουν τα εργοστάσια! Ολοι οι χαλυβουργοί με τις οικογένειές μας στην προσυγκέντρωση του ΠΑΜΕ: Πλατεία Βάθης 10 π.μ..
Οργανώνουμε περιοδείες χαλυβουργών σε εργοστάσια και επιχειρήσεις. Δίνουμε συνέχεια με μαζικές αποστολές χαλυβουργών σε όλες τις Βιομηχανίες Μετάλλου σε όλη την Ελλάδα! Με συγκεντρώσεις και πορείες έξω από αυτές. Η φωτιά της χαλυβουργίας θα ανάψει σε όλους τους μεταλλεργάτες»!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.