Σελίδες

15 Ιανουαρίου 2012

ΚΕΡΑΤΕΑ: Για την απόφαση του ΣτΕ...

Ανακοινώθηκε σήμερα το μεσημέρι (σ.σ. την Παρασκευή) η απόφαση του ΣτΕ που αφορούσε τη μελέτη περιβαλλοντικών όρων (ουσιαστικά την αδειοδότηση) για τα έργα σε Γραμματικό και Κερατέα. Η απόφαση ήταν απορριπτική στις προσφυγές που είχαν καταθέσει ο δήμος Κερατέας και η κοινότητα Γραμματικού. Μια απόφαση που ήταν αναμενόμενη και δεν αλλάζει σε τίποτα την κατάσταση όσον αφορά το έργο στο Οβριόκαστρο. Να θυμίσουμε πως εκκρεμούν ακόμα 2 προσφυγές στο ΣτΕ (εκδίκαση και απόφαση για απαλλοτριώσεις και δασικό). Επίσης εκκρεμούν οι αγωγές των ιδιοκτητών απέναντι στο δημόσιο (νομή και κατοχή) και φυσικά το πιο σημαντικό: Η τελεσίδικη  εφετειακή απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών που δεν επιτρέπει να εκτελεστεί κανένα έργο στην περιοχή. Περιμένουμε το κείμενο της απόφασης για να δούμε το σκεπτικό της.
Δεν είναι τυχαίο πως η απόφαση έρχεται σε μία περίοδο που έχει αναζωπυρωθεί η συζήτηση για τη διαχείριση των απορριμμάτων και τη δημοπράτηση των νέων εργοστασίων. Οι συνεχείς δηλώσεις των αρμοδίων υπουργών, με την όποια πίεση δημιουργούν μαζί με άλλους γνωστούς και άγνωστους τρόπους και με δεδομένο το γεγονός της απόφασης του Πρωτοδικείου Αθηνών, που μας δικαιώνει και δεν αλλάζει, η απόφαση αυτή, μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο ως πολιτική και επικοινωνιακή (ήδη ΔΟΛ και Πήγασος βομβαρδίζουν, θα δούμε και θα ακούσουμε πολλά απόψε και τις επόμενες ημέρες, μας τα έχουν μαζεμένα. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον περιμένουμε να δούμε μέχρι που θα φτάσουν). Όπως πολιτική και επικοινωνιακή ήταν και η περσινή απόφαση απόρριψης της αίτησης αναστολής εργασιών στο ΣτΕ, την ίδια ώρα που υπήρχε ήδη απόφαση αναστολής εργασιών από το Ειρηνοδικείο Λαυρίου. Αποτέλεσμα: Το έργο να μην ξεκινήσει τότε, όπως δεν θα ξεκινήσει ποτέ!!!
Η απόφαση αυτή καταδεικνύει την ΕΜΜΟΝΗ των κρατικών αξιωματούχων, των πολιτικών προϊσταμένων τους και των εργολάβων στο Οβριόκαστρο. Ελπίζουμε πως τώρα οι ευκολόπιστοι στα ευχολόγια των Σγουρού, Λιακόπουλου και των λοιπών συνδαιτυμόνων να αντιληφθούν πως οι επίσημοι συνομιλητές τους το μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι πως θα πατήσουν πόδι στο Οβριόκαστρο και τίποτε άλλο.
Δεν θα το καταφέρουν ποτέ...
Μόλις έχουμε νεότερα θα σας ενημερώσουμε

Υ.Γ. - Μετά από πολύ καιρό θα θυμηθούμε την αγάπη που τρέφουν για μας τα ΜΜΕ και πόσο μας έλλειψε αυτή όλους αυτούς τους μήνες. Δεν έπρεπε να βγει η απόφαση Παρασκευή μεσημέρι, πως θα αντέξει ο Πορτοσάλτε μέχρι τη Δευτέρα; Όλοι MEGA και ΣΚΑΪ απόψε :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.