Σελίδες

14 Ιανουαρίου 2012

Eπιτροπή Αλληλεγγύης: Παρέμβαση στον ΟΑΕΔ για το Συλλαλητήριο στις 17/1 στα Γιάννενα

Σήμερα το πρωί έγινε παρέμβαση στον ΟΑΕΔ από μέλη της Ταξικής Πορείας και μοιράστηκε ανακοίνωση-πρόσκληση της Επιτροπής Αλληλεγγύης (στην οποία συμμετέχει η Ταξική Πορεία Κλίκ εδώ ) για το συλλαλητήριο αλληλεγγύης στον αγώνα των Χαλυβουργών την Τρίτη 17 Γενάρη.
Το κείμενο που μοιράστηκε ήταν το εξής:


ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
στον αγώνα των απεργών της “Ελληνικής Χαλυβουργίας”
ΤΡΙΤΗ 17 ΓΕΝΑΡΗ 18.00΄ ΝΟΜΑΡΧΙΑ
Εργαζόμενοι, άνεργοι, νεολαίοι
Ο ανυποχώρητος απεργιακός αγώνας των εργατών της “Ελληνικής Χαλυβουργίας” ενάντια στην υποαπασχόληση και τις απολύσεις, δείχνει το δρόμο της αντίστασης και της αξιοπρέπειας απέναντι σε μια πολιτική που βυθίζει στην εξαθλίωση τους εργαζόμενους για να διασώσει τα κέρδη του κεφάλαιου. Η εργοδοσία αφού ξεζούμισε για χρόνια τους εργαζόμενους βγάζοντας κέρδη εκατομυρίων ευρώ, τους στέλνει τώρα στην πείνα και την εξαθλίωση.
Οι εργάτες της “Ελληνικής Χαλυβουργίας” δεν έσκυψαν το κεφάλι.Για τρίτο μήνα ενωμένοι σαν μια γροθιά συνεχίζουν την απεργία διαρκείας.Παρά την σιωπή των αστικών μέσων παραπληροφόρησης, η φωνή τους φθάνει σε κάθε γωνιά της χώρας γεμίζοντας τα λαϊκά στρώματα με περηφάνια και ελπίδα, δημιουργώντας ένα πλατύ και μαζικό κίνημα συμπαράστασης και αλληλεγγύης.

Εργαζόμενοι, άνεργοι, νεολαίοι
Οι απολύσεις και η κατεδάφιση των καταχτήσεων από τις εργοδοσίες και με τη στήριξη της κυβέρνησης σπρώχνει στη φτώχεια και την εξαθλίωση την πλειοψηφία του λαού και των εργαζόμενων.Ταυτόχρονα ανάβει τη φωτιά των κινητοποιήσεων σε μια σειρά εργασιακούς χώρους.
Σε μια περίοδο που αναμένονται χειρότερα μέτρα για την εργατική τάξη και το λαό έχει μεγάλη σημασία οι κινητοποιήσεις αυτές να βρίσκουν την αλληλεγγύη και να ενώνονται σε ένα μαζικό κίνημα αντίστασης και πάλης απέναντι στην κυβέρνηση του κεφάλαιου και των ιμπεριαλιστών.
Ο αγώνας των απεργών στην “Ελληνική Χαλυβουργία”και όπου αλλού, είναι αγώνας συνολικά της εργατικής τάξης, όλων των εργαζόμενων και των άνεργων, όλου του λαού. Και η νίκη τους θα είναι νίκη όλης της κοινωνίας που στενάζει κάτω απο τη βάρβαρη πολιτική κυβέρνησης-ΕΕ και ΔΝΤ, την πολιτική του ντόπιου και ξένου κεφάλαιου.
ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΗ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΛΗΤΗΡΙΟ
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.