Σελίδες

06 Φεβρουαρίου 2012

Συναυλία την Τρίτη 7/2 στις 6 μ.μ. στην πύλη της Χαλυβουργίας για τις 100 μέρες απεργίας

Την Τρίτη στις 6 μ.μ. στην πύλη του εργοστασίου το σωματείο των εργατών της «Ελληνικής Χαλυβουργίας» για τις 100 μέρες απεργίας οργανώνει μεγάλη λαϊκή συναυλία αλληλεγγύης.
Συμμετέχει το συγκρότημα «ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ», ενώ το σωματείο καλεί όλους τους εργαζόμενους να εκφράσουν με τη συμμετοχή τους την αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή τους.

ΚΗΦΙΣΣΙΑ 31/1/2012
EKATO μέρες απεργίας κλείνουν οι εργάτες της Ελληνικής Χαλυβουργίας αύριο. Μια απεργία που ταρακούνησε τα νερά στις συνειδήσεις πολλών εργαζομένων, που δυσκολεύει όλους όσους από εμάς διστάζουμε να απεργήσουμε στο χώρο μας με το ...φόβο της απώλειας του μεροκάματου. Βλέπετε οποιαδήποτε απώλεια και του παραμικρού ποσού σε εποχές περικοπών μισθών, χαρατσιών και ...ανεργίας είναι μεγάλη υπόθεση. Οι χαλυβουργοί όμως φωνάζουν την αλήθεια! Ότι όσα μεροκάματα και να χαθούν δεν είναι τίποτα μπροστά στη ζωή που μας παίρνουν, μπροστά σε αυτά που οι προηγούμενες γενιές με αγώνα και αίμα κατέκτησαν.
Τη φοβάται την απεργία αυτή το κεφάλαιο και η κυβέρνησή του. Γιατί αποκαλύπτει τον πραγματικό στόχο της επίθεσης που δεν είναι άλλος από αυτό που είπαμε λίγο πριν, τα δικαιώματα και οι κατακτήσεις της εργατικής τάξης, του λαού. Τους καθόταν στο λαιμό η ανάγκη να "παραχωρούν" σοβαρούς μισθούς, συντάξεις, ασφάλιση, υγεία, παιδεία, μια αξιοπρεπή ζωή σε αυτούς που είναι "υποχρεωμένοι" να δουλεύουν για να κερδίζουν αυτοί. Τις έβαλαν στο στόχαστρο λοιπόν εδώ και δεκαετίες και τώρα με αφορμή την κρίση τους αποφάσισαν να περάσουν στην τελική επίθεση.
Τους είναι εφιάλτης αυτό που κάνουν οι χαλυβουργοί. Η "σπίθα που μπορεί να γίνει φωτιά"! Που αποδεικνύουν ότι οι εργάτες, όλοι οι εργαζόμενοι, με την οργάνωσή τους στο χώρο δουλειάς τους, με τα σωματεία τους και τις μαζικές τους συνελεύσεις, με τις απεργίες και τους αγώνες τους μπορούν όχι μόνο να αποκρούσουν αλλά και να  ανατρέψουν την επίθεσή τους, να αποκαλύψουν τους πραγματικούς λόγους της διεξαγωγής της. Αποδεικνύουν ότι η ταξική πάλη όχι μόνο δεν πέθανε αλλά ζει και βασιλεύει, εξακολουθεί να είναι η κινητήρια δύναμη της ιστορίας με βασικό κορμό την αντίθεση κεφάλαιο - εργασία. Δείχνουν ότι αυτό στη συλλογική μνήμη του λαού δεν έπαψε να υπάρχει, το απέδειξε το μεγάλο κύμα αλληλεγγύης αλλά και οι αγώνες που ξεσπούν σε πολλά εργοστάσια και άλλους τόπους δουλειάς.
Ρισκάρονται πολλά για το κεφάλαιο με αυτήν την απεργία. Γι' αυτό και δεν κάνει πίσω, ακόμη και αν χρειαστεί να "καταστραφεί" ένας σημαντικός παράγοντάς του.
Ρισκάρει όμως και η εργατική τάξη πολλά! Μια νίκη των χαλυβουργών θα φέρει τα πάνω κάτω σε πολλές συνειδήσεις, θα αλλάξει τις διαθέσεις και το κλίμα ηττοπάθειας, ήδη το πετυχαίνει σε μεγάλο βαθμό!
Μια απεργία που δείχνει τη μάχη του άμεσου μέλλοντος, τη μάχη του ΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΝ, πρέπει να εξακολουθήσει να έχει την αλληλεγγύη μας μαζικά και αποφασιστικά ανεξάρτητα από τα εμπόδια που προσπαθούν να υψώσουν κάποιοι.
Γι΄αυτό η παρουσία μας αύριο είναι αναγκαία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.