ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ
ΚΑΤΩ ΤΑ ΝΕΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ
Η εγκάθετη των ιμπεριαλιστών κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ- ΝΔ- ΛΑΟΣ συνυπογράφει αυτές τις μέρες νέα οδυνηρά για το λαό μνημόνια. Το σύνολο του αστικού πολιτικού προσωπικού συνεχίζει με θράσος απέναντι στο λαό την ίδια πολιτική, την πολιτική που έχει ήδη απλώσει τη φτώχεια, την ανεργία και την εξαθλίωση σε πρωτόγνωρα για τη χώρα μας επίπεδα. Η ξενόδουλη αστική τάξη ποντάρει στο κυριολεκτικό ρήμαγμα του λαού και της χώρας προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση και να συνεχίσει να κάθεται ακόμη πιο σφιχτά στο σβέρκο του λαού. Κυβέρνηση και τρόικα με ή χωρίς επιτροπεία θέλουν να διασφαλίσουν ξανά κέρδη για το κεφάλαιο, αυτή τη φορά μέσα από μια «ανάπτυξη» και τη λεγόμενη ανταγωνιστικότητα που θα βασίζεται στην πρωτόγνωρα στυγνή εκμετάλλευση του κόσμου της δουλειάς και στη λεηλασία του πλούτου της χώρας.
Σ’ αυτό το πλαίσιο σα να μη φτάνει το ρήμαγμα των μισθών και των συντάξεων, σαν να μη φτάνει η ανεργία που φούντωσε με την ύφεση, σαν να μη φτάνει η ληστεία και η απαξίωση του μόχθου των αγροτών, έρχονται με τα χαράτσια να ξαναρπάξουν από τα δουλεμένα μας, να αδειάσουν κυριολεκτικά τις τσέπες μας απειλώντας μάλιστα με τη βάρβαρη τιμωρία της διακοπής του ηλεκτρικού.
ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΚΥΨΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣ !
Ξεκινώντας από τη συλλογική άρνηση πληρωμής των χαρατσιών μα ακόμη και αυτοί που πλήρωσαν την πρώτη δόση να απαιτήσουμε την κατάργησή τους και να είναι αυτό ένα πρώτο βήμα αγωνιστικής συλλογικής δράσης του καθένα μας ενάντια στην πολιτική της φτώχειας, της ανεργίας και της εξαθλίωσης. Απέναντι σ’ αυτή την κατάσταση που απειλεί τη ζωή μας και το μέλλον των παιδιών μας είναι ανάγκη να μάθουμε να δρούμε συλλογικά. Είναι ανάγκη κόντρα σε λογικές που έχει υιοθετήσει η ίδια η αριστερά και έχουν κερδίσει έδαφος χρόνια τώρα, να μάθουμε ξανά πως: δεν υπάρχουν σωτήρες!
Ούτε εύκολες λύσεις μέσα από κάλπες όπου αρκεί η ψήφος μας.
Η τύχη των δικαιωμάτων και της ζωής μας θα κριθεί στους καθημερινούς και παρατεταμένους αγώνες μας. Είναι ανάγκη ο καθένας μας να στρατευτεί αποφασιστικά και χωρίς καθυστέρηση σ’ αυτούς τους αγώνες. Σε κάθε εργασιακό χώρο, στα σχολεία και στις σχολές και σε κάθε γειτονιά να συγκροτήσουμε άμεσα εστίες αντίστασης!!• ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ
• ΟΡΓΑΝΩΣΗ- ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ – ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ Ν’ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ • ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 2-2 στις 6.30Μ.Μ. στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
• Ανοιχτή συζήτηση Παρασκευή στις 7.00μ.μ αιθ. Εργατικού Κέντρου
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.