Σελίδες

04 Φεβρουαρίου 2012

Μαζική η κινητοποίηση στο υπουργείο υγείας!!
(Και ένα παρατράγουδο;)

Πάνω από 2000 άτομα συγκεντρώθηκαν στο υπουργείο υγείας τη Πέμπτη 2/2 μετά από κάλεσμα πρωτοβάθμιων σωματείων των νοσοκομείων. Φυσικά ο υπουργός έλειπε και οι εργαζόμενοι παραπέμφθηκαν στο υπουργείο οικονομικών για τα κύρια αιτήματα τους (το μισθολόγιο) ενώ τους ανακοινώθηκε ότι οι περικοπές των αναδρομικών θα μοιραστούν σε 3 μήνες.

Μετά από αυτό οι εργαζόμενοι ζήτησαν και πέτυχαν να μπουν στο υπουργείο και να συζητήσουν την πορεία των κινητοποιήσεων. Στη συζήτηση που ακολούθησε κατά τη γνώμη μας καταγράφηκαν δυο τάσεις με μια κοινή συνισταμένη που ήταν η συνέχιση των κινητοποιήσεων.
Η μια αναδεικνύει την ανάγκη της κλιμάκωσης των απεργιακών κινητοποιήσεων από απεργίες διαμαρτυρίας σε πραγματικά μαζικό και παρατεταμένο αγώνα με τη μορφή επαναλαμβανόμενων πολυήμερων απεργιών (48ωρων-3ημερων-πενθημερων ), εστιασμένων στο μισθολόγιο-βαθμολόγιο-αξιολόγηση - απολύσεις κατά βάση, και η άλλη, προβληματική κατά τη γνώμη μας τάση, φαίνεται να αναζητεί άλλες μορφές κινητοποιήσεων (επισχέσεις, στάσεις ) με μισομολογημένο στόχο "να μη χαθεί το μεροκάματο" και ταυτόχρονα διευρύνει τα αιτήματα, φτάνοντας στο σημείο να αναζητεί από ένα άλλο μοντέλο υγείας μέχρι την πτώση της κυβέρνησης.
Συμφωνήθηκε ωστόσο η ανάγκη συντονισμού και η συνέχιση των επαφών για την καλύτερη οργάνωση των κινητοποιήσεων.
Παρατράγουδο σοβαρό ωστόσο πρέπει να θεωρηθεί κείμενο που κυκλοφόρησε  με την υπογραφή σωματείων που δεν συμφωνήσαν πότε σε αυτό. Μάλιστα λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση από το ΕΛΠΙΣ που δημοσιεύουμε, ενώ από το ΘΡΙΑΣΙΟ, το 7ο ΙΚΑ, και το ΣΥΓΓΡΟΥ μαθαίνουμε ότι επίσης δεν συμφώνησαν στο κείμενο που κυκλοφορεί ευρύτατα. Το ΣΥΓΓΡΟΥ δεν παραβρέθηκε από όσο γνωρίζουμε με απόφαση του σωματείου του (ΠΑΜΕ) καν στη συγκέντρωση!! Ενώ από εργαζόμενους του ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟΥ που παραβρέθηκαν επίσης παρά την άρνηση του σωματείου τους δηλώνεται δυσαρέσκεια για το "καπέλο"...

ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ: Εκ παραδρομής γράψαμε ότι στη συγκέντρωση της Πέμπτης δεν συμμετείχε το Συγγρού. Η αλήθεια είναι ότι αρχικά το ΠΑΜΕ ανέφερε στη συνέλευση ότι δεν υπάρχει συγκέντρωση, για να αναγκαστεί την επόμενη μέρα μετά από παρέμβαση της Ταξικής Πορείας να το πάρει πίσω.
 Αντιγράφουμε από προκήρυξη που κυκλοφόρησε η  Ταξική Πορεία στο Συγγρού.
"....Επίσης καταγγέλλουμε την πρόεδρο του Δ.Σ. του σωματείου γιατί ενώ οι εργαζόμενοι ζήτησαν στην Γενική Συνέλευση τους συντονισμό με άλλα νοσοκομεία και ενημερώθηκαν από την Ταξική Πορεία ότι υπήρχε για χθες Πέμπτη συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υγείας (που έγινε με επιτυχία και στην οποία συμμετείχαν τα περισσότερα νοσοκομεία της Αττικής) μας είπε ψέματα ότι στο φαξ που έστειλε η ΠΟΕΔΗΝ δεν αναφερόταν στην συγκεκριμένη συγκέντρωση ....."


ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ''Η ΕΛΠΙΣ''
τηλ. 210-6494120 εσωτ. 4120
Δημητσάνης 7 Αμπελόκηποι Τ.Κ 11522
Fax: 210-6457488 & email : elpisunion1@gmail.com
Προς
Συντονιστική Συνέλευση Επιτροπών Αγώνα και ΔΣ Σωματείων Εργαζομένων των νοσοκομείων του Λεκανοπεδίου Αθήνας
Θέμα: «Σχετικά με την ανακοίνωση η οποία εκδόθηκε (2-2-12) για τις αποφάσεις της Συντονιστικής Συνέλευσης Επιτροπών Αγώνα και ΔΣ Σωματείων Εργαζομένων των νοσοκομείων του Λεκανοπεδίου Αθηνάς και της Γενικής Συνέλευσης που έγινε στο αμφιθέατρο του υπουργείου Υγείας»
Συνάδελφοι/σες!
Στην ανακοίνωση η οποία εκδόθηκε (2-2-12) εκ’ μέρους της Συντονιστικής Συνέλευσης Επιτροπών Αγώνα και ΔΣ Σωματείων Εργαζομένων των νοσοκομείων του Λεκανοπεδίου Αθηνάς,
είναι σαφές ότι συμφωνήθηκε,
- η παραπέρα ενίσχυση του αγώνα μας με την διεύρυνση του συντονιστικού αγώνα.
- να προσκληθούν και τα άλλα σωματεία της Αθήνας να συμμετάσχουν.
- να υπάρξει κατεύθυνση για Γενικές Συνελεύσεις παντού για αποφάσεις για συμμετοχή στις κινητοποιήσεις μας.
- το πλαίσιο αιτημάτων και οι διεκδικήσεις μας.
- και βεβαίως η παραπέρα κλιμάκωση του αγώνα μας.
Ωστόσο όμως, φαίνεται να έχει προσυπογράψει και το Σωματείο του Νοσ. Η ΕΛΠΙΣ την ανακοίνωση που εκδόθηκε, πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει, καθώς ούτε ρωτήθηκα αν και ήμουν παρόν, ούτε βεβαίως συμφώνησα ή δήλωσα ότι προσυπογράφω ως Πρόεδρος του Σωματείου.
συγκεκριμένα, από την ξεκάθαρη και σαφή τοποθέτηση μου ως Πρόεδρος του σωματείου ανακοινώθηκαν οι προτάσεις και αποφάσεις της Γενικής μας Συνέλευσης και μάλιστα δόθηκαν γραπτώς στο συντονιστή των ομιλιών.
Συνάδελφοι/σες!
Το Σωματείο των εργαζομένων Νοσοκομείου «Η ΕΛΠΙΣ» με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης στις 30-1-12, ΣΥΜΜΕΤΈΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΆΣΧΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ στο Συντονιστικό Αγώνα των Δ.Σ των Σωματείων Εργαζομένων των νοσοκομείων του Λεκανοπεδίου Αθηνάς και θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις όπως έγινε και στις 2 Φλεβάρη για την επιτυχία του αγώνα μας και μέχρι την τελική νίκη.
Προκειμένου η σπίθα που άναψε και να μεγαλώσει, προτείνουμε να υπάρξει άμεσα συνάντηση και Συντονιστική Συνέλευση Επιτροπών Αγώνα, μεταξύ των ΔΣ Σωματείων Εργαζομένων των νοσοκομείων του Λεκανοπεδίου Αθηνάς, για τον παραπέρα συντονισμό δράσης και οργάνωσης του Αγώνα μας.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ του Σωματείου
Παναρέτου Λευτέρης

Πηγή: Ταξική Πορεία Υγειονομικών

 Υ.Γ.: Το κείμενο για το οποίο γίνεται λόγος είναι η:
Ανακοίνωση Συντονιστικής Συνέλευσης Επιτροπών Αγώνα και ΔΣ των Σωματείων Εργαζομένων των νοσοκομείων του Λεκανοπεδίου)

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος4/2/12, 3:05 μ.μ.

    Τελικά ποιος πηγε να καπελώσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσωπικά δεν μπορώ να απαντήσω μιας και δεν συμμετέχω στα της υγείας. Αν και υποψιάζομαι. Άλλωστε δεν θα ήταν ο μοναδικός χώρος που κάποιοι υποτιμώντας τη θέληση του κόσμου πρωτ' απ' όλα και θεωρώντας τους εαυτούς του αυθεντική έκφραση της αγωνιστικότητας στο κίνημα προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες. Αν το δει κάποιος γνώστης του χώρου και του τι ακριβώς έγινε ας απαντήσει.
    Υ.Γ.: Επειδή οι απόψεις μοιάζουν, αν δεν είναι ίδιες, και για να μην παρεξηγούμαστε, δεν πρόκειται για τους συνήθεις υπόπτους του ΠΑΜΕ. Δυστυχώς ιδιοκτήτες του κινήματος υπάρχουν πολλοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.