Σελίδες

06 Φεβρουαρίου 2012

Ιδιωτικοποίηση των παραλιών Βοτσαλάκια και Φρεαττύδα

Έλλειμμα δημοκρατίας και τραμπουκισμός στο Δημοτικό Συμβούλιο
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Την Δευτέρα 30/01/12 πραγματοποιήθηκε δημοτικό συμβούλιο στο οποίο συζητήθηκε η παραχώρηση των δύο παραλιών του Πειραιά - τα Βοτσαλάκια κάτω από την Καστέλλα και την Φρεαττύδα.
Και οι δύο αυτές παραλίες φιλοξενούν το καλοκαίρι όχι μόνον Πειραιώτες αλλά και πολλούς κατοίκους όμορων δήμων χωρίς θάλασσα όπως η Νίκαια, ο Κορυδαλλός, το Αιγάλεω, η Δραπετσώνα και άλλους. Δύο παραλίες με μεγάλη σημασία για όλους εμάς που τις έχουμε συνδέσει με τα παιδικά μας χρόνια.
Δύο παραλίες που μας χαρίζουν στιγμές ηρεμίας και ξεγνοιασιάς από την τσιμεντοποιημένη καθημερινότητα της πόλης μας. Μία όαση μέσα στην έρημο με άλλα λόγια.
Αφού η πρόταση πέρασε με ισχνή πλειοψηφία (ενός ψήφου) από το διαμέρισμα ο κ. Μιχαλολιάκος κάνοντας ένα υποκριτικό και λαϊκίστικο πρόλογο του τύπου ότι δεν πουλάει, δεν ενοικιάζει και δεν παραχωρεί τα περιουσιακά στοιχεία του Δήμου απέναντι στις επιταγές της ΤΡΟΙΚΑΣ αποφάσισε να εκχωρήσει και να "αξιοποιήσει" τις παραλίες σε ιδιώτες (κωλοτούμπας) λέγοντας ότι όλοι οι παραθαλάσσιοι δήμοι κάνουν το ίδιο και πως οι παραλίες βρίσκονται σε άσχημη κατάσταση και ο δήμος δεν μπορεί να κάνει κάτι γι αυτό.
Με άλλα λόγια παραδέχτηκε ότι είναι ανίκανος και πρότεινε: Χώρο 500 τμ στην πλαζ που θα τοποθετηθούν ενοικιαζόμενες ομπρέλες και ξαπλώστρες Τσιμεντοποίηση για την δημιουργία 600τμ πάρκιγκ και θερινού cinema Δημιουργία αναψυκτήριου εντός της πλαζ.
Την περίοδο αυτή της εργασιακής τρομοκρατίας και εκτεταμένης φτώχειας ο δήμαρχος επιλέγει να ιδιωτικοποιήσει τις παραλίες με αποτέλεσμα να σταματήσει η ελεύθερη πρόσβαση σε αυτές, να απαξιωθεί το περιβάλλον και να καταπατηθεί άλλος ένας ελεύθερος χώρος.
Αποτέλεσμα η δημιουργία δύο ειδών πολιτών-αυτοί που θα έχουν χρήματα να μπουν στην παραλία και αυτοί που θα είναι εκτοπισμένοι αφού η οικονομική τους κατάσταση τους το απαγορεύει.
Επίσης θα γίνει επέκταση της περιοχής των ιδιωτών με αυθαίρετο τρόπο και ότι πρέπει εκείνος να είναι αρμόδιος της ποιότητας ζωής των πολιτών του Πειραιά και όχι κάποιος ιδιώτης που θα πλουτίσει για άλλη μια φορά εις βάρος των δημοτών χωρίς να επιφέρει ουσιαστικά χρήματα στο Δήμο.
Απέναντι σε αυτά τα επιχειρήματα, που ακούστηκαν από τους κατοίκους, ο κ Δήμαρχος και οι δημοτικοί του σύμβουλοι άρχισαν μία λεκτική επίθεση άνευ προηγουμένου που πέρα από το τενεκέδες, μειοψηφία, τρελούς ελέχθησαν και εκφράσεις που δεν μπορούν να γραφτούν.
Όλοι αυτοί οι άνθρωποι έδειξαν το φασιστικό τους ποιόν. Μετά από αυτό έβαλε το θέμα απότομα σε ψηφοφορία μετρώντας μόνο τα "κατά" και χωρίς να μετρήσει ποτέ τα "υπέρ".
Εμφανές δείγμα ελλείμματος δημοκρατίας. Δεν περιμέναμε και κάτι άλλο από αυτούς τους ανθρώπους που έχουν βάλει την χώρα μας ξανά υπό κατοχή ξεπουλώντας την αξιοπρέπεια μας και τα κεκτημένα τόσων δεκαετιών.
Απέναντι στην απαξίωση, την κατασπάραξης των ελάχιστων ελεύθερων χώρων από ιδιώτες και της απαξίωσης της ζωής μας και της αξιοπρέπειας μας θα αντισταθούμε λέγοντας ΟΧΙ στα προσωπικά οφέλη του δημάρχου και στο κέρδος του ιδιώτη εις βάρος μας.
Παίρνουμε την ζωή μας στα χέρια μας!

Όχι στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας
Ελεύθερη πρόσβαση στις παραλίες για όλους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.