Παιανία, Τρίτη, 31.01.12
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Συνάδελφοι /σες Μετά από 2 βδομάδες αλλεπάλληλων απεργιών στο DEFENSE, τη Δευτέρα 30.1.12 υπήρξε πάλι μαζικότατη συμμετοχή στην νέα 3ωρη Στάση Εργασίας και Γενική Συνέλευση που κήρυξε το Δ.Σ. 09:30-12:30 στο συσκευαστήριο του Γ5, για τους εργαζόμενους στο DEFENSE, μιας και δεν υπήρξε θετική απάντηση της εταιρίας στα αιτήματα της προηγούμενης κινητοποίησης. Στο τέλος της Γ.Σ. μπήκε σε ψηφοφορία και εγκρίθηκε με ισχυρή πλειοψηφία απεργιακή κλιμάκωση σύμφωνα με πρόταση της πλειοψηφίας του Δ.Σ. (Α.Ε.Ε., ΓΕΝΟΒΑ, η Α.Κ.Ε. μειοψήφησε).
Το Δ.Σ. παρέδωσε στη Διοίκηση της εταιρίας DEFENSE την απόφαση της Γ.Σ. των εργαζομένων στο DEFENSE, για την κήρυξη δύο συνεχών 24ωρων Απεργιών στο DEFENSE Τρίτη 31.1.12 και Τετάρτη 01.02.12, με Αίτημα την Ανάκληση των Μέτρων:
Να μην εφαρμοστεί εκ περιτροπής 4ήμερη εργασία.
Καμία Μείωση Μισθών – καμία περικοπή επιδομάτων.
Καμία Απόλυση.
Το αποτέλεσμα της μυστικής ψηφοφορίας (με κάλπη): ΨΗΦΙΣΑΝ 308 ΜΕΛΗ - Defense
• ΝΑΙ – 187 ψήφοι
• ΟΧΙ – 118 ψήφοι
• ΛΕΥΚΑ – 3 ψήφοι
Το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας συνιστά νέα σθεναρή κι αποφασιστική επιλογή και δέσμευση των εργαζόμενων να διεκδικήσουν αγωνιστικά και με κλιμάκωση του αγώνα τα δίκια τους.
Στη συνέχεια, το Δ.Σ. του Σωματείου ζήτησε και είχε συνάντηση με τον CEO του DEFENSE κ. Τρουλλινό που πραγματοποιήθηκε παρουσία και του κ. Κρόκου (προϊστάμενο ανθρώπινου δυναμικού) και διάρκεσε 3 σχεδόν ώρες. Σ’ αυτήν το Δ.Σ. ανακοίνωσε την απόφαση της Γ.Σ. για συνέχιση της απεργίας και απαίτησε με επιχειρήματα την ανάκληση των μέτρων που εξουθενώνουν τους εργαζόμενους, σαν προϋπόθεση να σταματήσει η απεργία. Στη μακρά συζήτηση που επακολούθησε, ο κ. Τρουλλινός παρουσίασε κάποιες επί μέρους βελτιώσεις στις προηγούμενες προτάσεις της εταιρείας, που το Δ.Σ. δεν θεωρεί ότι αλλάζουν ουσιαστικά τη συνολική εικόνα. Ζήτησε όμως το Δ.Σ. να τις παραδώσει η διοίκηση και γραπτά, πράγμα που δεν έγινε αποδεκτό εκείνη την στιγμή, υπήρξε όμως δέσμευση του κ. Τρουλλινού, ότι θα εξετάσει περαιτέρω βελτιώσεις στις προτάσεις της εταιρείας και είμαστε εν αναμονή των απαντήσεων του, ώστε στην συνέχεια να δημοσιοποιηθούν με νέα ανακοίνωση του Δ.Σ..
Σε κάθε περίπτωση οι συνάδελφοι στο DEFENSE καλούνται σε νέα Γ.Σ. με Στάση Εργασίας την Πέμπτη, 02.02.12 στις 9:30 - 12:30 ώστε να συζητήσουν σχετικά και να αποφασίσουν για τη συνέχιση ή όχι της απεργίας.
Σε περίπτωση που στην νέα Γ.Σ. οι εργαζόμενοι του Defense αποφασίσουν συνέχιση των κινητοποιήσεων, το Δ.Σ προτίθεται να κηρύξει Γ.Σ. με Στάση Εργασίας στον όμιλο, ώστε να αποφασιστεί Απεργιακή Συμπαράσταση στους εργαζόμενους του Defense.Επί πλέον το Δ.Σ. συνεχίζει την καμπάνια οικονομικής ενίσχυσης για τους συναδέλφους στο DEFENSE που μπήκαν σε 3η εβδομάδα απεργίας και δέχονται συμπαράσταση από πολλά σωματεία και συνδικάτα, άλλες συλλογικότητες, απλούς εργαζόμενους και πολίτες.
Απεργούμε 31.1 - 01.02.12 ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι στο DEFENSE. Θα εξαιρεθεί ΜΟΝΟ το απολύτως απαραίτητο προσωπικό ασφαλείας, σύμφωνα με την λίστα ονομάτων.
Καλούμε ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους του DEFENSE, κατά την διάρκεια και των νέων κινητοποιήσεων να παραβρίσκονται διαρκώς στην πύλη του Γ‘ συγκροτήματος.
Το Δ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.