Σελίδες

29 Ιουνίου 2012

8 ΜΗΝΕΣ Η ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑ!
Να εκφραστεί πλατιά η στήριξη της απεργίας!

Τα γεγονότα των τελευταίων ημερών γνωστά. Η εργοδοσία δεν πρόκειται να παραιτηθεί από την επιδίωξή της να σπάσει η απεργία, οι απεργοσπάστες κάνουν καθημερινά την εμφάνισή τους, με συνεχείς προκλήσεις προς τους απεργούς αλλά και προς τους αλληλέγγυους.
Γι’ αυτό και χρειάζεται η μεγαλύτερη δυνατή συσπείρωση για τη στήριξη της απεργίας. Πρώτα και κύρια των απεργών, οι οποίοι, έχοντας απέναντί τους ένα συγκροτημένο απεργοσπαστικό μηχανισμό, βρίσκονται καθημερινά μπροστά στο χρέος να διαφυλάξουν την πύλη αλλά και να απαντούν στη σπέκουλα της εργοδοσίας. Γι’ αυτό, κρίσιμο στοιχείο αποτελεί η συνεχής πολιτική συζήτηση, οι συχνές γενικές συνελεύσεις όπου θα συζητούνται τα πάντα και με όρους που θα δυναμώνουν την εμπιστοσύνη των εργαζομένων μεταξύ τους. Διαδικασίες όπως η γενική συνέλευση της Πέμπτης 28 Ιούνη δεν βοηθούν καθόλου προς αυτήν την κατεύθυνση, αφού οι προτάσεις εργαζόμενου απορρίφθηκαν πανηγυρικά από τον πρόεδρο του σωματείου χωρίς καν να μπουν σε συζήτηση ή ψηφοφορία!
Ωστόσο, γύρω από τη στήριξη της απεργίας οφείλουν να συσπειρωθούν και ευρύτερα κομμάτια εργαζομένων, εργατικών σχημάτων και συλλογικοτήτων. Παίρνοντας κοινές πρωτοβουλίες με στόχο την αναζωπύρωση του κλίματος αλληλεγγύης και συμπαράστασης, αλλά και με στόχο τη διάδοση του αγωνιστικού πνεύματος της απεργίας σε όσο το δυνατόν περισσότερους χώρους.
Σε αυτήν την κατεύθυνση, η Ταξική Πορεία έχει ήδη απευθύνει κάλεσμα για σύσκεψη συνδικαλιστών, σχημάτων και εργαζομένων σχετικά με τη συνέχιση του αγώνα την Τετάρτη 4 Ιούλη στις 7:30 το απόγευμα, στο Πνευματικό Κέντρο Ελευσίνας.

(απόσπασμα άρθρου από την Προλεταριακή Σημαία που θα κυκλοφορήσει αύριο)

18 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/6/12, 1:00 μ.μ.

    Αρχησαμε την σπεκουλα τωρα κατα του Σηφωνιου.Περιμενα να δω ποτε θα την βγαλετε την χολη σας κατα του κομμουνιστη προεδρου του σωματιου.Το οτι τοσο καιρο παρουσιαζεσται φιλοι και αλλυλεγυοι το κανετε για να ριξετε την καταλληλη ωρα το δηλητητριο σας.
    1)Ποιος ηταν αυτος ο εργαζομενος και ποιες οι προτασεις του;
    2)Απο που και εως που καθοριζει ο Σηφωνιος απο μονος του τι θα κατεβει προς ψηφιση και τι οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/6/12, 1:34 μ.μ.

    Επειδή στη συγκεκριμένη ανάρτηση δεν αναφέρεται κάποιο όνομα , αυτά που γράφεις ανώνυμε των 1:00 είναι ακατανόητα.

    Αναφέρεσαι στις αντιγειτονιές;;;Κάπου αλλού;;;

    Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος29/6/12, 2:19 μ.μ.

    Μπα και η αναφορα στον ΠΡΟΕΔΡΟ του σωματιου ποιον αφορα;Τον ποπαη φανταζομαι ετσι;Φυσικα και αναφερομαι στο σαιτ και στα μ-λδια που μη εχοντας τιποτα καλο να εντοπισουν στους αγωνες του κομματος και στον πρωτοπορο ρολο του στο κινημα, περιμενουν στην γωνια την καταλληλη στιγμη και στην πρωτη ευκαιρια βαλουν και συκοφαντουν κατα του Κ.Κ.Ε επαλιθευοντας ετσι τον βρωμικο ρολο που εκτελουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεγάλε! Μπράβο! Βρήκες κι άλλο εχθρό! Αλλά στο καραούλι που μας έστησες σου ξέφυγαν καναδυό κριτικές - υπονομευτικές του αγώνα - που γράψαμε και κάποιες άλλες φορές, δεν είσαι καλός φρουρός του κινήματος, πρόσεξέ το!
    Μερικοί δε παίζεστε με τίποτα!
    Το κακό με κάτι τύπους σαν και σένα είναι ότι εξεγείρεστε με την οποιαδήποτε κριτική ή άλλη άποψη αλλά δεν απαντάτε ποτέ στην ουσία των λεγόμενων.
    Για δες το λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μιας και συμπέσαμε στο γράψιμο για πες μας κάτι συκοφαντικό που γράψαμε; Και για τον αγώνα των χαλυβουργών και για το ΚΚΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος29/6/12, 3:18 μ.μ.

    Δυστυχώς επειδή κάποιοι διεκδικούν την πατρότητα της απεργίας των Χαλυβουργών καθώς επίσης και γενικότερα των ταξικών κινημάτων,για να μην πω ολοκληρου του κομμουνιστικού κινήματος,θεωρούνε οποιαδήποτε κριτική τους γίνει,επίθεση στην υπαρξή τους,στο ιδιο τους το 'ειναι "βρε αδελφε!!Κσλά θα κανουνε να γυρισουνε λίγο να κοιτάξουν τον καθρεφτη τους για αυτα που τους συμβαινουν και να κανουν και καμια αυτοκριτικη,αντι να στρεφονται σε κυνηγι μαγισσων.Εκτος αν τα ακρως ταξικα στοιχεια δεν ανεχονται τη χειραφετηση των μαζων!!!Οι μουλουδες δεν ειναι το προβλημα κι ο εχθρος σας.Οσο πιο γρηγορα το καταλαβετε,τοσο πιο καλα για σας,αν και μερικα πραγματα δεν αλλάζουν ποτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος29/6/12, 3:21 μ.μ.

    Λοιπον τα στοιχεια μιλουν απο μονα τους γιατι στην συγκεκριμενη περιπτωση στοχευεις κατευθειαν πανω στο Σηφωνιο χρησιμοποιοντας εναν υποθετιμενο εργαζομενο στην χαλυβουργια που εφαγε πορτα ταχα μου απο τον προεδρο.Με αυτο τον τροπο λασπολογεις τον αγωνα των χαλυβουργων παρουσιαζοντας μιαν αλλη εικονα που απεχει παρασαγγας απο τις πραγματικες διεργασιες που συντελουνται στην χαλυβουργια.Αυτο δεν ειναι τυχαιο(δεν νομιζω)αφου γινεται σε συναρτηση με την κοινη και διαχρονικα βρωμικη κριτικη εναντια στο ΠΑΜΕ και στο κομμα, ενισχυοντας ετσι την αποψη συγκεκριμενων κεντρων για την δηθεν διασπαστικη και απομονωτικη του σταση που υπονομευει το εργατικο λαικο κινημα και θελει να το καπελωσει,που σκοπο βεβαια εχουν να το βαλουν στο χερι.
    Αλλη περιπτωση ειναι η καταπτιστες τοποθετησεις για τις θεσεις του 18ου Συνεδριου του Κ.Κ.Ε,τοποθετησεις που ανερουνται απο τις σημερινες εξελιξεις και που φανερωνουν το ποσο ορθες ηταν οι θεσεις και οι εκτιμησεις του κομματος για το ποιο χαρακτηρα πρεπει να εχει το μετωπο και του πως πρεπει να δρα ενα εργατικο κινημα και με ποια στοχευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος29/6/12, 3:32 μ.μ.

    Ανωνυμε 3:18 το Κ.Κ.Ε δεν διεκδικει το κομμουνιστικο κινημα απο κανεναν σας καθοτι ειναι το ιδιο εδω και 94 χρονια.Σιγα μην ζητησει απο εσας και πιστοποιητικα κιολας.Θα βαρεσουν τα ποδια το κεφαλι τωρα;Στο υπολοιπο κομμουνονιστικο κινημα μηπως συμπεριλαμβανεις την ΚΟΕ και τα μ-λδια;Για να δεις ποσο εμπαθεις εισαι με το Κ.Κ.Ε και την ιστορια του, πουθενα δεν αναφερεσε την προσφορα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος29/6/12, 4:17 μ.μ.

    Είναι πραγματικά κατάντια: υποτιθέμενα μέλη του ΚΚΕ να είναι τόσο αστοιχείωτα για την ιστορία του κομμουνιστικού κινήματος. Άκου το ΚΚΕ ίδιο τόσα χρόνια. Δεν έχει ιδέα ο άνθρωπος...

    Κάτι τέτοιους τύπους τους έχουμε δει εδώ και δεκαετίες. Υποτακτικοί της ηγεσίας, έδερναν κομμουνιστές στην Τασκένδη και διέγραφαν από την ΕΔΑ όταν οι καθοδηγητές του ανώνυμου τα πούλησαν μεγαλοπρεπώς στον καπιταλισμό, στο ρεβιζιονισμό και στην Ενωση Κέντρου στην Ελλάδα.

    Εκαναν κορδόνια και τραμπούκιζαν κομμουνιστές που αποκάλυπταν το ρόλο του ΠΑΣΟΚ τη δεκαετία του 80, όταν οι καθοδηγητές του ανώνυμου ζητιάνευαν ένα ρόλο από τη σοσιαλδημοκρατία.

    Εβριζαν για διασπαστές τους κομμουνιστές όταν αυτοί δεν υπόκυψαν στη γοητεία του ενιαίου Συνασπισμού και της γκορμπατσοφικής "ανανέωσης του σοσιαλισμού".

    Κατηγορούσαν τους κομμουνιστές και αγωνιστές του κινήματος που υλοποιούσαν απεργιακές πορείες όταν οι καθοδηγητές του ανωνυμου έστελναν τα μπλοκ του ΠΑΜΕ για καφέ στο Θησείο (όπως στη γενική απεργία το Δεκ του 08).

    Γνήσιο τέκνο του ρεβιζιονισμού και του θαυμασμού στον καπιταλισμό, ο ανώνυμος αποτελεί ζωντανή δυσφήμηση του κομμουνισμού και της κομμουνιστικής ηθικής.

    Είναι από αυτούς που όταν η γραμμή αλλάξει, θα είναι με την καινούρια γραμμή και θα τρέχει να διαγράφει τους πρώην καθοδηγητές του με ακόμα μεγαλύτερη ζέση...

    Η θα κοιτάξει να κάνει καμιά μπίζνα στον καπιταλισμό να βγάλει κανένα φράγκο... Χωρίς αυταπάτες βέβαια...
    Οπως όλοι αυτοί που τις προηγούμενες δεκαετίες υπεράσπιζαν με κάθε τραμπουκισμό τους οπορτουνισμούς και τις κωλοτούμπες της ηγεσίας του ΚΚΕ, για να κλαίγονται μετά ότι τους "έστιψε ο μηχανισμός" και να γίνουν οι μεγαλύτεροι παράγοντες του συστήματος.

    Κανένας διάλογος δεν αξίζει με τέτοια ερείπια.

    Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξακολουθείς να χρησιμοποιείς διάφορα βαρύγδουπα επίθετα και χαρακτηρισμούς χωρίς να λες τίποτα συγκεκριμένο.
    Δεν απαντάς στην κριτική αλλά την απαγορεύεις γιατί δήθεν συμπίπτει με τα διάφορα κέντρα κλπ, κλπ!
    Με τον ίδιο τρόπο υπερασπίζεσαι και το 18ο συνέδριο του ΚΚΕ, που πολύ αμφιβάλω αν έχεις διαβάσει τις κριτικές μας.
    Αν αυτός ο τρόπος δεν αποτελεί αδυναμία απάντησης, εκ μέρους σου, τότε τι αποτελεί;
    Σε αυτό το blog έχουν υπάρξει αντιπαραθέσεις και με μέλη ή οπαδούς του ΚΚΕ με πολύ σοβαρότητα και με επιχειρήματα, όχι με ασφαλίτικους χαρακτηρισμούς σαν τους δικού σου.
    Σου αρέσει δε σου αρέσει το κομμουνιστικό κίνημα σε όλες τις εκφάνσεις του στην Ελλάδα προέρχεται από αυτό το κόμμα που ιδρύθηκε το 1918 και το ποιος εξακολουθεί να έχει το όνομα αυτού το κόμματος από ένα σημείο και μετά δεν έχει να κάνει με την υπεροχή των ιδεών του αλλά με την υπεροχή μηχανισμών που επέβαλαν καταστάσεις πριν κάποιες δεκαετίες.
    Κάποια από αυτά ψελλίζει-συγκαλύπτει το 18ο αλλά μέχρι να φτάσει το ΚΚΕ στο συγκεκριμένο συνέδριο κάποιοι πλήρωσαν με διωγμούς και αίμα την υπεράσπιση του κομμουνιστικού κινήματος. Κάνε ένα ψάξιμο σε βιβλία εκδόσεων της Σύγχρονης Εποχής, σαν του Μπαρτζιώτα για παράδειγμα, για να μην θεωρήσεις ότι τα έγραψαν τίποτα προβοκάτορες.
    Προφανώς και η κριτική αφορά τον Σηφωνιό αλλά ποιος είπε ότι οι αγωνιστές είναι υπεράνω κριτικής; Ποιος είπε ότι πρέπει να συμφωνούμε ή να κάνουμε γαργάρα την κριτική μας ή την διαφορετική μας άποψη για ένα πολύ σημαντικό ζήτημα του κινήματος;
    Θα προτιμούσα μια επιχειρηματολογία που να αποδεικνύει το λάθος παρά την ακατάσχετη καταγγελιολογία.
    Αν η κουβέντα συνεχιστεί έτσι εγώ προσωπικά δεν έχω καμιά διάθεση να τη συνεχίσω. Αδικεί και τον αγώνα των χαλυβουργών αλλά και το ίδιο το κείμενο.
    Αλλά είπαμε όλοι οι "άλλοι" είμαστε προβοκάτορες και ασφαλίτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος29/6/12, 4:34 μ.μ.

    Όσον αφορά τους ανώνυμους ΚΚΕδες που εξυμνούν το πρωτοπόρο ρόλο του ΠΑΜΕ-ΚΚΕ στα σωματεία έχω να πω τα εξής: Ποια είναι η γραμμή τους στα πρωτοβάθμια σωματεία δηλαδή στη συνδικαλιστική βάση; Μήπως διαφέρει πολύ από αυτή του εργοδοτικού συνδικαλισμού; Οι μεν εργοδοτικοί (ΔΑΚΕ-Πασοκοι) τα έχουν αδρανοποιήσει. Το ΠΑΜΕ τα έχει είτε καπελώσει (όσα ελέγχει) είτε τα έχει εγκαταλείψει (όσα δεν ελέγχει, δηλαδή την μεγάλη πλειοψηφία), γι αυτό κιόλας έχουμε να δούμε σε συνελεύσεις πρωτοβάθμιων σωματείων (ιδιαίτερα του ΔΥ τομέα) πολύ καιρό τους ΠΑΜίτες. Νάτος ο πρωτοπόρος ρόλος τους.....δεν πατάνε στα ξεπουλημένα σωματεία και....τα αφήνουν ξεπουλημένα!!! Τα σωματεία τα πήραμε από τους φασίστες δε θα τα εγκαταλείψουμε στους εργοδοτικούς! Επίσης όσον αφορά τα ιδεολογικά θέματα με κάλυψε ο Πάνος, αλλά θέλω να σημειώσω κάτι......Βολεύει πολύ το ΚΚΕ να ισοπεδώνεται η ιστορία και να εξισώνεται το προ1956 ΚΚΕ με το μετά. Αυτό όμως που λέω εγώ είναι: Τι σχέση έχει το επαναστατικό ΚΚΕ των 2 μεγάλων λαϊκών πολέμων της δεκαετίας του 40 με το ΚΚΕ του κοινοβουλευτικού κρετινισμού, του συμβιβασμού και της συνεργασίας με τις λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις που έφτασε μέχρι και τη συγκυβέρνηση με τα αστικά κόμματα;

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος29/6/12, 6:13 μ.μ.

    Το οτι καποιοι μας παρακολουθουν εξαιτιας ακριβως της συνεχους παρουσιας μας στη Χαλυβουργια,με χαροποιει.Το οτι απο ολα οσα γραφονται και ειπωνονται με καθε τροπο για τη στηριξη αυτου του αγωνα διαλεγουν να βγαλουν αυτου του ειδους τα συμπερασματα,ειναι ζητημα πολιτικης επιλογης,που κρινεται αναλογα.Οι Χαλυβουργοι που 8 μηνες τωρα αταλαντευτα παλευουν για το δικαιωμα τους στη ζωη ,στη δουλεια και την αξιοπρεπεια και η απεργια τους δεν ανηκουν σε κανεναν,οσες προσπαθειες και αν γινουν για να τους εκμεταλλευτουν καποιοι.Μεινε στην ουσια της προτασης,που δυστυχως δεν εκπορευεται απο την αποψη του ΠΑΜΕ και αν μπορουσες να ξεκολλησεις απο την κομματικη σου τυφλωση ,θα μπορουσες να δεις οτι ειναι αυτο που εχει αναγκη αυτος ο αγωνας, ή τελος παντων εμεις αυτο σκεφτηκαμε και προτεινουμε.Αν εχεις εσυ καλυτεη προταση,εκτος απο την τετριμμενη,να ερθουν οι εργατες σε εσας ,καταθεσε την και ας κριθει...Αλλα τοση εμπαθεια πια για μια οργανωση που με τις δυναμεις της παλευει με σταθεροτητα την προασπιση των λαικων αγωνων???? Εχετε θεματακια νομιζω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φαίνεται ότι η λέξη κριτική είναι για τους κουκουέδες άγνωστη λέξη μην πω και απαγορευμένη. Ο Σιφωνιός είναι υπεράνω κριτικής δηλαδή; Ή το ΚΚΕ; Ή το ΠΑΜΕ; Εδώ για το περιστατικό με την Χρυσή Αυγή τίποτα. Γαργάρα. Όλα μέλι γάλα. Καμία ευθύνη ούτε ο Σιφωνιός που είναι και πρόεδρος ο οποίος αδιάφορος στεκόταν δίπλα στους ναζί και δεν αντιδρούσε καθόλου, ούτε ευθύνη καμία η διοίκηση του σωματείου ούτε το ΠΑΜΕ ευθύνη ούτε κανένας ευθύνη.

    Πολύ ωραία. Εχθροί της ταξικής πάλης και υποστηρικτές της εργοδοσίας, παλιοφασίστες μπαίνουν σε χώρο απεργίας, μοιράζουν το βρωμοπροεκλογικό υλικό τους ,το παίζουν και δήθεν φιλολαϊκοί, αραδιάζουν ένα σωρό ψέμματα και δίπλα ο πρόεδρος του σωματείου να μην κάνει τίποτα απολύτως και το περνάνε στο ντούκου όλο αυτό. Κανένας δεν έφταιξε, κανένας δεν έχει καμία ευθύνη για αυτό το χάλι και δεν ασκείται καμία κριτική. Γιατί; Όποιος ασκεί κριτική είναι αντιΚΚΕ και ένα σωρό τέτοιες ανοησίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επί του θέματος...

    Όσοι έχουν παρακολουθήσει τον αγώνα στη Χαλυβουργία γνωρίζουν ότι η στάση του Σιφωνιού στο θέμα που πραγματεύεται η κριτική του άρθρου είχε διακυμάνσεις. Και ενώ στην αρχή του αγώνα η απεργία ήταν πολύ πιο ανοιχτή προς το λαό, υπήρξε μια σαφής στροφή. Θυμάμαι πολύ καθαρά την ομιλία του Σιφωνιού σε συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στην Ομόνοια όπου έκανε για πρώτη φορά ανοιχτά διαχωρισμό στους αλληλέγγυους σε γνήσιους και γιαλαντζί. Επίσης θυμάμαι ότι μετά από αυτό το σημείο οι προσπάθειες για ανοίγματα στην περιοχή, συγκεντρώσεις στην Ελευσίνα, επισκέψεις σε άλλους εργασιακούς χώρους που βρίσκονταν σε κινητοποίηση(πχ. Αλτερ), κόπηκαν.

    Επειδή το θέμα προφανώς δεν είναι απόρροια προσωπικών επιλογών του Σιφωνιού, το ερώτημα είναι πολιτικό και απευθύνεται στην ηγεσία του ΠΑΜΕ ή του ΚΚΕ αν προτιμάτε...

    Μπορεί να εγγυηθεί το ΠΑΜΕ τον αγώνα των Χαλυβουργών και την επιτυχή του έκβαση; Μπορεί να διασφαλίσει ότι παρά την απομόνωση και περιχαράκωση αυτού του αγώνα, οι δυνάμεις του και η στήριξη του αρκούν για να ξεκαθαρίσει το τοπίο; (όχι απέναντι στα μ-λ και την εξωκοινοβουλευτική αριστερά, αλλά απέναντι στο Μάνεση εννοώ!)

    Η άποψη μου είναι ότι δεν υπάρχει καμία δύναμη που να μπορεί να δώσει τέτοιες εγγυήσεις σήμερα. Για να στηριχτεί λοιπόν ο αγώνας των Χαλυβουργών, ή και των όποιων άλλων έχουν βγει "στο κουρμπέτι", χρειάζεται η ευρύτερη και μαζικότερη στήριξη από το λαό.

    Όποιος με την πολιτική του τακτική στερεί τους αγώνες αυτούς από αυτή τη στήριξη θα πρέπει να λογοδοτήσει σαν συνυπεύθυνος σε μια ενδεχόμενη ήττα τους. Και τέλος πάντων, αν το ΚΚΕ θέλει να πάρει επάνω του μια τέτοια ευθύνη, ας βγει να την αναλάβει ανοιχτά και παστρικά. Όχι από τη μια να περιχαρακώνει τον αγώνα και από την άλλη να τα ρίχνει στους προβοκάτορες όταν τα πράγματα πάνε να βρούνε "τοίχο".

    Με τους αγώνες αυτών των ανθρώπων δεν έχει δικαίωμα να παίζει κανένας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επειδή ο τύπος είναι άθλιος προβοκάτορας, που πολύ αμφιβάλω αν έχει καν οποιαδήποτε σχέση με το ΚΚΕ, από 'δω και πέρα τα σχόλιά του θα τα σβήνω.
    Πρώτη φορά γίνεται σε αυτό το blog αλλά νησάφι πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος29/6/12, 8:25 μ.μ.

    Σύντροφε blogger προτείνω να μην σβήνεις αυτά που λέει αυτός ο πραγματικός ή όχι ΚΚΕς γιατί απλά αποκαλύπτεται.....ούτως ή άλλος με τέτοιο ύφος και λεξιλόγιο αντιπαρατίθονται (δυστυχώς) πολλά μέλη αυτής της οργάνωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος29/6/12, 10:01 μ.μ.

    "Μπα και η αναφορα στον ΠΡΟΕΔΡΟ του σωματιου ποιον αφορα;Τον ποπαη φανταζομαι ετσι;Φυσικα και αναφερομαι στο σαιτ και στα μ-λδια που μη εχοντας τιποτα καλο να εντοπισουν στους αγωνες του κομματος και στον πρωτοπορο ρολο του στο κινημα, περιμενουν στην γωνια την καταλληλη στιγμη και στην πρωτη ευκαιρια βαλουν και συκοφαντουν κατα του Κ.Κ.Ε επαλιθευοντας ετσι τον βρωμικο ρολο που εκτελουν. "

    Τέτοια ωμή ηλιθιότητα και προβοκάτσια είχα καιρό να συναντήσω . Αμφιβάλλω αν αυτό το ανθρωποειδές έχει την παραμικρή ιδέα για το τι γίνεται στο σύμπαν ή αν απλά αυτοανάπαράγεται όπως η αμοιβάδα ... Αν είναι δυνατόν πιά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος30/6/12, 12:01 π.μ.

    Ανωνυμε Παμιτη αναρωτησου λιγο: με τι γραμμη παλευουν οι χαλυβουργοι? τη γραμμη του ΠΑΜΕ ή τη γραμμη της αντιστασης, τη γραμμη του ενιαιαου φορεα μεταλλου και του φουλ προγραμματικου λογου του ΠΑΜΕ ή τη γραμμη της αντατροπης των ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ στοχων της εργοδοσιας.Γιατι ΣΤΗ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑ καταπιατε τη γενικοτερη γραμμη με την οποια διαχωριζεστυε απο τους ΠΑΝΤΕς σε ολα τα σωματεια ? Ο ΠΡΩΤΟΠΟΡΟς ΡΟΛΟΣ ΣΑΣ μαλλον χωραει πολλη συζητηση.....
    τετοιες ςεπιθεσεις που κανεις δειχνουν μαλλον μεγαλο ζορι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.