Σελίδες

29 Ιουνίου 2012

Το 68% των Ελλήνων ζει κάτω από το όριο της φτώχειας!

Το 68% των Ελλήνων ζει κάτω από το όριο της φτώχειας!
Πάνω από 20.000 άστεγοι στην Ελλάδα
Το 68% των νέων επιθυμεί να εγκαταλείψει τη χώρα…
Στοιχεία της τριμηνιαίας έκθεσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την κοινωνική κατάσταση στην ΕΕ που δόθηκαν στη δημοσιότητα προκαλούν κυριολεκτικά σοκ.
· Στους τρεις πρώτους μήνες του 2012 εξαφανίστηκαν 400.000 θέσεις εργασίας.
· Το 68% του πληθυσμού ζει κάτω από το όριο της φτώχειας [δηλ. με εισόδημα κάτω από το 60% του μέσου εθνικού εισοδήματος] και διαθέτει πάνω από το 40% του εισοδήματός του για το ενοίκιο ή την αποπληρωμή στεγαστικού δανείου.
· Tο 2011 οι άστεγοι αυξήθηκαν κατά 25% σε σχέση με το 2009, και ανέρχονται σε 20.000, εκ των οποίων οι 11.000 στην Αθήνα και τον Πειραιά [8.000 Έλληνες και 3.000 μετανάστες], ενώ το πρόβλημα εξαπλώνεται και σε μικρότερες πόλεις.
· Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, το δεύτερο εξάμηνο του 2012 αναμένεται να μειωθούν οι κοινωνικές δαπάνες κατά 18%, χειροτερεύοντας δραματικά όλους τους δείκτες που δείχνουν περαιτέρω επιβάρυνση των συνθηκών επιβίωσης των Ελλήνων πολιτών.
· Τέλος, να εγκαταλείψει την Ελλάδα επιθυμεί το 68% των Ελλήνων ηλικίας 15-35 ετών!
Τα αντίστοιχα στοιχεία σε άλλες χώρες της Ευρώπης έχουν ως εξής:
· Κατά το τελευταίο τρίμηνο στην Ισπανία χάθηκαν 660.000 θέσεις εργασίας, στην Πορτογαλία 210.000 και στην Ιταλία 180.000.
· Την τριετία 2008- 2011 η ανεργία στους πολίτες ηλικίας 55- 64 ετών διπλασιάστηκε σε έξι κράτη-μέλη: Ελλάδα, Δανία, Ιρλανδία, Ισπανία, Λετονία, Λιθουανία.
· Ο μέσος κοινοτικός όρος των πολιτών της Ε.Ε που θέλουν να εγκαταλείψουν τη χώρα τους λόγω ανεργίας, είναι 53%, ενώ υψηλά ποσοστά παρατηρούνται [εκτός της Ελλάδας που κατέχει την πρώτη θέση με 68%], στην Ισπανία και την Ιρλανδία (67%) και στην Πορτογαλία (57%).
Και τι κάνουμε, λοιπόν, εκτός από το να ασχολούμαστε με τις εκλογές, τους συσχετισμούς στα κόμματα και στη νεόκοπη τρικομματική νεομνημονιακή κυβέρνηση;
→ Τι κάνουν και τι πρέπει να κάνουν τα κόμματα της αριστεράς ή της «αριστεράς»;
→ Τι κάνουν τα συνδικάτα;
→ Τι κάνουν οι διανοούμενοι αυτής της χώρας, όσοι τέλος πάντων δεν είναι οικόσιτοι, λουφαγμένοι στον κόρφο της βάρβαρης εξουσίας;
Δεν μπορούμε να χαρίσουμε ούτε ώρα στους παλιούς και νεόκοπους μνημονιακούς που ετοιμάζουν την ταφόπλακα του ελληνικού λαού. Χρειάζεται γρήγορη ανασύνταξη των ταξικών δυνάμεων των εργαζομένων, χρειάζεται να γίνουν συνελεύσεις-συναθροίσεις-συζητήσεις στη βάση των συνδικάτων, να παρθούν αγωνιστικές πρωτοβουλίες [συντονισμένες, όχι ξεκάρφωτες και διάσπαρτες], με στόχο ένα νέο μεγάλο κύκλο παλλαϊκών κινητοποιήσεων-πανεργατικών απεργιών κλπ, με στόχο την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ που στέλνει κυριολεκτικά στο θάνατο τον ελληνικό λαό, ξεπουλάει τη χώρα και την μετατρέπει με γοργούς ρυθμούς σε ένα εξαθλιωμένο προτεκτοράτο.
28/6/2012

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΑΤΟΥΡΟΥ
Φυσικός στο 1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Περιστερίου, agelikifatourou@gmail.com, 6974438720

4 σχόλια:

  1. Καλό θα ήταν να δημοσιευτεί η πηγή των στατιστικών στοιχείων, ώστε να μπορεί να γίνει η σχετική αναφορά από όποιον θέλει να τα χρησιμοποιήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα στοιχεία είναι έκθεσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την κοινωνική κατάσταση στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2012, που αφορούν την ανεργία, τη φτώχεια και την έλλειψη στέγης στα κράτη-μέλη της Ε.Ε..
    Έχουν δημοσιευθεί στις εφημερίδες και γενικότερα στα ΜΜΕ, έντυπα, ηλεκτρονικά και διαδικτυακά. Την άμεση πηγή δεν την έχω βρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω ότι το κείμενο είναι αυτό. Το εντόπισα εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάλλον κάτι δεν πήγε καλά με τα links. Τα ξαναγράφω σαν απλό κείμενο:

    http://ec.europa.eu/social/BlobServlet?docId=7830&langId=en

    http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/12/695&format=HTML&aged=0&language=EN&guiLanguage=en

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.