Σελίδες

29 Ιουνίου 2012

ζήτημα επιβίωσης!

Εκλογές κάναμε, κυβέρνηση βγάλαμε, υπουργό οικονομικών βρήκαμε, αξιωματική αντιπολίτευση διαθέτουμε…
Μήπως τώρα πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε και με την επιβίωσή μας; Γιατί τα μνημονιακά μέτρα καλά κρατούν, οι λογαριασμοί της ΔΕΗ με τα χρωστούμενα χαράτσια εξακολουθούν να έρχονται ενώ τα εκκαθαριστικά της εφορίας με τους δυσβάσταχτους φόρους άρχισαν να καταφτάνουν. Χώρια η «εισφορά αλληλεγγύης»!
Πάνω από 2.500 νοικοκυριά στο νομό μας έχουν απλήρωτο το χαράτσι της ΔΕΗ και από 1 με 2 μηνιάτικα φόρο θα κληθεί να πληρώσει κάθε μισθωτός και συνταξιούχος! Πραγματική φοροκαταιγίδα και χαρατσοθύελα μες στο κατακαλόκαιρο. Προκλητική λεηλασία και αφαίμαξη του λαϊκού εισοδήματος. Και να θέλαμε δεν μπορούμε (δεν μας αφήνουν) να απολαύσουμε «τα μπάνια του λαού». Ακόμα και τις καλοκαιρινές μας διακοπές, αυτές τις ολιγοήμερες και με το σταγονόμετρο διακοπές, μας τις κατάντησαν πολυτέλεια και άπιαστο όνειρο. Πώς μετά να γεμίσεις τις μπαταρίες για να τα βγάλεις πέρα το χειμώνα; Και μάλιστα ένα χειμώνα που όλα δείχνουν ότι φέτος θάναι ιδιαίτερα «βαρύς».
Μπορούμε βέβαια να ελπίζουμε στη μεγαθυμία της ΔΕΗ ή στις νομοθετικές πρωτοβουλίες της αξιωματικής αντιπολίτευσης. «Πάγωμα» των διαδικασιών διακοπής ηλεκτρικού ρεύματος «μέχρι να φέρουμε το θέμα στη νέα Βουλή» ζήτησε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ ο Τσίπρας!
 Ή μήπως η «υπεύθυνη αντιπολίτευση» τα έλεγε στη πεθερά (στον διευθύνοντα σύμβουλο) για να τ’ ακούσει η νύφη (ο λαός);
Θα περιμένουμε λοιπόν τη «νέα Βουλή» ή θα συνεχίσουμε από κει που σταματήσαμε ή – καλύτερα - που μας σταμάτησαν;
Θα συνεχίσουμε στα βήματα των μεγάλων λαϊκών και εργατικών κινητοποιήσεων του προηγούμενου δίχρονου;
Θα ξαναπιάσουμε το νήμα της αντίστασης, του αγώνα και της αλληλεγγύης;
Θα ξαναφουντώσει το κίνημα για να καταργηθεί το χαράτσι της ΔΕΗ (για όλους και όχι μόνο για τις «ευπαθείς ομάδες»);
Θα αντιπαλέψουμε τη ληστρική φοροεπιδρομή; Γιατί η αντιλαϊκή πολιτική δεν έχει «καλοκαιρινές διακοπές».
Γιατί η αντίσταση, ο αγώνας, η αλληλεγγύη είναι πλέον ζήτημα επιβίωσης!
πηγή: Εν Καρδίτση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.