Σελίδες

16 Ιουλίου 2012

ΔΙΚΟΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΓΟΝΙΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!
ΚΑΤΩ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ

Με αφορμή και αιτία την μαθητική κατάληψη του περασμένου φθινόπωρου στο ΕΠΑΛ Σάμου συντάχθηκε και κυκλοφόρησε στις αρχές Δεκεμβρίου μια ανώνυμη και χυδαία «καταγγελία». Μια «καταγγελία» που στρέφεται ονομαστικά ενάντια σε δύο συναδέλφους του ΕΠΑΛ, τον οδηγό του λεωφορείου που μεταφέρει τους μαθητές, και επιπλέον επιχειρεί να υποδείξει το μαθητή που –κατά την «καταγγελία»-ήταν «πρωτοστάτης» στην κατάληψη. Ταυτόχρονα στρέφεται συνολικά ενάντια στους εκπαιδευτικούς επαναλαμβάνοντας τις γνωστές λασπολογίες του συστήματος. Αυτή καθεαυτή η «καταγγελία» θα ήταν ανάξια κάθε αναφοράς. Γιατί αποτελεί μια άθλια και «κουκουλοφόρα» κατασκευή που σπεύδει να κατονομάσει  εκπαιδευτικούς και  γονείς ως «υπεύθυνους» του μαθητικού αγώνα που διεκδικούσε βιβλία και καθηγητές για το σχολείο του! Για την κατάσταση που επικρατούσε αρκεί να θυμίσουμε ότι ο Προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου δήλωνε σε τοπικό ραδιόφωνο στις 25/11/11 πως «λείπει το 50% των βιβλίων» και ότι στο ΕΠΑΛ Σάμου καθηγητές ειδικότητας έλειπαν ως τις αρχές του δεύτερου τετραμήνου!
Όμως η «καταγγελία» αποκτά «αξία» και «δικαιώνεται» η ιδέα της κατασκευής της, από το γεγονός ότι με βάση αυτήν, ενεργοποιείται η Εισαγγελία Σάμου και συντάσσει σχετική δικογραφία! Ήδη από τα τέλη Μαΐου οι «καταγγελλόμενοι» καλούνται και ανακρίνονται από τις αρμόδιες αρχές! Οι οποίες αρχές μάλιστα αναφέρουν πως είχαν «σαφείς εντολές» από το Υπουργείο Παιδείας «να εξεταστούν οι μαθητικές καταλήψεις».
Πρόκειται λοιπόν για μια συντεταγμένη επιχείρηση πολιτικής τρομοκρατίας ενάντια σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς. Μια επιχείρηση που επιδιώκει να κηρύξει «παράνομη» την μαζική και αγωνιστική διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας. Μια επιχείρηση που απαιτεί εκπαιδευτικοί και γονείς να γίνουμε κουκουλοφόροι της τρόικας και των κυβερνήσεων της, ενάντια στα δικαίωμα και τους δίκαιους αγώνες  των παιδιών μας για δημόσιο και δωρεάν σχολείο. Μια επιχείρηση που απαιτεί υποταγή στα νέα κύματα της πολιτικής του μεσαίωνα  που ήδη προωθεί η νέα κυβέρνηση.
Απαιτούμε να σταματήσει τώρα κάθε ενέργεια δίωξης και τρομοκράτησης των «καταγγελλόμενων». Οι αγώνες των μαθητών μας είναι δίκαιοι! Άδικη και βάρβαρη είναι η πολιτική του συστήματος.
Καλούμε την ΟΛΜΕ να καταγγείλει την επιχείρηση ποινικοποίησης των μαθητικών αγώνων και πολιτικής τρομοκράτησης εκπαιδευτικών και γονιών. 
Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συσπειρωθούν στο σωματείο. Για να αντισταθούμε μαζικά και αγωνιστικά στην τρομοκρατία. Για να κρατήσουμε όλοι μαζί ψηλά το κεφάλι. Για να παλέψουμε μαζί με τους γονείς και τους μαθητές για την ανατροπή της βαρβαρότητας που προωθούν ΔΝΤ-ΕΕ- κυβέρνηση.
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ
Σάμος 13-7-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.