Φοροεπιδρομή και φοροληστεία λοιπόν άνευ προηγουμένου. Το αφορολόγητο μειώθηκε στα 5.000 ευρώ από 12.000 που ήταν το 2011, η έκπτωση φόρου για τη δαπάνη των ενοικίων μειώθηκε στα 100 ευρώ από 240 ευρώ που ήταν πέρυσι, μείωση από τα 240 στα 100 ευρώ έχουμε και στις φοροαπαλλαγές για τα φροντιστήρια, από 20% σε 10% μειώθηκε η έκπτωση φόρου για τους τόκους των στεγαστικών δανείων κλπ. Με τους αλλεπάλληλους φορολογικούς νόμους που ψηφίστηκαν καθ’ υπαγόρευση του μνημονίου, οι οποίοι κατάργησαν ουσιαστικά το αφορολόγητο, πετσόκοψαν τις φοροαπαλλαγές και εκτόξευσαν τα «τεκμήρια διαβίωσης» έχουμε μια βίαιη αφαίρεση εισοδήματος από τις τσέπες των εργαζομένων. Μια βίαιη μεταφορά τεράστιου πλούτου από «τους κάτω» προς «τους πάνω».
Και δεν είναι μόνο αυτά. Σαν να μην έφταναν οι δυσβάσταχτοι φόροι έχουμε τα παλιά και νέα χαράτσια που έρχονται να αποτελειώσουν το λαϊκό εισόδημα:
- Το «τέλος αλληλεγγύης» για το 2011 (1% για 12.000 έως 20.000 ευρώ εισόδημα και 2% από 20.000 έως 50.000 ευρώ) που θα κληθούμε να το πληρώσουμε μαζί με το φετινό εκκαθαριστικό ενώ ήδη πληρώσαμε ή ακόμα πληρώνουμε τις δόσεις για το 2010. Ταυτόχρονα από 1 Γενάρη έχουμε και την παρακράτηση που γίνεται κάθε μήνα από τις μισθοδοσίες για τα τρέχοντα εισοδήματα του 2012. Με δυο λόγια, τριπλό χαράτσωμα.
- Το «τέλος επιτηδεύματος» που θα πληρώσουν αυτοαπασχολούμενοι και μικροεπαγγελματίες και που για το 2012 αυξήθηκε και αυτό στα 500 ευρώ (για πόλεις με πληθυσμό πάνω από 200 χιλιάδες) και στα 400 ευρώ (για πόλεις με μικρότερο πληθυσμό) από 300 ευρώ που ήταν στο 2011.
Αυτά όσον αφορά «μόνο» στα εκκαθαριστικά της Εφορίας. Όμως η φοροεπιδρομή στα λαϊκά εισοδήματα δεν τελειώνει εδώ. Από πίσω έρχεται το νέο χαράτσι της ΔΕΗ (τα πρώτα ειδοποιητήρια θα αρχίσουν νά 'ρχονται από τις 24 Ιούλη), η εξίσωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης με το πετρέλαιο κίνησης από το φθινόπωρο του 2012 κλπ. Και από κοντά φορολογικό σαφάρι για πάνω από 900.000 φορολογούμενους με κατασχέσεις κινητών και ακίνητων περιουσιακών στοιχείων, ακόμα και με κατασχέσεις μισθών και συντάξεων (!) για ληξιπρόθεσμα χρέη από 300 ευρώ και πάνω! Φορομπηξία χωρίς τελειωμό.
Η συγκυβέρνηση της «επαναδιαπραγμάτευσης», της «επιμήκυνσης» και της «απαγκίστρωσης» αποδεικνύεται γερά αγκιστρωμένη στο μνημόνιο, δουλικά υποτακτική στα ξένα αφεντικά της και αδιαπραγμάτευτη μόνο απέναντι στο λαό, εφαρμόζοντας «κατά γράμμα», απαρέγκλιτα, χωρίς καθυστερήσεις και χωρίς λοξοδρομήσεις όλα τα μέτρα εξαθλίωσης των εργαζομένων. Χιλιάδες νοικοκυριά βρίσκονται ήδη με την πλάτη στον τοίχο αδυνατώντας να πληρώσουν τους δυσβάσταχτους φόρους. Τα «κροκοδείλια» δάκρυα της κυβέρνησης δεν πείθουν κανέναν. Όσο και να παραταθούν οι προθεσμίες των δηλώσεων, όσο και να αυξηθούν οι δόσεις, όσες ευκολίες πληρωμής και αν γίνουν, επί της ουσίας τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει, η φοροαφαίμαξη θα παραμείνει.
Λαός και εργαζόμενοι τίποτα δεν έχουν να περιμένουν από τις κυβερνητικές ρυθμίσεις, τίποτα δεν έχουν να περιμένουν από το κοινοβουλευτικό θέατρο των «επερωτήσεων» και των «νομοθετικών πρωτοβουλιών», τίποτα δεν έχουν να περιμένουν από τον διαγκωνισμό προτάσεων και εντυπωσιασμού της «αντιμνημονιακής» αντιπολίτευσης. Μπορούν να ελπίζουν μόνο στο δικό τους κίνημα, μόνο στους δικούς τους αγώνες. Κάθε αναμονή, κάθε αυταπάτη, κάθε πίστωση χρόνου στην κυβέρνηση, κάθε ανάθεση στη «μαχητική και υπεύθυνη» αξιωματική αντιπολίτευση, κάθε υποστολή των κινηματικών διαδικασιών οδηγεί σε ακόμα χειρότερες μέρες. Λαός και εργαζόμενοι μπορούν και πρέπει να αντισταθούν. Συνεχίζοντας στα βήματα των μεγάλων λαϊκών και εργατικών κινητοποιήσεων των προηγούμενων χρόνων.
Απαιτώντας τη δραστική μείωση των άμεσων και έμμεσων φόρων.Συλλογικά και όχι ατομικά, μαζικά και οργανωμένα, με όρους κινήματος μπορεί και πρέπει να αντισταθούμε στη φοροεπιδρομή και στα χαράτσια, να ανατρέψουμε τη φορομπηχτική πολιτική, να διεκδικήσουμε τη ζωή που μας κλέβουν.
Να μην ισχύσει η μείωση-κατάργηση του αφορολόγητου και των φοροαπαλλαγών.
Απαιτώντας την κατάργηση των χαρατσιών.
Διεκδικώντας δουλειά, εισόδημα, πραγματικές αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις.
Αγωνιζόμενοι ενάντια στην κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων.
Είναι πλέον ζήτημα επιβίωσης!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.