Σελίδες

13 Ιουλίου 2012

Καταγγελία στην Αττικό μετρό για απόπειρα παράνομης περίφραξης ελεύθερου χώρου που προορίζεται για νηπιαγωγείο

Τα προβλήματα που δημιουργεί το αμαξοστάσιο του μετρό στη γειτονιά μας (Σεπόλια - Κολοκυνθούς) είναι γνωστά, όπως γνωστοί, στους παλιότερους τουλάχιστον, είναι οι αγώνες που δώσαμε για να μη κατασκευαστεί εδώ κατά τα τέλη της δεκαετίας του '80. 
Υποτίθεται ότι για την κατασκευή  του θα υπήρχαν αντισταθμιστικά οφέλη, για να μας γλυκάνουν ο ...χάπι!  Από αυτά δεν έγινε τίποτα και μάλιστα ένας χώρος γύρω στα 4 στρέμματα, αν θυμάμαι καλά, που θα γινόταν χώρος πρασίνου εξακολουθεί να βρίσκεται περιφραγμένος από τη μάντρα του αμαξοστάσιου, αναφέρομαι στο χώρο που είναι στοιβαγμένα τα κοντέινερ από τη  μεριά της Χατζηαποστόλου.
Το τελευτάιο κομάτι ελεύθερης γης που απέμεινε ήταν αυτό που βρίσκεται μεταξύ του σχολείου και του αμαξοστάσιου στη Χατζηαποστόλου. Οι σύλλογοι γονέων και οι εκπαιδευτικοί δώσανε αγώνες στο παρελθόν για να χτιστεί εκεί το πολυπόθητο νηπιαγωγείο το οποίο φιλοξενείται στο χώρο του δημοτικού σχολείου.
Τις τελευταίες μέρες γίνανε εργασίες περίφραξης του χώρου από την Αττικό Μετρό, ο σύλλογος των δασκάλων εξέδοσε την παρακάτω ανακοίνωση:

Το Δ Σ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αριστοτέλης Αθήνας καταγγέλλει την προσπάθεια της Αττικό Μετρό να περιφράξει, χωρίς καμιά οικοδομική άδεια, τον ελεύθερο χώρο στην οδό Χατζηαποστόλου στα Σεπόλια, δίπλα στο 144ο Δ.Σ., που προορίζεται και διεκδικείται ως χώρος ανέγερσης του 140ου Νηπιαγωγείου.
Το 140ο Νηπιαγωγείο φιλοξενείται σε αίθουσα του 144ου Δημοτικού Σχολείου και τα 30 νήπια χρησιμοποιούν τις τουαλέτες του Δημοτικού ενώ χρησιμοποιούν το ίδιο αύλιο χώρο με τα παιδιά του δημοτικού.
Στην περιοχή των Σεπολίων, η Αττικό Μετρό λειτουργώντας ως κράτος εν κράτη έχει δεσμεύσει τους τελευταίους ελεύθερους χώρους που υπάρχουν, στερώντας χώρους πρασίνου και αθλοπαιδιών από τους κατοίκους.
Ταυτόχρονα, η ιδιωτική αυτή εταιρεία έχει δεσμεύσει και χώρους που προορίζονται για σχολεία και νηπιαγωγεία, παρά και ενάντια σε συμφωνίες που έχουν υπογραφεί αλλά δεν έχουν υλοποιηθεί. Η ίδια είναι υποχρεωμένη να παραχωρήσει αντισταθμιστικά οφέλη στο ελληνικό δημόσιο και το δήμο Αθηναίων λόγω της παρουσίας -προσωρινής υποτίθεται- του τερματικού εργοταξίου της σε κατοικημένη περιοχή.
Η προκλητική ενέργεια περίφραξης του χώρου έχει βρει αντιμέτωπους τόσο την εκπαιδευτική κοινότητα, όσους και τους κατοίκους της περιοχής. Μας κλέβουν καθημερινά τη ζωή μας, μας κλέβουν τη γειτονιά μας.
Ο Σύλλογος Αριστοτέλης σε συντονισμό με τους κατοίκους της γειτονιάς απαιτεί εδώ και τώρα από την Αττικό Μετρό, το Δήμο Αθηναίων και το κράτος:
• να σταματήσουν κάθε έργο περίφραξης για νέα εκμετάλλευση των ελεύθερων χώρων από την Αττικό Μετρό
• να ξεκινήσουν αμέσως τα έργα ανέγερσης του 140ου Νηπιαγωγείου στο εν λόγω οικόπεδο, μιας και η γειτονιά μας έχει ανάγκη από νηπιαγωγεία. Γινόμαστε μάρτυρες τα προνήπια (παρά το νόμο για υποχρεωτική προσχολική αγωγή) να μην φοιτούν στα νηπιαγωγεία λόγω έλλειψης θέσεων και πολλά νήπια να πηγαίνουν σε ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία για τον ίδιο λόγο.
• την αποδέσμευση – απαλλοτρίωση όλων των οικοπέδων που έχει η εν λόγω ιδιωτική εταιρεία για αξιοποίηση από τους κατοίκους ως χώροι πράσινου, ψυχαγωγίας, ξεκούρασης, άθλησης
ΚΑΛΟΥΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ
ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 11/7 ΣΤΙΣ 9.00 π.μ.
ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (Χατζηαποστόλου, μετρό Σεπολίων)
και την ίδια μέρα στις 13.00 ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
πηγή:  ΛΑΪΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΟΛΩΝΟΥ - ΣΕΠΟΛΙΩΝ - ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΛΑΤΩΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.