Στις 2/7/2012 και ενώ η Κυβέρνηση της Δεξιάς (με τη στήριξη ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) δεν είχε ορκιστεί ολόκληρη και πριν τις προγραμματικές της δηλώσεις, με τον πρωθυπουργό στο νοσοκομείο, οι αστυνομικές δυνάμεις της Θεσσαλονίκης, με μια «γρήγορη» και «αποτελεσματική» κίνηση μας έμπαζαν στο κλίμα της Δεξιάς Διακυβέρνησης.
Συγκεκριμένα:
Έγινε επέμβαση (αστραπιαία) σε στέκια –καταλήψεις αναρχοαυτόνομων ομάδων καθώς και σε σπίτια ατόμων του συγκεκριμένου πολιτικού και ευρύτερου αντιεξουσιαστικού χώρου, συνέλαβαν πάνω από 30 άτομα, τα οποία οδηγήθηκαν στην Γενική Αστυνομική Διεύθυνση με ήδη έτοιμες βαρύτατες κατηγορίες, στα πλαίσια του περίφημου τρομονόμου, για «σύσταση εγκληματικής οργάνωσης», οπλοκατοχής, κλπ. Και τα «στοιχεία» προέκυψαν, λένε από τα τηλεφωνήματα μεταξύ τους ή με συγγενείς τους, γιατί τα τηλέφωνά τους παρακολουθούνταν από καιρό! Στη συνέχεια παρόμοια αστυνομική επιχείρηση έγινε και στην Αθήνα με τον ίδιο στόχο και τα ίδια αποτελέσματα.
Αυτό εννοούσε, λοιπόν, ο πρωθυπουργός με τις εξαγγελίες του περί «νόμου και τάξης», περί «κουκούλας» και περί «κανενός ασύλου». Να σε στήνουν στο σκαμνί, χωρίς στοιχεία, που να προκύπτουν από ενέργειες ή πράξεις συγκεκριμένες, μέσα από κάποιες συζητήσεις στο τηλέφωνο με τους φίλους και συγγενείς και να ο τρομονόμος και η «εγκληματική οργάνωση»!.Αν αυτή τη στιγμή χτυπούν το χώρο της αναρχο-αυτονομίας, που ίσως από την αστυνομία να λογίζεται «εύκολος» και «βολικός», με τη λογική «δε βαριέσαι ποιος θα νοιαστεί γι’ αυτούς, τους περιθωριακούς, κλπ.», ξανοίγεται ένας πολύ επικίνδυνος δρόμος για το λαϊκό κίνημα και τις δημοκρατικές ελευθερίες του λαού, μέσα από την τρομοκράτηση όσων αγωνίζονται και έρχονται σε αντίθεση με το σύστημα και τις κατασταλτικές του δυνάμεις. Κανένας δημοκράτης, λαϊκός άνθρωπος δεν μπορεί να «εφησυχάζει», αν με τέτοια ευκολία σε παρακολουθούν, σε συλλαμβάνουν, σου κατασκευάζουν κατηγορίες που δεν στέκονται και σε στήνουν στο σκαμνί με τον τρομονόμο ως «εγκληματία».
Αλήθεια η αστυνομία που εξαντλεί όλο το οπλοστάσιο του μίσους της ενάντια στους αναρχικούς, που στιγματίζει νεαρά παιδιά και κάθε λαϊκό άνθρωπο που αγωνίζεται, που ξυλοκοπεί άγρια απεργούς, διαδηλωτές και ρίχνει τόνους χημικών εναντίων τους, πού εξαφάνισε την αδιαλλαξία τους όταν υποτίθεται προσπαθούσε να συλλάβει τον Κασσιδιάρη; Τους «Χρυσαυγίτες» που σκοτώνουν, μαχαιρώνουν, ξυλοκοπούν ξένους και έλληνες, γιατί τους αντιμετωπίζει με διαφορετικό τρόπο; Γιατί απλά η «Χρυσή Αυγή» δεν είναι στόχος της αστυνομίας και του συστήματος, είναι η δύναμη του συστήματος και πολλές φορές συνεργάζονται αστυνομικοί- χρυσαυγίτες, δέρνουν μαζί τους διαδηλωτές.
Τα αντιλαϊκά μέτρα, η εντεινόμενη επίθεση στο λαό σε όλα τα επίπεδα, όπως ορίζουν τα μνημόνια, συνεχίζεται και εξαθλιώνει την εργατική τάξη και το λαό. Και όπως το προηγούμενο διάστημα βγήκε κατά εκατοντάδες χιλιάδες στους δρόμους και της πλατείες, θα ξαναβγεί και πάλι ο λαός και θα αγωνιστεί ενάντια στην καταλήστευσή του.
Η τρομοκράτηση του λαού, για να «συμμορφωθεί» και να δέχεται αδιαμαρτύρητα τα απανωτά μέτρα εξαθλίωσή του, περνάει μέσα από τέτοιες επιχειρήσεις της αστυνομίας, όπως αυτής της 2/7/2012. Το μήνυμα είναι σαφέστατο για κάθε αγωνιζόμενο λαϊκό άνθρωπο. Αλλά το σύστημα και η αστυνομία του ας μην αυταπατούνται. Ο λαός δεν τρομοκρατείται, γιατί του στερούν κάθε ελπίδα για ζωή και δεν έχει πια να χάσει και τίποτα, γι’ αυτό ο αγώνας, ο μαζικός αγώνας είναι μονόδρομος.
Καταγγέλλουμε τις τρομοκρατικές επιθέσεις και συλλήψεις, τις παρακολουθήσεις τηλεφώνων, το «στήσιμο» κατηγοριών και δικών, χωρίς στοιχεία και αποδείξεις. Καταγγέλλουμε τη λογική της αστυνομίας «αναρχικός» ίσον «ένοχος». Καταγγέλλουμε το αστυνομικό κράτος της δεξιάς και τις τρομοκρατικές επιθέσεις, ενάντια στο λαϊκό κίνημα από τις δυνάμεις καταστολής. Υπερασπιζόμαστε το νόμο και το δίκαιο των λαϊκών κινητοποιήσεων, που διεκδικούν το δικαίωμα ενάντια στην καταλήστευση και καταπίεση των ξένων και ντόπιων δυναστών του λαού.
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥΜΠΑΣ
http://protobouliatoumpas.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.