H λεγόμενη πολιτική ατζέντα μετακινήθηκε δεξιότερα! Mπορεί ορισμένοι να φαντασιώνονται ότι ρίχνουν κυβερνήσεις αράδα, όμως το μνημόνιο σφηνώθηκε σαν μαχαίρι στην πλάτη του λαού, το αυγό του φιδιού έσπασε και μολύνει την ατμόσφαιρα, ο Σαμαράς θέλει να επανακαταλάβει τις πόλεις(!), να τσακίσει τις λαϊκές αντιστάσεις και να σκύψει κι άλλο το κεφάλι του στον ευρωπαϊκό ιμπεριαλισμό που διψάει για κέρδος και αίμα.Oι νεοφασίστες της Xρ. Aυγής εγκαταστάθηκαν στην αστική βουλή διώχνοντας το αντίγραφό τους, τον ΛAOΣ, και οι «θέσεις» τους απλώνονται σαν λεκές σε τόπους ζωής και κατοικίας.
O ρατσισμός είναι η πιο φανερή πλευρά του νεοφασισμού, η πιο ορατή και η πιο επικίνδυνη. Mε όχημα το ρατσισμό και την «ασφάλεια» η Xρ. Aυγή συνδέθηκε με τα λούμπεν στοιχεία, με το φόβο, την ανασφάλεια, το κοινωνικό ημίφως και το φαιό πολιτικό τοπίο.
O νεοφασισμός πρέπει ν απομονωθεί πολιτικά στο λαό και τη νεολαία στις γειτονιές, τις σχολές και τα σχολεία. Mε συστηματικό τρόπο, με απαγκίστρωση των ανθρώπων από τα φαιά νύχια του. (Oι δάσκαλοι-καθηγητές μπορούν και πρέπει να παίξουν έναν υποδειγματικό ρόλο σ αυτή την προσπάθεια).
Ωστόσο το πρόβλημα της μετανάστευσης παραμένει. Mεγάλες μάζες ανθρώπων μετακινούνται προς τη Δυτική Eυρώπη. Xώρες που καταστράφηκαν από τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους και ληστεύτηκε ο πλούτος τους, δημιουργούν τις «ρίζες» που σπρώχνουν χιλιάδες μετανάστες ώστε ν αναζητήσουν αλλού ένα κομμάτι ψωμί. H χώρα μας είναι τέτοιο πέρασμα και η «παραβατικότητα» που παρουσιάζεται δεν οφείλεται στο DNA των ξένων εργατών που δουλεύουν για ψίχουλα, αλλά στο ότι όλες οι συνθήκες εργασίας και ζωής δημιουργούν πραγματική κόλαση. Oι ξένοι μετανάστες, εργάτες, πρόσφυγες πρέπει να οργανωθούν στα σωματεία, να αποκτήσουν στοιχειώδεις όρους διαβίωσης (υγεία, παιδεία, πρόνοια, εργασία, κατοικία, δικαιώματα) και να συνυπάρξουν με τους ντόπιους. Aυτό σημαίνει κοινός αγώνας και οργάνωση και όχι μεγάλα και κούφια λόγια που λίγο απέχουν από τη φιλανθρωπία και την ελεημοσύνη. ’λλωστε από τα έργα των «Oλυμπιακών αγώνων» μέχρι τις φράουλες της Mανωλάδας, οι ξένοι εργάτες έβαλαν πλάτη για να δουλέψει η οικονομία κι όχι οι χρυσοκάνθαροι, οι
τραπεζίτες κι οι εφοπλιστές.
Oι μετανάστες επομένως δεν είναι «ούτε άγιοι, ούτε διάβολοι», όπως παρουσιάζονται. Eίναι εργαζόμενοι, άνεργοι, έχουν προβλήματα που οξύνονται λόγω της οικονομικής κρίσης, του μνημονίου και της εξάρτησης.
H κυρίαρχη πολιτική αναζητά «αποδιοπομπαίους τράγους», προσπαθεί να φορτώσει αποτελέσματα της κρίσης στις πλάτες των φτωχών και των ξένων εργατών, χρησιμοποιεί το οπλισμένο χέρι κράτους και παρακράτους για να τσακίσει όχι μόνο τις δίκαιες αντιστάσεις, αλλά και τη στοιχειώδη ταξική και λαϊκή αλληλεγγύη.
Mέσα σ αυτό το κλίμα ετοιμάζονται οι σύγχρονοι καιάδες!
Στην οικονομία, την κοινωνία, την εκπαίδευση. Aν δεν τους αντιμετώπισουμε EΔΩ και TΩPA με πολιτικό τρόπο θα βρεθούμε μπροστά στο αδιανόητο. Oι αστικές δυνάμεις, με τις πλάτες της EE και του ΔNT, δουλεύουν πυρετωδώς για να «κινεζοποιήσουν» μισθούς και μεροκάματα και να φτιάξουν σύγχρονα κρεματόρια για τους ξένους εργάτες.
Tα στρατόπεδα συγκέντρωσης αλλοδαπών, όπως επίσης και το ναρκοθετημένο τείχος του Έβρου θυμίζουν εφιαλτικά τη χιτλερική Γερμανία.
- Δωρεάν Yγεία - Πρόνοια - Παιδεία σ όλους τους κατοίκους της χώρας.
- Πολιτισμός για όλους χωρίς διακρίσεις.
- Eγγραφή των μεταναστών στα συνδικάτα.
- Όχι στις ρατσιστικές και τρομοκρατικές επιθέσεις και στις φασιστικές συμμορίες.
- Kαταγγελία όλων των ρατσιστικών νόμων, εθνικών και διακρατικών (Δουβλίνο II κ.λπ.).
- Άδεια παραμονής σ όσους ζουν και εργάζονται στη χώρα, έγγραφα για όσους θέλουν να μετακινηθούν.
- Kαταγγελία των νεοφασιστικών και ρατσιστικών ομάδων.
Συναγωνιστές του Μ-Λ ΚΚΕ επιτέλους αντιληφθήκατε πως η ''αριστεροποίηση των μαζών που κοινωνικά συντελούνταν πολλά χρόνια και αποτυπώθηκε στις 6 Μάη'', δεν ήταν και πολυ βαθιά πολιτική ανάλυση. Μάλλον τη ξεχάσατε τόσο γρήγορα που αντί γα τη διαλεκτική της μεταβατικής περιόδου σε συνθήκες κρίσης και εργατικής και λαικής εξαθλίωσης, απλά άλλαξε ο δίσκος''η πολιτική ατζέντα-μόνον αυτή?- πήγε δεξιότερα!''........ίσαμε εδω τα γενικά σχόλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους μετανάστες εργάτες όμως, νομίζω πως αλίευσα μαργαριτάρια καθόλου μαρξιστικής πρόέλευσης.
Πρώτα η σχεδόν αντιδραστική αναφορά σας''...H χώρα μας είναι τέτοιο πέρασμα και η «παραβατικότητα» που παρουσιάζεται δεν οφείλεται στο DNA των ξένων εργατών που δουλεύουν για ψίχουλα, αλλά στο ότι όλες οι συνθήκες εργασίας και ζωής δημιουργούν πραγματική κόλαση. Oι ξένοι μετανάστες, εργάτες, πρόσφυγες πρέπει να οργανωθούν στα σωματεία, να αποκτήσουν στοιχειώδεις όρους διαβίωσης (υγεία, παιδεία, πρόνοια, εργασία, κατοικία, δικαιώματα) και να συνυπάρξουν με τους ντόπιους....'' αντιδραστική γιατί υπαινίσσεται αποδοχή του ''δεν χωράμε άλλους'' και όταν μιλάμε για την αδιαίρετη εργατική τάξη τέτοιοι υπαινιγμοί είναι ανεπίτρεπτοι. Ακόμη ενω και σωστά παρακάτω δηλώνεται πως δεν πρόκειται για ζήτημα ''ελεημοσύμης και φιλανθρωπίας'' , μιλάτε να αίτημα να διασφαλιστούν τα ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ, ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ, ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΤΑΞΗ...όντας δεξιότερα και κάποιων σοσιαλδημοκρατών.
Γράφετε ''αντι-ουμανιστικά'' με επιτομή της ανακοίνωσης, την πεμπτουσία της αστικής ιδεολογίας ''παντού υπάρχουν καλοί και κακοί''...επι λεξει: ''Oι μετανάστες επομένως δεν είναι «ούτε άγιοι, ούτε διάβολοι», όπως παρουσιάζονται''!!!!
Βεβαίως είναι δύσκολο να περάσει κανείς γρήγορα απο την ''τάξη και πατρίδα'' αδιαίρετες και ομοούσιες, σε μια πολιτική: ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ, προσωπικά σαν ανένταχτος πάντα, απογοητεύομαι κάποιες τέτοιες στιγμές ( αφήνω τα μαργαριτάρια πως ο ρατσισμός είναι η πιο επικίνδυνη έκφραση του νεοφασισμού,γιατί δεν μας ενδιαφέρει παρά η πράξη κι όχι τα μπαταρίσματα στη θεωρία)
Νίκος Κυριακίδης
νικο κυριακιδη
ΑπάντησηΔιαγραφήας αρχισουμε απο τα βασικα !δεν υπαρχει πουθενα η διατυπωση περι αριστεροποιησης των μαζων που εκδηλωθηκε στις 6 μαη !αυτες ειναι αναφορες που εκπορευονται απο τις παρυφες της ανταρσυα και αλλων ομοειδων χωρων που επικοινωνουν με τον συριζα !η μονη διατυπωση που μπορει να απανταται σε μια αναλυση του Μ-Λ ΚΚΕ δεν μπορει να ειναι αλλη απο το οτι πολυ απλα αξιολογουμε ως θετικο γεγονος την αποδεσμευση περιπου 2,5 εκατ. λαου απο τα κομματα της ολιγαρχιας και την αναζητηση πολιτικης εκφρασης προς τον χωρο της ευρυτερης αριστερας!η θεση μας για το συριζα ειναι συγκεκριμενη και ειναι η εξης . ο συριζα δεν μπορει να επαληθευσει της λαικες προσδοκιες οχι επειδη ,οπως λενε καποιοι ανενταχτοι,δεν ειναι δημοκρατικα οργανωμενος ουτε επειδη εχει το λαο στη γωνια!τα παραπανω ειναι επακολουθα της ευρωδουλης πολιτικης του και της τριημερους συνθηκολογησης που εχει κανει με τον ξενο ιμπεριαλισμο και την ντοπια ολιγαρχια!ας ερθουμε και στο προκειμενο ζητημα δηλαδη στους μεταναστες !ξερεις κατι?! η κριτικη ειναι θεμιτη αλλα δεν μπορει αυτη να βασιζεται σε αποκυηματα της φαντασιας και ιδεοληψιες!το κειμενο δεν υπαινισεται σε καμια περιπτωση οτι δεν χωραμε !απλα απαντα σε ολες εκεινες τις ψευδοεπιστημονικες θεωριες που δειχνουν ως υπαιτιους τη φυση και την καταγωγη των μεταναστων και οχι την ταξικη τους θεση που οδηγει μια μεριδα τους να καταφευγουν στην παραβατικοτητα!μα αλλωστε το ιδιο ισχυει και για τους ελληνες εργαζομενους απλα η θεση των μεταναστων ειναι δεινοτερη καθως ειναι πιο ευαλωτοι στη φτωχια ακριβως γιατι ειναι μονοι χωρις οικογενεια χωρις χαρτια!ειναι αυτο αντιδραστικη θεση!βεβαια αυτη η αντιληψη για αυτους που λενε πως δεν υπαρχει ιμπεριαλισμος πως δεν υπαρχει εθνος κρατος πως ειμαστε στη λεγομενη παγκοσμιοποιηση τους φαινονται αντιδραστικα και αντιμαρξιστικα!για ρωτα ολους αυτου ς τους ταλαιπωρους που τωρα οψιμα υερασπιζεσαι πως τους φαινονται τα παγκοσμιοποιημενα τανκς καιοι βομβαρδισμοι!οσον αφορα την φοβερη ανακαλυψη περι στοιχειωδων δικαιωματων θα ελεγα πως προκειται για φιασκο!εμεις καλουμε το λαο και την εργατικη ταξη να αλλαξειτην κοινωνια και δεν αρκουμαστε στα λιγα και φθηνα αντικαπιλαστικα που εχετε περιμαζεψει απο το οπλοστασιο του αστισμου!βλεποντας ομως την κατασταση των μεταναστων και την πολιτικης και οργανωτικης τους αποκρυσταλλωσης διαπιστωνουμε πως οντως η παλη ειναι για τα στοιχειωδη !πως να στο πω απλα δεν μπορει ο μεταναστης να κατακτησει εν μια νυκτι τα δικαιωματα που ελληνικη εργατικη ταξη κατεκτησε εδω και εναμιση αιωνα με αιμα και θυσιες!αντικειμενικα οχι επειδη το λεω εγω!τωρα αν θες να κανουμε πολιτικη με ονειροβασιες και βολονταρισμους , κανε τη μονος σ!μαλλον εσυ γινεσαι νεροκουβαλητης της πιο δεξιας σοσιαλδημοκρατιας παρα εμεις που αντκριζουμε το προβλημα καταματα χωρις να βαζουμε το κεφαλι μας στην αμμο!και τελος αναφορικα με την ταξη και την πατριδα εμεις θεωρουμε πως αυτα τα δυο δενονται αρμονικα το εθνικο δηλαδη με το ταξικο και ολοι οι αγωνες του 20ου αιωνα το αποδεικνυουν περιτρανα αυτο!αλλα οταν καποιος λεει πως ο ιμπεριαλισμος τελειωσε και τωρα ειμαστε αλλου δεν μπορει να καταλαβει πως στα ματια του απλου ανθρωπου το προβλημα εχει και εθνικη διασταση !να πουμε για το ιρακ το αφγανισταν την παλαιστινη τη γιουγκοσλαβια την λιβυη αυριο τη συρια και το ιραν!ειναι πολυ ευκολο για καποιους που αφαιρουν στοιχεια απο το πολιτικο πλαισιο που δεν τους αρεσουν να διημιουργουν θεωριουλες και να παιζουν στην παιδικη χαρα!α και αναφορικα με την πατριδα οταν εσεις την απαρνιεσται τοτε ερχονται τα φασισταρια και την καπηλευονται ενω απεναντι περηφανα οι αντικαπιταλιστες ανεμιζουν τις κοκκινες ταξικες τους σημαιες !εμεις θεωρουμε οτι η αριστερα πρεπει να μιλαει για την πατριδα!και γιατι να μην μιλαει αλλωστε?τι ειναι η πατριδα?μην ειν οι καμποι...ΟΧΙ !για την αστικη ταξη πατριδα ειναι η τσεπη της ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ!
Για την αριστεροποίηση των μαζών και την κωλοτούμπα
ΑπάντησηΔιαγραφή''.......H μεγάλη μάζα των ψηφοφόρων που αποδεσμεύτηκε από το ΠAΣOK κατευθύνθηκε προς τα αριστερά και αυτό αποτελεί κατ’ αρχήν το πιο ουσιαστικό και θετικό στοιχείο της εκλογικής αναμέτρησης της 6ης Mάη. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εκλογική μετατόπιση δημοκρατικού κόσμου από το ΠAΣOK στη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών που κατευθύνεται και αναζητά μια νέα πολιτική έκφραση προς τ’ αριστερά.
Tο φαινόμενο αυτό που εκδηλώθηκε σε αυτή την κλίμακα, δεν προέκυψε αυτόματα, δεν διαμορφώθηκε την τελευταία περίοδο, αν και πήρε τη μορφή χιονοστοιβάδας λίγες μέρες πριν τις εκλογές, πατώντας πάνω στην πρόταση «αριστερής κυβέρνησης» του ΣYPIZA.
H στροφή αυτή εκφράζει πολιτικές διεργασίες και διαφοροποιήσεις που συντελούνταν βαθμιαία όλη την προηγούμενη περίοδο που ωρίμασαν τώρα και απηχεί τη συσσωρευμένη αγανάκτηση πλατιών λαϊκών μαζών που ζητούν άμεση απάντηση και λύση από τα προβλήματα που τις συνθλίβουν.
Aπό την άποψη αυτή δεν πρόκειται για μια ψήφο διαμαρτυρίας, για ένα προσωρινό φαινόμενο και μια τάση που μπορούν με ευκολία τα επιτελεία των αστικών κομμάτων να την ανακόψουν και να την ενσωματώσουν σε παλιά σχήματα όσο κι αν αυτό θα αποτελέσει το βασικό τους στόχο για όλο το επόμενο διάστημα. Aντίθετα η τάση αποδέσμευσης και αριστεροποίησης έχει τις προϋποθέσεις να ενισχυθεί και να δυναμώσει πάνω στο έδαφος της αντιλαϊκής πολιτικής αυτής ή της άλλης μορφής που θα εφαρμοστεί το επόμενο διάστημα και της κρίσης που έχει ξεσπάσει στα αστικά κόμματα.
Θα ήταν λάθος επομένως να υποτιμηθεί η σημασία ενός τέτοιου φαινομένου και οι συγκεκριμένες δυνατότητες που διαμορφώνονται τώρα ν’ αναπτύξουν σ’ ένα ευνοϊκότερο έδαφος τη δράση τους οι δυνάμεις του λαϊκού αριστερού και κομμουνιστικού κινήματος, κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
Bέβαια αυτό το φαινόμενο θα πρέπει να ιδωθεί στις πραγματικές του διαστάσεις και να εκτιμηθεί σωστά τι ακριβώς εκφράζει και αντιπροσωπεύει αυτή η τάση. Tο επίπεδο και ο βαθμός ωριμότητας των θετικών διεργασιών που συντελούνται μέσα στις λαϊκές μάζες βρίσκονται σε συνάρτηση και καθορίζονται από τη γενική κατάσταση του λαϊκού κινήματος σήμερα, από το συνολικό επίπεδο συνειδητότητας και οργανωτικότητας των γραμμών του. Kαι αυτό το επίπεδο, όσα βήματα κι αν έχουν γίνει το προηγούμενο διάστημα, εξακολουθεί να παραμένει χαμηλό..''
Πρώτες εκτιμήσεις της K.E. του M-Λ KKE για την πολιτική κατάσταση που διαμορφώνεται μετά τις εκλογές
Δημοσιεύτηκε στις: 12, Μαϊ 2012
..........συνεχίζεται
Ν.Κ
Η ''ιδεοληψία'' μου είναι, πως ακριβώς την εποχή του ιμπεριαλισμού, ο σαπισμένος καπιταλισμός οδηγεί μέσα από πολλαπλά γεγονότα απότοκα της φύσης του( πόλεμους, καταστροφή παραγωγικών δυνάμεων ολόκληρων χωρών)στον αφανισμό και την απελπισία που φτάνει σε χώρες μισοαποκιακές, εξαρτημένες ακόμη και ιμπεριαλιστικές σε μεταβατική περίοδο (τεως ΕΣΣΔ), στο βίαιο μαζικό ξερίζωμα προλετάριων και φτωχών στρωμάτων για να επιβιώσουν. Όπου βρεθούν είναι ντε φάκτο κομμάτι -μη ανταγωνιστικό, αντίθετα το πιο χτυπημένο, το πειραματόζωο για την ολοκληρωτική εξαθλίωση της τάξης, της ενιαίας εργατικής τάξης. Είναι αυτό άρνηση του κράτους-έθνους και του ιμπεριαλιστικού στάδιου του καπιταλισμου? Τι ακροβασίες είναι αυτές! Δεν μπορούν να πετύχουν αυτά που η ντόπια εργατική τάξη πέτυχε σε αιώνες αναφέρεις, αρα οι κομμουνιστές δεν παλεύουν γι αυτό........η λογική του εφικτού των σοσιαλδημοκρατών, ή μήπως η βαθιά αντιμαρξιστική θέση πωσ δεν ειναι κομματι τησ ταξης, ΑΠΑΝΤΉΣΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΑΣ ΑΠΛΟΙ ''ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ''? Όσο για το αν υπερασπίζομαι όψιμα την ενότητα της εργατικής τάξης-μάλλον με δεν γνωρίζεις καλά και ''ξέρεις απο διαίσθηση''πως.....παλια δεν υπερασπιζόμουν την τάξη( την σημασία του όψιμα την ξέρεις υποθέτω)...αλλα αδιαφορώ για προσωπικές επιθεσούλες καφενειακού επιπέδου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πατριωτική στάση των κομμουνιστών που σημαίνει υπεράσπιση του αυτοπροσδιορισμένου τους εαυτού, σημαίνει τις ιδεοληψίες για ''τάξη και πατρίδα''? Ευτυχώς όχι και αυτό το ανέκδοτο είναι από παλιά θεωρητικά απαντημένο, απλά μια τελική υπενθύμιση :''για την αστικη ταξη πατριδα ειναι η τσεπη της ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ!'', αυτά δεν είναι μαρξισμός, είναι επί λέξει Σουσλόφ και Πονομαριόφ, πρόσεχε τα τσιτάτα!
N.K
Δεν θα συμμετείχα ποτέ σε διάλογο τέτοιου επιπεδου ΜΕ φορέα σύμπραξης που ψήφισα και στήριξα όσο μπορούσα, όμως καλές οι αμβλύνσεις αλλα δεν πάμε πουθενα έτσι. Σε κάθε περίπτωση από πλευράς μου σταματώ εδώ, όποια κι αν είναι η απάντηση............ας με συγχωρέσει το μπλογκ αλλα όλα τα περίμενα, το κρυφτούλι''ποτε δεν είπαμε για διαδικασία αριστεροποίησης -δύσκολα αντιστρέψιμη'', ομολογώ πως οχι
ΑπάντησηΔιαγραφήΝ.Κ
μα σαφως ειναι αναποσπαστο κομματι της εργατικης ταξης και τα συμφεροντα τους ταυτιζονται απολυτα με αυτα του ελληνικου λαου!δεν περιμενα εσενα νικο να μ μαθεις τη σημασια του οψιμα!τωρα σε σχεση με τις καφενειακου τυπου επιθεσουλες στις οποιες εισαι πρωτεργατης μαλλον θα προσπερασω την αναφορα σε αυτες.αλλωστε μονο η αμφιβολια που εχεις για το εαν το μ-λ κκε θεωρει τους μεταναστες τμημα της εργατικης ταξης αποτελει χυδαια διαστρεβλωση των θεσεων του μ-λ κκε και ειναι η πεμπτουσια της καφενειακου τυπου αναλυσης !δεν καταννοω πως λογαριαζεις την ταξικη αγαπη για τους μεταναστες παντως για μας η καταληψη της του μεγαρου υπατεια η οι διαδηλωσεις τυπου σκλαβοπαζαρα στις οποιες πρωτοστατουν δυναμεις του συριζα και της ανταρσυα που τραβολογανε τους μεταναστες(δεν μιλαω για τις αντιφασιστικες διαδηλωσεις) δεν λειτουργουν επικουρικα στη συνειδητοποιηση των μεταναστων και την συνδεση τους με την συγχυσμενη ντοπια εργατικη ταξη!αντιθετα την υπονομευει και διημιουργει εριδες αναμεσα στα δυο μερη που αν ενωθουν θα αποτελεσουν την αρχη του τελους για αυτη την πολιτικη!δεν ξερω επειδη βρισκεσαι μαλλον σε τρικυμια εν κρανιω το φιλοξενουμενοι σαν ορος δεν αποτυπωνει ουτε τις θεσεις του μ-λκκε ουτε την πραγματικοτητα!μαλλον τους υποτιμας αφου δεν βλεπεις πως εν μεσω οικονομικου και ενοπλου πολεμου αυτοι οι ανθρωποι σαν τα μυρμηγκια που τους διαλυεις τις φωλιες και πανε παρα διπλα αναζητησαν αλλου μια καλυτερη μερα.ουτε ευροτριπ κανουν ουτε φιλοξενουμενοι ειναι ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!και η χωρα μας ειναι περασμα γεωγραφικο! αν θεωρεις πως ερχονται απο επιλογη σε μια χωρα με 1,5 εκατ. ανεργους στη δίνη της οικονομικης κρισης και με μια χρυση αυγη στο 7%συγγνωμη αλλα μαλλον εισαι θολωμενος!το πως θα ανασχεσουμε τις ρατσιστικες επιθεσεις και την υπερεκμεταλλευση των εργοδοτων σε βαρος των μεταναστων περιγραφεται με απολυτη σαφηνεια στην προκηρυξη και σε μια σειρα κειμενων του λαικου δρομου !αν εχεις τ ην ευγενη καλοσυνη ανατρεξε σε αυτα τα κειμενα προκειμενου να σταματησεις να κανεις κριτικη απο δηθεν μαρξιστικες θεσεις στο μ-λ κκε!αναφορικα με τις εκτιμησεις για τις εκλογες δεν εχω εντοπισει με ακριβεια το σημειο της διαφωνιας σ!αν θες την προσωπικη μ αποψη την βρισκω καπως υπεραισιοδοξη!παντως αποτελει αναντιρρητη διαπιστωση πως σημαντικο μερος των μαζων πηγαν προς τα αριστερα και αυτη η αριστερα θα τους διαψευσει αν δεν το εχει κανει ηδη!και εδω βρισκεται η σημασια της δρασης της κομμουνιστικης αριστερας προκειμενου να νοηματοδοτησει την αποστοιχιση των μαζων απο τα αστικα κομματα!ποιο ειναι το προβλημα!αυτα περι κωλοτουμπας ειναι καταπτυστα!
ΑπάντησηΔιαγραφήμαλλον ο νικος κυριακιδης προσπαθει να διηιουργησει προβληματα εκει που δεν υπαρχουν!θαρρω πως οι εκτιμησεις των δυο οργανωσεων αποτελουν κοινο τοπο των δυο οργανωσεων!σε καθε περιπτωση μονο που πηρε αφορμη απο μια προκηρυξη για το αντιρατσιστικο φεστιβαλ(!) και εστρψε την προσοχη του στις εκτιμησεις του μ-λ κκε για τις εκλογες(!) δειχνει ποιος εχει το ποβλημα !καλυτερα να μην συνεχισει καθως ο σχολιασμος ξεκινησε απο μια αλλοπροσαλη βαση και κατεληξε στη νοθευσει των θεσεων του μ-λ κκε!καλα κανατε και ψηφισατε την εκλογικη συνεργασια και ενω δεν γνωριζω την ακιβη πολιτικη σας τοποθετηση εντουτοις δεν μας κανατε χαρη !αν εχετε μετανιωσει ζητηστε αφεση αμαρτιων απο το μπολγκ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου απαντήσατε σε ολα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι έλεγα ψέμματα!
Πράγματι προσωπικές επιθέσεις κανω εγω και ταραχή επιδεικνύω εγω!
Οι ψηφοφόροι μας ασκώντας κριτική, πρέπει να την σταματούν και να ζητούν συγνώμη!
Ιδίως όταν δεν έχουμε βιογταφικό τους αλλά ξέρουμε τις όψιμες αλλαγές γραμμής τους!
Έμαθα να γράφω........μετα κάθε φράση μου θα βάζω θαυμαστικό, αυτο-ικανοποιούμενος πολιτικά!
"θαρρω πως οι εκτιμησεις των δυο οργανωσεων αποτελουν κοινο τοπο των δυο οργανωσεων!"
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιες εκτιμήσεις αποτελούν κοινό τόπο;
O N.K. εξέφρασε επώνυμα την άποψή του και το πως διαβάζει την ανακοίνωση χρησιμοποιώντας τα αντίστοιχα χωρία από ανακοινώσεις του Μ-Λ ΚΚΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό κει και πέρα ας γίνεται κριτική στις θέσεις που εκφράζει ο καθένας και όχι κωλοπαιδισμοί. Εάν διαβάζαμε όλοι την πραγματικότητα αλλά και τις εκτιμήσεις με τον ίδιο τρόπο θα ψαχνόμασταν αν πέτυχε η κλωνοποίηση.
υγ Επειδή το dvd περί ταυτίσεων θέσεων και κοινών τόπων προσωπικά το έχω βαρεθεί στα πλαίσια της αριστεράς, των διαφόρων "χώρων" ή "κινημάτων", αντί για γενικόλογες κενολογίες όταν κάποιος μιλά για κοινές εκτιμήσεις μεταξύ οργανώσεων, ας τις αναφέρει κι όλας.
υγ Θεωρώ την ανάλυση της προκήρυξης τραβηγμένη, από την άλλη η ανάλυση για τις εκλογές είναι αρκετά πειστική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τη δική μου εκτίμηση η ανακοίνωση εκφράζει την ανάγκη να απαντηθούν ζητήματα που λέγονται και ακούγονται ευρύτατα στη χώρα μας. Ανεξάρτητα από το αν κάποιος διαφωνεί ή όχι με αυτήν στο σύνολό της ή σε επιμέρους σημεία της το ύφος και ο τρόπος που γίνεται αυτός ο διάλογος και οι χαρακτηρισμοί κάθε άλλο παρά συντροφικοί είναι. Και αναφέρομαι σε όλους. Επώνυμους και ανώνυμους. Μας ενώνουν πολλά, κανείς όμως δεν είπε ότι ξαφνικά γίναμε ένα, αλλά με τέτοιου τύπου διαλόγους, που δεν εκφράζουν κανέναν άλλο πέρα από τους συμμετέχοντες, κινδυνεύουμε να γίνουμε μια από τα ίδια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να συζητάμε, να διαφωνούμε, να συνθέτουμε ή να επιμένουμε στις απόψεις μας, πέρα από ειρωνίες και χαρακτηρισμούς.
Ας τους κατακτήσουμε και σταματώ εδώ!
Όταν ζήτησα συγνώμη από το μπλόγκ σαν διαχείριση δεν ήταν γιατί ...ψήφισα τη σύμπραξη, ούτε γιατί ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ειρωνεύτηκα καν.....αλλα γιατί δεν βάζει κάποιος ανένταχτος ''απο το παράθυρο'' ζητήματα που φέρνουν πιθανά μόνον ανόητες αντιδράσεις και ΤΕΛΙΚΑ είναι ζητήματα της ίδιας της Οργάνωσης να αντιμετωπίσει.....εγω εχω μια γνώμη για το Μ-Λ ΚΚΕ και είναι συνολικά αρνητική, γίνεται όλο και χειρότερη όχι μόνον όταν ανοητεύει εκλογικά ''υπεραισιόδοξη'' αλλα κύρια όταν πρεσβεύει πια επίσημα την άποψη, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΣΤΩΝ, για ''λιγα ψίχουλα''κι ας μη κρυβόμαστε, στο όνομα του ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ του Λένιν.........κακόχρωμες γάτες! ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ: ΟΛΟΙ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ , ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΠΙΛΑ δεν θα ενοχλήσω άλλο από εδω, σύντροφοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝ.Κ
Ξέρεις πολύ καλά σύντροφέ μου ότι ο χώρος αυτός είναι ορθάνοιχτος για σένα. Όπως και για κάθε σύντροφο ή συναγωνιστή που ενδιαφέρεται ειλικρινά για την κοινή μας υπόθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο "εριστικός" κι αν είναι!
Απλά νομίζω ότι κάποια πράγματα μπορούν να ειπωθούν και με άλλους τρόπους! Μπορεί να είμαι εγώ λάθος ή υπερβολικός.
Να ΄σαι καλά.
<> δράση της αστικής τάξης που αποβλέπει στη στερέωση του εθνικισμού>>.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΕΝΙΝ-ΚΡΙΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ.1913
Η πραγματικότητα είναι πως χρειάζεται χρόνος και ''διακριτικότητα'', για να αποτιμηθεί σαν αρνητική η σύμπραξη με το Μ-Λ ΚΚΕ και το θάψιμο της ''Πρωτοβουλίας'', αλλα εγω εχω το ακαταλόγιστο ως αγνώστων λοιπών στοιχείων ''εριστικός'', να αναμένω απλά το επόμενο βήμα του ΚΚΕ μ-λ και να καταγγέλω τους αντιμαρξιστικούς παλαιομαοισμούς-ολίγον καλύτερους της ΟΑΚΚΕ-των δημοδιδασκάλων συναγωνιστών.............ευχαριστώ για τη φιλοξενία ας μη δυσκολεύω τις πράγματι ευαίσθηρες ισορροπίες με τους θεωρητικούς της ''περαστικής εργατικής τάξης'' με τα ''ολίγα απο...δικαιώματα''
Νίκος Κυριακίδης
Το απόσπασμα εξαφανίστηκε, πριν απο μένα
ΑπάντησηΔιαγραφή<> δράση της αστικής τάξης που αποβλέπει στη στερέωση του εθνικισμού>>.
‘’Ιστορικά η αρχή της εθνικότητας είναι αναπόφευκτη στην αστική κοινωνία και ο μαρξιστής, παίρνοντας υπόψη την κοινωνία αυτή αναγνωρίζει πέρα για πέρα την ιστορική δικαιολόγηση των εθνικών κινημάτων. Για να μη μεταβληθεί, όμως αυτή η αναγνώριση σε απολογητική του εθνικισμού, πρέπει να περιορίζεται αυστηρότατα μόνο σε ότι προοδευτικό υπάρχει σ’αυτά τα κινήματα, έτσι που η αναγνώριση αυτή να μην οδηγήσει σε συσκότιση της προλεταριακής συνείδησης από την αστική ιδεολογία… Είναι προοδευτική η αφύπνιση των μαζών..η πάλη τους ενάντια σε κάθε εθνική καταπίεση, η πάλη για τα κυριαρχικά δικαιώματα του λαού, για τα κυριαρχικά δικαιώματα του έθνους. Από δω απορρέει η αναντίρρητη υποχρέωση κάθε μαρξιστή να υποστηρίζει τον πιο αποφασιστικό και συνεπή δημοκρατισμό σ’όλα τα σημεία του εθνικού ζητήματος. Το καθήκον αυτό βασικά έχει αρνητικό χαρακτήρα. Το προλεταριάτο, όμως δεν μπορεί να προχωρήσει στην υποστήριξη του εθνικισμού πέρα από αυτό το σημείο, γιατί παραπέρα αρχίζει η <> δράση της αστικής τάξης που αποβλέπει στη στερέωση του εθνικισμού’’.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ξερω κ. νικο κυριακιδη πως βρεθηκε αυτο το κειμενο στα χερια σ παντως σε εμενα βρεθηκε πολυ προσφατα αυτη η σειρα για το εθνικο ζητημα απο το συμπαθητικο βασιλη λιοση και το βιβλιο του ιμπεριαλισμος και εξαρτηση στο οποιο καταθετει αποσπασματα απο τη συγκεκριμενη σειρα κειμενων!δεν μπορω να αντιληφθω γιατι το συγκεκριμενο αποσπασα η το κειμενο συνολικα μπορει να αποτελει αιχμη αντιλενινισμου προς το μ-λ κκε!το αντιθετο μπορω να πω!υπογραμμιζει με τη μεγαλυτερη εμφατικοτητα την ορθοτητα των θεσεων του μ-λ κκε για τα εθνικα ζητηματα και την σπουδαιοτητα της παλης υπερ της πατριδας και την συνδεση του εθνικου με το διεθνικο του ταξικου με το πατριωτικο.σε αυτο το σημειο θα ηθελα να παραθεσω και εγω ενα αποσμπασμα απο ενα κειμενα και πιο συγκεκριμενα απο το εργο ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ συλλογη κειμενων του Λενιν για το εθνικο ζητημα συγχρονη εποχη σελιδα 56 . σε καθε αστικο εθνικισμο καταπιεζομενου εθνους υπαρχει πανδημοκρατικο περιεχομενο εναντια στην καταπιεση ,και αυτο ακριβως το περιεχομενο το υποστηριζουμε χωρις ορους ,ξεχωριζοντας αυστηρα την ταση προς την εθνικη του αποκλειστικοτητα , καταπολεμωντας την ταση του πολωνου αστου να καταπνιγει τον εβραιο.(ειναι στα πλαισια της αντιπαραθεσης με την λουξεμπουργκ για το πολωνικο ζητημα)βεβαια αν κανουμε μηχανιστικες μεταφορες της σκεψης του λενιν στο σημερα μαλλον θα καταληξουμε σε σφαλμα!οποτε κραταμε την αντιληψη με τις απαραιτητες προσμαρογες τις στο σημερα!εν τελει ομως δεν εχω ακομη αντιληφθει(μαλλον θα οφειλεται η ομοιοτητα με την οακκε) που εδραζεται αυτο το αντι μ-λ κκε μενος του κ. κυριακιδη!αν εδραζεται παντως στη σφαιρα της προσωπικης του αντιπαθειας αυτο δεν αφορα καθολου το μ-λ κκε και ελπιζω και καμια αλλη δυμαμη που αναφερεται στην κοομουνιστικη αριστερα !αν παλι εγιρονται προβληματισμοι ως προς την γενικη γραμμη του μ-λ κκε τοτε θα συνιστουσα στον κ.κυριακιδη να να αφησει τα κουραστικα επαναλαμβανομενα σημεια στηξης ανευ νοηματος και να θεσει με παρρησια τις διαφωνιες με μεγαλυτερη σαφηνεια ομως
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσφαλώς και δεν έχω κάτι ‘’προσωπικά’’ με το Μ-Λ ΚΚΕ που να είναι αξιο διερεύνησης, με τις οργανώσεις ό,τι ‘’έχεις’’ είναι πολιτικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω λοιπόν βαθύτατες πολιτικές διαφωνίες μαζί σας επί χρόνιια, και δεν είναι η στιγμή ούτε μια διαδικτιακή συζήτηση , ο χρόνος και τόπος, για να διατυπωθούν. Άλλωστε εκφράζω τον εαυτό μου και τις -οχι όψιμες- απόψεις μου.
Είναι όμως τουλάχιστον λυπηρό-οχι οι συνδικαλιστικοί χαρακτηρισμοί σε βάρος μου επί του προσωπικού-στην πολιτική αντοπαράθεση να ‘’ξεχνούμε ‘’ τις επίσημες θέσεις μας επιλεκτικά, γιατί ‘’δυστυχώς η ζωή δεν επιβεβαίωσε την γραμμή’’.
Ξεχάστηκε η πρόσφατη ανάλυση περί βαθιών και σε βάθος χρόνου διεργασιών αριστεροποίησης που εκφράστηκαν στις εκλογές της 6ης Μάη και όταν τις ανέσυρα....εκτός μιας οργίλης παρατήρησης για το ότι είπα την κωλοτούμπα με το όνομά της, κάτι ψελλίστηκε περί ....’’υπεραισιόδοξης άποψης’’ !!! ( εδώ κολλάνε επιτέλους τα θαυμαστικά ).
Για τη πρόσφατη-πάντα σύμφωνα με την δική μου άποψη, θλιβερή- ανακοίνωση του Μ-Λ ΚΚΕ για τους προλετάριους μετανάστες ,υπάρχει και πάλι το ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΕ, ριζική αλλαγή δικών σας σωστών θέσεων προς τα δεξιά( βλέπεται σαν ‘ανθρωπος του χώρου, σας παρακολουθώ με ιδαίτερη συνέπεια και προσοχή) Γίνομαι συγκεκριμένος:
Σήμερα στην έξαρση της εργατικής εξαθλίωσης , της φασιστικοποίησης των ρατσιστικών πογκρόμ αναφέρετε : ‘’ίση αμοιβή για ίση δουλειά’’ μόνον και μάλιστα μου απαντάτε οργίλως ότι ‘’ βλεποντας ομως την κατασταση των μεταναστων και την πολιτικης και οργανωτικης τους αποκρυσταλλωσης διαπιστωνουμε πως οντως η παλη ειναι για τα στοιχειωδη !πως να στο πω απλα δεν μπορει ο μεταναστης να κατακτησει εν μια νυκτι τα δικαιωματα που ελληνικη εργατικη ταξη κατεκτησε εδω και εναμιση αιωνα με αιμα και θυσιες!αντικειμενικα οχι επειδη το λεω εγω!τωρα αν θες να κανουμε πολιτικη με ονειροβασιες και βολονταρισμους , κανε τη μονος σ!μαλλον εσυ γινεσαι νεροκουβαλητης της πιο δεξιας σοσιαλδημοκρατιας παρα εμεις που αντκριζουμε το προβλημα καταματα χωρις να βαζουμε το κεφαλι μας στην αμμο!’’
....συνεχίζεται
Στην ανακοίνωσή σας 13 Σεπτέμβρη 2009 λέγατε επι λέξει: ‘’ Αυτό σημαίνει:
ΑπάντησηΔιαγραφή- Χτύπημα των αιτιών που οδηγούν στην εξαναγκαστική μετανάστευση, ενδυνάμωση της μαζικής καταδίκης και πάλης κατά της ιμπεριαλιστικής πολιτικής των πολέμων και των επεμβάσεων, της καπιταλιστικής εκμετάλ-λευσης που φέρνει πείνα, φτώχεια, ξεριζωμούς και εκπατρισμούς εκατομμυρίων ανθρώπων.
- Απόκρουση της αντιμεταναστευτικής πολιτικής της κυβέρνησης και της ΕΕ.
- Να σταματήσει η στρατιωτική-καταδιωκτική αντιμετώπιση των μεταναστών και των προσφύγων στα ελληνι-κά σύνορα. Η απάντηση στην κατασταλτική πολιτική αντιμετώπισης των μεταναστών και των προσφύγων, όταν φτάνουν στα ελληνικά σύνορα, με τον επαναδιωγμό τους και το κλείσιμό τους σε στρατόπεδα συγκέ-ντρωσης και κράτησης, δεν μπορεί να είναι το αίτημα «ανοιχτά σύνορα» που εκφράζει μια αντίληψη απά-λειψης και διαγραφής των εθνικών συνόρων, αφύλακτων συνόρων που -πέρα από το τι συνεπάγεται αυτό, γενικά, μέσα στο σύστημα του ιμπεριαλισμού- δεν λογαριάζει σε συνθήκες καπιταλιστικού συστήματος τις συνέπειες που μπορεί να επιφέρει ένα ανεξέλεγκτο και χωρίς όρια ρεύμα μετανάστευσης για το σύνολο των ελλήνων και ξένων εργατών, για τη διαβίωση του συνόλου του ελληνικού και ξένου πληθυσμού σε μια χώρα, ανεξάρτητα από δυνατότητες και προϋποθέσεις ένταξής του μέσα σ' αυτήν. Η απάντηση είναι διεκδίκηση πραγματικών κέντρων υποδοχής και ανθρώπινων χώρων φιλοξενίας των μεταναστών και των προσφύγων, όπου να μπορούν να έχουν στέγαση, σίτιση, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, να μπορούν να υποβάλουν τα αιτήματά τους και να οδηγούνται γρήγορα προς εξέταση και απάντηση.
- Να σταματήσουν οι αστυνομικές επιχειρήσεις σκούπας, τρομοκράτησης, καταδίωξης και η κακομεταχείριση των μεταναστών.
- Να χορηγείται άσυλο στους πρόσφυγες και ταξιδιωτικά έγγραφα σε όσους μετανάστες και πρόσφυγες θέ-λουν να πάνε σε άλλο κράτος.
- Νομιμοποίηση όσων μεταναστών ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα και παροχή δυνατότητας να ζήσουν μαζί με τις οικογένειές τους. Αδειες παραμονής, αποσυνδεδεμένες από τα ένσημα, χωρίς συνεχείς ανανεώσεις, πα-ράβολα και πρόστιμα.
- Κοινωνικά, δημοκρατικά, πολιτικά και θρησκευτικά δικαιώματα στους μετανάστες.
- Ίδια δικαιώματα των ξένων εργαζομένων με τους έλληνες, στις αμοιβές, στο ωράριο, στην ασφάλιση, στην υγεία, στην παιδεία και στην κοινωνική πρόνοια. Εγγραφή τους στα εργατικά συνδικάτα.
- Διασφάλιση των δικαιωμάτων των μεταναστών στη μόρφωση και τον πολιτισμό, στη δυνατότητα οργάνω-σης των κοινοτήτων τους και υποβοήθησή τους να ενταχθούν στην ελληνική κοινωνία.’’ (http://www.m-lkke.gr/2009/09/13/41/%CE%9D%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8C-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD.html)
τι Άλλαξε Τιποτε παλι ;
N.Κ
ΥΓ για να μην έχουμε φτηνές απαντήσεις βοηθώ:
ΑπάντησηΔιαγραφή- Ίση αμοιβή για ίση δουλειά.
- Δωρεάν Yγεία - Πρόνοια - Παιδεία σ’ όλους τους κατοίκους της χώρας.
ΚΑΙ
- Ίδια δικαιώματα των ξένων εργαζομένων με τους έλληνες, στις αμοιβές, στο ωράριο, στην ασφάλιση, στην υγεία, στην παιδεία και στην κοινωνική πρόνοια.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ? ΜΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΕΠΙΤΙΘΕΜΕΝΟΙ
- Πολιτισμός για όλους χωρίς διακρίσεις.
ΚΑΙ
- Κοινωνικά, δημοκρατικά, πολιτικά και θρησκευτικά δικαιώματα στους μετανάστες.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ?
ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΤΕ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ........?
Βεβαίως ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ αντιδραστική και φοβική διατύπωση περί ''κλειστών συνόρων'' πάγια σας.....προτείνατε από τότε ''ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ''.............ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΓΙΕΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΜΟΥ
Ν.Κ
''ΑΠΛΥΤΑ'' ΟΧΙ.ΑΠΟΛΥΤΑ............ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΜΠΗΚΕ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ερυθρο πρισμα θαρρω πως εχει ενημερωθει για μια σειρα κειμενων που εχουν συνταχθει απο κοινου που αφορουν ειτε προκηρυξεις,διακηρυξεις και μετεκλογικες εκτιμησεις ειτε ακομη και την βασικη πλατφορμα της πρωτοβουλιας για μια αριστερη αντιιμπεριαλιστικη συνεργασια!κοινος τοπος ισχυριστηκα οτι υπαρχει οχι ταυτιση αποψεων !αλλωστε κανουμε το χρεος καθε αριστερου ανθρωπου και μεσα σε αυτο το πλεγμα των απαιτησεων ειναι και η κοινη δραση!
ΑπάντησηΔιαγραφήο κ. κυριακιδης παρα βιαζεται μου φαινεται στο να υπογραμμιζει της < για τα θαψιματα. !ευτυχως δεν επαληθευεται!την τεταρτη 18 ιουλη να μαστε ολοι εκει στην κοινη εκδηλωση των δυο οργανωσωεν να θεσουμε τα ζητηματα που ανακυπτουν.μαζι και το ζητημα της ΠΑΑΣ
ευχομαι ο κ.κυριακιδης να αναβαθμιστει καποια στιγμη απο απλος διαμαρτυρομενος ψηφοφορος που καταδεικνυει την μαρξιστικη ανεπαρκεια του μ-λκκε σε πολιτικο υποκειμενο δραστηριο με ολη τη σημασια της λεξης που θα καταδειξει επιτελους την ανευ νοηματος συνεργασια της οργανωσης στη οποια προσκεινται με μια οργανωση οπως το μ-λ κκε που οπως ισχυριστηκε λιγο απεχουν οι αποψεις του απο την οακκε, που θα μπει μπροστα στην διαδικασια επανακατακερματισμου τους και θα βαλει την οριστικη ταφοπλακα σε αυτο που γενιες κομμουνιστων και τοτε και τωρα εχουν σαν γραμμη πλευσης !την ανσυγκροτηση του αριστερου και κομμουνιστικου κινηματος!ευγε
η απάντηση θέλει χρόνο, άλλωστε άλλος ήταν στο στόχαστρο τωρα......απλά αυτο
ΑπάντησηΔιαγραφή''ευχομαι ο κ.κυριακιδης να αναβαθμιστει καποια στιγμη απο απλος διαμαρτυρομενος ψηφοφορος που καταδεικνυει την μαρξιστικη ανεπαρκεια του μ-λκκε σε πολιτικο υποκειμενο δραστηριο με ολη τη σημασια της λεξης ''
έχει κοινό DNA ΜΕ ΤΗΝ ΟΑΚΚΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!
Δεν θα αναβαθμιστώ ανώνυμε..........θα σιωπήσω τουλάχιστον για την ''σύμπραξη'' πλεον ηρεμήστε
Ν.Κ
κ.κυριακιδη την προκηρυξη του κκε(μλ) για το συγκεκριμενο φεστιβαλ την εχετε διαβασει!δεν υπαρχει ουτε μια αναφορα στα δικαιωματα των μεταναστω ΟΥΤΕ ΜΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο μονο που περιγραφεται ειναι η αντιφασιστικη δραση που εχουμε υποχρεωση να διεξαγουμε και αυτο δοσμενο με μεγαλη ασαφεια!ουσιαστικα το μονο προβλημα που εντοπιζεται απο την συγκεκριμενη προκηρυξη ειναι η φασιστικη απειλη !λες και οι μεταναστες το μονο που εχουν να αντιμετωπισουν ειναι οι φασιστες και οχι η αποστερηση του συνολου των δικαιωματων τους απο το αστικο κρατος και αλλα πολυ πολυ σημαντικα ζητηματα που τους απασχολουν !ειδατε κανενας να ανοιξει συζυτηση για το κκε μ-λ και το οτι παραγνωριζει τα πιο σημαντικα στην προκηρυξη?μοναχα εσεις εκτοξευεται μυδρους εναντιον του μ-λ κκε και της προκηρυξης του!επειδη ψαχνεται αφορμη για να εξαπολυσεται την λασπη σας!και σε καθε περιπτωση το μ-λ κκε εκανε μια πολιτικη εκτιμηση και προεβη στην συνταξη της συγκεκριμενης προξηρυξης λαμβανοντας υποψη στο ποιον απευθυνεται και ποια ειναι τα προβληματα που εχουν προκυψει !αναφορικα τωρα με τα στρατοπεδα συκεντρωσης και τις κατηγοριες που εκτοξευεται σε βαρος του μ-λ κκε .πρωτα και κυρια σκοπιμως συνταυτιζεται τα στρατοπεδα συγκεντρωσης με τα κενντρα υποδοχης !τα κεντρα υποδοχης δεν ειναι κρατητηρια !ειναι τα αρμοδια οργανα του κρατους που ελεγχουν τα εντυπα των μεταναστων και γινονται δεκτες των αιτηματων τους μολις εισελθουν στη χωρα!υπαρχουν κεντρα υοδοχης ?υπαρχουν !πρεπει να προσφερουν τις απαιραιτητες υπηρεσιες στους μεταναστες, να εχουν μεταφραστες τροφη δικηγορους ψυχολογους και οτιδηποτε αλλο μπορει να εχουν αναγκη οι μεταναστες ?πρεπει!ποιο ειναι το προβλημα ?καταρχιν ο τονος σας μαλλον ταιριαζει σε φασιστικη οργανωση παρα στο μ-λ κκε!αμα θελεις καποιος να καταπιανεται με αυτο τον τροπο απ τα κειμενα των οργανωσεων μπορει να το κανει!παντως δεν εξυπηρετειμε κανενα τροπο την υποθεση των μεταναστων και των προσφυγων!και επανερχομαι τι ειναι χειροτερο μια προκηρυξη που δεν περιλαμβανει καθολου το φασμα των δικαιωματων των μεταναστων και των προσφυγων η μια προκηρυξη που τα περιλαμβανει με ελλιπη τροπο?
συγγνωμη αλλα μονο εσεις βρισκοσασταν στο στοχαστρο!μην εχετε αυταπατες!παντως η κριτικη σας στο μ-λ κκε μοιαζει με την πρακτικη της οακκε,α φου μονο διαρηχτες δεν μας εχετε αποκαλεσει ακομη!μηπως κατι ξερουν οι συντοφοι του κκε μ-λ που σας εχουν στη καταψυξη των...απλων ψηφοφορων
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυντροφοι ψυχραιμία
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ζήτημα είναι σοβαρό και θέλει ουσιαστική συζήτηση, που αποφεύγω να ανοίξω εδώ. Καλύτερα ζωντανά και ανοιχτά (και ψύχραιμα).
Επίσης, το τελευταίο σχόλιο που αναφέρει "μηπως κατι ξερουν οι συντοφοι του κκε μ-λ που σας εχουν στη καταψυξη των...απλων ψηφοφορων" είναι απαρέδεκτο πολιτικά και ηθικά. Ας μη μιλάει κάποιος ανώνυμος για λογαριασμό μιας άλλης οργάνωσης...
Οσο με αφορά, ως μέλος του ΚΚΕ(μ-λ) έχω να πω ότι δε θέλουμε να βάλουμε κανέναν σε καμία κατάψυξη (και μάλιστα "του απλού ψηφοφόρου", άκου του απλού ψηφοφόρου!). Ούτε μεμονωμένο αγωνιστή, ούτε ομάδα αγωνιστών, ούτε συλλογικότητα, ούτε και την ίδια την Πρωτοβουλία ασφαλώς (πριν καλά καλά ξεκινήσει). Δεν είμαστε τρελοί!
Η Πρωτοβουλία αποτελεί κεντρική επιλογή της οργάνωσής μας και δε θα παραιτηθούμε από αυτήν. Ηρεμία, λοιπόν...
Πάνος
προσυπογραφω την τοποθετηση του πανου οσον αφορα την υποθεση της ΠΑΑΣ!και αυτο ειναι κοινος τοπος δεν ειναι κενολογια!παντως και η παρομοιωση του μ-λ κκε με την οακκε ξεπερνα την πολιτικη ανηθικοτητα ποσο μαλλον οταν οταν αυτη εκφερεται απο εναν ψηφορο της εκλογικης συνεργασιας .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΩΣΤΑΣ
Το οι εκτιμήσεις των δυο οργανώσεων είναι διαφορετικό από το οι κοινές ανακοινώσεις/τοποθετήσεις. Γι αυτό και πολύ απλά είπα να γίνονται τοποθετήσεις επί του συγκεκριμένου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρεπιπτόντως την κοινή δράση πλέον την επικαλούνται όλοι. Πλάκα έχει, αφού κανείς πλην του ΚΚΕ(μ-λ) δεν την έκανε πράξη, αντίθετα δεν ήταν λίγες οι φορές που απουσίαζαν ηχηρά διάφοροι σε πρωτοβουλίες που αυτό έπαιρνε ή συμμετείχε χωρίς να βάζει όλη του την πλατφόρμα όπως άλλοι όψιμοι "κοινοδρασιακοί".
Άλλοι απουσίαζαν σε αυτές για τη Λιβύη, άλλοι σε αυτές για την Ινδία κάποιοι τρίτοι σε αυτές για την Κερατέα κτλ κτλ.
ΥΓ Κι επειδή κάποιοι αρέσκονται στο να δημιουργούν εντυπώσεις θα παίξω κι εγώ το παιχνίδι. Πέραν της κοινής τοποθέτησης για την ανάλυση των αποτελεσμάτων υπάρχουν και οι επιμέρους με διαφορετικές προσεγγίσεις που δεν αποτελούν "κοινό τόπο" και δεν είναι διόλου αμελητέες και αυτό ισχύει για όλα τα θέματα και ισχύει για όλα τα κοινά κείμενα που έχει συνυπογράψει το ΚΚΕ(μ-λ) με διάφορες δυνάμεις κατά καιρούς. Το να ανακαλύπτουμε πως υπάρχουν κοινά σημεία που διαπερνούν οργανώσεις της αριστεράς δεν το θεωρώ πως είναι τόσο φοβερή ανακάλυψη που πρέπει να την επικαλούμαστε.
Αλλά και η συνυπογραφή κειμένων δεν σημαίνει αυτομάτως κοινό τόπο. Στις κινητοποιήσεις ενάντια στη σφαγή του ινδικού λαού και του πρωτοπόρου τμήματός του, των μελών του ΚΚΙ (Μαοϊκού), συνυπέγραφαν και oργανώσεις άλλων ιδεολογικών ρευμάτων. Δεν θεωρώ πως έχουν αλλάξει άποψη για το μαοϊκό κίνημα και άρα αποτελεί κοινό τόπο όσων συνυπέγραψαν το κείμενο αυτό απλά ότι αναγνώρισαν την ανάγκη να στηριχτεί η λαϊκή αντίσταση και να καταδικαστεί η επιθετικότητα του ινδικού κράτους.
Αν κάποιος παρακολουθήσει αυτή τη συζήτηση θα απορούσε τελικά γιατί οι συμμετέχοντες σε αυτήν συμμετέχουν στην ΠΑΑΣ ή γιατί συμμετείχαν στην Εκλογική Συνεργασία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανείς δε λέει ότι οι δύο οργανώσεις αλλά και οι υπόλοιποι σύντροφοι που στηρίζουν ή στήριξαν τα δύο σχήματα ξεπέρασαν τις διαφωνίες τους και τις όποιες διαφορετικές οπτικές για πολλά και διάφορα ζητήματα.
Από την άλλη όμως όλοι μας συμφωνήσαμε ότι αυτά που μας οδηγούν στις συνεργασίες είναι πιο πολλά και πιο σημαντικά.
Βρισκόμαστε στην αρχή ακόμη και μάλλον κάποιοι θα πρέπει να μάθουν να συζητάνε "ήρεμα και απλά".
Και ο σύντροφος (και όχι απλά "κύριος") Κυριακίδης αλλά και οι άλλοι σύντροφοι που υπερασπίζονται την μια ή την άλλη οργάνωση, ή τη μία ή άλλη άποψη, τις ίδιες αγωνίες έχουν και προφανώς τις ίδιες ελπίδες από αυτό που σηματοδοτήθηκε ως ξεκίνημα στο Ακροπόλ. Αλλιώς δεν θα συμμετείχαν.
Οπότε δεν καταλαβαίνω αυτή την επιθετικότητα από ορισμένους ανεξάρτητα ποιους ή ποιόν στοχεύουν.
Κανένας δε θέλει να βάλει κανέναν στη κατάψυξη και τέτοια σχόλια δεν είναι απλά άστοχα είναι και κακόβουλα κατά τη γνώμη μου.
Μπορούμε να συνεργαστούμε μια χαρά αναδεικνύοντας τα κοινά μας χωρίς να κρύβουμε τις διαφορές μας τις οποίες πρέπει να συζητάμε και κυρίως ενώπιον αυτών που απευθυνόμαστε.
Συμφωνώντας με τον Πάνο θα πω και 'γω ψυχραιμία σύντροφοι και έχουμε μπροστά μας καιρό να αναδείξουμε και να συζητήσουμε πολλά ζητήματα. Όχι μεταξύ μας εν είδει εργαστηρίου αλλά πρωτ' απ' όλα μέσα στο κίνημα. Και να' στε σίγουροι οι δύσκολες καταστάσεις που έρχονται μπροστά μας θα μας αναγκάσουν να συζητήσουμε πολλά, ακόμη και πιθανόν να αναθεωρήσουμε πολλές από τις απόψεις μας.
Πάμε λοιπόν στην εκδήλωση της Τετάρτης στην οποία θα πρέπει να συζητήσουμε κυρίως το από 'δω και πέρα. Το οποίο εγώ δεν μπορώ να το φανταστώ χωρίς την ΠΑΑΣ.
Και σε αυτήν συμμετέχουν εκτός από το ΚΚΕ(μ-λ) και το Μ-Λ ΚΚΕ και άλλοι σύντροφοι είτε συλλογικά είτε ατομικά, ανάμεσα σε αυτούς και ο σύντροφος Νίκος Κυριακίδης ο οποίος έχει συμβάλει θετικά με τις παρεμβάσεις του σε πολλές συζητήσεις, άσχετα αν συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί του.
Ψυχραιμία λοιπόν σύντροφοι, να μάθουμε να ακούμε και να συζητάμε, και να προχωρήσουμε για να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε ότι μας ετοιμάζει το σύστημα. Και κυρίως να συμβάλουμε θετικά στις διεργασίες στα πλαίσια του λαού στους αγώνες και στις αντιστάσεις του.
Η με τον τρόπο αυτό παράθεση απόψεων και αντιλήψεων σαφώς και δεν εκφράζει τη συνολική πολιτική αντίληψη και το ήθος του Μ-Λ ΚΚΕ και ειδικότερα την επιλογή του, όχι μόνο για την πρόσφατη εκλογική συνεργασία, αλλά και για την συμπόρευση στα πλαίσια της Πρωτοβουλίας για την ΑΑΣ. Από την άποψη αυτή συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτηση του διαχειριστή πώς "Βρισκόμαστε στην αρχή ακόμη και μάλλον κάποιοι θα πρέπει να μάθουν να συζητάνε ήρεμα και απλά".
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζαμε και νωρίτερα πως υπάρχουν, και ενδεχόμενα θα υπάρχουν και στο μέλλον, διαφορετικές προσεγγίσεις σε διάφορα ζητήματα. Αυτό ως προς τις δυνάμεις του Μ-Λ ΚΚΕ, δεν αποτέλεσε ποτέ παράγοντα αναίρεσης της στόχευσής του για την προσπάθεια στα πεδία που είναι δυνατό να υπάρχει η απόλυτα κοινή συμπόρευση, χωρίς να πετάμε κάτω από το χαλί τις όποιες διαφωνίες, (και τουλάχιστον πριν διευκρινιστούν, και προφανώς όχι διαδικτυακά). Ας γνωρίζουν όλοι πως η αντίληψη του Μ-Λ ΚΚΕ (τουλάχιστον όσο την γνωρίζω και την κατανοώ), προσπαθεί σε κάθε περίπτωση να υπηρετήσει την παραπάνω δυνατότητα σε όφελος του κινήματος και της κομμουνιστικής αριστεράς, του μ-λ κινήματος, και της όποιας προοπτικής του, χωρίς να παραιτείται από το εφικτό του σήμερα, χωρίς να απεμπολεί τις απαιτήσεις του χθες, του σήμερα και του αύριο της κοινής μας υπόθεσης.
Γ.Α. (μέλος του Μ-ΛΚΚΕ)
Ελπίζω να υπάρξει συζήτηση ''με κινηματικό ήθος'' άσχετα που δυστυχώς θα είναι κατα την πρόβλεψή μου,μια αγχώδης προσπάθεια διατήρησης καποιων ισορροπιών μέσου όρου, ώστε η ληξιαρχική πράξη θανάτου της ''σύμπραξης'' να εκδοθεί αργότερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Μ-Λ ΚΚΕ είναι σύμμαχο στην αντιφασιστική πάλη( αρκεί να συμμετέχει και λίγο περισσότερο σ αυτήν) όπως και άλλες οργανωμένες δυνάμεις, ''ιδεολογικά'' πιο μακριά πο το μ-λ κίνημα. Το πως αυτό θα μορφοποιηθεί, θα αποτελέσει το επίκεντρο της ΠΑΑΣ ώστε αυτή να μη μείνει στα χαρτιά, πως θα εκφραστεί κύρια στις γειτονιές η αντιφασιστική πάλη( το Μ-Λ ΚΚΕ αρνείται ακομη, εαν δεν κάνω λάθος, πως υπάρχει εκφασισμός στην ελληνική κοινωνία), αυτά είναι τα ζητούμενα.
Ξέρετε σύντροφοι και συναγωνιστές εαν δεν υπάρξει κινηματική αντίδραση επί των συνειδήσεων αλλά και της αποτρεπτικής πράξης στις κοινές δολοφονικές επιθέσεις ΧΑ-κατασταλτικών μηχανισμών, θα μας εμφανιστεί αναπόφευκτα κάποια ''τρομοκρατική'' ΟΠΛΑ-Β, η οποία και θα είναι.....ασφαλίτικη. ( δεν είναι για εφυσηχασμό)
Κατά τα λοιπά επαναλαμβάνω δεν με αγγίζουν οι προσωπικές επιθέσεις, τα υπονοούμενα και όλα αυτά τα ''εμπιμέ'', συνηθίζω να εκτίθεμαι με το όνομά μου και την μοναχικότητα, που δυστυχώς ( καμία έπαρση για το ''ανένταχτος''), εχω.
Επαναλαμβάνω μήπως ξεχάσαμε, ''αναλύθηκε στο πόδι'' μια εκλογική μάχη-της 6ης Μάη
και τώρα αποκρύπτεται χωρίς αυτοκριτική η ανάλυση...........παρουσιάζεται στο αντιρατσιστικό μια αντιδραστική σειρά αιτημάτων που κλείνουν την προκήρυξη, και κάποιοι για ν αποκρύψουν την όπισθεν ακόμη και από τις θέσεις του 2009, γράφουν προκλητικά ''που είδες αιτήματα για τους μετανάστες στην προκήρυξη;''.
Για την αντιμετώπιση της ΧΑ τώρα, σήμερα, γράφεται το απίθανο να κρατάμε τη γαλανόλευκη για να μην την καπηλεύονται οι νεοφασίστες( ....επι λεξει επίσης)...ψάξτε στη απάντηση για τον....λενινισμό.
Για όλα αυτά ''σύμπραξη'' με τους συναγωνιστές αυτων των λογικών, δεν ξέρω αν έπρεπε ή όχι να γίνει...............μάλλον κάτι μας είπαν επ αυτού οι κομμουνιστές και αριστεροί.( άλλο κοινή δράση στο κίνημα, συγκλίσεις και οτιδήποτε άλλο)
Αυτα......... και ομολογώ πως για το μόνο που στεκομαι αυτοκριτικά ειναι ''το ΟΑΚΚΕ'', αρκουσαν οι ατόφιες θέσεις του Μ-Λ ΚΚΕ-που έμειναν αναπάντητες, χωρίς τις παρομοιώσεις....άλλωστε εμείς οι ''κυριοι'' κάνουμε και αστική ''αυτοκριτική'', που και που.
Ν.Κ
Έχω την εντύπωση σύντροφέ μου ότι βιάζεσαι να προδικάσεις μια διαδικασία που ακόμη καλά καλά δεν άνοιξε αλλά παρ' όλα αυτά δημιούργησε μια δυναμική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι για πρώτη φορά βρεθήκαμε αγωνιστές, ευρύτερα των δυνάμεων των δύο οργανώσεων, και συζητάμε προβληματιζόμαστε για το πως θα προχωρήσουμε από ΄δω και πέρα μαζί είναι μια καλή αρχή!
Δεν θέλω με αυτό να κατεβάσω τον πήχη ούτε να τονώσω το ηθικό κανενός με ενέσεις αισιοδοξίας.
Το εγχείρημα της Πρωτοβουλίας είναι δύσκολο και είχε την ...ατυχία να πέσουν πάνω του οι εκλογές με αποτέλεσμα να πάει λίγο πίσω. Η επιλογή των δύο οργανώσεων και όσων συμμετείχαν στην Εκλογική Συνεργασία να μην το μπλέξουν με αυτές κατά τη γνώμη εξακολουθεί να είναι σωστή.
Έχει μέλλον όμως και εξακολουθεί να αποτελεί αναγκαιότητα το προχώρημα της Πρωτοβουλίας, κάτι που βεβαίως δεν μπορεί να γίνει ξεκομμένα από τις εξελίξεις και κυρίως τις διαθέσεις αντίστασης του λαού, δεν μπορεί να χτιστεί η Πρωτοβουλία ή η όποια εξέλιξή της χώρια από το κίνημα και πλέον οι εποχές που φτιαχνόντουσαν σχήματα με τη μορφή που τα περιγράφεις, συγκολλήσεις με προσπάθεια διατήρησης ισορροπιών, μάλλον τελειώνουν για να μην πω ότι έχουν ήδη τελειώσει.
Ξαναλέω ότι οι διαφωνίες ακόμη και οι διαφορετικές πρακτικές εξακολουθούν να υπάρχουν, υπάρχουν όμως και τα κοινά τα οποία μας οδήγησαν όλους εμάς, ενταγμένους και μη σε οργανώσεις, να βρεθούμε σε μια κοινή προσπάθεια η οποία είναι ακόμη υπό διαμόρφωση, βρίσκεται στο ξεκίνημά της.
Ας μη βιαζόμαστε να προδικάζουμε την εξέλιξή της, και κυρίως να φροντίσουμε για το προχώρημά της χωρίς όμως να το επισπεύδουμε αγχωτικά.
Δεν θα εκφράστηκα καλα....... μίλησα για κάτι που ουσιαστικά ήδη έχει τελειώσει, την ''σύμπραξη'' και όχι την Πρωτοβουλία...............επί τη ευκαιρία, η απόφαση του ΚΟ του ΚΚΕ μ-λ , σύμφωνα με την ελάχιστης σημασίας,άποψή μου είναι πολύ σημαντική, πολλαπλά ενδιαφέρουσα και κυρίως ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝ.Κ
Πράγματι με τον όρο "σύμπραξη" νόμισα ότι εννοούσες την Πρωτοβουλία και όχι την εκλογική συνεργασία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροχωράμε λοιπόν.