Σελίδες

17 Ιανουαρίου 2013

Ένα σχόλιο για τις 19 Γενάρη

Στις 15 του Δεκέμβρη είχαμε γράψει ένα σχόλιο για μια αντιρατσιστική συγκέντρωση που τη διοργάνωνε Ευρωπαϊκό Αντιρατσιστικό Κίνημα (EGAM) και την οποία την στήριζαν δια της συμμετοχής τους ο δήμαρχος Αθήνας Καμίνης, η ΔΗΜΑΡ, το ΠΑΣΟΚ καθώς και ο ΣΥΡΙΖΑ. Το σχόλιό μας τα έχωνε κατά βάση στον ΣΥΡΙΖΑ.
Την άλλη μέρα διαβάσαμε στο ΠΡΙΝ (16 Δεκεμβρίου 2012, στη στήλη ΠΡΙΝηδον) ένα επίσης επικριτικό σχόλιο το οποίο μάλιστα κατέληγε με το ερώτημα "Αλήθεια, τι σχέση έχει η ΚΕΕΡΦΑ με όλα αυτά;". Έτσι μάθαμε ότι στην εν λόγω κινητοποίηση συμμετείχε και η ΚΕΕΡΦΑ (KINΗΣΗ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ) που στηρίζεται από το ΣΕΚ (συμμετέχει στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ). Πιθανόν αν το είχαμε προσέξει τότε η κριτική μας να μην περιοριζόταν μόνο στον ΣΥΡΙΖΑ!
Εδώ και πάνω από ένα μήνα προπαγανδίζονται οι αντιρατσιστικές - αντιφασιστικές εκδηλώσεις (πορεία και συναυλία) για τις 19 του Γενάρη. Με πρωτοβουλία αυτή τη φορά της ΚΕΕΡΦΑ. Τις στηρίζει και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Προφανώς και δεν είμαστε αρνητικοί σε κάθε είδους εκδήλωση που αφορά τα ζητήματα του ρατσισμού και του φασισμού.
Προφανώς και έχουμε σοβαρές διαφωνίες με το πλαίσιο και τους στόχους των διοργανωτών. Εκφράζοντας την άποψή μας και εφ' όσον μας ζητιόταν θα μπορούσαμε να συμβάλουμε ακόμη και στη συνδιοργάνωση αν βρισκόταν κοινός τόπος. Αν υπήρχε η διάθεση από τους έχοντες την πρωτοβουλία.
Πέρα από τις διαφωνίες όμως υπάρχει και κάτι που μας κάνει να είμαστε όχι απλά επιφυλακτικοί αλλά μας βρίσκει κάθετα αντίθετους.
Δεν μπορεί το αντιρατσιστικό κίνημα, στο όνομα τίνος (της ...μαζικότητας;) άραγε, να γίνεται κολυμπήθρα του Σιλωάμ γι' αυτούς που εφαρμόζουν τις πολιτικές που υποτίθεται ότι καταγγέλλονται. Δεν μπορεί να συμμετέχει ο δήμος Αθήνας σε αυτό, με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου του. Δεν μπορεί να στηρίζεται αυτή η κινητοποίηση από τον Καμίνη που στηρίχτηκε από το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ που επίσης είναι κυβέρνηση, που εφαρμόζουν αυτές τις πολιτικές. Δεν είναι μόνο ο Δένδιας και η ΝΔ το πρόβλημα σύντροφοι, ούτε η Χρυσή Αυγή. Είναι όλο το αστικό πολιτικό σύστημα, το ντόπιο κεφάλαιο, είναι η ΕΕ, το ΝΑΤΟ, το ΔΝΤ. Είναι ανάγκη οι εργαζόμενοι αυτού του τόπου, ντόπιοι και μετανάστες, να δώσουν μαζί την απάντησή τους κόντρα σε όλους αυτούς. Και δε λέμε, αναφέρονται και αυτά στην ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.....
Αλλά με τον Καμίνη ρε σύντροφοι;
Φταίμε εμείς μετά να αναρωτηθούμε:
"Αλήθεια, τι σχέση έχει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, αλλά και κάθε αριστερή δύναμη, με όλα αυτά;"
Δε λέμε να μην παρεμβαίνουμε και να μη λέμε την άποψή μας ακόμη και σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις, με οποιοδήποτε τρόπο, αλλά από αυτό μέχρι να τις οργανώνουμε και να τις στηρίζουμε υπάρχει μεγάλη απόσταση!

17 σχόλια:

  1. Ανώνυμος17/1/13, 1:03 π.μ.

    παλι μισολογα και ακροβασιες!αμα καταλαβαινε το κκε μ-λ τι ρολο παιζουν οι εισβολες σε καταληψεις και τα συμπαρομαρτουντα τους (απο διαδηλωσεις μεχρι...αναβιωση της τρομοκρατιας,χωρις εξισωσεις)απο τη μια και απο την αλλη η κινδυνολογια περι ανερχομενου φασιστικου καθεστωτος (χωρις να αμφισβητω την αναγκη αντιφασιστικης δρασης,αλλα αρμονικο παντρεμα με διεκδικησεις και αιτηματα του εργατολαικου κινηματος και οχι συνονθυλευμα απογειωμενων αιτηματων για να ριξουμε την κυβερνηση και να κανουμε εργατικο ελεγχο)απο την αλλη θα τοποθετουσε τα ζητηματα στη σωστη βαση και θα ιεραρχουσε τα μετωπα με μεγαλυτερη στοιβαροτητα και δεν θα πνιγοταν σε μια κουταλια νερο,επιδιωκοντας να απανταει στην αστικη ατζεντα!αυτο θελει το συστημα συντροφοι μια με τις καταληψεις μια τα ιδεοληπτικα αντιφασιστικα μετωπα να χανουμε τη μπαλα!και μια που λεω συντροφοι τι λετε και ξαναλετε συντροφους τους συναγωνιστες απο την ανταρσυα!συντροφοι ειναι αυτοι που εχουν κοινα οραματα και κοινες αφετηριες!μην υποβαθμιζουμε την συντροφικοτητα του μ-λισμου με την θολουρα του απογειωμενου αντικαπιταλισμου !
    Κ.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/1/13, 1:44 π.μ.

    Μια χαρά τα λέει. Εσύ τα μπερδεύεις. Ελπίζω, όχι επίτηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/1/13, 1:45 π.μ.

    Και η απεργία της ΟΛΜΕ με τη ΔΑΚΕ αποφασίστηκε...μπορεί όπως η ΔΑΚΕ είναι ζαλισμένη και δεν ξέρει τι κάνει, κάπως έτσι δικαιολογήθηκε σε κείμενο του ΚΚΕ(μ-λ) τότε η στάση της, τα ίδια να ισχύουν και για τον Καμίνη, ο οποίος καλεί την κυβέρνηση να εκκενώση τη Βίλλα Αμαλίας και στην επανακατάληψη λέει πως ο ίδιος δεν κάλεσε την αστυνομία να επέμβει τη δεύτερη φορά.

    ΥΓ Στον από πάνω σχολιαστή. Άλλο ανερχόμενο φασιστικό καθεστώς που δεν ξέρω ποιος το λέει και άλλο η φασιστικοποίηση της δημόσιας ζωής που μόνο τυφλός ή ερημίτης δεν την βλέπει και που το αναφέρουν σχεδόν όλοι δικαίως και καλά κάνει το ΚΚΕ(μ-λ) και το αναφέρει όλο και πιο συχνά στα κείμενά του. Το πρόβλημα βέβαια είναι πως ενώ όλοι έχουν εντοπίσει το πρόβλημα, κανείς μέχρι τώρα δεν μπόρεσε να εντοπίσει έστω και κάποια στοιχεία λύσης του. Και αυτό συνδέεται με αδιέξοδες λογικές που αφορούν και τον αντιρατσισμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος17/1/13, 1:46 π.μ.

    ΑΔΕΔΥ, όχι ΟΛΜΕ. Ο από πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/1/13, 4:00 μ.μ.

    Τους ποιους θεωρούμε συντρόφους και ποιους ανήκουν στο μ-λ χώρο δεν θα μας το υπαγορεύσει ο οποιοσδήποτε σχολιογράφος
    ΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος17/1/13, 4:08 μ.μ.

    Ευτυχώς που υπάρχει στη ζωή και Κμ που έχει βάλει σκοπό να ποσταρει σε κάθε ανάρτηση και να επαναφέρει στην τάξη το κκεμλ. Καιρός να μάθει πώς η αντιπαράθεση απόψεων προϋποθέτει το εσείς λέτε (δηλαδη το κκεμλ) και όχι το εμεις λέμε. Δηλαδη ποιοι εμεις; Πρώτη φορά καταλαβαίνει ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, οπτικές, θεωρήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/1/13, 5:26 μ.μ.

    δεν έχω σχέση με την ΚΕΕΡΦΑ , ούτε και σπουδαία εκτίμηση σε ένα είδος μονοκομματικής και κάπως κοσμοπολίτικης αντίληψης περί του αντιρατσιστικού ...

    ότι όμως το ΣΕΚ από τις συνεπέστερες δυνάμεις στο θέμα είναι μια αλήθεια . Δυστυχώς οι περισσότεροι , και αυτό είναι αυτοκριτική , έχουν βρει μια δήθεν καθαρή ταξική αντιμετώπιση σαν βολικό άλλοθι .

    Στην πραγματικότητα βέβαια , τα συγκεκριμένα θέματα κατεξοχήν προσφέρονται για την πιο πλατιά ενότητα στην βάση όλης της αριστεράς και κομματιών του αντιεξουσιαστικού χώρου . Σαν κομμάτι της αναγκαίας κλιμάκωσης του αγώνα ενάντια στην εκστρατεία τριτοκοσμοποίησης . Εκεί κρίνονται όλες οι δυνάμεις της αριστεράς , και δυστυχώς παίρνουν καλό βαθμό " υπευθυνότητας "

    επίσης είναι άλλο μια διοργάνωση του Δήμου στην οποία γίνεσαι ουρά ( αν βέβαια συσπειρώνει μετανάστες , μια παρουσία πρέπει να την έχεις ) και άλλο μια διοργάνωση που το δημοτικό συμβούλιο στηρίζει .

    το ένα είναι κρατική πρωτοβουλία , το άλλο είναι κοινωνική πίεση , αν έχω καταλάβει για τι μιλάμε ...

    δεν μπορώ να καταλάβω , ( στην πραγματικότητα βέβαια μπορώ , είναι αυτό που λέμε αντίληψη του εαυτού μου σαν πρόπλασμα του κόμματος ) πως γίνεται να μην σας φαίνεται παράλογο όλο αυτό το στυλάκι :

    " μπορεί και να συνδιοργανώναμε , αν υπήρχε η σωστή γραμμή , δηλαδή η δική μας "

    σωπάτε ρε σύντροφοι , δεν χάνει και η Βενετιά βελόνι ...

    όχι για το κκε μλ μόνο , και για το ΝΑΡ , την ΑΡΑΝ , τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ , και το ΣΕΚ όταν δεν πάει σε διοργανώσεις άλλων .

    και το αντιρατσιστικό - αντιφασιστικό , και κάθε μέτωπο θα υπάρξει μόνο αν υπάρξει με σημαντικούς και νικηφόρους όρους άλλη αριστερά , και αυτή από την μεριά της μόνο αν υπάρξει άλλη στάση και εμπλοκή με τα διάφορα μέτωπα .

    τα λέμε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος17/1/13, 5:59 μ.μ.

    ειτε θα επιτρεπετε την αναρτηση σχολιων που τι να κανουμε θα ειναι και επικριτικα ειτε θα μας αφαιρεσετε την δυνατοτητα να εκφραζουμε ελευθερα τις αποψεις μας! ειρωνικα σχολιακια τυπου δεν θα μας πεις εσυ ποιους θα λεμε συντροφους και ποιους οχι λες και ειναι ερωτικοι συντροφοι οι της ανταρσυα και ευτυχως που εμφανιστηκες εσυ να μας πεις τι θα κανει το κκεμ-λ ειναι μαλλον ανεπαρκη και προδιδουν αμηχανια!καλα και εννοοιτε πως το ενδεχομενο κοινης συνδιοργανωσης(ακομα και η εκφορα) με το σεκ αποτελει κολαφο για το κκεμ-λ!και αμα ειστε τοσο πεισμενοι για την...συντροφικοτητα σας για τους...συντροφους απο την ανταρσυα αντε καντε το βημα μην ντρεπεστε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος17/1/13, 6:30 μ.μ.

    "μην υποβαθμιζουμε την συντροφικοτητα του μ-λισμου με την θολουρα του απογειωμενου αντικαπιταλισμου"

    τι θα πει συντροφικότιτα μ-λισμού; Νέο φρούτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος17/1/13, 6:42 μ.μ.

    νεο φρουτο και ταυτοχρονα θνησιγενες ειναι η συντροφικοτητα με το ρεφορμισμο και την αναθεωρηση της ιστοριας και παγιωμενων αρχων της κομμουνιστικης αριστερας!αλλα βεβαια πως να αντιληφθει οποιοσδηποτε τι ειναι οι συντροφικοτητα των κομμουνιστων οταν προτασσσουμε τα χερακια μας για να απευθυνουμε συντροφικους εναγκαλισμους στην παναριστερα .οχι νεο φρουτο αλλα λυδια λιθος των κομμουνιστων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς τον τελευταίο ανώνυμο μπορείς να λες και να γράφεις ότι θες. Προφανώς και έχουμε διαφορετική αντίληψη για τα περί κοινής δράσης αλλά και για το πως αναπτύσσεται η ιδεολογική πάλη μέσα στα πλαίσια του κινήματος. Ακόμη και για το πως θα αποκαλούμε αγωνιστές που μπορεί να διαφωνούμε από λίγο έως πάρα πολύ μαζί τους αλλά δεν παύουν να είναι αγωνιστές.

    Προς τον βαγγέλη ζ.. Συμμετέχεις αρκετό και καιρό σε συζητήσεις εδώ και υποθέτω ότι πολύ περισσότερο μας παρακολουθείς για το τι λέμε και το πως κινούμαστε για να καταλάβεις τι εννοώ με το "θα μπορούσαμε να συμβάλουμε ακόμη και στη συνδιοργάνωση αν βρισκόταν κοινός τόπος" που το διαστρέβλωσες.
    Κινηματική πίεση ένοιωσε ο δήμαρχος των πογκρόμ και των στρατοπέδων, των απολύσεων και της κατεδάφισης κάθε κοινωνικής παροχής, και βάζει φαρδιά πλατιά την υπογραφή του ή το βρήκε σαν μια καλή ευκαιρία, που δυστυχώς του δόθηκε, να εμφανιστεί ως αντιρατσιστής και φιλομετανάστης; Αναρωτιέμαι αν τα κείμενα των διοργανωτών αναφερόντουσαν και στην πολιτική του θα την έβαζε την υπογραφή; Δηλαδή θα μπορούσε να γίνει δεκτή και η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ; Ή της ΔΗΜΑΡ;
    Και να το πω κι αλλιώς αν το κίνημα ήταν τόσο ισχυρό που να δημιουργήσει τέτοιες πιέσεις στον Καμίνη γιατί δεν κατάφερε να ανακόψει τον Ξένιο Δία που τον ζούμε καθημερινά και όλο το 24ωρο στην Αθήνα;
    Όταν παίζουμε κοινοβουλευτικά παιχνίδια, όταν ανακατευόμαστε με το σύστημα, και όταν η βασική μας επιδίωξη δεν είναι να δούμε πως από κοινού, με βάση αυτά που συμφωνούμε έστω, θα καταφέρουμε να πείσουμε το κόσμο να οργανωθεί και να παλέψει τότε ναι έχασε η Βενετιά βελόνι!
    Και τέλος πάντων δεν μπορώ να καταλάβω τι άλλαξε σε ένα μήνα και κάτι που ήταν αρνητικό τότε τώρα να είναι θετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/1/13, 8:41 μ.μ.

      Είπα οτι δεν με καλύπτει η ΚΕΕΡΦΑ ,την θεωρώ μικροκομματική και κοσμοπολίτικη, άρα και εύκολο να πουλήσει μούρη ο Καμινης . Φαντάζομαι , όλο και κατι θα λέει το πλαίσιο δεν θα ειναι Καμινης πάντως.

      Γενικά την πικρα μου εξέφρασα ,και πως καμίας αριστερής δύναμής η παρουσία ή απουσία , δεν αναβαθμίζει την οργάνωσή του κόσμου ,και την αιχμηρότητα του κινηματος .

      Με αυτή την έννοια , και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ που παρίσταται , ρουτινιαρικα το κάνει .

      Ειναι τέτοιο το μέγεθος της κοινωνικής μεταβολής που ζούμε , που τέτοια πρέπει να ειναι και η αλλαγή στην αριστερά .

      Ή θα συλλάβουμε απο κάτω μέχρι πάνω μια καθολική αριστερή λαϊκή αναγέννηση στην κλίμακα του εαμ , στην γειτονιά , τον χώρο εργασίας και σπουδών , την κεντρική πολιτική , τον πολιτισμό και την ηθική , ή η κοινωνία των μηδενικών προσδοκιών και του φασισμου είναι αναπόφευκτη .

      Δεν ειναι επίθεση στο κκε μλ να μην το ξεχωρίζω πχ απο την οργανωση μου . Αν πω οτι ειναι καλύτερο ,πρέπει ... να γίνω μέλος του !

      Απλά μοιραζομαι την αγωνία μου , και σε ένα blog που οι πιο πολλοί ειναι προς μια συγκεκριμένη οργάνωση,εστιάζω προς αυτήν την κριτική . Και για οποιον άλλον παλι τα λέω οτι νομίζω , δεν είπα για σεκ και ανταρσυα ?

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος17/1/13, 6:49 μ.μ.

    Ποιες είναι οι παγιωμένες αρχές στις οποίες αναφέρεσαι; Συνεργασία με το ρεφορμισμό τι είναι, η συμμετοχή σε κοινό σχήμα/παράταξη όπως π.χ στους καθηγητές; Ή αυτό είναι εντάξει ενώ μια συνδιοργάνωση εκδήλωσης/διαδήλωσης με συγκεκριμένο περιεχόμενο είναι καταδικαστέο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος17/1/13, 7:31 μ.μ.

    ειστε τοσο προκατελημενοι που νομιζετε οτι οποιος σας κανει κριτικη ειναι στο μ-λκκε!δεν εξουδετερωνονται ολες οι κριτικες με το να χτυπαμε τον πολιτικο χωρο του συνομιλητη μας,ειδικα οταν αυτος δεν ανηκει σε καποιον.ειστε λαγωνικα ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος17/1/13, 7:59 μ.μ.

    Επαναλαμβάνω, τι εννοείς συνεργασία με το ρεφορμισμό ή είσαι υπέρ των υγειονομικών ζωνών με όποιον διαφωνεί μαζί σου και άρα η ερώτηση μου έχει ήδη πάρει την απάντηση της.

    Και επαναλαμβάνω σε ποιες παγιωμένες αρχές αναφέρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος18/1/13, 12:05 π.μ.

    Επειδή μου προκαλεί εαιρετική εντύπωση το πώς γαμιέται μια συζήτηση, αλλά δεν έχω το χρόνο και να συμμετέχω, δυο ερωτήσεις:
    "ειτε θα επιτρεπετε την αναρτηση σχολιων που τι να κανουμε θα ειναι και επικριτικα ειτε θα μας αφαιρεσετε την δυνατοτητα να εκφραζουμε ελευθερα τις αποψεις μας! ειρωνικα σχολιακια τυπου δεν θα μας πεις εσυ ποιους θα λεμε συντροφους και ποιους οχι λες και ειναι ερωτικοι συντροφοι οι της ανταρσυα και ευτυχως που εμφανιστηκες εσυ να μας πεις τι θα κανει το κκεμ-λ ειναι μαλλον ανεπαρκη και προδιδουν αμηχανια!"

    Προς τι ο δεύτερος πληθυντικός; Στο blog υπαρχει απόλυτη δημοκρατία, εκτός αν ο ανώνυμος που έγραψε το παραπάνω απαιτεί να σβηστεί το σχόλιο που δεν του άρεσε, το οποίοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ του σντρόφου διαχειριστή!

    Δεύτερη ερώτηση:
    "ειστε τοσο προκατελημενοι που νομιζετε οτι οποιος σας κανει κριτικη ειναι στο μ-λκκε!"

    Αντε πάλι! Από πού προκύπτει αυτό;;!! Τι έχασα;

    Δεν μπορούν μερικοί να μηλήσουν ανθρωπινά και να καταλαβαίνουμε και μεις τι εννοούν πολιτικά;

    Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος18/1/13, 12:07 π.μ.

    συγνώμη για τα λάθη αλλά είμαι πτώμα και δεν είχα το κουράγιο να ξαναδώ τι έγραψα

    Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.