Σελίδες

17 Ιανουαρίου 2013

ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΜΑΣ!

ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ  ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΤΥΧΙΟ!

Βλέποντας το πρόγραμμα της εξεταστικής καταλαβαίνεις ότι απουσιάζει το κομμάτι της πτυχιακής εξεταστικής. Το δικαίωμα της πτυχιακής εξεταστικής, δίνει τη δυνατότητα στους επί πτυχίω φοιτητές να δώσουν όλα τα χρωστούμενα μαθήματά τους ανεξαρτήτως εξαμήνου για την απόκτηση του πτυχίου τους.
Μέσα στο κατάπτυστο νόμο πλαίσιο, που ψηφίστηκε το καλοκαίρι του 2011 (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ), υπήρχε και η κατάργηση της πτυχιακής εξεταστικής. Ωστόσο, ο νυν υπουργός Παιδείας, φοβούμενος αντιδράσεις των φοιτητών, επανέφερε, μόνο για αυτή την εξεταστική, την πτυχιακή, συνεχίζοντας όμως την προώθηση του υπόλοιπου νόμου που εισάγει εντονότερους ταξικούς φραγμούς στο Πανεπιστήμιο.
Στη σχολή μας όμως οι “καλοί” καθηγητές μας, δρώντας με την αντιδραστική κατεύθυνση του συστήματος, αρνούνται να δώσουν πρόγραμμα για να εξεταστούν οι επί πτυχίω φοιτητές. Βρήκαν την ευκαιρία να ξεμπερδέψουν έτσι, όχι μόνο με την “αγγαρεία” της διόρθωσης των γραπτών και των μαζικών κοψιμάτων που είδαμε στις προηγούμενες εξεταστικές, αλλά και στερώντας σε πολλά παιδιά την ευκαιρία να πάρουμε το πτυχίο μας και να βγούμε στην "αγορά ανεργίας", και τουλάχιστον να γυρίσουμε στις πόλεις μας, μην επιβαρύνοντας άλλο τους ήδη φορτωμένους με έξοδα γονείς μας, που η ίδια πολιτική φέρνει τα τελευταία χρόνια σε οριακό σημείο την επιβίωση.
Ο στόχος τους είναι ξεκάθαρος.
Να δυσκολέψουν τις σπουδές μας. Να μας στερήσουν το δικαίωμα στο πτυχίο. Να μας πετάξουν απ'το πανεπιστήμιο έρμαια στις ορέξεις των αφεντικών, την ανεργία, την κατάθλιψη, την εξαθλίωση. Κυρίως σε εμάς, τα παιδιά των φτωχότερων λαϊκών στρωμάτων.
Σε όλο αυτό το πλαίσιο κινούνται οι διαγραφές φοιτητών στα ν+2 χρόνια, η κατάργηση του δωρεάν συγγράμματος-της δωρεάν σίτισης-στέγασης, οι συγχωνεύσεις σχολών και οι φήμες περί διδάκτρων, και γενικά όλα όσα περιλαμβάνει ο νόμος πλαίσιο. Αλλά και η έντονη εντατικοποίηση και σχολειοποίηση που παρατηρείται στη σχολή μας το τελευταίο διάστημα με παρουσίες(!!), προόδους και... “homework”.
Οι φοιτητές πρέπει να μαζευτούμε και να κινηθούμε αποφασιστικά για να διεκδικήσουμε την πτυχιακή μας εξεταστική.
Να καλεστεί άμεσα Διοικητικό Συμβούλιο για να καλέσει σε έκτακτη Γενική Συνέλευση και οι φοιτητές να πάρουμε αγωνιστική απόφαση ενάντια σε αυτούς που προσπαθούν να μας στερήσουν το δικαίωμά μας να σπουδάζουμε και να πάρουμε το πτυχίο μας!
Το ζήτημα αφορά όλους τους φοιτητές. Πρέπει να δώσουμε άμεση απάντηση! Μαζική! Να απαιτήσουμε το δικαίωμά μας στις σπουδές, στο πτυχίο, στη δουλειά, στη ζωή την ίδια!


ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ ΜΑΣ!

Αγωνιστικές Κινήσεις Οικονομικού (Ιωαννίνων)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.