Απόφαση της γενικής συνέλευσης του σωματείου εργαζομένων Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου “Αττικόν”.
17/01/2013
Η κατάσταση με τα ράντζα και την έλλειψη προσωπικού στο Αττικό έχει φτάσει στο απροχώρητο. Για τους λόγους αυτούς σε μαζική γενική συνέλευση την Πέμπτη 17/01/2013 αποφασίσαμε:
• Να ανασταλεί η γενική εφημερία του Νοσοκομείου την Τρίτη 22/01/2012 και το Σάββατο 26/01/2013 καθώς και όλες οι τακτικές εισαγωγές, εκτός των ογκολογικών ασθενών που είναι σε πρόγραμμα ΧΜΘ ή Ακτινοθεραπείας, των παιδιών (Παιδιατρική Κλινική), των επιτόκων (Μαιευτική Κλινική) και των αιμοκαθαρόμενων ασθενών.
• Στο διάστημα αυτό επιδιώκουμε να σταματήσει οριστικά και αμετάκλητα τοκαθεστώς των ράντζων / «φορείων» στο Νοσοκομείο και να ομαλοποιηθεί η λειτουργία του με ασφαλή τρόπο και ανθρωπιστικό πνεύμα για τους ασθενείς και τους εργαζόμενούς του.
• Η εφημερία της 30/01/2013 να πραγματοποιηθεί κανονικά υπό την προϋπόθεση της θεσμοθετημένης από την Πολιτεία και το ΕΚΕΠΥ συνεφημέρευσης του ΑΤΤΙΚΟΥ με άλλα Νοσοκομεία. Επί πλέον πρέπει να υπάρχει σαφής υποχρέωση των εκάστοτε Κλινικών, που εφημερεύουν, να ξεκινάνε την Γενική Εφημερία με κενές κλίνες του 25% τουλάχιστον της δύναμής τους.
• Εάν, και παρά τις παραπάνω προϋποθέσεις, στη γενική εφημερία παρουσιαστούν και πάλι προβλήματα υπερκάλυψης των αντίστοιχων Τομέων με ασθενείς, τότε αυτόματα η γενική εφημερία θα διακόπτεται και το ΕΚΑΒ θα διοχετεύει τους ασθενείς σε άλλα συνεφημερεύοντα Νοσοκομεία.
• Θεωρούμε ότι, αντίθετα με ό,τι ισχυρίζονται οι υπεύθυνοι της Κυβέρνησης, υπάρχουν Νοσοκομεία του ΕΣΥ που μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της υπερπληρότητας του Αττικού, αρκεί να σταματήσει να στραγγαλίζει οικονομικά το ΕΣΥ και τη Δημόσια Υγεία, να κλείνει νοσοκομεία, τμήματα και κλίνες, να απολύει ή να θέτει σε διαθεσιμότητα εργαζόμενους, αντί να προσλαμβάνει το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό.
• Για όλα τα παραπάνω απαιτούμε την έγγραφη δέσμευση του Διοικητή του Νοσοκομείου, του Επιστημονικού Συμβουλίου και της Ιατρικής Υπηρεσίας, του Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, του ΕΚΕΠΥ και του Υπουργείου Υγείας.
• Προχωράμε σε μαζική κινητοποίηση στην έδρα της 2ης ΥΠΕ την Δευτέρα 21/01/2013, με συγκέντρωση εργαζομένων στο αίθριο του Νοσοκομείου 7-9 και ραντεβού αναχώρησης με πούλμαν στις 10 πμ.
• Συμμετέχουμε στο συλλαλητήριο και υπογράφουμε ψήφισμα ενάντια στο κυβερνητικό σχέδιο απάτη για την ανεργία των νέων την Πέμπτη 24/01/2013.
• Συμμετέχουμε στην πανυγειονομική απεργία της 31/1/2013, που κήρυξε η ΠΟΕΔΗΝ και η ΟΕΝΓΕ για την ανατροπή των πολιτικών υποβάθμισης και διάλυσης του ΕΣΥ και την αποτροπή των απολύσεων – διαθεσιμοτήτων μέσω της έκδοσης νέων οργανισμών.
• Προχωράμε στη δημιουργία Επιτροπής Υγιεινής και Ασφάλειας και εξουσιοδοτείται το ΔΣ να προχωρήσει στην προκήρυξη των πρώτων εκλογών για αυτή μέσα στο Φεβρουάριο.
• Απορρίπτουμε το νέο Οργανισμό του Π.Γ.Ν. ΑΤΤΙΚΟΝ (ΦΕΚ 1250/Β/11-4-2012) και θεωρούμε ότι κινείται στην κατεύθυνση του μνημονίου και της τρόικας για μείωση των νοσηλευτικών κλινών κατά 11.000 και συγχώνευση / κλείσιμο 660 τμημάτων και κλινικών, που θα οδηγήσει τους εργαζόμενους στα νοσοκομεία σε «διαθεσιμότητες» / απολύσεις. Διαφωνούμε με την επιλογή μόνο της κατηγορίας ΠΕ για την ανάληψη θέσεων ευθύνης (σε διευθύνσεις και τμήματα), παρότι η υφιστάμενη νομοθεσία (νόμος 4024/2011, άρθρο 10) προβλέπει «την ΠΕ ή ΤΕ κατηγορία» και «την ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ κατηγορία) για την κάλυψη ανάλογων θέσεων σε διευθύνσεις ή τμήματα αντίστοιχα.
ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
πηγή: Εργασιακό Δελτίο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.