Σελίδες

21 Ιανουαρίου 2013

ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ: ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Μέσα στις διακοπές το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε και ανακοίνωσε την ενοποίηση των περιοχών μετάθεσης έτσι ώστε για το σύνολο σχεδόν της χώρας κάθε νομός να θεωρείται μια περιοχή μετάθεσης. Σε αυτά τα πλαίσια ολόκληρο το νησί της Σάμου είναι πλέον μία περιφέρεια (Α΄Σάμου).
Προφανής αρνητική συνέπεια αυτής της απόφασης είναι ότι η συμπλήρωση ωραρίου του κάθε συναδέλφου θα μπορεί να γίνεται με τη διάθεση του σε οποιοδήποτε σχολείο του νησιού και εννοείται χωρίς αποζημίωση για τα έξοδα της μετακίνησης του!
Η διαμόρφωση καθεστώτος μόνιμης εργασιακής ανασφάλειας και περιπλάνησης, η δημιουργία ανισοτήτων μεταξύ των εκπαιδευτικών και η πολλαπλή διαίρεση τους, αποτελούν κεντρικά στοιχεία της πολιτικής της κυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ. Αυτό γίνεται φανερό αν λάβουμε υπόψη μας το υπάρχον νομικό οπλοστάσιο του Υπουργείου (ν3848/10 και ν. 4093/12-3ο μνημόνιο) αλλά και τα επικείμενα νέα μέτρα: συμπτύξεις τμημάτων, κλείσιμο σχολείων, αύξηση διδακτικού ωραρίου, αξιολόγηση. Με το συνδυασμό όλων αυτών γίνεται φανερό πως το Υπουργείο σχεδιάζει να
  • εξαφανίσει τα κενά των εκπαιδευτικών στα σχολεία ενώ ταυτόχρονα έχει αναγγείλει το μηδενισμό διορισμών μονίμων και τη μείωση κατά 87% των αναπληρωτών την επόμενη σχολική χρονιά!
  • Επιβάλλει «για πάντα» την εξαθλίωση και καθεστώς φόβου και υποταγής στους εκπαιδευτικούς.
Για αυτό εξάλλου το στόχο χρησιμοποιείται ήδη το περίφημο «εντέλλεσθε» με το οποίο τίθεται «αυτοδίκαια» σε αργία-διαθεσιμότητα και προς απόλυση όποιος συνάδελφος έχει «ανάρμοστη» (!!) συμπεριφορά. Και για να προϊδεάσει ως που μπορεί να φτάσει η βαρβαρότητα της εποχής των Μνημονίων το Υπουργείο αποφάσισε την απόλυση (προς το παρόν μόνο των αναπληρωτών) ασθενών ή εγκύων συναδέλφων όταν συμπληρώνουν 15 μέρες αναρρωτικής άδειας!
Η ανάγκη να ξεπεράσουμε την αδράνεια και την διαχείριση των αγωνιών μας ο καθένας μόνος του είναι παραπάνω από φανερή. Η ανάγκη να συζητήσουμε όλοι μαζί, να κυριαρχήσει η συλλογική στάση και η μαζική αντίσταση είναι η πιο αληθινή, είναι ο μόνος ρεαλιστικός δρόμος για να υπερασπιστούμε τη ζωή μας.

Όλοι στην έκτακτη Γενική Συνέλευση την Τρίτη 29 Ιανουαρίου, στις 6μμ στο αμφιθέατρο του 1ου Γυμνασίου Σάμου.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Σάμου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.