Σελίδες

22 Ιανουαρίου 2013

"Παράνομη" κρίθηκε η απεργία στα Μέσα Μεταφοράς
Συνεχίζουν οι εργαζόμενοι

Κανονικά θα γίνει αύριο Τρίτη η 24ωρη απεργία των εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ (ΣΕΛΜΑ) παρά τη νέα τρομοκρατική απόφαση του Δικαστηρίου που κήρυξε παράνομη την απεργία των εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς, μετά την προσφυγή της Διοίκησης του Οργανισμού στα δικαστήρια. Στο πλαίσιο της κινητοποίησης, εκτός της 24ωρης απεργίας στο ΜΕΤΡΟ, στάσεις εργασίας θα γίνουν επίσης την Τρίτη σε ηλεκτρικό, τραμ, λεωφορεία και τρόλλεϊ. Να σημειωθεί ότι η διοίκηση του ΣΕΛΜΑ καταγγέλλει πως δύο εργαζόμενοι ενώ ήταν προσωπικό ασφαλείας έπαθαν οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου, ο ένας την Κυριακή και ο άλλος τη Δευτέρα.
Οι εργαζόμενοι των μέσων σταθερής τροχιάς, καταγγέλλουν την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας. Μάλιστα, μετά και την προσφυγή της ΣΤΑΣΥ στη δικαιοσύνη, προειδοποιούν την κυβέρνηση ότι «εάν συνεχίσει με τη νοοτροπία της αδιαφορίας […] είναι βέβαιο ότι ο ασκός του Αιόλου δε θα κλείσει».
Στο χορό των κινητοποιήσεων τις επόμενες μέρες «μπαίνουν» πάντως και οι εργαζόμενοι στα μπλε λεωφορεία, όπου οι ταξικές δυνάμεις προκρίνουν τα προβλήματα του μειωμένου συγκοινωνιακού έργου, του παροπλισμού ενός μεγάλου τμήματος του στόλου λόγω βλαβών (περίπου 600 λεωφορεία και σχεδόν τα μισά τρόλεϊ), της αύξησης των εισιτηρίων, της καταστρατήγησης της ΣΣΕ και άλλα.
Νωρίτερα, σε δηλώσεις του ο υπουργός Ανάπτυξης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο της επιστράτευσης, δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι «υπάρχουν λοιπόν όροι και όρια στην απεργία». Ο Κωστής Χατζηδάκης επανέλαβε πως δεν μπορεί να υπάρξει καμία εξαίρεση από το ενιαίο μισθολόγιο. Δήλωσε επίσης ότι έχει δώσει εντολή στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ «να δει ποιες μεθόδους μετέρχονται όλοι αυτοί που πληρώνονται ενώ θεωρητικώς απεργούν» και πρόσθεσε ότι θα γίνει σχετική αναφορά στη δικαιοσύνη και πως αν χρειαστεί θα υπάρξει και τροποποίηση του νομοθετικού πλαισίου». «Η κυβέρνηση τέτοιου είδους αθέμιτες πρακτικές που προσβάλλουν την κοινωνία, δεν πρόκειται να τις δεχτεί», ανέφερε επιτιθέμενος στους απεργούς και την κινητοποίηση.
Επειδή όμως η "κοινωνία" δεν είναι αυτό που θεωρεί ο υπουργός αλλά όλοι εμείς που ζούμε την ανεργία, τη μείωση των μισθών, την κατάργηση κάθε εργασιακού και δημοκρατικού δικαιώματος, οφείλουμε να δείξουμε έμπρακτα την αλληλεγγύη μας στους εργαζόμενους των μέσων μεταφοράς παντού. Ο αγώνας τους και οι διεκδικήσεις τους είναι κοινές για όλους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.