Σε κατάληψη του Δημαρχείου Βόλου έχουν προχωρήσει οι πενταμηνίτες καθώς έχουν μείνει (ω, τι έκπληξη!!) απλήρωτοι πλεόν των δυόμιση μηνών.
ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, ΕΚΒ, Δήμος, νίπτουν τας χείρας τους και λένε …. να καταπολεμηθεί η ανεργία, να ανακουφιστούν οικογένειες κλπ.
Βέβαια κανείς δε λέει κουβέντα για τις επαίσχυντες συμβάσεις εργασίας ή την αθλιότητα της μη πληρωμής.
Με επαίσχυντο τρόπο, η αντιδήμαρχος (διαβάστε παρακάτω) επισείει το κίνδυνο των συμβάσεων (περί διακοπής της σύμβασης) και μεταθέτει στους απελπισμένους άνεργους την ευθύνη της υπογραφής τους (ξέρανε τι υπογράψανε).
Επιπλέον, δημοσιεύματα του τύπου υποστηρίζουν τον πρόεδρο του ΕΚΒ που υπέγραψε για λογαριασμό του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ τις άθλιες συμβάσεις εργασίας, με τη λογική “αμάρτησα για το παιδί μου”, να βρούνε δουλειά οι άνεργοι κλπ, δηλ. με την ίδια λογική που η τρόικα λέει “για να σας δώσουμε φράγκα, πρέπει να τους εξαθλιώσετε όλους”
Αίσχος!!!
Καμπανάκι του Δήμου στους πενταμηνίτες
2013-01-17 – 15:28:36
Χθες πάντως η Αντιδήμαρχος Βόλου Νατάσσα Οικονόμου με γραπτή δήλωσή της κάλεσε τους πενταμηνίτες να λήξουν την κατάληψη, διότι εμποδίζεται η λειτουργία του Δήμου. Η κ. Οικονόμου παράλληλα υπογραμμίζει ότι οι πενταμηνίτες κινδυνεύουν πλέον να υποστούν τις οδυνηρές συνέπειες που περιλαμβάνονται στη σύμβαση που έχουν αποδεχτεί, ενώ επίσης σημειώνει ότι οι πιέσεις προς το αρμόδιο υπουργείο είναι καθημερινές για να επισπευστεί η διαδικασία πληρωμής.
Καμπανάκι από Δήμο Βόλου
Η Αντιδήμαρχος Βόλου Νατάσσα Οικονόμου χθες με μία γραπτή δήλωση κάλεσε τους εργαζόμενους στα πεντάμηνα να σταματήσουν την κατάληψη, διότι δημιουργούνται προβλήματα στη λειτουργία του Δήμου. Στη δήλωσή της επισημαίνει ότι ο Βόλος, όπως και όλοι οι Δήμοι και οι Περιφέρειες της χώρας, συμμετέχει ως συμπράττων φορέας, απασχολώντας προσωπικό με το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας (πενταμηνίτες), παρά τις επιφυλάξεις που είχε εξαρχής διατυπώσει για την περιορισμένη χρονική διάρκεια του προγράμματος και τους όρους των σχετικών συμβάσεων, επέλεξε όμως τη συμμετοχή εξαιτίας της όξυνσης της ανεργίας. «Οι προσληφθέντες είναι αρκετές εκατοντάδες, οι οποίοι και αποδέχτηκαν τις θέσεις, έχοντας πλήρη γνώση των όρων πρόσληψης από τον, βάσει του προγράμματος εργοδότη τους, που είναι το ΙΝΕ της ΓΣΕΕ» σημειώνει η κ. Οικονόμου υπογραμμίζοντας επίσης ότι ο Δήμος όλο αυτό το διάστημα καθημερινά προς το αρμόδιο Υπουργείο Εργασίας για την άμεση προώθηση των διαδικασιών πληρωμής των δικαιούχων, οι οποίες, ωστόσο, επειδή αφορούν σε κοινοτικό πρόγραμμα, είναι ιδιαιτέρως γραφειοκρατικές και χρονοβόρες. Η Αντιδήμαρχος Βόλου κάνει επίσης λόγο για επιλεκτική στοχοποίηση του Δήμου Βόλου και συνεχίζοντας σημειώνει: «Είναι προφανές ότι μία μερίδα δικαιούχων, με τον, εδώ και επί τέσσερις μέρες, αποκλεισμό του Δημαρχείου Βόλου και μόνο -ενώ εργαζόμενοι στο πρόγραμμα απασχολούνται σε όλους τους Δήμους του Νομού και στην Περιφέρεια- προβαίνουν σε μία επιλεκτική στοχοποίηση του Δήμου, επιδιώκοντας να τον εμφανίσουν «συνένοχο» και να δημιουργήσουν εντυπώσεις για ευθύνες -για το υπαρκτό, κατά τα άλλα, πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι- που δεν του ανήκουν».
Τέλος τους καλεί να σταματήσουν την κατάληψη, υπογραμμίζοντας: «Σεβόμενοι το δίκαιο αίτημα και τη δυσχερή κατάσταση των συγκεκριμένων εργαζομένων, έχουμε δείξει μεγάλη κατανόηση στον αδιέξοδο τρόπο αντίδρασής τους. Αλλά δεν είναι δυνατό να συνεχιστεί η διάλυση του Δήμου και κυρίως η ανάσχεση της λειτουργίας της πιο νευραλγικής του Υπηρεσίας, της Οικονομικής, μετά μάλιστα και τα προβλήματα του προηγούμενου διμήνου των κινητοποιήσεων στο χώρο της Τ.Α., διακινδυνεύοντας την ίδια τη λειτουργία του, την εξυπηρέτηση των δημοτών από τη μη απρόσκοπτη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών, τη λειτουργία των κοινωνικών του δομών, αλλά και την πληρωμή των υπαλλήλων του Δήμου και των νομικών του προσώπων. Και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι πεντάμηνης διάρκειας θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι κινδυνεύουν πλέον να υποστούν τις οδυνηρές συνέπειες που περιλαμβάνονται στη σύμβαση που έχουν αποδεχτεί».
πηγή: Ο ΕΡΓΑΤΗΣ
Η Αντιδήμαρχος Βόλου Νατάσσα Οικονόμου χθες με μία γραπτή δήλωση κάλεσε τους εργαζόμενους στα πεντάμηνα να σταματήσουν την κατάληψη, διότι δημιουργούνται προβλήματα στη λειτουργία του Δήμου. Στη δήλωσή της επισημαίνει ότι ο Βόλος, όπως και όλοι οι Δήμοι και οι Περιφέρειες της χώρας, συμμετέχει ως συμπράττων φορέας, απασχολώντας προσωπικό με το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας (πενταμηνίτες), παρά τις επιφυλάξεις που είχε εξαρχής διατυπώσει για την περιορισμένη χρονική διάρκεια του προγράμματος και τους όρους των σχετικών συμβάσεων, επέλεξε όμως τη συμμετοχή εξαιτίας της όξυνσης της ανεργίας. «Οι προσληφθέντες είναι αρκετές εκατοντάδες, οι οποίοι και αποδέχτηκαν τις θέσεις, έχοντας πλήρη γνώση των όρων πρόσληψης από τον, βάσει του προγράμματος εργοδότη τους, που είναι το ΙΝΕ της ΓΣΕΕ» σημειώνει η κ. Οικονόμου υπογραμμίζοντας επίσης ότι ο Δήμος όλο αυτό το διάστημα καθημερινά προς το αρμόδιο Υπουργείο Εργασίας για την άμεση προώθηση των διαδικασιών πληρωμής των δικαιούχων, οι οποίες, ωστόσο, επειδή αφορούν σε κοινοτικό πρόγραμμα, είναι ιδιαιτέρως γραφειοκρατικές και χρονοβόρες. Η Αντιδήμαρχος Βόλου κάνει επίσης λόγο για επιλεκτική στοχοποίηση του Δήμου Βόλου και συνεχίζοντας σημειώνει: «Είναι προφανές ότι μία μερίδα δικαιούχων, με τον, εδώ και επί τέσσερις μέρες, αποκλεισμό του Δημαρχείου Βόλου και μόνο -ενώ εργαζόμενοι στο πρόγραμμα απασχολούνται σε όλους τους Δήμους του Νομού και στην Περιφέρεια- προβαίνουν σε μία επιλεκτική στοχοποίηση του Δήμου, επιδιώκοντας να τον εμφανίσουν «συνένοχο» και να δημιουργήσουν εντυπώσεις για ευθύνες -για το υπαρκτό, κατά τα άλλα, πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι- που δεν του ανήκουν».
Τέλος τους καλεί να σταματήσουν την κατάληψη, υπογραμμίζοντας: «Σεβόμενοι το δίκαιο αίτημα και τη δυσχερή κατάσταση των συγκεκριμένων εργαζομένων, έχουμε δείξει μεγάλη κατανόηση στον αδιέξοδο τρόπο αντίδρασής τους. Αλλά δεν είναι δυνατό να συνεχιστεί η διάλυση του Δήμου και κυρίως η ανάσχεση της λειτουργίας της πιο νευραλγικής του Υπηρεσίας, της Οικονομικής, μετά μάλιστα και τα προβλήματα του προηγούμενου διμήνου των κινητοποιήσεων στο χώρο της Τ.Α., διακινδυνεύοντας την ίδια τη λειτουργία του, την εξυπηρέτηση των δημοτών από τη μη απρόσκοπτη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών, τη λειτουργία των κοινωνικών του δομών, αλλά και την πληρωμή των υπαλλήλων του Δήμου και των νομικών του προσώπων. Και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι πεντάμηνης διάρκειας θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι κινδυνεύουν πλέον να υποστούν τις οδυνηρές συνέπειες που περιλαμβάνονται στη σύμβαση που έχουν αποδεχτεί».
Ταχυδρόμος, Πανθεσσαλική Εφημερίδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.