ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΙΑΤΡΩΝ «ΠΑΝΑΓΙΑ» - Ε.Ν.Ι.Θ.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Θεσσαλονίκη 18 / 1 /2013
Με Οργή και Αγανάκτηση διαπιστώσαμε σήμερα ότι ο διοικητής της 4ης ΥΠΕ στη χθεσινή μας συνάντηση πέρα από τα όσα θετικά για τις θέσεις του Υπουργείου , ως προς την ανανέωση της σύμβασης του Νοσοκομείου μας ανακοίνωσε, διέθετε και παράλληλο «προσωπικό - Plan-b », το οποίο και αναρτήθηκε στη συνέχεια στο Διαύγεια (17-1-2013).
Με την απόφασή του να μετακινήσει και τους δύο Συναδέλφους Παθολόγους -Ογκολόγους του Νοσοκομείου μας για «κάλυψη Υπηρεσιακών αναγκών», ουσιαστικά « Καταργεί » το ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΌ ΤΜΗΜΑ του Νοσοκομείου μας , ένα Τμήμα που υπήρχε και λειτουργούσε στα πλαίσια του Οργανισμού του Β΄- ΙΚΑ από το 2000, καταγράφεται και σήμερα στο νέο Οργανισμό ( Φ.Ε.Κ.3314/12/12/12 - Αρθ. 17 ) στα πλαίσια του Οργανογράμματος του Παραρτήματος ΠΑΝΑΓΙΑ του Π.Γ.Ν.Θ. «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ», όπου προβλέπεται και η στελέχωση του από τους εν λόγω Ιατρούς.
Καταγγέλλουμε την ακατανόητη και « ρεβανσιστική» συμπεριφορά του κ. διοικητή της 4ης ΥΠΕ να επανέλθει , εκ νέου στην προσφιλή του τακτική , ως νοοτροπίας άλλης εποχής, του αιφνιδιασμού ώστε δια της « σαλαμοποίησης» και «αποψίλωσης» του Νοσοκομείου μας να πετύχει …Τετελεσμένα λίγο πριν την ΟΡΙΣΤΙΚΗ λύση που μας ανακοινώθηκε στο γραφείο του στις 17/1/13 ( δια του ιδίου) από πλευράς Υπουργείου Υγείας, αφού προδήλως αντιλαμβάνονται όλοι ότι δε λειτουργεί Τμήμα χωρίς τους Ειδικούς γιατρούς που το στελεχώνουν.
Στο ενδεχόμενο εφαρμογής αυτής της απόφασης , διακόπτεται άμεσα και απροκάλυπτα η Θεραπευτική Αγωγή και τίθεται σε κίνδυνο η έκβαση της Νόσου 148 Ασθενών Καρκινοπαθών (οι περισσότεροι προχωρημένου Σταδίου), που βρίσκονται ήδη ενταγμένοι σε Θεραπευτικά σχήματα (επαναλαμβανόμενα κάθε 1,2,ή 3 εβδομάδες).
Είναι Αυτονόητη και στους μη Γιατρούς, η Επιβάρυνση που προκαλείται από αυτή τη Διακοπή , στην Επιτάχυνση της Προόδου της νόσου αλλά και στην επιδείνωση της Ποιότητας Ζωής των ασθενών καθώς επίσης και η πρόσθετη ψυχολογική φόρτιση των ασθενών και των Οικείων τους, στη προσπάθεια εύρεσης λύσης για τη συνέχιση της θεραπείας τους και μάλιστα στα πλαίσια του Δημόσιου συστήματος Υγείας μιας και πρόκειται για ασθενείς ( μισθωτούς και συνταξιούχους ) οικονομικά εξουθενωμένους.
Εδώ αξίζει να παραθέσουμε ένα αφελές ερώτημα. Σήμερα που στη Πόλη μας λειτουργούν πέντε Μεγάλα Ιδιωτικά Θεραπευτήρια, όπου στο καθένα από αυτά δραστηριοποιείται σημαντικός αριθμός Ιδιωτών Θεραπευτών Ογκολόγων, γιατί «καταργούμε» μία Οργανωμένη λειτουργούσα από Δεκαετίας Μονάδα Χημειοθεραπείας στα πλαίσια του δωρεάν Δημοσίου Συστήματος Υγείας, όπως του Παραρτήματος Παναγία?
Αντί να υπάρξει πρόβλεψη ενίσχυσης της , για κάλυψη της ουσιαστικά αυξημένης ζήτησης για δωρεάν παροχής υπηρεσιών υγείας στην Ογκολογική κοινότητα , αφού εκ των πραγμάτων οι υπάρχουσες δύο μεγάλες υποδομές στην Ογκολογία στο χώρο του Δημοσίου Συστήματος Υγείας όσο και εάν ενισχυθούν δε μπορούν από μόνες τους να ανταποκριθούν στις ουσιαστικά αυξημένες ανάγκες, που διαμορφώνουν οι πρωτόγνωρες οικονομικές συνθήκες που ταλαιπωρούν σήμερα τη κοινωνία μας.
Να μας επιτραπεί επίσης να εκφράσουμε και ένα ρητορικό ερώτημα , επειδή ο ένας εκ των Συναδέλφων Ιατρών του Χημειθεραπευτικού είναι Εκλεγμένο μέλος της Νοσοκομειακής Επιτροπής Ιατρών – Ε.Ν.Ι.Θ. και με αυτή του την Ιδιότητα ως Εκπρόσωπος μας έχει αναπτύξει αγωνιστική δραστηριότητα στα πλαίσια της πρωτοβουλίας για το Νοσοκομείο ΠΑΝΑΓΙΑ , δεν θέλουμε να πιστεύουμε ότι η μετακίνησή του έχει «παιδαγωγική» συμβολή στη Συνδικαλιστική δράση.
ΚΑΛΟΥΜΕ τον κ. ΔΥΠΕάρχη ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΑΜΕΣΑ και ΟΡΙΣΤΙΚΑ την Απόφαση του.
ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ τις ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΚΕΣ Δικαιολογίες περί Υπηρεσιακών Αναγκών
Και ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΕΙ μαζί με μας στη κατεύθυνση υλοποίησης της πρόσφατης υπόσχεσης του Υπουργείου Υγείας.
ΚΑΛΟΥΜΕ σε Εγρήγορση
Ολους τους Συνδικαλιστικούς και Μαζικούς Φορείς , καθώς και τους κ. Δημάρχους και Εκπροσώπους Κομμάτων που συμπαρατάχθηκαν μαζί μας , στην υπόθεση Διάσωσης και Επιβίωσης του Νοσοκομείου ΠΑΝΑΓΙΑ , στα πλαίσια του Δημόσιου Δωρεάν Συστήματος Υγείας , μέχρις ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ λύσης , σύμφωνα με την πρόσφατη υπόσχεση του Υπουργείου Υγείας.
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΙΑΤΡΩΝ «ΠΑΝΑΓΙΑ» – Ε.Ν.Ι.Θ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.