Σελίδες

22 Ιανουαρίου 2013

Εξαρτησιογόνες ουσίες και Πανεπιστήμιο του Μνημονίου…

Άλλη μια καθηγητική αυθαιρεσία, αυτή τη φορά στο μάθημα «Εξαρτησιογόνες Ουσίες», με το διαχωρισμό των φοιτητών σε «καλούς» που παρακολουθούν με συνέπεια και «κακούς» που δεν παρακολουθούν ένα ούτως ή άλλως μη υποχρεωτικό μάθημα. Πιο συγκεκριμένα, δύο διαφορετικές ημερομηνίες εξέτασης του μαθήματος, μια για τους μεν και μια άλλη για τους δε.

Στόχος: Το Πανεπιστήμιο των λίγων κι εκλεκτών.
Το Πανεπιστήμιο δε μπορεί να μείνει αλώβητο από την επίθεση που εξαπολύεται από το σύστημα και τους αμερικανο-ευρωπαίους ιμπεριαλιστές και την εξαρτημένη τρικομματική κυβέρνηση που σπέρνει φτώχεια, πείνα, εξαθλίωση, απολύσεις και ανεργία στο λαό, την εργατική τάξη και τη νεολαία.
Όλα αυτά πάνε χέρι-χέρι με το νόμο-Πλαίσιο και τους ταξικούς φραγμούς τους οποίους αυτός προβλέπει χτίζοντας το Πανεπιστήμιο του Μνημονίου (κατάργηση της δωρεάν σίτισης, στέγασης, των μεταφορών και συγγραμμάτων, τα επερχόμενα δίδακτρα και τις διαγραφές φοιτητών).
Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, πόσο δύσκολη γίνεται η φοίτηση για τα παιδιά των φτωχών λαϊκών οικογενειών, που εργάζονται ή ακόμη σπουδάζουν από μακριά γιατί δεν τα βγάζουν πέρα οικονομικά. Ειδικά όταν μιλάμε και για παρουσίες. Βέβαια αυτό έρχεται να προστεθεί στο ήδη εντατικοποιημένο πρόγραμμα της σχολής μας, με πολύωρες απανωτές διαλέξεις, εργαστήρια, φροντιστήρια, όπως και τις πολλές υποχρεωτικές εργασίες αλλά και τα “bonus”.
Η επίθεση αυτή έρχεται στις σχολές μέσα από τους εγκάθετους των εκάστοτε κυβερνήσεων, τους καθηγητές, που δουλειά τους δεν είναι άλλη από την εφαρμογή των εντολών του συστήματος. Από κοντά σιγοντάρουν και οι συστημικές παρατάξεις, ΔΑΠ(ΝΔ)-ΠΑΣΠ(ΠΑΣΟΚ), πιστοί κι αυτοί στ’ αφεντικά τους.
Η απάντηση σ’ όλα αυτά δεν μπορεί να είναι άλλη από την οργάνωσή μας μέσα στους συλλόγους και τα όργανά μας (Γενικές Συνελεύσεις), κόντρα σε λογικές συνδιαχείρισης με το σύστημα.
Κοινή εξέταση για όλους τους φοιτητές χωρίς διακρίσεις.
Κάτω η εντατικοποίηση-σχολειοποίηση.
Κάτω η καθηγητική αυθαιρεσία.
Κάτω ο νέος νόμος Πλαίσιο.
Αγωνιστικές Κινήσεις ΒΕΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.