Σελίδες

16 Ιανουαρίου 2013

Σε επίσχεση εργασίας από την Τετάρτη οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ

Χειρόφρενο τραβούν από την Τετάρτη οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ προχωρώντας σε επίσχεση εργασίας, με αίτημα να τους δοθούν τα δεδουλευμένα που τους οφείλονται από τον Δεκέμβριο ενώ τμηματικά τους καταβάλλεται το δώρο Χριστουγέννων. Σε σχετική ανακοίνωση, το Σωματείο εργαζομένων του ΟΑΣΘ τονίζει πως  “Η δεινή οικονομική κατάσταση που έχουμε περιέλθει όλοι οι εργαζόμενοι, μας αναγκάζει να προβούμε στην ύστατη ενέργεια των απεργιακών κινητοποιήσεων, ενέργεια που αποφύγαμε την περίοδο των εορτών καθώς αντιλαμβανόμαστε την επίσης δύσκολη συγκυρία που βιώνει η αγορά της πόλης μας αλλά και οι χιλιάδες των εργαζομένων που χρησιμοποιούν το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς της πόλης αλλά και της περιφέρειας που εξυπηρετείται από τον Ο.Α.Σ.Θ”.
Παράλληλα, οι εργαζόμενοι τονίζουν πως είχαν ενημερώσει με επιστολές τους αρμόδιους υπουργούς, τον δήμαρχο, τον Περιφερειάρχη, τον Οργανισμό, αλλά και τον πρωθυπουργό ζητώντας «να προχωρήσουν άμεσα σε εξεύρεση λύσης ώστε να αποφευχθεί η ανεπιθύμητη από όλους αλλά και μοναδική πλέον έκφραση διαμαρτυρίας μας και διεκδίκησης των νόμιμων δικαιούμενων αποδοχών μας, ενέργεια της κατάλυσης της Συγκοινωνίας της πόλης με απεργίες ή επίσχεση εργασίας ως ο νόμος μας δίνει το δικαίωμα, καθώς όλοι γνωρίζουμε τις καταστρεπτικές συνέπειες για την οικονομία της Θεσσαλονίκης από την έλλειψη συγκοινωνιών.».
Επίσης, σε ανοιχτή επιστολή τους προς το επιβατικό κοινό, οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ τονίζουν πως έχουν εξαντλήσει «κάθε περιθώριο υπομονής και αναμονής λύσεων από τα συναρμόδια Υπουργεία, διανύουμε ήδη τον δεύτερο μήνα χωρίς να μας καταβληθούν οι νόμιμες αποδοχές μας οδεύοντας τις οικογένειές μας σε δεινή οικονομική κατάσταση, ενώ αντίθετα καλούμαστε κι εμείς να είμαστε συνεπείς στις υποχρεώσεις έναντι του Κράτους (φόρους – χαράτσια – κρατήσεις – εισφορά αλληλεγγύης κ.τ.λ)», προσθέτοντας μεταξύ άλλων: «Με ειλικρίνεια και εκτίμηση, ζητάμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που μας αναγκάζουν να σας υποβάλλουμε και ευελπιστούμε στην κατανόηση και συμπαράστασή σας».
http://www.alterthess.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.