Σελίδες

17 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΡΔΙΤΣΑ: ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΚΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
ΛΙΣΤΑ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΚΕΝΑ

Δεν έχει τέλος η λίστα με τα κενά εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων σε όλη τη χώρα. Η ΟΛΜΕ τα προσδιορίζει περίπου 2000 στην επικράτεια (1600 σύμφωνα με τον υφυπουργό Παιδείας Παπαθεοδώρου) και οι πιστώσεις για αναπληρωτές είναι μόνο 124.
Ουσιαστικά βρισκόμαστε σε μια ιδιότυπη “ΣΤΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ” (κατ αναλογία με τη στάση πληρωμών) σε Γυμνάσια -Λύκεια-ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ. Η συγκάλυψη των κενών γίνεται με διάφορες αλχημείες από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας. Αναμόρφωση προγραμμάτων, δηλαδή μάθημα που διδάσκεται 3 ώρες να διδάσκεται 2 ή μάθημα που διδάσκεται 2 ώρες να γίνεται 1 ώρα, οι 2 καθηγητές για τα εργαστηριακά μαθήματα γίνονται ένας, συμπτύξεις τμημάτων, μετακινήσεις μαθητών σε άλλα σχολεία, υποχρεωτικές υπερωρίες και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.
Όλοι φανταζόμαστε την κατάσταση την επόμενη χρονιά με τις επιπλέον χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών, τους μηδενικούς διορισμούς και τις ελάχιστες πιστώσεις για αναπληρωτές (μόλις το 13% του αριθμού αναπληρωτών που προσλήφθηκαν το 2011).
Στην Καρδίτσα οι ελλείψεις ιδιαίτερα στην Επαγγελματική Εκπαίδευση είναι μεγάλες τόσο στο 1ο ΕΠΑΛ (Μηχανολόγοι) και ιδιαίτερα στην ΕΠΑΣ με τους μαθητές της να κινδυνεύουν να χάσουν χρονιά, να μην πάρουν πτυχίο δηλαδή λόγω ελλείψεων καθηγητών και μη διεξαγωγής των μαθημάτων.
Συγκεκριμένα οι ελλείψεις σε προσωπικό είναι: 2 ΠΕ14-Γιατροί, 1 ΠΕ18-Αισθητικής, 2 ΤΕ01.19-Κομμωτικής, 2 ΠΕ17 ή ΠΕ12-Μηχανολόγοι, 1 ΔΕ01-Ηλεκτροτεχνίτης, 1 ΔΕ017-Κομμωτικής, 1ΔΕ01.02 Μηχανοτεχνίτες, 2 ΤΕ01.19 Κομμωτικής
Σημειώνουμε ότι στην ΕΠΑΣ φοιτούν μαθητές που το πρωί εργάζονται σκληρά για να βγάλουν μεροκάματο και το μεσημέρι έχουν το κουράγιο και τη θέληση να σπουδάσουν. Αυτοί οι μαθητές εισπράττουν απαξίωση και εγκατάλειψη.

Ένα μπορεί και πρέπει να είναι το αίτημα:
ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΕ ΔΙΑΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Το αίτημα αυτό και η διεκδίκησή του δεν αφορά μόνο τους διδάσκοντες και τους μαθητές στην ΕΠΑΣ. ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ.

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι
Όσο δεν υπάρχει οργανωμένη και κυρίως ΜΑΖΙΚΗ απάντηση στις άσχημες αυτές εξελίξεις, όσο δεν ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΟΙΝΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΚΟΙΝΕΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ ΗΤΤΕΣ.

Να συμμετέχουμε όλοι εκπαιδευτικοί μαζί με τους μαθητές της ΕΠΑΣ στη συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας την Πέμπτη 17/1 στις 11πμ
που θα ξεκινήσει από το Παυσίλυπο.

Η ΕΛΜΕ έχει προκηρύξει 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας από τις 11πμ ως τις 14μμ.

ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.