Οι δείχτες της διαχείρισης διέγραψαν ξανά τον σύντομο κύκλο τους. Και σήμανε ξανά η ώρα του λουκέτου στα 71 Κέντρα Πρόληψης. Με τον εγγεγραμμένο προϋπολογισμό του 2013 να καλύπτει μετά βίας το 32% των συνολικών αναγκών, είναι αναμενόμενο στα 13 Κέντρα Πρόληψης όπου ήδη υπάρχουν απλήρωτοι εργαζόμενοι να προστεθούν τουλάχιστον άλλα 20 μέσα στον επόμενο μήνα.
Αποκλειστικά υπεύθυνοι για τον στραγγαλισμό των δομών, των εργαζομένων και των υπηρεσιών μας:
- Το Υπουργείο Εσωτερικών, που οφείλει 22,1 εκατομμύρια ευρώ.
- Το Υπουργείο Υγείας, που οφείλει πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ, προχωρώντας σε ακραίες περικοπές την τελευταία τριετία.
- Η Διοίκηση της ΚΕΔΕ, που προτείνει ακραίες μειώσεις στην επιχορήγηση των δομών κατά παράβαση της Προγραμματικής Σύμβασης.
- Η Διοίκηση του ΟΚΑΝΑ, που οφείλει τουλάχιστον 2 εκ. ευρώ (σύμφωνα με προφορικές παραδοχές της Διοίκησης) από τα χρήματα, τα οποία έχει λάβει για τις ανάγκες των Κέντρων Πρόληψης.
Όλοι οι παραπάνω, για τον επιπλέον λόγο ότι επέλεξαν να μην επιλύσουν το θεσμικό πρόβλημα λειτουργίας των Κέντρων Πρόληψης, παρότι τους δόθηκε η ευκαιρία τρεις φορές τα τελευταία δύο χρόνια, με αντίστοιχες νομοθετικές πρωτοβουλίες. Για το ότι προτίμησαν να αποκρύψουν την πορεία διάλυσης των δομών με κάθε πιθανή και απίθανη δικαιολογία, αντί να πουν την αλήθεια και να διεκδικήσουν την βιωσιμότητα των υπηρεσιών μας. Για το ότι δεν αναλαμβάνουν ακόμα και την ελάχιστη υποχρέωσή τους, να ανανεώσουν την Προγραμματική Σύμβαση, που έχουν συνυπογράψει και λήγει φέτος. Για το ότι εφαρμόζουν κατά γράμμα τις επιταγές της τρόικας, αδιαφορώντας για τις επείγουσες ανάγκες στην κοινωνία.
Οι εργαζόμενες και οι εργαζόμενοι στα Κέντρα Πρόληψης είμαστε αποφασισμένοι να σταματήσουμε την πορεία αυτή. Απαιτούμε:
- Άμεση καταβολή όλων των οφειλών από όλους τους εμπλεκόμενους στην λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης.
- Άμεση έναρξη της διαδικασίας ανανέωσης της Προγραμματικής Σύμβασης.
- Αποκλειστικά δημόσιες, καθολικές-δωρεάν υπηρεσίες αντιμετώπισης των εξαρτήσεων.
Προχωράμε σε τρίωρη προειδοποιητική στάση εργασίας την Πέμπτη, 4 Απριλίου, από τις 6μμ. ως την λήξη της βάρδιας.
Ως Δ.Σ. του Σωματείου καλούμε όλα τα Μέλη να συμμετέχουν στην στάση εργασίας και τους συναδέλφους της Αττικής να στηρίξουν την Κατάληψη των εργαζομένων του ΟΚΑΝΑ με την φυσική παρουσία τους και με αφορμή την κοινή εκδήλωση του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΚΑΝΑ, του Συλλόγου Εργαζομένων ΚΕΘΕΑ, του Σωματείου μας και Εργαζομένων του 18ΑΝΩ, την ίδια μέρα, ώρα 7μμ., στο κατειλημμένο κτήριο Κεντρικών Υπηρεσιών του ΟΚΑΝΑ.
Το Δ.Σ. του Σωματείου
πηγή: Σωματείο των Εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.