Σελίδες

06 Απριλίου 2013

Αντιφασιστικό συλλαλητήριο στον Εύοσμο: Σάββατο 6 Απρίλη, στις 12, στην πλατεία δημαρχείου

Το φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον.
Δε θα πεθάνει μόνος, τσάκισέ τον.

Μια γειτονιά σαν τον Εύοσμο, που οι κάτοικοί της δεν έχουν καμιά σχέση με τον φασισμό, στις εκλογές έδωσε μεγάλο ποσοστό στην Χρυσή Αυγή. Όχι, δεν έγιναν οι κάτοικοι του Ευόσμου φασίστες. Γιατί όμως: Η απάντηση στο γιατί προκύπτει:
  • Ένα ολάκερο σύστημα γραβατωμένων τηλεαστέρων και πολιτικών, σε έναν αγώνα δρόμου στηρίζει αυτό το ναζιστικό μόρφωμα, με πολλούς τρόπους.
  • Οι τηλεαστέρες προβάλλουν την εγκληματική της δράση, σαν πολιτική πράξη.
  • Μιλούν για τα άκρα, βάζοντας στην ίδια ζυγαριά τους εγκληματίες της ΧΑ με τους κατοίκους της Χαλκιδικής που αντιστέκονται για την ζωή τους, με τους εργάτες που αντιστέκονται στις απολύσεις, με τους αγρότες που αγωνίζονται γιατί διαλύεται η ζωή τους.
  • Προβάλλουν τις ρατσιστικές εκδηλώσεις “τρόφιμα για Έλληνες”, “αιμοδοσία για Έλληνες”, “παιδικούς σταθμούς μόνο για Ελληνόπουλα”, ως δράσεις απάντησης στην κρίση!
  • Δεν λένε ότι, η ΧΑ στην βουλή, στηρίζει τους εφοπλιστές και προτείνει φοροαπαλλαγές, έτσι ώστε οι ναυτεργάτες να πληρώνουν περισσότερο φόρο από τα αφεντικά τους. Κρύβουν ότι λέει όχι στους ξένους εργάτες, αλλά ναι στο ξεπούλημα της χώρας στους ξένους μεγαλοκαρχαρίες.
Η Ν.Δ από την άλλη, μιλάει για τα άκρα, καταδικάζει τους λαϊκούς αγώνες, ενώ το άλλο άκρο απλά το αναφέρει. Βουλευτές της καταψήφισαν την άρση ασυλίας του Κασιδιάρη.  Πάντα η δεξιά συνεργαζόταν με την ακροξεξιά. Αν θυμηθούμε το ΛΑΟΣ, ένα κόμμα φιλοχουντικό, κρυπτοφασιστικό, στήριξε το σύστημα στην κρίση του και η ΝΔ. Η ΧΑ ενισχύθηκε, με την ανοχή της ΝΔ, γιατί υπηρετεί την πολιτική της φασιστικοποίησης της δημόσιας ζωής, ίσως και για μια μελλοντική κυβέρνηση, αφού όπως λέει ο Κρανιδιώτης “δικοί μας άνθρωποι είναι και αυτοί”.
Είναι η εφεδρεία του συστήματος, στηρίζει το  σύστημα εκμετάλλευσης, της καταστολής των αγώνων, της τρομοκράτησης των αγωνιστών.
Έτσι η φιλοναζιστική, δολοφονική απέναντι στους μετανάστες και το λαϊκό κίνημα, μάζεψε τις ψήφους δυσαρεστημένων, από την δεξιά, λαϊκών ανθρώπων.
Η απάντηση του λαού, απέναντι στο φασισμό, είναι ένα λαϊκό μαζικό κίνημα που θα μάχεται για τα δικαιώματα, που θα χτυπήσει το ρατσισμό και την εξαθλίωση στη ρίζα τους. Που θα οργανώνεται, θα εκφράζει τις ανάγκες του λαού, θα υπερασπίζεται τα δικαιώμτα και τις ελευθερίες, θα αγωνίζεται μαζί με τους μετανάστες σε κοινό αγώνα, για την ανατροπή της πολιτικής που ρημάζει τις ζωές μας.
ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΛΑΪΚΟΙ
ΟΛΟΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΑΠΡΙΛΗ, ΣΤΙΣ 12 ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ
protantistasisevosmou@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.