ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑΣ
«Μετά την προπαγάνδα των καθεστωτικών ΜΜΕ, τη βίαιη καταστολή των κινητοποιήσεών μας, τις προσαγωγές συμπολιτών μας, την παράνομη λήψη γενετικού υλικού συναγωνιστών μας, την εισβολή των ΜΑΤ και ΕΚΑΜ στα χωριά μας, την επίθεση στους μαθητές των σχολείων μας, σήμερα επιχειρείται και η ποινική στοχοποίηση του αγώνα μας» (Δελτίο τύπου 29/3/2013)Μ’ αυτά τα λόγια περιγράφουν οι Επιτροπές Αγώνα των κατοίκων της Χαλκιδικής την πολιτική που εφαρμόζει σήμερα η κυβέρνηση απέναντί τους. Μ’ αυτή την πολιτική προσπαθούν να τους λυγίσουν, να τους κάνουν να αποδεχθούν την ‘’ανάπτυξη’’, την ‘’επένδυση’’ του Μπόμπολα και της πολυεθνικής Eldorado Gold. Δηλαδή τη μόλυνση του αέρα, του νερού, της γης. Την καταστροφή της γεωργίας, της κτηνοτροφίας, της μελισσοκομίας, της αλιείας, του τουρισμού. Την κατάργηση δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας. Μάταια όμως. Οι κάτοικοι δεν το βάζουν κάτω. Γι’ αυτό όλο και περισσότεροι – χωρίς τους παλιούς διαχωρισμούς (κομματικούς , κ.ά.)- μπαίνουν στον αγώνα της σωτηρίας του τόπου τους. Έχουν καταλάβει ότι το πραγματικό δίλημμα είναι: ή οι ‘’επενδυτές’’ –χρυσοθήρες θα μείνουν καταστρέφοντας την περιοχή τους (και όχι μόνο), οπότε οι κάτοικοι θα αναγκαστούν να φύγουν, ή οι χρυσοθήρες θα φύγουν οπότε οι κάτοικοι θα μπορέσουν να μείνουν στα χωριά τους.
Συντοπίτισσες, συντοπίτες,
Ο αγώνας ενάντια στις καταστροφές απ’ την εξόρυξη χρυσού και το ξεπούλημα του ορυκτού πλούτου της χώρας μας δεν αφορά μόνο τους κατοίκους των περιοχών όπου σχεδιάζεται να γίνει (Χαλκιδική, Κιλκίς, Θράκη, κ.α.), αλλά το σύνολο του λαού μας. Αφορά ιδιαίτερα τις γειτονικές περιοχές όπως η Θεσσαλονίκη και το Ωραιόκαστρο γιατί εκτός των άλλων, τα δηλητήρια που προκύπτουν από τις εξορύξεις (όπως αρσενικό, μόλυβδος, κ.ά.) μπορεί εύκολα να μεταφερθούν σε αποστάσεις μερικών δεκάδων χιλιομέτρων και να φτάσουν στα σπίτια μας.
Κανένας εφησυχασμός λοιπόν, καμιά καθυστέρηση.
Δε θα αφήσουμε το μέλλον των παιδιών μας έρμαιο στα χέρια των ντόπιων και ξένων πλιατσικολόγων χρυσοθήρων και των υπηρετών τους. Θα φροντίσουμε εμείς για αυτό.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Σας καλούμε τη Δευτέρα 8-4-2013, στις 7.30 μ.μ., στο ΚΑΠΗ Ωραιοκάστρου (Ιωάννης Καποδίστριας), να ενημερωθούμε, να συζητήσουμε, να συγκροτήσουμε τη δική μας στήριξη στους αγωνιζόμενους κατοίκους της Χαλκιδικής, του Κιλκίς, της Θράκης. Κοντά μας θα έχουμε εκπροσώπους απ’ τις Επιτροπές Αγώνα της Χαλκιδικής και το Μέτωπο Αγώνα Ενάντια στα Μεταλλεία σε Κρούσια- Πάϊκο (Κιλκίς).
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ
Πληροφορίες: τηλ. 6980012555, 6977242124, 6945513280, 6973837716
-001.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.