Σελίδες

06 Απριλίου 2013

Μαθήματα ξενοδουλείας από τους τοπικούς «άρχοντες»

Όπως δημοσιοποιήθηκε στον τοπικό τύπο, εθιμοτυπική ήταν η επίσκεψη της επιτετραμμένης της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα, Βιρτζίνια Μπένετ, την Τρίτη 3 Απριλίου, στην Αντιπεριφέρεια και στο Δήμο Χανίων. Σύμφωνα πάντα με τα γραφόμενα, η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα και μάλιστα έγινε και ανταλλαγή δώρων!! Η Αμερικανίδα ευχαρίστησε για την υποδοχή!!!, και εξέφρασε την ικανοποίηση της για την καλή συνεργασία της Αμερικανικής Διευκόλυνσης (Βάσης) με τις τοπικές αρχές. Αντίστοιχα, ο περιφερειάρχης εξέφρασε την ικανοποίηση του και ο δήμαρχος τόνισε τις ιδιαίτερα καλές σχέσεις που διατηρεί ο Δήμος τόσο με τη σημερινή Διοίκηση της Βάσης όσο και με την προηγούμενη.
Δεν είχα καμιά αμφιβολία για το πόσο στηρίζουν το καθεστώς της εξάρτησης και της υποτέλειας τόσο οι σημερινοί τοπικοί «άρχοντες», όσο και οι προηγούμενοι, άσχετα βέβαια που δηλώνουν ότι «πέταξαν την κομματική τους ταυτότητα» και τώρα ασχολούνται μόνο με τα τοπικά ζητήματα. Βέβαια το «θάρρος» (για να μην το χαρακτηρίσω αλλιώς) όλων αυτών να πραγματοποιούν και να ανακοινώνουν με τυμπανοκρουσίες αυτές τις συναντήσεις έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Γιατί θα θυμούνται και οι ίδιοι τέτοιες χαιρετούρες μόνο στα κρυφά πραγματοποιούνταν παλιότερα. Σήμερα εκμεταλλευόμενοι την υποχώρηση του αντιιμπεριαλιστικού –αντιβασικού κινήματος, όχι μόνο φανερώνουν το πραγματικό τους πρόσωπο, που είναι έτσι κι αλλιώς γνωστό, αλλά μας κάνουν και μαθήματα ξενοδουλείας. Φυσικά δεν αναφέρομαι στο αν ο τόπος μας είναι φιλόξενος (παραδοσιακά) για κάθε επισκέπτη ανεξαρτήτου χρώματος και καταγωγής. Αναφέρομαι στα αισθήματα που νιώθει ο λαός μας για τους αμερικανονατοϊκούς ράμπο που χρησιμοποιούν τον τόπο μας, το λιμάνι της Σούδας, την πόλη των Χανίων σαν τόπο αναψυχής, που προκαλούν με τη συμπεριφορά τους, που θέλουν τα Χανιά σύγχρονη Τρούμπα, που όχι μόνο δεν συντελούν στην οικονομική ανάπτυξη του τόπου με την παρουσία τους, αλλά στην καταστροφή του. Αναφέρομαι στη λειτουργία της αμερικανονατοϊκής βάσης και των άλλων εγκαταστάσεων, όπου φυλάσσονται επικίνδυνα όπλα και υλικά, που η λειτουργία τους εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους για το λαό μας και χρησιμοποιείται για ορμητήριο δολοφονικών επεμβάσεων ενάντια σε άλλους λαούς. Ο λαός μας μισεί τους ιμπεριαλιστές φονιάδες και έχει πληρώσει ακριβά την πολιτική της ξενοδουλείας και της υποτέλειας της άρχουσας τάξης και των πολιτικών της εκφραστών.
Σήμερα μάλιστα που η περιοχή μας βρίσκεται στον κυκλώνα των αντιθέσεων των ιμπεριαλιστικών δυνάμεων, οι κίνδυνοι για το λαό μας είναι ακόμη μεγαλύτερος. Θα πρέπει να ανησυχούμε για αυτή την αγαστή συνεργασία και το σφιχταγκάλιασμα της κυβέρνησης, αλλά και των τοπικών αρχών με τους εκπροσώπους της αμερικάνικης υπερδύναμης. Θα πρέπει να ανησυχούμε και για τα συχνά αγκυροβόλια των αεροπλανοφόρων στο λιμάνι της Σούδας. Το αντιιμπεριαλιστικό κίνημα στον τόπο μας και στη χώρα μας θα πρέπει να ξαναβρεί όσο πιο γρήγορα γίνεται το βηματισμό του γιατί οι διεθνείς εξελίξεις αυτό επιτάσσουν.

Χανιά 5-04-2013
Χαρτζουλάκης Γιάννης
Μέλος της Κ. Ο Χανίων του ΚΚΕ (μ-λ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.