Δημοκράτες, εργαζόμενοι, άνεργοι
Την περασμένη Παρασκευή για μια ακόμα φορά η δυτική Αθήνα έζησε τον τρόμο και την καταστροφή απ’ τις έντονες βροχοπτώσεις που έζησε. Εκατοντάδες σπίτια, μικρομάγαζα και αυτοκίνητα καταστράφηκαν στη κυριολεξία μέσα σε λίγες ώρες, ενώ από τύχη δεν θρηνήσαμε και ανθρώπινες ζωές. Η καταστροφή αυτή χτύπησε σχεδόν όλη την δυτική και βορειοδυτική Αθήνα φτάνοντας μέχρι τις φτωχογειτονιές του Πειραιά.
Ποιες όμως είναι οι πραγματικές αιτίες της μεγάλης αυτής καταστροφής; Οι υπεύθυνοι θα ισχυρισθούν για μια ακόμα φορά ότι η ένταση των φαινομένων ήταν τόσο μεγάλη που ξεπέρασε κάθε προηγούμενο και γι’ αυτό η κρατική μηχανή δεν μπορούσε να κάνει κάτι. Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική και δεν μπορεί να κρυφθεί με τέτοια προσχήματα. Γιατί άραγε τα ίδια καιρικά φαινόμενα με την ίδια ένταση δεν προκάλεσαν πλημμύρες στις λεγόμενες καλές συνοικίες; Γιατί ΠΟΤΕ δεν πλημμυρίζει η Φιλοθέη ή το Ψυχικό ενώ κάθε φορά πλημμυρίζει το Μενίδι, το Ίλιον, το Περιστέρι και η Νίκαια; Να θυμηθούμε ότι και το 1974 και το 1995 και το 2005 όπως και σήμερα, τα φυσικά φαινόμενα προκάλεσαν καταστροφές σχεδόν αποκλειστικά στις συνοικίες αυτές.
Δημοκράτες, εργαζόμενοι
Η αλήθεια είναι ότι η Αθήνα είναι μία πόλη διχασμένη. Είναι η πόλη των πλουσίων και η πόλη των φτωχών. Είναι η πόλη της πλουτοκρατίας και η πόλη των εργαζομένων. Η πόλη των πλουσίων είναι καλά θωρακισμένη και γι’ αυτό αντέχει και στα άγρια χτυπήματα της φύσης. Αντίθετα η πόλη αυτών που παράγουν τον πλούτο, η μεγάλη πλειοψηφία των εργαζομένων, είναι ανυπεράσπιστη εγκαταλελειμμένη στο έλεος των καιρικών φαινομένων. Στη πόλη των πλουσίων υπάρχει αντιπλημμυρική προστασία, τα φρεάτια είναι πάντα καθαρισμένα και τα ρέματα δεν έχουν γίνει φτηνά οικόπεδα. Αντίθετα στη πόλη των φτωχών οι αντιπλημμυρικοί αγωγοί είναι όνειρο θερινής νύχτας, οι δήμοι δεν έχουν προσωπικό να καθαρίσουν τα φρεάτια και τα ρέματα έχουν μπαζωθεί με τις ευλογίες των τόσων κυβερνήσεων που πέρασαν και έχουν γίνει φτηνές κατασκευές για ανθρώπους που οι κυβερνώντες τους κοστολογούν με πολύ μικρό τίμημα και γι’ αυτό στην πραγματικότητα αδιαφορούν.
Αυτή είναι η αλήθεια. Αυτό πρέπει να συνειδητοποιηθεί από όλους αυτούς που υποφέρουν κάθε φορά που κάποιο φυσικό φαινόμενο εκδηλώνεται με ένταση. Τα κροκοδείλια δάκρυα που χύνουν οι διάφοροι κυβερνητικοί παράγοντες δεν είναι τίποτε άλλο παρά το ψεύτικο ενδιαφέρον αυτών που προκαλούν τον όλεθρο στη ζωή μας.
Αν δεν αγωνιστούμε για τη ζωή μας τότε μετά από λίγο καιρό θα κλαίμε και πάλι πάνω απ’ τα ερείπια που θα αφήνει πίσω του κάθε νέο έντονο φυσικό φαινόμενο.
http://www.m-lkke.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.