Σελίδες

27 Οκτωβρίου 2014

Να μην αφήσουμε να περάσει η τρομοκρατία του συστήματος στις σχολικές αυλές μας!

Το νέο σχολικό έτος ξεκίνησε και δεν άργησαν να φανούν οι προθέσεις του συστήματος πάνω σε κάθε μορφή πάλης και αγώνα ενάντια στη αντιδραστική πολιτική του νέου ταξικού Λυκείου που προωθείται.
Αυτή την περίοδο, λοιπόν, στη σχολική κοινότητα υπάρχει μεγάλος αναβρασμός με αποτέλεσμα να ξεσπάσουν πολλές καταλήψεις τις οποίες κατέστειλαν με πρωτοφανή τρόπο όργανα της Αστυνομίας.

Συγκεκριμένα:

22/9/2014

Στην κατάληψη του 1ου και 2ου Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ Καισαριανής, βρέθηκαν έξω από τα σχολεία το πρωί αστυνομικές δυνάμεις (3 περιπολικά) οι οποίες είχαν σκοπό να διαλύσουν την κατάληψη και, χωρίς να δεχτούν κάποια απειλή ή πρόκληση από τους μαθητές, πυροβόλησαν 3 φορές στον αέρα για εκφοβισμό. Οι μαθητές, όπως είναι φυσικό, έτρεξαν έντρομοι, ενώ στη συνέχεια οι αστυνομικοί σημάδευαν τα κεφάλια των παιδιών βρίζοντάς τους. Δεν δίστασαν, μετά, να προχωρήσουν σε συλλήψεις και να οδηγήσουν τους μαθητές χωρίς λόγο στο κρατητήριο από όπου αφέθηκαν ελεύθεροι τις πρώτες πρωινές ώρες της επόμενης ημέρας, αφού όμως πρώτα έγινε λήψη των προσωπικών τους στοιχείων από τους αστυνομικούς.

17/10/2014
Παρουσία Εισαγγελέα έγινε επέμβαση της Αστυνομίας και στο 1ο ΕΠΑΛ Λαμίας όπου έγιναν 20 συλλήψεις μαθητών και γονέων. Μάλιστα, οι 8 από αυτούς παραπέμφθηκαν στον Εισαγγελέα και θα οδηγηθούν στο εδώλιο του δικαστηρίου στις 20 Νοεμβρίου 2014.

14/10/2014
Αυτή τη φορά δεν έχουμε να κάνουμε με κατάληψη αλλά με ένα γεγονός που ξεπερνάει τα όρια της επιστημονικής φαντασίας. Το πρωί της Τρίτης (14/10), έξω από το 8ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου, λόγω ενός απλού καυγά μεταξύ δύο 10χρονων μαθητών, βρέθηκαν αστυνομικοί με όπλα και αλεξίσφαιρα για να συλλάβουν τον ένα από τους 2 μαθητές! Πληροφορίες αναφέρουν πως δέχονταν εντολές από τον, όπως λέγεται, χρυσαυγίτη πατέρα του άλλου μαθητή.
Από όλα τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι το κράτος φοβάται κάθε μορφή αντίστασης από το μαθητικό κίνημα και δε διστάζει να χρησιμοποιήσει κάθε μέσο εκφοβισμού (συλλήψεις, προσαγωγές, πυροβολισμούς κ.λπ.) με το μακρύ του χέρι, την αστυνομία. Θέλουν να εδραιώσουν την αστυνομοκρατία στα σχολεία.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!
ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ Η ΠΑΛΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ!


Πηγές: 902.gr, alfavita.gr, enallaktikos.gr μέσω http://mathitikiantistasi.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.