Σελίδες
16 Οκτωβρίου 2014
Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΟΥΔΑΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ
Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ
ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΩΞΙΜΟ ΤΟΥΣ
Αλλά αυτοδιαψεύδονται οικτρά. Λαοί (πάντοτε) αθώοι, ήσυχοι (όση τέλος πάντων ηρεμία εξασφαλίζει ο καπιταλισμός) και ανύποπτοι γνωρίζουν θηριώδεις επεμβάσεις των ως επί το πλείστον αμερικάνων ιμπεριαλιστών με αστεία προσχήματα και με ορμητήριο τη βάση της Σούδας. Γιουγκοσλάβοι, Ιρακινοί, Παλαιστίνιοι, Αφγανοί, Λίβυοι, Σύριοι, Ουκρανοί κληρώθηκαν ετούτοι τουλάχιστον προσώρας. Και την επέλαση των Αμερικάνων ακολουθεί το χάος. Ποτάμια αίματος και δακρύων και βουνά από ερείπια. Εδώ οι Έλληνες (αμέριμνοι και ανυποψίαστοι μέχρι πρότινος και εμείς και οπωσδήποτε άδικα) βιώνουμε ένα αβρότερο χάϊδεμα της δράσης τους. Μονάχα οικονομικοπολιτικό. Διορίζουν από τις Κάννες πρωθυπουργούς (αυτούς με την ανάπηρη δικαιοδοσία που γονυπετώς εκλιπαρούν σαν ασπόνδυλα μαλάκια τους σύγχρονους έπαρχους για έγκριση μιας ασήμαντης φορολογικής ελάφρυνσης προς χάρη της δικής τους επιβίωσης). Θα ορίσουν συνάμα εκλογές όταν οι ίδιοι το προκρίνουν για να «νομιμοποιήσουμε» δια της ψήφου μας εκείνους που
θα συνεχίσουν απαρέγκλιτα να υλοποιούν τις βάρβαρες επιλογές τους και να επιβάλουν την προώθηση πρόσθετων και αβάστακτων πλέον αντιλαϊκών μέτρων. Τέτοιων ακριβώς που θα γιγαντώσουν την φτώχεια, την ανεργία, τη ταξική έξωση από τον χώρο της παιδείας μαθητών και φοιτητών, τον αφανισμό του δικαιώματος ακόμη και της πιο στοιχειώδους περίθαλψης και την σύνθλιψη των ελευθερίων του λαού. Στον βαθμό που κάθε απεργία εκ προοιμίου θα ορίζεται παράνομη και θα ποινικοποιείται κάθε αμφισβήτηση του πολιτεύματος της στυγνής εκμετάλλευσης και υποδούλωσης της χώρας μας. Ακόμη και αυτό το κείμενο θα θεωρείται κολάσιμο και αξιόποινο, μιας και θα προσκρούει στη σχεδιαζόμενη αναβίωση του φασιστικής έμπνευσης βενιζελικού ιδιώνυμου.
Προς τι όμως ενέσκηψε αυτός ο πολεμικός σπαραγμός; Που οφείλεται ο παροξυσμός της επιθετικότητας ιδίως του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού που στοχοποιεί και εφορμά αλυσιδωτά και ασταμάτητα ενάντια σε μια σειρά κράτη; Γιατί αποφασίζει επεμβάσεις με δαπάνες συντριπτικά υπέρτερες της αξίας της λείας που προσπορίζεται (π. χ. πετρέλαια του Ιράκ); Τι σηματοδοτεί για τον πλανήτη η συχνή συμπεριφορά των ηγέτιδων δυνάμεων της υφηλίου να υπερσκελίζουν τις καθεαυτό οικονομικές επιδιώξεις με το γεωπολιτικό και γεωστρατηγικό όφελος; Κυριαρχεί η αφροσύνη στο εύρωστο και επεκτατικό γερμανικό κεφάλαιο και έχει αναστατώσει διάφορες ευρωπαϊκές οικονομίες (έως και τη γαλλική) και γονατίσει τη δική μας ευνουχίζοντας την καταναλωτική τους δυνατότητα σε βάρος και των δικών του βιομηχανικών προϊόντων, που εξάλλου ανήκουν στη σφαίρα επιρροής του; Είναι τυχαία η ανάδυση στην επιφάνεια διάφορων εθνοτικών και αυτονομιστικών ζητημάτων για κράτη που ανήκουν όχι στο φάσμα των τραγικά κηδεμονευόμενων (παρόλο που τα μεγαθήρια αδυνατούν στο να ελέγξουν ολοκληρωτικά ακόμη και τέτοια μικρά), μα στην πρωτοπορία των ισχυρών της γης; Πως εξηγείται η αυθάδης τακτική περιφερειακών δυνάμεων (χαρακτηριστική η περίπτωση της γειτονικής Τουρκίας) να μην ευθυγραμμίζονται με τις προσταγές του μεγάλου αφέντη και να προκαλούν τον θυμό και τη δυσαρέσκεια του; Πέρα από τη μόνη βεβαιότητα που χαρακτηρίζει την επιφάνεια της εποχή μας, δηλαδή τις σφαγές των λαών, επίθεση στο βιοτικό τους επίπεδο, τη ρευστότητα, την αστάθεια και τις εντάσεις, τι άλλο πράγματι συμβαίνει;
ΜΟΝΟΦΡΑΣΤΙΚΑ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΒΑΘΕΙΑΣ, ΔΟΜΙΚΗΣ KAI ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΧΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΚΙΣΤΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΦΕΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΜΙΑ ΜΑΚΡΑΣ ΠΝΟΗΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΗ (υπάρχει τέτοιο γνώρισμα στους άναρχους νόμους του ;) ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ. Οπότε αφού το τραίνο της παντί τρόπω ουτοπικής επανεκκίνησης και πορείας σε σταθερή τροχιά της ασθμαίνουσας παγκόσμιας οικονομίας έχει χαθεί οριστικά, τι άλλο μαγικό και δοκιμασμένο μέσο μένει στα χέρια των τυράννων της ανθρωπότητας για τη υπέρβαση της κρίσης; Μα ο πόλεμος φυσικά. Όχι οι τοπικοί και «αμελητέοι», αλλά ο γενικευμένος και μοιραία (με τη διττή έννοια και του αναπόφευκτου και του καταστροφικού) θερμοπυρηνικός. Οπότε κάθε σκέψη και κάθε βήμα των κολοσσών ιμπεριαλιστών κατατείνει στη εξασφάλιση των αστρονομικών κονδυλίων για την επίτευξη σαφούς τεχνολογικής υπεροχής και υπεροπλίας. Βέβαια είναι αμφισβητήσιμης ΕΦΙΚΤΟΤΗΤΑΣ η συσσώρευση πόρων τέτοιου μεγέθους, που προϋποθέτει χρονοβόρα και διευρυμένη καταλήστευση κρατών και απώθηση ανταγωνιστών και «συνεργατών» με συνέπεια να μην αποκλείεται το ενδεχόμενο σε κάποια υπερθερμασμένη στιγμή με εξαντλημένη την υπομονή ενός εκ των δύο του κεντρικού δίπολου του ανταγωνισμού, να τολμήσει το ολέθριο salto mortale. Επιπρόσθετα απεργάζονται την στρατιωτική περικύκλωση και οικονομική αποδυνάμωση του αντίπαλου και την κατοχύρωση των ευρύτερων δυνατών στρατηγικών συμμαχιών (ακόμη και εκβιαστικά). Όσο δε αφορά τους δεύτερης γραμμής υποδεεστέρους ιμπεριαλιστές και των νάνων παρατρεχάμενων τους πασχίζουν για την ανάληψη ενός αποφασιστικότερου ρόλου, που θα τους απομακρύνει από τον ρόλο του ουραγού στρατιώτη η` έστω υπάκουου αξιωματικού και θα τους κατατάσσει στα επιτελεία σε θέση στρατηγού με σημαντικό δικαίωμα στα λάφυρα. Σημειωτέον πως ο πιθανόν υπερφίαλος στόχος δεσποτείας του πλανήτη απαιτεί υποχρεωτικά ο στρατάρχης να πλαισιώνεται από ικανό αριθμό τέτοιων. Με δεδομένη τη πλήρη δυστοκία του να επικρατήσει όχι σε βάρος ενός ισοδύναμου του, αλλά ακόμη και στα κακοτράχαλα εδάφη του υποανάπτυκτου Αφγανιστάν. Με αποτέλεσμα η νίκη του να περιοριστεί στην αταξία και την εμφύλια διαίρεση.
Στην εποχή μας γίνεται όσο ποτέ άλλοτε στο παρελθόν απροκάλυπτη η παρέμβαση των αμερικανοευρωπαίων ιμπεριαλιστών όχι μόνο στα πολιτικά πράγματα του τόπου μας, αλλά στο επίπεδο κιόλας να προσδιορίζουν σε λεπτομερειακό βαθμό και κυνικά την πολιτική που καταποντίζει το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων. Υπολογίζουν κατ` ευθείαν και το πόσο ψωμί θα τρώμε πλέον. Δεν υπήρξε επίσης μακελειό των λαών στον ευρύτερο χώρο που να μη χρησιμεύσουν σαν καθοριστική έδρα εφόρμησης οι καρκινογόνες βάσεις. Σχεδιάζεται μάλιστα και η επέκταση τους σαν σταθμός των καίριας επιχειρησιακής σημασίας και εξίσου φονικών μη επανδρωμένων αεροπλάνων. Μέχρι και στην επεξεργασία των χημικών στη μέση της Μεσογείου διαδραμάτισαν καταλυτικό ρόλο. Εντάσσουν Ελλάδα και Κύπρο στο επιθετικό τόξο των Αμερικάνων μαζί με τα πιο κτηνώδη καθεστώτα της περιοχής Αιγύπτου και Σιωνιστών εμπλέκοντας μας στους επικινδύνους και τυχοδιωκτικούς σχεδιασμούς τους. Για πολλοστή φορά χρησιμοποιούν τη χώρα μας σαν μέσο πίεσης και συνέτισης της απείθαρχης Τουρκίας αξιοποιώντας την προαιώνια αντιπαλότητα και τους σαθρούς μεγαλοϊδεατισμούς ένθεν και ένθεν του Αιγαίου. Μη έχοντας η ελληνική αστική τάξη τα πλεονεκτήματα της Τούρκικης, μετατρέπει σε όπλο της τη τυφλή υποταγή στα κελεύσματα των ιμπεριαλιστών ευελπιστώντας στην εύνοια και μοριοδότηση της αγκαλιάζοντας τους φασίστες του Κιέβου και του Ισραήλ και χαρίζοντας πολεμοφόδια στην πλευρά των Κούρδων, που συμπεριφέρονται σαν ενεργούμενα των αμερικάνων. Αξιοπαρατήρητες και άκρως ανησυχητικές είναι οι δηλώσεις σε άρθρο του κορυφαίου αναλυτή και πρώην αξιωματούχου των ΗΠΑ Dr. Harry Dinella που εμφαίνει την τεράστια σημασία της Σούδας όχι μόνο στην έκρυθμη περιοχή μας (που αναβαθμίζεται λόγω της σχετικής αποστασιοποίησης και των βλέψεων της Τουρκίας) αλλά και παγκόσμια, συγκαταλέγοντας την σε μια από τις πιο καίριες εγκαταστάσεις των εκτός των συνόρων τους. Εξαίροντας παράλληλα την άριστη συνεργασία των αμερικάνικων όρνεων με την ελληνική πολιτεία. Άραγε εμείς οι Χανιώτες πρέπει να καμαρώνουμε και κομπάζουμε για τη διεθνή σπουδαιότητα του τόπου μας; Να ικανοποιούμαστε από την μια χούφτα ματωμένα δολάρια που οι μεθυσμένοι πεζοναύτες μας «χαρίζουν», ανεχόμενοι τα συχνά προκλητικά επεισόδια που προξενούν απέναντι στους ιθαγενείς και απολαμβάνοντας την ατιμωρησία της ετεροδικίας;
Θα έρθει όμως το πλήρωμα του χρόνου όπου ο γόρδιος δεσμός των άλυτων ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών θα πρέπει να λυθεί αποκλειστικά με το πολεμικό ξίφος. Ήδη επιφανείς υπερατλαντικοί παράγοντες προλειαίνουν το έδαφος για την εφιαλτική αναγκαιότητα της πρώτης πλήξης από την πλευρά τους προς τη Ρωσία με πυρηνικά μέσα. Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΠΟΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΓΝΗΤΙΣΕΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΠΥΡΗΝΙΚΟΥΣ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΟΞΕΥΣΟΥΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΤΕΡΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΣΟΥΔΑΣ. Και θεωρείται λογικό να πράξουν έτσι, μιας και θα είναι αναγκασμένοι να υπερασπίσουν δίχως οίκτο τα δικά τους ανίερα συμφέροντα. Αφού λοιπόν οι βάσεις αποτελούν το έμβλημα της εξάρτησης της χώρας μας και εγκυμονούν ολέθριους κινδύνους για τον νομό και ολάκερο το νησί, τι άλλαξε και ο επίδοξος και επικρατέστερος ίσως μνηστήρας της εξουσίας Τσίπρας διακηρύσσει ευθαρσώς τη μη αμφισβήτηση της ένταξης της Ελλάδας στο δυτικό πλαίσιο συμμαχίας; Ούτε καν -έστω υποκριτικά όπως κατακεραύνωνε παλιότερα ο Αντρέας Παπανδρέου το συνδικάτο της ΕΟΚ και του ΝΑΤΟ- να ξεστομίσει μια ανέξοδη ρητορική καταγγελία ενάντια συν υποτέλεια και στο σύμβολο της, τις βάσεις. Πρώτον γιατί δεν αισθάνεται την ζωηρή πίεση του ρωμαλέου αντιιμπεριαλιστικού κινήματος που μεταπολιτευτικά στις πορείες σείονταν οι δρόμοι από το μέγα πλήθος και παλμό. Η συστηματική παραλυτική και αποπροσανατολιστική διάβρωση της αριστεράς των εξωμοτών όχι μόνο προκάλεσε την καχεξία στο γενικότερο λαϊκό κίνημα, μα ταυτόχρονα άμβλυνε και το αντιιμπεριαλιστικό αίσθημα του λαού. Παράλληλα η άρχουσα τάξη της χώρας μας δεν έχει την παραμικρή πολυτέλεια επαναδιαπραγμάτευσης και ελαστικοποίησης του πλαίσιου εξάρτησης από τους παραδοσιακούς πάτρωνες της. Άρα το πολυσχιδές αλυσόδεμα της Ελλάδας από τους Αμερικανοευρωπαίους είναι ένα αδιαμφισβήτητο θέσφατο για κάθε συστημική δύναμη που υποχρεώνεται να ορκίζεται σε αυτό πίστη και αφοσίωση.
Η χανιώτικη κοινωνία και ολάκερος ο λαός πρέπει να συνειδητοποιήσει την κρισιμότητα της περιόδου που διανύουμε. Την επικινδυνότητα της περιοχής που τυχαίνει να κατοικοεδρεύουμε (άνωθεν του ηφαίστειου της βόρειας Αφρικής, νότια της ουκρανικής διελκυστίνδας και πρώτιστα δυτικά της όλης εύφλεκτης και φλεγόμενης Ανατολής). Επιβάλλεται να κονταροχτυπηθεί με την αλλόκοτη ηγέτιδα τάξη και τους πολιτικούς εκπρόσωπους της, που πέρα από τη μετατροπή της επικράτειας της σε μια απέραντη Μανωλάδα με την εργατιά διαθέσιμη σαν σύγχρονος σκλάβος στις ανώμαλες και άπληστες ορέξεις του εγχώριου και αλλοδαπού μεγάλου κεφάλαιου και τη θηλιά του άσβεστου χρέους, δεν διστάζει στιγμή να έχει άμεση εμπλοκή στις ακροσφαλείς μεθοδεύσεις και τις δολοφονικές περιπέτειες των αμερικάνων. Οι καμπάνες της φτώχειας ήδη βαριά κτυπούν (και αιφνιδιαστικά). Πότε άραγε και οι πολεμικές σειρήνες; Ο εφησυχασμός διόλου δεν ωφελεί. Τουναντίον.
Είναι ζωτική ανάγκη η επανάκαμψη του αντιιμπεριαλιστικού κινήματος αγκαλιασμένου με το γενικότερο διεκδικητικό. Επίσης ο αντικαπιταλιστικός αγώνας πρέπει να είναι αδιάσπαστα ενωμένος (έως ταύτισης) με εκείνον ενάντια στη ξένη ακρίδα. Μη λησμονιέται ούτε λεπτό πως η ολιγαρχία οφείλει ανεξίτηλα την μεταπολεμική αναγέννηση της στα άρματα του Σκόμπι και τις βόμβες ναπάλμ του Βαν Φλιτ. Αυτό το σπουδαίο καθήκον επ` ουδενί αναλογεί στην αριστερά των τριάκοντα αργυρίων. Εξ άλλου σε αυτή χρεώνεται η αποδυνάμωση της προγενέστερα ακμαίας αντιιμπεριαλιστικής πάλης και η εκλογική αναισθητοποίηση του λαού μαζί την σιαμαία αδελφή της, την υπονόμευση των σημαντικών εστιών αντίστασης. Ώστε τα κέντρα εξουσίας να κομπορρημονούν για την ευκολία εφαρμογής των μνημονίων. Ακόμη και αν όψιμα (θετικό) ορισμένοι αριστεροφανείς ανακαλύπτουν το μείζον θέμα του ιμπεριαλισμού, το προσεγγίζουν με μια πολιτική στρέβλωση και το αντιμετωπίζουν με την ακινησία τους. Η ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΡΑΙΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΑΣΦΑΙΡΗ ΦΛΥΑΡΙΑ ΜΟΝΑΧΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ. Οτιδήποτε διαφορετικό συζητιέται έξω από αυτό, σημαίνει πως αποπειράται να γράψει κανείς χωρίς μελάνι. Άκρως αποκαλυπτική των προθέσεων των ρεφορμιστών υπήρξε εξ` άλλου η στάση τους στις κινητοποιήσεις ενάντια στα χημικά. Πλήρης, ολοκληρωτική απουσία (ΚΚΕ), υποτονική συμμετοχή (ΑΝΤΑΡΣΥΑ) και εικονικές, δημαγωγικές, εκτονωτικές ενέργειες που αποστρέφονταν όπως ο διάβολος το λιβάνι την μαζικοποίηση (ΣΥΡΙΖΑ). Καμιά επίσης αντιβασική πρωτοβουλία τους δεν έχει παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα στην κατεύθυνση ανάδειξης, έμπρακτης αντίδρασης και συγκρότησης μετωπικού σχήματος με τοπική έστω εμβέλεια . Όπου θα καταγγέλλονταν η παρουσία των βάσεων και θα αγωνίζονταν για το διώξιμο τους. Αν και υπάρχουμε σε μία πόλη που τρανοί αμερικάνοι κονδυλοφόροι χαρακτηρίζουν και κατατάσσουν τη Σούδα στις ελάχιστες σημαντικότερες ολόκληρης της γης.
Σε αντιδιαστολή με την εκλογική και συνδιαχειριστική αριστερά της σκόπιμης αφλογιστίας η Πρωτοβουλία Αντίστασης διαρκώς με πανό, αφίσες, εκδηλώσεις- συζητήσεις, μοίρασμα προκηρύξεων, αρθρογραφία και καλέσματα για συνεργασία μοχθεί να διατηρεί στην επικαιρότητα αυτό το ζήτημα τοποθετώντας το στη σωστή διάσταση και τονίζοντας την ανάγκη οικοδόμησης όρων κινήματος. Επιμένουμε φυσικά σταθερά στο προσκλητήριο συμπόρευσης με οποιονδήποτε ανέντακτο αγωνιστή η` πρόθυμη συλλογικότητα. Θεωρούμε χρήσιμο να αναστηλωθεί και η αδρανής Επιτροπή ενάντια στις βάσεις και την εξάρτηση όντας ένα έμπειρο εργαλείο με κατοχυρωμένη την εμπιστοσύνη του κόσμου σε αυτήν.
Η αποθράσυνση των ιδιοκτητών των βάσεων τους οδηγεί στο άμεσο και χωρίς συχνά δραγουμάνους άπλωμα του πέπλου της φτώχειας και της δυστυχίας πάνω στον λαό μας. Αναβιώνουν τον φασισμό, χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις σαν εφαλτήριο για σφαγές των τριγύρω λαών και φέρνουν τον πόλεμο στην αυλή μας. Ίσως οι καθαρίστριες του υπουργείου οικονομικών, κάθε απεργός και κάθε καταληψίας φοιτητής η` αγρότης δεν ενστερνίζεται πως ο αγώνας τους συγκρούεται σε τελική ανάλυση με τα ιμπεριαλιστικά κέντρα, από τα οποία εκπορεύεται αυτή η αντιλαϊκή πολιτική. Άρα εμπεριέχει τέτοια σπέρματα αντιπαράθεσης. Αρκεί να αποκρυσταλλωθούν, μορφοποιηθούν και γενικευτούν. Οι ίδιοι που ληστεύουν τον ιδρώτα και τον πλούτο μας και μας οδηγούν στην πείνα, μας καταντούν και με τις ραδιενεργές βάσεις τους ανδράποδα. Η επιδίωξη και πάλη των Χανιωτών για την αποκαθήλωση των βάσεων και ακύρωση της υποταγής της πατρίδας μας στους ιμπεριαλιστές ενισχύεται και ενισχύει την αγωνιστική προσπάθεια του ελληνικού λαού κατά της ανεργίας και της εξαθλίωσης και υπέρ της κοινωνικής απελευθέρωσης. Θάναι πολύτιμη κατάκτηση η κατανόηση της αλήθειας πως το ένα χέρι η` μάλλον γροθιά που πασχίζει για ψωμί, δωρεάν περίθαλψη, παιδεία και ελευθερία νίβει την άλλη αντιιμπεριαλιστική και οι δύο το πρόσωπο ενός δίκαιου και ανθρώπινου συστήματος.
Ένας Παλαιστίνιος μαχητής στους βομβαρδισμούς της Γάζας γεμάτος αίματα και οργή και κρατώντας στο ένα χέρι το άψυχο σώμα ενός βρέφους και κραδαίνοντας το όπλο στο άλλο, κραύγαζε μπροστά στο τηλεοπτικό φακό και απευθυνόμενος στη αποσβολωμένη διεθνή κοινή γνώμη αξίωνε τα συγκλονιστικά εξής: δεν χρειαζόμαστε τα δάκρυα της συμπόνιας σας. Δεν μας αρκεί η κατακραυγή σας προς στους εκτελεστές μας. Η πιο ουσιαστική βοήθεια και αλληλεγγύη που μπορείτε να μας προσφέρετε, είναι οι αγώνες στις χώρες σας για την εξασθένιση των κοινών εχθρών μας.
Τέλος.
Κ. Μ. Μέλος της Πρωτοβουλίας Αντίστασης Χανίων
21 σχόλια:
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.

Ολόκληρο αντιιμπεριαλιστικό 2ήμερο πραγματοποίησε η ΚΝΕ πέρσι στα Χανιά ενάντια στην Αμερικάνικη στρατιωτική βάση του θανάτου της Σούδας την ώρα που εσύ μάλλον κοιμόσουν όρθιος.Και επειδή έχετε μια τάση εσείς οι γκρουπούσκουλοι πουθενάδες ανύπαρκτοι να κάνετε την πραγματικότητα σαν τα μούτρα σας και να υποδεικνύετε στους υπόλοιπους πως θα οικοδομήσουν τα κινήματα τους και με πιο περιεχόμενο να σου πω το εξής.Η πάλη ενάντια στον ιμπεριαλισμό και για την απομακρυνόμενη των βάσεων συμφωνά με το ΚΚΕ δεν είναι αποκομμένη και απομονωμένη όπως εσείς πολύ ύπουλα και αποπροσανατολιστικά παρουσιάζετε απο την υπόλοιπη κοινωνική κατάσταση αλλά άρρηκτα συνδεδεμένη με την πάλη για την ανατροπή της εξουσίας των ντόπιων και ξένων Καπιταλιστών.Δεν θα φύγουν ποτέ οι βάσεις εαν δεν απαλλαγή ο Ελληνικός λαός απο την τυραννία και την εκμετάλλευση των μονοπωλίων και της άρχουσας αστικής τάξης όπως και των Ενώσεων τους ΝΑΤΟ και ΕΕ και δεν εγκαθιδρύσει και οικοδομήσει την δικία τους εξουσία την δικιά του οικονομία και κοινωνία.Την εργατική λαική.Τον Σοσιαλισμό
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά μη χάνεις τη ψυχραιμία σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά να ρωτήσω μετά το "Ολόκληρο αντιιμπεριαλιστικό 2ήμερο" το ΚΚΕ και η ΚΝΕ τι έκαναν; Εκτός και αν η πάλη κατά των βάσεων εξαντλείται μόνο σε διήμερα! Γιατί το κείμενο κριτικάρει συγκεκριμένα πράγματα.
A απο το δεν κάνει καμία αντιιμπεριαλιστική πάλή το ΚΚΕ πήγαμε στο οτι η πάλη ενάντια στις βάσεις δεν περιορίζεται σε διήμερα.Το οτι αποδεικνύεται είσαι απλά ένας κοινός ψεύτης μάλλον έχει μικρή σημασία.Μόνο που μονάχα το ΚΚΕ έχει διοργανώσει ανάλογες εκδηλώσεις στις βάσεις τις Σούδας και πίστεψε το να κατεβάσεις χιλιάδες κόσμο απο όλη την Ελλάδα στα Χανιά απαιτεί τεράστια προσπάθεια μεγάλη προετοίμασα και πολύ μα πάρα πολύ κόπο.Και σίγουρα δεν πήγαν για πλάκα.Για τις δράσεις το πρόγραμμα και τις εκδηλώσεις υπάρχει το σάιτ του 902 που μπορεί να σου λύσει όλες τις απορίες για το τι έκαναν χιλιάδες Κομμουνιστές δυο μέρες στα Χανιά.Οπότε όπως καταλαβαίνεις τέτοιου μεγέθους διοργανώσειςδεν είναι για τα δόντια σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα πει τι έκαναν.Οτι έκαναν και πριν και μετά.Μήπως θα έπρεπε να κάτσουν εκεί εσαεί και να μην κάνουν τίποτες άλλο μέχρι να φύγουν οι βάσεις.Υπάρχουν πολλά μέτωπα ανοιχτά και οχι ένα συγκεκριμένο το οποίο μάλιστα εντάσσεστε στο συνολικό πλαίσιο πάλης του εργατικού κινήματος
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια ψυχραιμία να χάσει ο ανώνυμος των 9.08 ρε ΑσΓ; Δεν έχεις ξαναδει τόσες δεκατείες τέτοια αληταριά που τραμπουκίζουν για να τους δώσει καμια θεσούλα το σύστημα; Δε θυμάσαι τι λέγανε οι καθοδηγητές του όταν οι "πουθενάδες" πάλευαν ενάντια στο "ειρηνικό πέρασμα" και μετά ενάντια στην ουρά στο πασοκ της "πραγματικής αλλαγής"; Και τι έλεγαν οι καθοδηγητές του το 89 για τον Γκορμπατσόφ όταν οι "πουθενάδες" έλεγαν ότι ο Γκοπρμπατσόφ είναι η ολοκλήρωση του ρεβιζιονισμού στην ΕΣΣΔ; Και μετά και μετά και μετά... Είναι σα να βλέπει κανένας τον ανδρουλάκη, τη Δαμανάκη, το Φαράκο, όλη την αλητεία του 80 στον ανώνυμο των 9.08. Και κάθεσαι και του μιλάς σοβαρά του κρυφοπασόκου
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν λες πάλευεαν για το ειρηνικό πέρασμα εννοείς και τους 5;Τωρα επειδή όλο το ψευταρίο όπως του ΑσΓ που υποστηρίζει οτι το ΚΚΕ δεν έχει αντιιμπεριαλιστική δράση των πουθενάδων ανύπαρκτων γκρουμπούσκουλων έχει μαζετυτεί εδω μέσα και έχω και μεγάλη όρεξη να ξεφτιλίζω όψιμος πασοκογενημένους υπερεπαναστάτες σε προκαλώ με στοιχεία και με ντοκουμέντα να αποδήξεις πότε το ΚΚΕ μίλαγε για ειρηνικό πέρασμα.Οσο αναφορά την θέση του Κὀμματος για την εποχή της περεστρόικα να σου θυμίσω οτι έχουμε 2014 όποτε όταν προβάλεις επιχειρήματα μην γυρνάς στην εποχή χαλκού για να κρύψεις το γεγονός οτι ήσουν είσαι και θα είσαι για όσο ακόμα σε ταίζει το σύστημα αλλα μια χαροπαλέψουσα μεταξυ φθοράς και αφθαρσιας γρουμπίτσα του τίποτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι παιδιά μη θίγετε τα παλιά γιατί δεν τον βολεύουν και κυρίως γιατί έτσι αποφεύγει να απαντήσει στα τωρινά. Αυτός ούτε τα μισόλογα του ίδιου το ΚΚΕ δεν γνωρίζει για αυτά τα γεγονότα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τα ντοκουμέντα διάβασε τα κείμενα του ΚΚΕ για τα δύο τελευταία του συνέδρια, από τη μια τα παραδέχεται και από την άλλη τα συνεχίζει. Αν θες λοιπόν απάντα στο κείμενο. Τι ακριβώς έκανε το ΚΚΕ και τα μετωπικά του σχήματα για το θέμα των χημικών στη Μεσόγειο, τι έκανε το μεγάλο κόμμα της εργατιάς με τη δύναμη που διαθέτει για να ξεσηκωθεί η Κρήτη κι όλη η Ελλάδα; Διήμερα; Αυτό κριτικάρει το κείμενο.
"Καμιά επίσης αντιβασική πρωτοβουλία τους δεν έχει παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα στην κατεύθυνση ανάδειξης, έμπρακτης αντίδρασης(...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπου θα καταγγέλλονταν η παρουσία των βάσεων και θα αγωνίζονταν για το διώξιμο τους"
Ισχύει το παραπάνω για το ΚΚΕ με δεδομένο το αντιιμπεριαλιστικό διήμερο της ΚΝΕ,με χιλιάδες κόσμου από όλη την Ελλάδα(ανάμεσά τους και εγώ από μερικές εκατοντάδες χμ μακριά) ;
http://www.902.gr/eidisi/neolaia-paideia/21544/22o-antiimperialistiko-diimero-tis-kne-se-exelixi-i-kinitopoiisi-stin#/0
Ναι ή Όχι;
Να κάνετε κριτική αλλά μην νομίζετε...και οι 32... ότι επειδή είστε λίγοι οι μλκς θα περνάνε στο ντούκου.Είμαστε αρκετά πολλοί και έχουμε μάτια παντού.
Επαναλαμβάνω.
Ισχύει Ναί ή Όχι;
Βόρειος
Ουτε ξέρεις τι σου γίνεται καημένε πασοκάκο. Ηλίθιε ΕΣΕΙΣ παλεύατε για το ειρηνικό πέρασμα, εμείς παλέυαμε ενάντια σε αυτό. Το βασικό χαρακτηριστικό του 20ου συνεδρίου και του πραξικοπήματος την Τασκένδη που πρωτοστατήσατε μαζί με τους μετέπειτα ευρωκομμουνιστές και που χαρακτήριζε όλη τη γραμμή σας μετά (και στην πραγματικότητα τη χαρακτηρίζει ακόμα κι αςπουλάτε φούμαρα) κακόμοιρο άσχετο τραμπουκάκι ήταν το ειρηνικό πέρασμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ μπα μπα;; εποχή του χαλκού το 1989;; Μου είσαι και τσαχπίνης. Κάνεις σαν τους συριζαίους γιατί τους μοιάζεις τόσο μα τόσο πολύ. Τους λες για το Μάαστριχτ και σου λένε "αυτά είναι προϊστορικα". Μήπως και η ρώσικη επανάσταση είναι εποχή του χαλκού; Πού σταματάς το χρόνο τελειωμένε οπορτουνιστή; Πού σε βολεύει; Το τυχαίο τηλεφώνημα ενός φονιά ήταν τη λίθινη εποχή του 2006; Η χρηματοδότηση από το κράτος τη μακρινή εποχή του 2014;; "Οι απεργοί που εκβιάζουν την κυβέρνηση" το προϊστορικό 2013;
Α, ξεχασα θες και ντοκουμέντα , ε; μου κάνεις και το σοβαρό και θες και ντοκουμέντα.
"Το 9ο και το 10ο Συνέδριο είναι επηρεασμένα από τη γραμμή του διεθνούς κομμουνιστικού κινήματος, στην οποία αποφασιστικά επέδρασε το 20ό Συνέδριο του ΚΚΣΕ. Σ’ αυτήν τη βάση προβάλλουν την εκτίμηση ότι έχουν αυξηθεί σε διεθνή κλίμακα οι δυνατότητες του ειρηνικού περάσματος της εξουσίας στις επαναστατικές δυνάμεις σε σύγκριση με το παρελθόν όπως αναφέρεται στη Θέση 64 στη σελίδα 73 των Θέσεων για το 10ο Συνέδριο. ".
Και ξέρεις πόυ το βρήκα στα γρήγορα ε; Στην " πορεία αποκατάστασης του επαναστατικού χαρακτήρα του κκε" - δικό σας κείμενο, που θες και ντοκουμέντα τρομάρα σου. Ε, ρε γλέντια
Οπως κατάλαβες κάτι τύπους σαν εσένα που αρκεί να τους κάνει ο συριζα θυρωρούς σε κάνα υπουργείο για να τα στρίψουν σε δεκα λεπτά, νιώθω ότι λερώνομαι που τους μιλάω
Αλλά άκου. Μην ξύνεις την πλάτη σου στη γκλίτσα και άντε σε κανένα συριζαίικο μπκλογκ που είναι εύκολα τα πράγματα. Εδώ θα γίνεις ρόμπα με περικεφαλαία πασοκάκο μου. Πίστεψέ με
Αλήθεια, η Κίνα τι τρόπο παραγωγής έχει σήμερα;
ΑπάντησηΔιαγραφήαληθεια πριν 4-5 χρονια (στην εποχ του χαλκου) το κκ κινας δεν συμμετειχες στις διεθνεις συσκεψεις κκ οπου συμμετεχει και το κωμα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε του ΚΚΕ, αριθμητική 2ας δημοτικού: 365-2=363. Προτιμάς ένα διήμερο εικονικών εκδηλώσεων για τη διασφάλιση (είναι της μοίρας σας – και το αξίζετε- να σας λεηλατούν έως απόγνωσης τον <> της κάλπης μια ζωή, είτε το ΠΑΣΟΚ είτε ο ΣΥΡΙΖΑ) της κομματικής βάσης και της εκλογικής πελατείας και μετέπειτα 363 μέρες σιγή ασυρμάτου; Αυτές οι κινήσεις είναι γόνιμες, όταν υπηρετούν τον ύψιστο σκοπό της ανάπτυξης κινήματος στη σκληρή και γεμάτη από διαρκείς προκλήσεις καθημερινότητα. Και αποτελούν πασχαλινά πυροτεχνήματα και ελεεινό άλλοθι της αδράνειας , της προδοσίας (απεργία καθηγητών, χημικά στη Μεσόγειο, διαγραφές φοιτητών και αναρίθμητα λοιπά) και της παράλυσης του κινήματος τις υπόλοιπες 363. Άλλωστε και το ίδιο το σύστημα πρωτοστατεί σε παρόμοιες επετειακές –ευνουχιστικές πρωτοβουλίες με επίκαιρη αυτή του γιορτασμού της εξέγερσης του Πολυτεχνείου ( αυτής του κατά ΚΚΕ 300 πρακτόρων του Ρουφογάλη….). Όσο για τον αποκλεισμό της βάσης και ο ΣΥΡΙΖΑ πρωτοστάτησε σε έναν παρόμοιο στην περίοδο του αντιχημικού αγώνα, όπου τον εξευτέλισε στην μεγαλύτερη παρωδία με τη συμμετοχή κυρίως μιας μικρής ομάδας από την άτυπη συνιστώσα του , την αναρχοαυτονομία. Παρόλες τις επίμονες προσπάθειες της Πρωτοβουλίας Αντίστασης για ΜΑΖΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των κινητοποιήσεων και την αγωνιώδη έκκληση και πρόταση από μεριάς μας προς τη τριμελή αντιπροσωπεία σας (τη μοναδική φορά που εμφανιστήκατε σε μία σύσκεψη φορέων στο εργατικό κέντρο σαν διάττοντες αστέρες σε όλη τη φάση του αγώνα) για κοινή δράση και απόσπαση του ελέγχου και εκφυλισμού των κινητοποιήσεων από τους εμετικούς Συριζαίους παράγοντες με περίσσια περιφρόνηση αναχωρήσατε . Όμως οι περιστάσεις απαιτούσαν άμεση και αποφασιστική απάντηση από τη χανιώτικη κοινωνία και δεν μπορούσαν να περιμένουν το επόμενο διήμερο της επόμενης χρονιάς του ΚΚΕ. Άρα απέχει όσο ο ουρανός από τη γη η` όσο ο ρεφορμισμός από την ατόφια κομμουνιστική διαγωγή το διήμερο ( και τελειώσαμε) για το θεαθήναι, από την αδιάλειπτη καθημερινή παρέμβαση. Και ειδικά σαν παρουσιάζονται σοβαρότατες ευκαιρίες, που είναι απαράδεκτο να μένουν ανεκμετάλλευτες και να μην ανεβάζουν μερικά σκαλιά ψηλότερα και την αντιιμπεριαλιστική υπόθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά και στο εξαιρετικά επικίνδυνο σήμερα στη πόλη μας (όταν τα γκρουπούσκουλα αποτελούν τη μοναδική δύναμη που ακούραστα και ποικιλοτρόπως θέτει σταθερά και επιτακτικά την ανάγκη ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΚΔΙΚΗΣΗΣ, ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ -δωρεάν περίθαλψη, επίσκεψη Μέρκελ, προβλήματα νεολαίας, Ουκρανικό ζήτημα, κ.λπ.- ο χώρος σας ακλουθεί ευλαβικά τη τακτική των 363 ημερών. Η` μάλλον σωστότερα της μίας αναστάσιμης μέρας της ψηφοφορίας (17% δεύτερη κατανομή, διόρθωσε τη ψήφο σου, ΚΚΕ δυνατό στη βουλή και ουχί δυνατό κίνημα, κ.λπ.). Την ερχόμενη Παρασκευή ξανά η Πρωτοβουλία διοργανώνει εκδήλωση-συζήτηση (άλλη μια ανάμεσα στις δεκάδες αυτής της χρονιάς ) για προβληματισμό και προγραμματισμό ενεργειών αντιδρώντας στις σφόδρα ανησυχητικές εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, όπου εμπλέκεται άμεσα και η χώρα μας και η πόλη μας με τις βάσεις. Απευθύνει και σε εσάς (παρά τις αγεφύρωτες διαφορές μας ) κάλεσμα για συστράτευση. Μετατρέψτε το ιερό σας σύνθημα <> σε κανείς έξω από τις γραμμές του αγώνα και όλοι μαζί συντονισμένα να λειτουργήσουμε φραγμός στα εγκληματικά τους σχέδια.
Συνέχεια
Συνέχεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα σύντροφοι του ΚΚΕ( και εξυπακούεται πως εννοώ το τίμιο και αξιόλογο δυναμικό που παραμένει παγιδευμένο και κυριολεκτικά άπραγο στα ρεφορμιστικά δόκανα και όχι την προσκυνημένη ηγεσία) κοχλάζει το ζήτημα του ρόλου και των συνεπειών ύπαρξης των βάσεων. Έξαρση αλβανικού εθνικισμού, τούρκικες φρεγάτες έξω από την ΑΟΖ της Κύπρου, αίμα να πνίγει και φωτιά να κατακαίει τα ανατολικά μας, υπόγεια αναμέτρηση των πυρηνικών υπερδυνάμεων στην Ουκρανία και μια σιχαμερή ελληνική αστική πάντα πρόθυμη και στοιχημένη στα ιμπεριαλιστικά σενάρια τρόμου και σφαγής των λαών. Μήπως είναι ασήμαντα, επιπόλαια αυτά τα γεγονότα; Γιατί τώρα είναι άφαντες οι χιλιάδες σας; ‘Έστω ένα μονοήμερο;
Τέλος, ενδεικτικά εμείς τα γκρουπούσκουλα κάποτε (όταν μας κατηγορούσατε σαν υπονομευτές του κομμουνισμού και υποχείρια των Αμερικανών και ενώ εκθειάζατε το αίσχος του αναστηλωμένου καπιταλισμού και το μεσουράνημα του σοσιαλιμπεριαλισμού ) καυτηριάζαμε τη ρεβιζιονιστική κατρακύλα . Τελικά διαπιστώθηκε περίτρανα ποιος είχε την καθοριστικότερη συμβολή στον διασυρμό αυτών των ιδεών. Εμείς η` εσείς, η υποτιθέμενη δηλαδή καθαρόαιμη και μοναδική πρωτοπορία. Για να μη σχολιάσω τα αλήστου μνήμης κορδόνια των κνιτών που μας απομόνωναν (έως και βίαια) από τις πορείες όπου τα συνθήματα μας <> αντιστρατεύονταν τον στόχο σας για αδύνατη την πραγματική αλλαγή (με μόνο το ΠΑΣΟΚ) χωρίς το ΚΚΕ. Ή την οικουμενική κυβέρνηση, τις διάτρητες θεωρητικές θέσεις περί ανισότιμης αλληλεξάρτησης με τα ιμπεριαλιστικά κέντρα, τα (α)ταξικοενωτικά προεδρεία της ΓΣΕΕ, τα γραπτά σας κείμενα που σας αλληλοαναιρούν ( συναγωνιστές μου παράθεσαν αποστομωτικά στοιχεία επ` αυτού) και σωρεία άλλων που απαιτούνται ημερόνυχτα περιγραφής .
Όσο για τη μεγάλη σας δύναμη, άστο φίλε μου. Πονάει το θέμα. Πύρρειο επιχείρημα. Με βάση αυτή τη συλλογιστική είστε πέντε φορές τουλάχιστον λιγότερο πολιτικά σωστοί από τον ΣΥΡΙΖΑ; Όσο και η διαφορά στα εκλογικά σας ποσοστά; Παραπάνω από δύο φορές –σχεδόν τρεις - λιγότερο σωστοί από τον παλιότερο εαυτό σας ,αφού συρρικνωθήκατε; Ύστερα όσο πιο πολλοί είσαστε, τόσο βαρύτερες ευθύνες και ενοχοποίηση επωμίζεστε για την κατάπτωση του μαζικού κινήματος. Μη ξεχνάμε πως σε ασύγκριτα αντιξοότερες συνθήκες το ιστορικό ΚΚΕ μεγαλουργούσε ( ΕΑΜ-ΕΛΑΣ).
Φίλε του ΚΚΕ, όλως καλοπροαίρετα και επαναλαμβάνω σεβόμενος μονάχα το αγνό αριστερό δυναμικό του κόμματος σου ρωτώ: Που είναι προτιμότερο να ανήκει κάποιος ;
Στο ΚΚΕ των διήμερων και μετά να ακολουθεί η αγωνιστική λαλιά των ψαριών, που έχει αντικαταστήσει σκόπιμα τη ταξική πάλη με την εκλογική μάχη και διατυμπανίζει τη λαϊκή εξουσία μέσα από τις εσκαμμένες κοινοβουλευτικές διαδικασίες και διατηρώντας ανέπαφες τις αφιλόξενες και εχθρικές δομές του καπιταλιστικού κράτους; Η` ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΑ ΓΚΡΟΥΠΟΥΣΚΟΥΛΑ ,ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΟΝΤΩΣ ΤΑΠΕΙΝΕΣ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΑΣΧΙΖΟΥΜΕ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΟΡΜΗΣΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΑΦΟΡΜΗ (ΜΑ ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΕΝΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ) ΝΑ ΘΕΡΙΕΨΕΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΕΝΗ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΑΤΡΑΠΟΥΣ;
( Υ.Γ. για την Κίνα λέγαμε και λέμε από Μάο και μετά , ότι και για τη μετά Στάλιν Σ.Ε. Εσείς θυμάμαι επί Παπαρήγα είχατε κάποια ειδύλλια μαζί τους )
Καπετανάκης Μ.
Κοίτα,είναι εύκολο να παρουσιάζεις μια καρικατούρα του ΚΚΕ,για να της επιτεθείς όπως σε βολεύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν έστω και λίγο πατούσατε στις ανησυχίες ενός φίλου του ΚΚΕ και η κριτική αντιστοιχούσε στις όποιες πραγματικές αδυναμίες του,τότε ίσως και να είχε κάποιο αποτέλεσμα στην δημιουργία αμφιβολιών.
Τώρα το μόνο που πετυχαίνετε με την μηδενιστική αντιμετώπιση,είναι να έρχεστε σε αντίθεση με αυτό που βλέπει και κάνει καθημερινά ο κάθε κνιτης,φιλος,μέλος,του ΚΚΕ όσον αφορά την δράση του ΚΚΕ και έτσι και η όποια αλήθεια της κριτικής σας,φαντάζει τυχαία μέσα στον συνολικό μηδενισμό.
Επίσης το γελοίο γλύψιμο των "εγκλωβισμένων τίμιων αγωνιστών" και του διαχωρισμού βάσης ηγεσίας,έχει κουράσει και απορώ πως δεν βαριέστε και οι ίδιοι,αφού κάθε φορά που πετυχαίνετε κανέναν ΚΚΕ είναι το ίδιο... "μαλάκας" με την ηγεσία του.
Ο διαχωρισμός βάσης ηγεσίας είναι στην φαντασία σας.
Μόνο ως προσβολή λαμβάνουμε τα καλέσματα για "απεγκλωβισμό" αφού αυτό αντικειμενικά μας υποβιβάζει σε..γίδια.
Το αποδεχόμαστε σαν ευθύ χαρακτηρισμό-βρισιά αλλά να πλασάρεται σαν "συντροφικό" κάλεσμα,τουλάχιστον, προκαλεί....και συσπειρώνει.
Επειδή κριτήριο είναι το κίνημα λοιπόν,εφόσον η γραμμή σας είναι η σωστή θα αποδειχθεί από την μαζικοποίηση σας,πράγμα που δεν φαίνεται μέχρι σήμερα,έκτος και αν μου έχει διαφύγει καμιά συρροή αγωνιστών στις τάξεις σας,το αντίθετο βλέπω.
Στο κίνημα λοιπόν για απεγκλωβισμό νέων ανθρώπων,από την κυρίαρχη ιδεολογία και αφήστε τους "απεγκλωβισμούς".
υ.γ για το ποιοι είναι περισσότεροι ή όχι και σε σχέση με το αν στέκει το επιχείρημα αν λάβουμε υπόψιν τον Σύριζα.
Πάλι καρικατούρα την θέση του άλλου για να βολέψει.Ποιος είπε ότι το επιχείρημα έχει να κάνει με εκλογικά ποσοστά.Το ΚΚΕ είναι τεράστιο οργανωτικά σε σχέση με τον Συριζα και οποιοδήποτε άλλο αστικό ή επαναστατικό κόμμα.
Το κίνημα δεν θα έπρεπε να ταυτίζεται με το κόμμα αλλά δυστυχώς για το σημερινό μέγεθος ένα τεράστιο μέρος του κινήματος είναι ο κόσμος που κινητοποιεί το ΚΚΕ. Και για να το πούμε και αλλιώς χωρίς το ΚΚΕ δεν θα υπήρχε ούτε αυτό το λιγότερο των απαιτήσεων κίνημα.
Και για αυτό δεν φταίει μόνο το ΚΚΕ αλλά και αυτοί που κλείνουν το κίνημα σε όλες τις πτώσεις έχοντάς την ολόσωστη θέση αλλά οι δυνάμεις τους είναι αμελητέα ποσότητα και η συνεισφορά τους στο μεγάλωμα του κινήματος αντίστοιχη.
Άρα κάντε και εσωτερική κριτική πριν τείνεται τον δείκτη στον άλλο.
Στο κίνημα λοιπόν.Τη δουλειά σας εσείς,την δουλειά μας εμείς με τα λάθη μας και τις ελλείψεις μας.
Άντε μπας και σας δούμε και πουθενά γιατί έχετε χαθεί τελευταία... δεν τραβάνε και οι αντάρσυτες(διαλύονται;)...άστα να πάνε...
Βόρειος
Εμένα πάντως μου κάνει εντύπωση ότι οι υποστηρικτές του ΚΚΕ εδώ λένε διάφορα κάνουν κριτική για τον τρόπου που κριτικάρουν, χωρίς όμως να απαντούν επί του συγκεκριμένου, και επιπλέον την ανάρτηση για την Βιβλιοσυνεργατική κάνουν ότι δεν την βλέπουν! Εκεί συναγωνιστές γιατί δεν εξεγείρεστε;
ΑπάντησηΔιαγραφήσόρυ λάθος: ..κάνουν κριτική για το τρόπου που τους κριτικάρουν.. ήθελα να γράψω
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι επειδή συχνά τα ``ζουμερά`` παρατηρούνται στον διάλογο, απαντούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς με τη μικρή μας θωριά το κίνημα το βλέπουμε. Μικροί εμείς, μικρό και αυτό. Αντιστοιχία. Εσάς με την πελώρια κορμοστασιά το κίνημα δεν σας βλέπει. Συμφωνώ όμως εν μέρει μαζί σου στο εξής: το κίνημα στις μέρες μας είναι τόσο τεράστιο (;;;;;), όσο τεράστια είναι και η συμβολή σας στην ανάπτυξη του. Διάβασε την ανάρτηση μας για τη στάση σας στο σωματείο των λιθογράφων –που το ελέγχετε απόλυτα- και στοχάσου… Μεγάλοι εσείς (οργανωτικά συμφωνώ), ατροφικό δυστυχώς το κίνημα. Δυσαρμονία δεν ορίζεται αυτό το φαινόμενο νομίζω;
Τώρα για το γλείψιμο, τουλάχιστον δεν χαραμίζουμε το σάλιο μας στο σύστημα, στην αντίδραση. Κάποια άλλη (ποια άραγε;;;;;;;;) δήλωσε ανερυθρίαστα πως η λαϊκή εξουσία θα επικρατήσει δίχως να σπάσει τζάμι (παραλλαγή της συριζαϊκής θέσης: θα τους ταράξουμε στη νομιμότητα η` επί του πεζοδρομιακότερου: θα τους κλασ… τα αρχδ…). Δηλαδή θα σπάσει το καπιταλιστικό τζάμι , χωρίς να σπάσει!!!! Τόσο ``επαναστατική`` και ανιστόρητη άποψη, όσο και η ρεφορμιστική ενσωμάτωση σε αυτό. Ποιοι πρέπει αλήθεια να κατηγορηθούν για γλείψιμο και σε ποιούς;
Φιλικά η` συντροφικά η` αντιπαραθετικά η` όπως αλλιώς θέλεις πάρετο.
Κ.Μ. Χανιά
Κοίτα,αυτά τα έχουμε ακούσει και από αναρχικούς.Η πολλή παρέα στις "Πρωτοβουλίες" μάλλον σας επηρέασε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον η ζύμωση έχει και αντίστροφη πορεία...
Βόρειος
εσεις οι μικροί οπως λες να φροντίσετε να μεγαλώσετε,Εμείς μεγάλοι είμαστε ,,δυναμικοί, ωραίοι και με νικες ,, οι ,προβληματικοί εσεις ,η μιζέρια σας και οι εξωκοινοβουλευτικές παρέες σας είστε, Τοσο ετερόκλιτες που δεν οδηγουν πουθενα,,, Την συμβολή μας δεν εισαι σε θεση να την κρίνεις, αν δεν εξηγησεις που ειναι το λεγόμενο(σχετικα μαζικο) "μ-λ"κινημα , που το καταντήσετε απο το 80 και περα καρικατούρα (και αορατο) Να κάνετε αυτοκριτική με πράξεις πρώτα
ΑπάντησηΔιαγραφή,Απλα πράγματα ειναι ,θα τα δεις και την 1η Νοέμβρη ,και στην επομενη κινητοποίηση,,οπου και εαν είναι,,,, , .Μην μπαίνεις λοιπον στο πειρασμό να κάνεις συγκρίσεις γιατι,θα,γελάσει και το παρδαλό εξωκοινοβουλευτικό γίδι
, Με τα τζαμια ειπώθηκε μια κουβέντα καημενε για τις αναγκες της στιγμης και ανακαλυψες ρεφορμισμο λες και αυτα ειναι θεμα σχεδιασμού μονο..Κοιτα καλυτερα στην πανεπιστήμιου την αλλη φορα να ειστε ποιο σοβαροί ,,,,Για να είμαστε στο κλιμα που σου αρεσει..Το επαναστατικό ντε, που τα σπαει
Επίσης το σαλιο σου καντο οτι θες αλλα κοίτα μπας και μάθει , την φάτσα σου η εξουσία..Τοσος αγώνας μην παει χαμένος
Τενγκ
Συμπαθάτε με, θα χρησιμοποιήσω μια σκληρή έκφραση. Εξάλλου οι εποχές είναι αμείλικτες και το δικαιολογούν. Μιλούν οι σκελετοί ; Ειδικά όταν απόλυτα εθελούσια μπήκαν στο φέρετρο; Και αν ναι, γιατί σε αυτή τη συγκυρία, παρόλο που μεσολάβησε μια μνημονιακή περίοδος όπου η αντίδραση ξεδιπλώνει μια λυσαλέα επίθεση σε βάρος του ταξικού της αντίπαλου και αυτοί οι απέθαντοι προτιμούσαν την ασφαλή παραμονή στον υγρό , μελετηρό τάφο και την νεκρική σιγαλιά ; Ναι λοιπόν ανασταίνονται για να υπηρετήσουν βρυκόλακες . .... Οπότε σύντροφοι (προσωπική μου άποψη) ασχοληθήκαμε υπέρ του δέοντος μαζί τους. Μη τους προσδίδουμε αξία περισσότερη από τη μηδαμινή που τους αντιστοιχεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήκ.μ.
χίλια συγνώμη. ο δαίμων των ηλεκτρονικών μέσων κτύπησε. το προηγούμενο σχόλιο προοριζόταν για τη στιχομυθία που ακολούθησε το άρθρο περί των 50 χρόνων από την Αναγέννηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήεκ παραδρομής το επικόλλησα εδώ, συγνώμη
κ.μ.