Σελίδες

16 Οκτωβρίου 2014

Άμεση επιστροφή του συναδέλφου Δημήτρη Μπουγιούκα στην εργασία του

ΨΗΦΙΣΜΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Καταγγέλλουμε την εκδικητική απόλυση του εργαζόμενου Δημήτρη Μπουγιούκα από γνωστή καφετέρια στο Πασαλιμάνι του Πειραιά, στην οποία εργαζόταν εδώ και έντεκα χρόνια ως σερβιτόρος. Αφορμή για την απόλυσή του αποτέλεσε η προσφυγή του στην Επιθεώρηση Εργασίας μετά από τις επανειλημμένες καθυστερήσεις πληρωμής των δεδουλευμένων του που είχαν «παγιωθεί» από την εργοδοσία ως καθεστώς απέναντι σε όλους τους εργαζόμενους της συγκεκριμένης επιχείρησης, πλήρους ή μερικής απασχόλησης.
Η απόλυση έγινε και στα πλαίσια των “αλλαγών” που θα γίνουν στην καφετέρια, πράγμα που θα δυσκόλευε το εγχείρημα αυτό εαν υπήρχε η συνδικαλιστική δράση του συναδέλφου που είναι γνωστή και απο άλλες συνδικαλιστικές δραστηριότητες κατά το περελθόν, με αποτέλεσμα να είναι το αγκάθι για την εργοδοσία και ο συνδετικός κρίκος της συλλογικής αντίστασης με τους άλλους συναδέλφους του ώστε να δράσουνν στο ίδιο μήκος κύματος απέναντι στις αξιώσεις της εργοδοσίας.
Η εργοδοσία - όπως και άλλες - με άλλοθι την οικονομική κρίση επικαλέστηκε λόγους οικονομικής δυσχέριας , μια πάγια ταχτική όταν θέλουν να βρίσκουν παράθυρο για να διώχνουν εργαζόμενους , βέβαια αυτή η ¨αλήθεια τους ¨ πέφτει , όταν μετά την απόλυση την θέση του απόλυμένου που τυχάνει και συνδικαλιζόμενος να την παίρνει κάποιος άνεργος που περιμένει στην σειρά της ανεργίας και της ανέχειας για χρόνια , με μισθό σαφώς μικρότερο ή την εντατικοποίηση της εργασίας που φέρνει ¨εργατικά ατυχήματα ¨ή μακροχρόνιες σωματικές - ψυχολογικές βλάβες.
Η απόλυση του συναδέλφου όμως δείχνει και τον φόβο της εργοδοσίας – όπως συμβαίνει παντού σε τέτοιες περιπτώσεις - στην πραγματική συνδικαλιστική δράση με τις έννοιες συλλογικότητα , δικαιοσύνη , περιφρούρηση των εργατικών δικαιωμάτων και διεκδίκιση στην πράξη και όχι σε ασκήσεις επι χάρτου απάνω σε στρογγυλά τραπέζια με τους συν-εταίρους εργατοπατέρες , κράτος και εργοδότες να παίζουν με τις ζωές μας .
Για όλους τους παραπάνω λόγους, απαιτούμε:
  • Την άμεση επιστροφή του συναδέλφου Δημήτρη Μπουγιούκα στην εργασία του
  • Καμία απόλυση στην εν λόγω καφετέρια, όπως και πουθενά
  • Άμεση πληρωμή των δεδουλευμένων και μισθοδοσία χωρίς καθυστέρηση
Αθήνα 13 Οκτώμβρη 2014

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ - ΤΑΧΥΔΡΟΜΗΣΗ

3 σχόλια:

  1. το σωματειο επισιτισμου και το σωματειο σερβιτορων/μαγειρων δεν εχουν βγαλει ψηφισματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/10/14, 6:51 π.μ.

    Πιθανόν το πρώτο να μη βρίσκει τον Δημήτρη αρκετά Ταξικό και το δεύτερο αρκετά αντιθεσμικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/10/14, 6:56 μ.μ.

    ψηφισματα δεν εχουν εκδοθει μεχρι στιγμης. το συνδικατο εργατουπαλληλων επισιτισμου-τουρισμου-ξενοδοχιων νομου αττικης, του οποιου ειναι μελος ο συναδελφος και εχει γνωση της καταστασης, στηριξε στη τριμερη συναντηση τον συναδελφο με τον εξουσιοδοτημενο γραμματεα του παραρτηματος πειραια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.