Μια πολύ καλή εκδήλωση έκανε η Λαϊκή Αντίσταση - ΑΑΣ στην Ξάνθη, με βάση το βιβλίο του Mihri Belli "Καπετάν Κεμάλ, αναμνήσεις από τον ελληνικό εμφύλιο".
Περίπου 50 άτομα γέμισαν ασφυκτικά το καφενείο του Χατζή Ρετζέπ, παρακολούθησαν τις δύο εισηγήσεις των συναγωνιστών και πήραν μέρος στη συζήτηση που ακολούθησε.
Η πρώτη εισήγηση έκανε μια εκτενή παρουσίαση του βιβλίου του Mihri Belli, του μόνου εθελοντή που πολέμησε από τις τάξεις του Δημοκρατικού Στρατού στον ελληνικό εμφύλιο. Το βάρος δόθηκε στα σημεία εκείνα που αναδεικνύουν το ρόλο των απλών ανταρτών (Ελλήνων, Τούρκων, Πομάκων, Τσιγγάνων, όλων αυτών των "υπέροχων ανθρώπων", που είναι οι πραγματικοί δημιουργοί της ιστορίας), στα σημεία που προβάλουν την αναγκαιότητα του κοινού αγώνα του ελληνικού και τούρκικου λαού ενάντια στην αντίδραση και στον ιμπεριαλισμό, που αναδεικνύουν τη συμμετοχή της Μειονότητας της Θράκης στο δεύτερο αντάρτικο, αλλά και τη στάση του Δημοκρατικού Στρατού απέναντι στη Μειονότητα, στάση απαλλαγμένη από το παραμικρό ίχνος σοβινισμού, στάση σεβασμού των ιδιαιτεροτήτων και, φυσικά, απόλυτου σεβασμού των δικαιωμάτων της.
Η δεύτερη εισήγηση (που έγινε από συναγωνιστή της Μειονότητας) "πέρασε" στο σήμερα, στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο λαός μας και ιδιαίτερα η Μειονότητα και στον δρόμο που πρέπει να βαδίσουν οι σημερινοί απλοί "υπέροχοι άνθρωποι" για να χτίσουν το δικό τους μέλλον.
Η συζήτηση που ακολούθησε ήταν πλούσια, πολύ ζωντανή και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρων όλων όσων συμμετείχαν στην εκδήλωση.
Το κλείσιμο του πρώτου εισηγητή έδωσε με πιο πλήρη τρόπο τις αντιλήψεις και την πολιτική κατεύθυνση της Λαϊκή Αντίσταση - ΑΑΣ, σε αντιπαράθεση με τις λογικές συμβιβασμού, υποταγής στο σύστημα και εκλογικών αυταπατών, ενώ το κλείσιμο του συναγωνιστή από τη Μειονότητα, με γλαφυρό τρόπο και μέσα από την παράθεση πραγματικών γεγονότων που και ο ίδιος βίωσε, απάντησε σε προβληματισμούς που αναπτύχθηκαν σε σχέση με την κατάσταση της Μειονότητας, τη δυνατότητα και το περιεχόμενο της πάλης που πρέπει -από κοινού με την πλειονότητα- να ξεδιπλώσει.
(Εδώ, δημοσίευση για την εκδήλωση σε τοπική ιστοσελίδα http://www.indexanthi.gr/)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.