Έγινε την Κυριακή 19 Οκτώβρη η συνέλευση της Λαϊκής Αντίστασης-ΑΑΣ στην
Ξάνθη. Εκτός από την συζήτηση σε σχέση με τις πολιτικές εξελίξεις
διεθνώς και εσωτερικά, έγινε αναλυτικός απολογισμός για τη δράση της
Λ.Α-ΑΑΣ το τελευταίο 20ήμερο (συμμετοχή στην αντιφασιστική συγκέντρωση
στις 2/10, εκδήλωση για Ουκρανία-Μ. Ανατολή, εκδήλωση για Mihri Belli,
παρέμβαση αλληλεγγύης στον Κουρδικό λαό στην κ. πλατεία), καθώς και
προγραμματισμός της δράσης της το επόμενο διάστημα.
Γενική εκτίμηση ήταν ότι οι δύο εκδηλώσεις ήταν επιτυχημένες, με
μαζικότητα και ουσιαστική συζήτηση. Προβληματισμοί εκφράστηκαν για το
γεγονός ότι στην εκδήλωση για τον Mihri Belli οι ιστορικές αναφορές από
κάποιες παρεμβάσεις ήταν εκτενείς, και ότι οι αναφορές στα προβλήματα
της μειονότητας ήταν σχετικά περιορισμένες. Σα συνέπεια αυτών των
παρατηρήσεων εκφράστηκε η σκέψη για διοργάνωση εκδήλωσης για τα
μειονοτικά ζητήματα, ή η ανάδειξη κάποιων πλευρών τους π.χ. με βάση την
ανεργία, που πλήττει με μεγαλύτερη ένταση τη μειονότητα, σκέψη που θα
επανεξεταστεί σε επόμενη συνέλευση.
Επίσης εκφράστηκε η ανάγκη να ενισχύσει η Λαϊκή Αντίσταση-ΑΑΣ την
παρουσία της «στο δρόμο» και από την άποψη της έντασης και από την άποψη
της μαζικότητας, κάτι που είναι ιδιαίτερα αναγκαίο αν πάρουμε υπόψη την
«κινηματική νηνεμία» και τη στάση των άλλων δυνάμεων της αριστεράς.
Σε σχέση με τη δράση της ΛΑ-ΑΑΣ το επόμενο διάστημα αποφασίστηκε:
1. Να αναδειχθούν τα ζητήματα που αφορούν συνολικά στην εκπαίδευση
(εκπαιδευτικούς, μαθητές, φοιτητές), με άξονες πάλης τις
απολύσεις-διαθεσιμότητα-αξιολόγηση, το νέο λύκειο, τις διαγραφές
φοιτητών, τους ταξικούς φραγμούς στη μόρφωση. Η κατεύθυνση είναι να
πραγματοποιηθεί μια εκδήλωση στα μέσα Νοέμβρη και να προγραμματιστούν
από τώρα μέχρι τότε, δράσεις και παρεμβάσεις της ΛΑ-ΑΑΣ σε διάφορους
χώρους.
2. Έγινε αποδεκτή η πρόταση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για κινητοποίηση με αφορμή
την επάνοδο της Τρόικα και μένει να γίνει πιο συγκεκριμένη συνεννόηση γι
αυτό (ημερομηνία, μορφή κινητοποίησης, περιεχόμενο)
Βεβαίως τονίστηκε ότι με βάση τις γοργές και επικίνδυνες εξελίξεις στη
Μ. Ανατολή και ευρύτερα, όπως με τη συνεχιζόμενη σφαγή του κουρδικού
λαού, αλλά και με το γεγονός ότι η χώρα μας εμπλέκεται άμεσα με τις
εξελίξεις αυτές (βάσεις, όξυνση με Τουρκία, ΑΟΖ, στρατηγικός άξονας με
Αίγυπτο και Ισραήλ κλπ) οφείλουμε να έχουμε ανοιχτό το μέτωπο της
αντιιμπεριαλιστικής, αντιπολεμικής μας δράσης.
Τέλος προσδιορίστηκε σαν ημερομηνία νέας συνέλευσης η 9η Νοέμβρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.