Σελίδες

27 Δεκεμβρίου 2014

Για τη συνάντηση αντιπροσωπειών ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ΚΚΕ(μ-λ):
Η μετωπική υπόθεση είναι πολύ σοβαρή
Ας μην την ευτελίσουμε με εκλογικά τερτίπια

Οι επιδιώξεις και οι ανταγωνισμοί των ιμπεριαλιστών, Αμερικανών και Ευρωπαίων, στη χώρα προκαλούν ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις. Η απόφαση επίσπευσης εκλογής προέδρου δημοκρατίας εντείνει τη ρευστότητα στο αστικό πολιτικό σκηνικό και το πρόβλημα της διαχείρισης του συστήματος στη χώρα.
Μπροστά στο πιθανό ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ απευθύνει πρόταση με τον εντυπωσιακό τίτλο «αναβαθμισμένη κοινή δράση, πολιτική συνεργασία και συσπείρωση» σε μια σειρά οργανώσεις και δυνάμεις, ανάμεσα στις οποίες και το ΚΚΕ(μ-λ).
Η πρόταση, χωρίς ίχνος σεβασμού στις δυνάμεις που απευθύνεται, χωρίς να κατανοεί τη σοβαρότητα της περιόδου και τις ανάγκες του λαϊκού κινήματος, και με μοναδικό γνώμονα την εκλογική επιβίωση, έχει προαποφασισμένο πολιτικό πλαίσιο, το λεγόμενο «μεταβατικό πρόγραμμα» της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Ένα πρόγραμμα που τα λύνει σχεδόν όλα μέσα σ’ αυτό το σύστημα και που -μοιραία- αναζητά μια κυβέρνηση να το υλοποιήσει. Σε αυτή τη βάση, το «μεταβατικό πρόγραμμα» αποτελεί αντικειμενικά, για όλες τις δυνάμεις που απαρτίζουν την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τον οδηγό μιας παραπληρωματικής σε σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ πλεύσης. Η πρόταση έχει ξανατεθεί, όσον αφορά την ουσία της, το Μάρτη του 2012, και πάλι λίγο πριν τις τότε βουλευτικές εκλογές, για να ξεχαστεί αμέσως μετά!
Η Οργάνωσή μας ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα επειδή θεωρεί ότι η κρισιμότητα της περιόδου απαιτεί κοινή δράση ενός ευρύτερου δυναμικού σε κατεύθυνση αντίστασης στην επίθεση και στις κοινοβουλευτικές αυταπάτες. Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στις 23/12 ανάμεσα σε αντιπροσωπείες της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και του ΚΚΕ(μ-λ), η οργάνωσή μας εξέθεσε τα παραπάνω και διατύπωσε την έντονη διαφωνία της σε μια τέτοια πρόταση.
Η αντιπροσωπεία μας δεν αντιλήφθηκε διάθεση συνεννόησης στη βάση ενός πλαισίου κοινής δράσης που απαιτεί η εποχή μας και δεν έλαβε καμία επιχειρηματολογημένη απάντηση στις παρατηρήσεις μας για την απουσία κοινής δράσης όλο το προηγούμενο και κρίσιμο -για τα λαϊκά ζητήματα- διάστημα, παρά τις επανειλημμένες απευθύνσεις μας.
Θεωρούμε ότι η πρόταση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στερείται πολιτικής σοβαρότητας στο επίπεδο της κοινής δράσης και αποτελεί συνέχεια και έκφραση του τρόπου που αντιλαμβάνεται η ΑΝΤΑΡΣΥΑ την κοινή δράση. Απ’ τη συγκρότησή του ήδη, κοινή δράση για αυτό το σχήμα είναι ο προθάλαμος δημιουργίας του δικού του «πόλου» και η αποδοχή απ’ τους συνεργαζόμενους του λεγόμενου «μεταβατικού προγράμματος». Για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ η κοινή δράση δεν είναι παρά το πεδίο συνάντησης μια σειράς τάσεων -ακόμα και ετερόκλητων- που παρά τις αγωνιστικές – ριζοσπαστικές τους αναφορές, κατέληξαν ν’ αναπαράγονται με βάση τους όρους του αστικού κοινοβουλευτικού παιχνιδιού.
Ως οργάνωση αντιλαμβανόμαστε ότι, με την ανελέητη επίθεση του συστήματος σε εξέλιξη, απαιτείται σκληρή μάχη και αντιπαράθεση με αυταπάτες «κοινοβουλευτικών διεξόδων», «αριστερών κυβερνήσεων», ανάθεσης και σωτήρων, αυταπάτες που φαίνεται ότι ενυπάρχουν σε συνιστώσες της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και που προκαλούν κλυδωνισμούς και δημόσιες αντιπαραθέσεις.
Στους δύσκολους και απαιτητικούς καιρούς που έρχονται, η εργατική τάξη, οι εργαζόμενοι, αυτοί που υποφέρουν, απαιτούν απ’ όλες τις δυνάμεις που αναφέρονται στο λαό την πραγματική κοινή δράση στο κίνημα, που θα υπηρετεί την ενεργοποίηση των λαϊκών μαζών, τη δράση, την αντίσταση και τη διεκδίκηση, σε κόντρα με το σύστημα, στην προοπτική της αναμέτρησης και της ανατροπής του.
Το ΚΚΕ(μ-λ) χαρακτηριζόταν και χαρακτηρίζεται από τη λογική και πρακτική της κοινής δράσης, τόσο καθημερινά στο κίνημα και σε διάφορα μέτωπα, όσο και κεντρικότερα, όπως αυτή εκφράστηκε και στην Πρόταση Μετωπικού Συντονισμού, Κοινής Δράσης και Αγώνα τον Οκτώβρη του 2011 και με ό,τι αποκρυστάλλωσε μέχρι σήμερα.
Και θα συνεχίσουμε να υπηρετούμε την κατεύθυνση της κοινής δράσης, στη βάση της ειλικρινούς επιδίωξης πραγματικών πολιτικών συμφωνιών. Γιατί θεωρούμε ότι μόνο έτσι θα μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις βαθύτερες ανάγκες του λαού για αντίσταση και αγώνα για την ανατροπή της άγριας επίθεσης, κυβέρνησης, άρχουσας τάξης και ιμπεριαλιστών.
27.12.2014

18 σχόλια:

  1. Ανώνυμος27/12/14, 2:29 μ.μ.

    θα ασκήσω δριμεία κριτική σε όσους έχουν το θράσος να κάνουν προτάσεις στο κκε μλ :P

    "κάποιος σύντροφος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλα θα κάνεις συντροφέ μου αν δεν είναι πραγματικές και ειλικρινείς προτάσεις συνεργασίας και είναι προτάσεις αντίβαρα σε προαποφασισμέμα εκλογικά "μέτωπα...".
    Δ. Μπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος27/12/14, 3:02 μ.μ.

    δεν μοιάζουν και πολύ προαποφασισμένα πάντως, σκοτώνονται στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, με αυτή την έννοια οι προτάσεις είναι ειλικρινείς. Απλά δοκιμάζουν τα όρια μη στρατηγικών συμφωνιών, όπως δεν υπάρχουν τέτοιες ούτε στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Πολύ πιθανό να είναι λάθος, πολύ πιθανό να είναι δύσκολη ήδη η συγκατοίκηση των τριών γραμμών, πόσο μάλλον και τα ανοίγματα.

    το όχι είναι σεβαστό, τα περί ειλικρίνειας και εκλογικισμού όχι, είναι απολίτικα συνθήματα.

    "κάποιος σύντροφος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν λοιπόν κατάλαβα καλά το γεγονός ότι στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ "σκοτώνονται" την οδηγεί στο να κάνει ειλικρινής προτάσεις συνεργασίας και καθόλου προαποφασισμένες.
    Μας εξηγείς το συλλογισμό σου;
    Όπως επίσης γιατί τα περί ειλικρίνειας και εκλογικισμού είναι απολίτικα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος27/12/14, 10:21 μ.μ.

    Όχι ο εκλογικισμός ακριβώς, βασικά η κατάχρηση της σχετικής "κατηγορίας" είναι απολίτικη γιατί το συζητάω μόνο με την Κόντρα που δεν κατεβαίνει.

    Μα εμείς δεν θεωρούμε τις εκλογές βασικό πεδίο, θα μου πεις.Δεν με πείθει, δεν το πιστεύω. Δεν είστε λιγότερο εκλογικιστές από κάποιον που λέει "να στηρίξουμε τον ΣΥΡΙΖΑ χωρίς αυταπάτες", ή να κάνουμε την Συμπόρευση να πάρουμε δυσαρεστημένους συριζαίους, εσείς λέτε για "αυταπάτες του λαού", σε κάθε περίπτωση μια στρατηγική που γυρνάω γύρω γύρω από τον αστικό κοινοβουλευτισμό είναι. Καμία σωτηρία δεν είναι να έρθει ένα αριστερό κόμμα στην κυβέρνηση, (αλλά να μην έρθει είναι σίγουρη καταστροφή, είναι αναγκαία αλλά όχι ικανή συνθήκη αυτό πρέπει να μπαίνει). Επίσης δεν είναι καταστροφή να έρθει ένα κόμμα της αριστεράς. Ακόμα είναι εκλογικισμός (ακραίος) οι καταγραφές του εξωκοινοβουλίου, με αυτό το ύψος, με αυτή την φιλοδοξία. Εγώ όσες φορές ψήφισα κάτι που πήρε 20.000 ψήφους και λιγότερες, ένιωσα άσχημα, σε μια χώρα με κίνημα, με αριστερά, αυτός που ψήφισα, για να τα πάει έτσι, έχει γραμμή γκάου πίου, στεναχωριέμαι πάντα. Δεν μπορεί να μην καταγράφεις 1 με 1,5 %, άστα να πάνε, διαβάζω και ακούω και τον διάλογο της Συμπόρευσης, θα υπάρξει λέει πόλωση, ίσως πάμε άσχημα. Εσύ γιατί δεν είσαι στην πόλωση, είναι ενδοαστική. Όχι λέω εγώ, αλλά και να είναι, οι κινήσεις μαζών στην Ελλάδα το 10-12, ήταν μεγάλες, τι έκανες ?

    Πάντα στραβά αρμενίζουμε, ο γιαλός είναι γιαλός, αυτός είναι, αν δεν μπορείς, πνίξου. (γενικά, καταλαβαίνετε πως μιλάω)

    Και η κριτική στην ειλικρίνεια καλή είναι και πολιτική αν θεμελιώνεται. Απλά δεν ισχύει, μπορεί βέβαια η ΑΝΤΑΡΣΥΑ να γνωρίζει την αρνητική απάντηση του μλ πχ όταν κάνει μια πρόταση, αλλά την εννοεί. Ακούγεται παράλογο σαν απόδειξη, αλλά είναι, το στρατηγικό χάσμα εντός ΑΝΤΑΡΣΥΑ αποδεικνύει την ειλικρίνεια.

    Ίσως και την αναποτελεσματικότητα, αλλά αυτό είναι άλλο.

    "κάποιος σύντροφος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος27/12/14, 11:45 μ.μ.

    Μάλλον είσαι βαθιά απογοητευμένος κάποιε, πολύ μάλιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος28/12/14, 1:10 π.μ.

    σύντροφοι πρέπει να δεχτείτε την πρόταση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
    είστε συνεπής κομμουνιστική δύναμη, είστε κόμμα με αρχές, μπορείτε να επιβληθείτε στους οπορτουνιστές της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

    στην τελική ΑΝΤΑΡΣΥΑ ειναι, δεν είναι Σύριζα!

    Α/Ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος28/12/14, 7:28 μ.μ.

    Τα 5 αυτά χρόνια του μνημονίου, τίποτα δεν δίδαξαν σε κάποιους, μέσα σ αυτόυς και το ΚΚΕ(μ-λ)..
    Μετά από τη κριτική στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, θα ήθελα και μία δική τους αυτοκριτική.. Τι κατάφεραν αυτά τα 5 χρόνια του μνημονίου; Ήρθαν σε μεγαλύτερη επαφή με την εργατική τάξη και την άνεργη νεολαία; Αύξησαν την επιρροή τους και την οργανωτική τους δύναμη; Επηρέασαν έστω και στο ελάχιστο τις εξελίξεις;; Ας μου πεί κάποιος από εκει μέσα ΕΝΑ πράγμα που πέτυχαν αυτά τα 5 χρόνια που να δικαιολογεί τον λόγο ύπαρξης τους.
    Η μεταπολίτευση τελείωσε πάρτε το χαμπάρι. Τις τελευταίες δεκαετίες κατάφεραν να κρατηθούν σε μία συγκεκριμένη δυναμική. Τώρα όμως δεν καταλαβαίνουν ότι σε 5-10 χρόνια δεν θα υπάρχουν καν αν συνεχίσουν σε αυτόν τον δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία είναι να έρχεστε εδώ και να λέτε ότι θέλετε με την ανωνυμία σας και χωρίς να στοιχειοθετήτε καν τα λεγόμενά σας.
    Ρωτάω και 'γω λοιπόν τον τελευταίο ανώνυμο τι θα έπρεπε ακριβώς να μάθουμε και πως θεωρείς ότι σε 5-10 χρόνια δεν θα υπάρχουμε;
    Μπορείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος28/12/14, 9:16 μ.μ.

    Ανώνυμε 11:45, η πολλή παρέα με τον ασγ εδώ μέσα, και με διάφορους ίδιας αντίληψης στην κοινωνία, με έχει κάνει απαισιόδοξο, άρα και απογοητευμένο.

    Μόλις πάω να διατυπώσω μια ελάχιστη αχτίδα αισιοδοξίας, σαν βράχοι κομμουνιστικής αυστηρότητας και αδιαλλαξίας, με επαναφέρουν, μαλώνοντας με για αυταπάτες, ή και για "ουρά του συστήματος".

    Έτσι λοιπόν και γω πείστηκα ότι θα πεθάνουμε.

    "έχεις παιδάκια ? πήγαινε να τα φιλήσεις", που έλεγε ο Βέγγος σε μια ταινία, δεν υπάρχει ελπίδα, είναι μάταια τα πάντα, οι πάντες πουλημένοι κλπ .

    "κάποιος σύντροφος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος28/12/14, 11:42 μ.μ.

    Κάποιε σύντροφε λυπάμαι που όλα είναι καλά και υπάρχουμε εμείς να σε κάνουμε απαισιόδοξο.
    Πέρα όμως από αυτά τα εντυπωσιασμού, σου έχω ένα ερώτημα (το ίδιο και στον Α/Ε): Εχουμε ή δεν έχουμε το δικαίωμα να έχουμε άλλη άποψη από αυτά τα περί μεταβατικού προγράμματος; Έχουμε ή όχι το δικαίωμα να έχουμε άλλη άποψη γενικά;

    Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος29/12/14, 2:07 π.μ.

    είπα γω να μην έχετε ρε σ Πάνο ?
    ότι οι προτάσεις δεν είναι ανειλικρινείς είπα, είναι "φυσιογνωμικές", το ξέρει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ το όχι.

    σαν εξωτερικός παρατηρητής τα λέω γω έτσι κι αλλιώς δεν ασχολούμαι με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, θα δω τον τόνο της συνεργασίας, θα δούμε, γενικά άσχημα είναι τα πράγματα ...

    κάτσε μην τα καταφέρει το ΣΕΚ τελικά (όχι το πιο πιθανό, όχι και αδύνατο)

    "κάποιος σύντροφος"



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ μου Κάποιε, εγώ δεν ξέρω καμιά επανάσταση μέχρι τώρα,που να έγινε παράλληλα με εκλογική άνοδο του επαναστατικού φορέα.Όσες έχω υπ'όψι συνοδεύονταν από φασαρίες κ ταραχές.Μήπως ξεχνώ καμιά;
    Δεν ανήκω στο ΚΚΕ μλ,αλλά σχετικά μέ το τι έχει κάνει,εχω να πω κάτι:Αυτό το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος29/12/14, 9:13 μ.μ.

    Αν ενοχλεί η ανωνυμία δηλώνω " ανένταχτος που στηρίζει κριτικά την ΑΝΤΑΡΣΥΑ", αν αυτό βοηθάει σε κάτι.

    Συμφωνώ σε κάποιο βαθμό στο περιεχόμενο της πολιτικής κριτικής στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ωστόσο διαφωνώ κάθετα στην πεισματική άρνηση για συμπόρευση από πλευράς του ΚΚΕ(μ-λ). Και γι αυτόν ακριβώς το λόγο αναρωτιέμαι ποιος ο λόγος ύπαρξης του και σε τι αποσκοπεί. Να δώσει μάχες με το λαό; Πότε; Πού; Με ποιούς;
    Τα χρόνια που ζούμε είναι ιστορικά. Ο λόγος που ανέφερα ότι σε 5-10 χρόνια σχηματισμοί σα το ΚΚΕ(μ-λ) (ή και το ΕΕΚ , ΟΚΔΕ κ.α) δεν θα μπορούν να υπάρχουν είναι ότι η επίθεση που αναμένεται να δεχτεί η αριστερά είναι τόσο μεγάλη και σκληρή που δε θα μπορεί να αντιμετωπιστεί με την πεπατημένη της μεταπολιτευτικής κατάστασης. Όσο κατάφερναν να κρατούν την αριστερά ακίνδυνη για τα σχέδια του συστήματος, έδειξαν μια κάποια ανοχή στην δυνατότητα μας να υπάρχουμε, να μοιράζουμε κείμενα να διαδηλώνουμε. Το σύντομο μέλλον όμως έχει μία Χρυσή Αυγή να έχει ριζώσει στην κοινωνία και τον φασίστα Βορίδη εκπρόσωπο του αστικού πολιτικού συστήματος. Πως θα αντιμετωπιστούν όλα αυτά εκείνη την στιγμη;; Ο καθένας μόνος του;

    Για αυτό ρωτάω, τι πετυχε το ΚΚΕ(μ-λ) τα τελευταία 5 χρόνια που το κάνει να πιστεύει ότι θα αντέξει να υπάρχει έτσι όπως είναι μέχρι τώρα; Και βεβαίως αν πιστεύει ότι με τη παρέμβαση του βοήθησε τον λαό ή απέκτησε βαθύτερες ρίζες στη κοινωνία από αυτές που ήδη είχε μέχρι το 2010 που άρχισε η μνημονιακή εποχή. Και εδώ θα ήθελα μια απαντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος29/12/14, 9:13 μ.μ.

    Αγαπητή μου κάποια συντρόφισσα έχεις αντίφαση που βγάζει μάτι.

    Δεν ξέρω λες καμία επανάσταση με παράλληλη εκλογική άνοδο, αλλά αμέσως μετά λες επίσης ότι όλες συνοδεύονταν απο φασαρίες και ταραχές, άρα και φασαρίες και ταραχές, και ενδεχομένως και εκλογική άνοδο, αν και μπορεί επίσης μόνο φασαρίες και ταραχές. Σίγουρα όχι μόνο εκλογική άνοδο.

    "κάποιος σύντροφος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και που είναι λοιπόν,σ. Κάποιε,η ανώμαλη κατάσταση,που θα 'πρεπε να συνοδεύει μια εκλογική άνοδο σε εθνικές εκλογές ,του επαναστατικού φορέα,που δεν έχει συγκροτηθεί στην ολοκληρωμένη του μορφή,και σε πιάνει τέτοια απογοήτευση για τα χαμηλά ποσοστά των οργανώσεων της επαναστατικής Αριστεράς;Τη Φιλική,την ίδρυσαν 3 άνθρωποι.Το Κουβανικό αντάρτικο 83.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος30/12/14, 12:06 π.μ.

    πόσοι ίδρυσαν Φιλική και το κουβανικό αντάρτικο δεν το θεωρώ πολύ σχετικό, και είναι και λίγο "κινηματογραφική" λογική. Αναδυόμενη νεοελληνική αστική τάξη, και οι βάσεις του κινήματος του Φιντέλ στην νεολαία, την διαννόηση και σε αστικά τμήματα υπήρχαν από χρόνια, η εικόνα του Γκράνμα με τους ρομαντικούς παράτολμους επαναστάτες είναι συγκινητική, αλλά και λίγο απλουστευτική. Το αντάρτικο προσέθεσε το αγροτικό στοιχείο, σταδιακά και την εργατική τάξη, κάμφθηκε και η δυσπιστία του κόμματος πρόγονος του ΚΚΚ (δεν θυμάμαι ακριβώς, νομίζω αλλιώς το λέγανε) και επικράτησε η επανάσταση.

    Που είναι λες η ανώμαλη κατάσταση ? Ο χρόνος δεν ξεκίνησε να τρέχει τώρα με τις εκλογές. Το 2010-2012, δεδομένης της έντασης της κρίσης σε μια χώρα της ΟΝΕ και της ΕΕ ήταν ανώμαλη κατάσταση. Η πολιτική κρίση ακόμη δεν έχει επιλυθεί, κάμφθηκε όμως το φρόνημα και η αγωνιστικότητα, έχει μπει μια άνω τελεία όσον αφορά το να γίνει η κρίση, ηγεμονική κρίση, κρίση του κράτους, επαναστατική κατάσταση.

    Τα ποσοστά της ρεφομιστικής αριστεράς στην Ελλάδα παραμένουν ιστορικό ατύχημα για την αστική τάξη και τον ιμπεριαλισμό.Ότι σχέδια και να κάνει, είναι αφού ΔΥΣΤΥΧΩΣ το έχουν μπροστά τους, ότι συμβιβασμό και να κάνει η αριστερά δεν το αλλάζει αυτό.

    Με αυτή την έννοια, αν μιλάμε για τον επαναστατικό φορέα που ενδεχομένως κερδίσει τις εκλογές, δεν είναι κάτι σαν ένα επαναστατικό κομμουνιστικό κόμμα πχ, είναι κάτι άλλο. Αρκεί να στηρίζεται στην μαζική κινητοποίηση των κάτω, και την σύγκρουση με τον ιμπεριαλισμό.

    Τα ποσοστά του εξωκοινοβουλίου είναι αυτά που είναι, και με απογοητεύουν γιατί δεν έχουν σταθεί απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ στα βασικά. Λαϊκή οργάνωση, κυβέρνηση της αριστεράς, άλλος δρόμος παραγωγής, αναπαραγωγής, διεθνούς θέσης της χώρας. Εποχές δικομματισμού 80-87%, τόσο μειοψηφικές καταγραφές, ήταν ενδεχομένως ανεκτές, σήμερα όχι.

    "κάποιος σύντροφος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το σχετικό με τη Φιλική κ τους Κουβανούς είναι,ότι ένας επαναστατικός φορέας που προετοιμάζει κ ξεκινά μια επανάσταση,μπορεί να ιδρυθή από ελάχιστους αθρώπους.Ασφαλώς η σημερινή Ελλάδα είναι πολύ διαφορετική περίπτωση από την τότε Κούβα,αλλά η κάθε περίπτωση έχει μια μοναδικότητα.
    Λέγοντας ανώμαλη κατάσταση εγώ,δεν εννοώ κάτι σαν το 10-12.Αυτό το λέω απλή κινητικότητα.Τον επαναστατικό φορέα δεν τον φαντάζομαι υποχρεωτικά σαν ένα κλασικό ΚΚ,μπορεί να είναι κ ένα μετωπικόσχήμα.Ζητούμενο,να είναι σε θέση να ξεκινήση κ να διεκπεραιώση μια επανάσταση.
    Η λαϊκή οργάνωση είναι απαραίτητη.Τα άλλα όμως που λες,κυβέρνηση,παραγωγή,διεθνείςσχέσεις,δεν τα βλέπω,τουλάχιστο πρίν από το ξεκίνημα της επανάστασης.Στην πορεία εξ άλλου μιας επανάστασης δημιουργούνται κινήματα αλληλεγγύης σε άλλες χώρες κ η διεθνής κατάσταση αλλάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.