Αν και η Χ.Α. αποτελεί μια χρυσή εφεδρεία για το σύστημα συνολικά απέναντι στο λαϊκό-εργατικό κίνημα, ωστόσο μπροστά στις βουλευτικές εκλογές τα ποσοστά της αποτελούν πρόβλημα για τη ΝΔ. Αυτό άλλωστε αποτέλεσε έναν από τους παράγοντες, μεταξύ άλλων βέβαια, που οδήγησε στον συγκεκριμένο τρόπο αντιμετώπισης του νεοναζιστικού-φασιστικού μορφώματος, από τη μεριά του συστήματος. Είναι ξεκάθαρο ότι πρωτιά στις εκλογές για τη ΝΔ μπορεί να επιτευχθεί, πάλι μεταξύ άλλων παραγόντων, με το ψαλίδισμα και την αποψίλωση των ποσοστών της Χ.Α. Σε αυτή τη προσπάθεια έχουν επιδοθεί τόσο οι μηχανισμοί του συστήματος, όσο και η ΝΔ, προκειμένου να επανασυσπειρώσουν το ακροδεξιό ακροατήριο της Χ.Α. στη ζεστή αγκαλιά της.
Αυτό υποχρεώνει την ΝΔ, πριν από όλα, να τοποθετείται σε πιο αντιδραστική και ακροδεξιά βάση, να «εμπλουτίζει» το πλαίσιο της φασιστικοποίησης της δημόσιας και πολιτικής ζωής, προμηνύοντας τις κινήσεις της επόμενης μέρας. Χαρακτηριστικές οι ρατσιστικές δηλώσεις του Α. Σαμαρά με φόντο τον δολοφονικό φράκτη στον Έβρο: «Ο φράκτης του Έβρου βοηθάει να μην παρέχουμε νοσοκομειακή και ασφαλιστική κάλυψη σε λαθρομετανάστες». Αντίστοιχα για τα αιματηρά γεγονότα στην Γαλλία: «Μερικοί στην Ελλάδα δεν το έχουν καταλάβει, ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να δώσει μαζικά ιθαγένεια και ασφάλιση σε όλους τους μετανάστες. Βλέπετε τι γίνεται στην Ευρώπη. Σήμερα στο Παρίσι είχαμε μακελειό με 12 νεκρούς ενώ εδώ κάποιοι προσκαλούν ξένους μετανάστες». Το ακροδεξιό του παραλήρημα ακλούθησαν στα μέσα μαζικής δικτύωσης ο Γεωργιάδης και ο Μουρούτης ενώ σιγοντάρισαν και πολλά στελέχη της ΝΔ. Μάλιστα η ακροδεξιά ρητορεία του Σαμαρά και της ΝΔ ξύπνησαν τις δημοκρατικές ευαισθησίες του ΠΑΣΟΚ που άσκησε κριτική προσπαθώντας να διαχωριστεί, τονίζοντας ότι η «νεκρανάσταση των ιδεών του κ. Μπαλτάκου δεν προσφέρει καλές υπηρεσίες στη χώρα. Αυτόν τον “πολιτικό” χώρο άλλωστε τον έχουν καταλάβει ήδη η Χρυσή Αυγή και άλλες ομάδες». Και αν βέβαια η δήλωση του ΠΑΣΟΚ μοιάζει σαν κακόγουστο αστείο, αφού μαζί με τη ΝΔ έχτισαν τον φράκτη, η διεκδίκηση της ακροδεξιάς δεξαμενής από τη ΝΔ αποτελεί πραγματικότητα.
Στην ίδια κατεύθυνση, ταυτόχρονα, τόσο από τη ΝΔ όσο και από το δημοσιογραφικό σκυλολόι που πρόσκειται σε αυτήν, εξαπολύεται μια λυσσαλέα και πολύπλευρη αντικομουνιστική προπαγάνδα-εκστρατεία-υστερία επαναφέροντας ανοιχτά πλέον στη δημόσια και πολιτική ζωή «τον κομμουνιστικό κίνδυνο». Το εκλογικό της διακύβευμα συνοψίζεται στο «ψηφίστε ΝΔ για να μην έρθουν στη κυβέρνηση οι κομμουνιστές». Ήδη εδώ η ΝΔ έχει μια επιτυχία με το «κελάηδισμα» των δυο πρώην χρυσαυγιτών που ψήφισαν «για το καλό της πατρίδας». Φαίνεται όμως ότι αυτή η πίεση φτάνει συνεχώς στη Χ.Α., έτσι όπως αποτυπώνεται από άρθρο του Μιχαλολιάκου (3/1/15) που τελειώνει ως εξής: «Μόνο μία δυναμική εθνική αντιπολίτευση, μόνο η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ μπορεί να πολεμήσει τον μαρξιστικό εθνομηδενισμό του ΣΥΡΙΖΑ και όχι οι φιλελεύθεροι εθνομηδενιστές της κεντροδεξιάς. Άλλωστε εμάς πολέμησε η Ν.Δ., όχι τον ΣΥΡΙΖΑ. Εμάς μας έβαλε στη φυλακή και τον ΣΥΡΙΖΑ τον πάει για εξουσία. Αυτοί λοιπόν θα μας σώσουν από τον ΣΥΡΙΖΑ;». Στο ίδιο μήκος κύματος και τα σχόλια με αφορμή την μεταγραφή της Γκερέκου στα ψηφοδέλτια της ΝΔ. «Τώρα ας αναθεωρήσουν την προπαγάνδα τους: η Γκερέκου, η Σπυράκη και άλλοι πασόκοι θα σας σώσουν από τους κομμουνιστές!».
Από κει και πέρα, στην ίδια κατεύθυνση συνδράμουν:
1. η επιλογή να μην κατέβει ο Μπαλτάκος με τις φασιστικές «ΡΙΖΕΣ» του σε αυτές τις εκλογές, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για τις επόμενες, χωρίς βέβαια να δεσμεύεται αφού θα κριθεί με βάση τις πολιτικές εξελίξεις και τις προτεραιότητες του συστήματος
2. Οι αποκαλύψεις που προηγηθήκαν για τον Καρατζαφέρη και το γεγονός ότι όσο πλησιάζουν οι εκλογές τόσο θα βγαίνουν τα «άπλυτά» του στη φόρα. Ήδη έχουν ασκηθεί διώξεις σε βαθμό πλημμελήματος και κακουργήματος για τα διάφορα αδικήματα.
Ήδη οι δημοσκοπήσεις (;) αποτυπώνουν αυτό το ψαλίδισμα των ποσοστών της Χ.Α. Ωστόσο, εμφανίζει και αντοχές που οφείλονται και στο γεγονός ότι έχει αποκτήσει ερείσματα με τη στήριξη των κρατικών-παρακρατικών μηχανισμών αλλά και επιχειρηματικών κύκλων. Συνεχίζει να εκμεταλλεύεται το μειονέκτημά της, ότι δηλαδή βρίσκονται στη φυλακή η ηγετική και η μισή κοινοβουλευτική της ομάδα, για να εμφανίζεται ως αντισυστημική δύναμη, την ίδια στιγμή «που είναι έξω τα λαμόγια και οι κλέφτες». Σίγουρα και η μεταφορά της δίκης για το τέλος Φλεβάρη με αρχές Μάρτη, όπως πιθανολογείται, συνδέεται με τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις. Από τη μια, διεξαγωγή της δίκης με έναρξη στα μέσα του Νοέμβρη, όπως είχε προγραμματιστεί, θα δυσκόλευε τη ΝΔ μπροστά στις εκλογές. Από την άλλη, το σύστημα συνδέει την «αντιμετώπιση» της Χ.Α. με την ανασύσταση του αστικού πολίτικου σκηνικού. Με αυτή την έννοια, το αποτέλεσμα των εκλογών θα συμβάλει (;) στο ξεκαθάρισμα των επιλογών του συστήματος, γεγονός που θα αποτυπωθεί και στη δίκη.
http://www.kkeml.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.