Σελίδες

03 Φεβρουαρίου 2015

Βόλος: ανακοίνωση ΚΚΕ(μ-λ) για το νερό και τον Μπέο

Με την αστυνομία και τις μηνύσεις ο Μπέος, με την οργανωμένη μαζική δράση ο λαός

Η κινητοποίηση φορέων και κατοίκων του Βόλου και χωριών του Πηλίου για τον κανονισμό άρδευσης στο Δημαρχείο Βόλου την Τετάρτη 28 Γενάρη, βρέθηκε αντιμέτωπη με την αστυνομία και τους μπράβους του δημάρχου Βόλου Αχ. Μπέου και στην συνέχεια ακολούθησαν, από μεριάς του, υποβολή μηνύσεων και υπόδειξη «υποκινητή» ανάμεσα στους συγκεντρωμένους.
Σε όλους τους πολίτες του Βόλου γίνεται κάθε μέρα και πιο φανερό ότι ο δήμαρχος Αχ. Μπέος χάνει την «άνεση» που δήθεν έχει όταν βρεθεί αντιμέτωπος με κινητοποιήσεις κατοίκων ή εργαζόμενων και αποκαλύπτει το πραγματικό του αντιδημοκρατικό-αντιδραστικό πρόσωπο. Ένας «δημοτικός άρχοντας» που υπηρετεί με συνέπεια είναι αλήθεια την πολιτική «δήμος επιχείρηση-πολίτες πελάτες». Αυτή η πολιτική, συνέχεια των προηγούμενων δημάρχων (Σκοτεινιώτη, Βούλγαρη, Μήτρου) είναι ενταγμένη στην συνολική επίθεση των δυνάμεων του συστήματος, απέναντι στον λαό, τα δικαιώματά του , στην ίδια του την ζωή.
Όσο οι κάτοικοι της πόλης και των χωριών κινητοποιούνται για την αντιμετώπιση των προβλημάτων τους τόσο περισσότερο θα αποκαλύπτεται το πραγματικό πρόσωπο του δημάρχου και όλης της δημοτικής αρχής. Καθώς τα λαϊκά προβλήματα είναι πολλά και οξυμένα και κανένας σύγχρονος «Μαυρογιαλούρος» δεν μπορεί να τα σκεπάσει.
Οι κινητοποιήσεις των κατοίκων του Βόλου και των χωριών του Πηλίου για το νερό είναι δίκαιες.
Αφορούν την υπεράσπιση ενός αγαθού που ανήκει σε όλους και δεν αποτελεί «περιουσιακό στοιχείο» ούτε του Δήμου Βόλου ούτε οποιασδήποτε ανώνυμης εταιρείας, της ΔΕΥΑΜΒ ή «άλλης».
Είναι δικαίωμα όλων μας να φτάνει καθαρό νερό, χωρίς σκουριές, αμίαντο ή χλώριο στις βρύσες μας. Είναι απαράδεκτο να κόβεται το νερό σε όσους δεν έχουν να το πληρώσουν. Είναι δικαίωμα των αγροτών στα χωριά του Πηλίου το πότισμα της γης τους.
Διεκδικούμε την άμεση επισκευή του δικτύου της πόλης για να σταματήσουν οι τεράστιες απώλειες του νερού και η μόλυνσή του με επικίνδυνες ουσίες. Για να σταματήσει η χλωρίωση του νερού που το κάνει μη πόσιμο και επικίνδυνο για την υγεία όλων μας.
Αντιστεκόμαστε στην μετατροπή του νερού σε εμπόρευμα και «επιχειρηματική υπόθεση» με την κάλυψη της δήθεν δημοτικής διαχείρισής του.
Τέλος θέλουμε να κάνουμε και μία επισήμανση για όσους παίρνουν αποστάσεις και διαχωρίζουν την θέση τους από τις κινητοποιήσεις των πολιτών. Δεν θα γίνουμε όλοι «διαπραγματευτές» με τους δυνάστες μας, τίποτα δεν χαρίζεται, όλα καταχτιούνται με αγώνες.
Βόλος 3/2/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.