Το Μ-Λ ΚΚΕ εκφράζει την αλληλεγγύη του στο δάσκαλο Θανάση Αγαπητό και στους δημοτικούς υπαλλήλους Σαράντη Αρβανίτη και Θωμά Κυρατζόπουλο οι οποίοι δικάζονται στις 6 του Φλεβάρη στη Θεσσαλονίκη. Οι συγκεκριμένοι κατηγορούμενοι πανηγυρικά πρωτόδικα είχαν αθωωθεί, όμως οδηγούνται σε νέα δίκη, μετά την έφεση που άσκησε ο εισαγγελέας πλημμελειοδικών.
Αν και αποδείχτηκε πως η δίωξη τους έγινε μόνο και μόνο επειδή συμμετείχαν στην κινητοποίηση των εργαζομένων ενάντια στη φιέστα του Φούχτελ με δημάρχους, παραπέμφθηκαν σε νέα δίκη γιατί η εξουσία έτρεμε μπροστά σε ένα συνολικό, μαζικό και μαχητικό κίνημα αντίστασης και ανυπακοής και γι’ αυτό επιδίωκε να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους ώστε να αποδεχθούν σιωπηλά και υποταγμένα την πολιτική συγκυβέρνησης-Ε.Ε. και Δ.Ν.Τ.
Είναι ολοφάνερο πως, όλο το προηγούμενο διάστημα και ειδικά την εποχή που η συγκυβέρνηση μέσω του μεσοπρόθεσμου και των αποφάσεων για απολύσεις-διαθεσιμότητες στο δημόσιο, επιχειρούσε να επικρατήσει παντού ο φόβος των δικαστηρίων, της απόλυσης «γιατί αντιτάχθηκες» και ο τρόμος των πειθαρχικών «γιατί αντιμίλησες», οι προκλητικές δικαστικές διώξεις ήταν μέρος των μηχανισμών άγριας καταστολής που χρησιμοποιούσε για να καθυποτάξει τον αγώνα των εργαζομένων ενάντια στην φτώχεια, την ανεργία και την εξαθλίωση.
Στην πολιτική αυτή του φόβου, εμείς δηλώναμε κατηγορηματικά με τους αγώνες, πως δε θα γίνουμε σύγχρονοι δούλοι που θα φοβούνται να μιλήσουν, αλλά συλλογικά θα παλεύουμε ενάντια στην αντεργατική πολιτική, τον αυταρχισμό και τις δικαστικές διώξεις.
Χρέος του συνδικαλιστικού κινήματος πάντα, αλλά και ιδιαίτερα σήμερα μετά τις πολιτικές εξελίξεις και την κυβερνητική αλλαγή είναι να υπερασπιστεί με κάθε τρόπο τους αγωνιστές και τους αγώνες που έγιναν όλη την προηγούμενη περίοδο. Για να σταματήσει η στοχοποίηση των αγώνων και των αγωνιστών που είχε πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, για να μην είναι πια καθημερινό φαινόμενο οι συλλήψεις, οι προσαγωγές και η καταστολή των ΜΑΤ.
Δηλώνουμε πως θα υπερασπιστούμε με κάθε τρόπο τους συναγωνιστές μας και όχι μόνο δε θα υποστείλουμε τις σημαίες του αγώνα αλλά και στις νέες συνθήκες θα τις ανεμίζουμε ακόμα πιο μαχητικά. Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στους 3 διωκόμενους. Ζητούμε την εκ νέου δικαστική αθώωσή τους και την άμεση παύση κάθε δίωξης. Δηλώνουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι οι διώξεις και η κρατική καταστολή δε μας τρομοκρατούν, αλλά αντίθετα χαλυβδώνουν τη θέλησή μας για αντίσταση και αγώνα.
• Να σταματήσει ο δικαστικός πόλεμος ενάντια στους 3 αθωωμένους εργαζόμενους της Θεσσαλονίκης.
• Να σταματήσει κάθε συνδικαλιστική και πολιτική δίωξη και να αθωωθούν οι τρεις συνάδελφοι.
Το δικαίωμα του λαού να αγωνίζεται δεν δικάζεται!!
Οι αγώνες των εργαζομένων δεν ποινικοποιούνται, δεν καταστέλλονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.