Σελίδες

07 Φεβρουαρίου 2015

Εργαζόμενοι ΟΤΑ: Αθώοι στη Θεσσαλονίκη
Αναβλήθηκε η δίκη της Αθήνας

Αθώοι κρίθηκαν οι τρεις εργαζόμενοι που σήμερα δικάστηκαν για δεύτερη φορά για την συμμετοχή τους σε συγκέντρωση ενάντια στη φιέστα του Φούχτελ με δημάρχους της περιοχής στη Θεσσαλονίκη. Οι τρεις εργαζόμενοι είχαν αθωωθεί πανηγυρικά και σε προηγούμενο Δικαστήριο.
Οι κατηγορίες εναντίον τους αφορούσαν σε διατάραξη κοινής ειρήνης, παράνομη βία και απόπειρα επικίνδυνης σωματικής βλάβης. Επιπλέον ο ένας κατηγορούνταν και για απείθεια.
Σε αυτό το πλαίσιο η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΔΟΘ Ν/Τ ΑΔΕΔΥ Θεσσαλονίκης, υλοποιώντας την απόφαση του Γενικού Συμβουλίου είχε κηρύξει για σήμερα 3ωρη στάση εργασίας και πραγματοποίησε συγκέντρωση έξω από τα δικαστήρια.
Το ΚΚΕ(μ-λ) έβγαλε την ακόλουθη ανακοίνωση:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

ΑΘΩΟΙ ΟΙ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ !!

Η δεύτερη αθώωση των τριών εργαζόμενων διαδηλωτών σήμερα στην Θεσσαλονίκη για την υπόθεση της λαϊκής κινητοποίησης ενάντια στην παρουσία του τοποτηρητή Φούχτελ είναι μια νίκη του κινήματος αλληλεγγύης που απλώθηκε σχεδόν σε όλη την χώρα.
Ταυτόχρονα αποτελεί κόλαφο σε όλους όσους έστησαν αυτήν την δικαστική δίωξη για να τρομοκρατήσουν το λαϊκό και εργατικό κίνημα. Ιδιαίτερα όμως αποτελεί πολύτιμη παρακαταθήκη και δίδαγμα για την σημερινή πολιτική και κοινωνική συγκυρία.
Απέναντι στις πολιτικές της λεγόμενης διαπραγμάτευσης που κρύβουν την συνθηκολόγηση και την απειλή νέων μεταμφιεσμένων μνημονίων μόνο ένα ισχυρό και οργανωμένο λαϊκό και εργατικό κίνημα μπορεί να μπει φραγμός. Και να αναμετρηθεί αληθινά με τους ιμπεριαλιστές και την ελληνική ολιγαρχία που από κοινού ετοιμάζουν νέα δεινά για τον λαό.
6 Φεβρουαρίου 2015
· www.kkeml.gr • email: simea@kkeml.gr

Κομματική Οργάνωση Θεσσαλονίκης του KKE(μ-λ)



Αναβλήθηκε η δίκη των εργαζομένων ΟΤΑ στην Αθήνα
Για την 1η Φλεβάρη 2016 αναβλήθηκε η δίκη συνδικαλιστών της ΠΟΕ ΟΤΑ, ανάμεσά τους συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ και του Συνδικάτου ΟΤΑ Αττικής με το αιτιολογικό ότι προκάλεσαν ρύπανση του περιβάλλοντος σε μία σειρά περιοχές, εξ΄ αιτίας των πολυήμερων κινητοποιήσεων τον Οκτώβρη του 2011.
Το πρωί το Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής πραγματοποίησε συγκέντρωση στα δικαστήρια της Ευελπίδων, στο πλαίσιο της παναττικής στάσης εργασίας.

πηγές: www.kkeml.gr & 902.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.